Ni isto, sem preveril, neko ?ungalunga sranje - aka posebna verzija adriaroute za nuvi. Samo sem imel premalo ?asa da bi po?tudiral zadevo bolj v detajle.
A vidi?, ?e dobro, da sem napisal, da je "verjetno" isto. Se mi zdi pa zanimivo v toliko, da se ga da selit iz naprave v napravo brez ponovnega odklepanja kart.
Ja res je, predvsem pa je odvisno od mo?i motorja, ki jo mora menjalnik "prebavit"
Ker je to navadno vi?ji razred,z obilo KM tudi prej crkujejo, pravi strup za avtomatski menjalnik pa je tempomat, ki ga navadno najde? v tem razredu, in mazdini ?estici
Dvomim, da je tempomat lahko vzrok, ker omenjena Lantra ima tudi tempomat in prijatelj to funkcijo konstantno uporablja.
p.s: sorry ker tolko Hyundaia omenjam saj ?e skoraj izgleda kot, da smo na nekem drugem forumu. ?e Denis se mi pridru?i pa bovo lahko za?ela sveto vojno purifikacije te znamke
Je pa avtomatik tud problemati?en, okoli 200kKM ponavadi za?ejo nagajat,( razen mercedesov) menjavanje ni ve? tko mehko, pa rabi ve? ?asa za menjat..., pol je pa potrebena ganeralka, ki je recimo za Renault 6000?(nov 11!)
Hmmm... omenjena Lantra od prijatelja ima 260.000km in 12 let za sabo in ni? ne ka?e, da je menjalnik tik pred izdihom. Po moje je to ?ist odvisno kako z avtom dela?. No sej je z vsako stvarjo tako. :ne vem:
Ko se ga 1x navadi? no?e? iti nazaj na ro?nega, ker je pa? res udoben. ?e posebej pred semaforji, v po?asnih kolonah, startom v klanec in mestni vo?nji na splo?no.
No in ker no?e? nazaj na ro?nega je seveda naslednji avto spet avtomatik. ?e je nov to dodatno stane, pri rabljenih je pa tako, da je izbira pri nas zelo majhna ?e posebej v srednjem in ni?jem srednjem razredu.
Moj najbolj?i prijatelj ima Hyundai Lantro avtomatik (letnik 1996 ) in je nad avtomatikom tako navdu?en, da nikakor ne bi ?el ve? nazaj med manualne delavce. Ker zdaj kupuje nov avto to pomeni, da bo moral dodati ?e 10% ve? denarja za ta luksus.
Grega polahk, da ne bo? neumnosti naredu. Ne bri?i ni?esar, ker na tem je cela mapa Evrope. Adriaroute ima le Slo, Hr, Bih in Makedonije
SD kartica je popolnoma klasi?na (osnovna SD kartica brez raznih pridevnikov mini, pro ipd) in sigurno jo dobi? v BigBangu al pa tam kjer prodajajo ra?unalni?ki ali pa fotografski material oziroma dodatke za mobitel?ke.
In tudi razne spletne trgovince jih imajo tako mimovrste.com, enaa.com itd.
V bistvu je precej redka samo ?e pa je potem je to kar resen problem, ker rjavi obilno. Ampak pri tolk starem avtu bo? to videl ?e na prvi pogled a je OK al ni.
?e se mene vpra?a, raje vzamem "slovenskega" s potrjeno knjigico in realnimi kilometri (tudi ?e je precej ?ez 100.000km), kot pa neke ?udne "italijane", kjer ?onglirajo s kilometri kot klovni v cirkusu s keglji.
Pri italijanskih ti probajo prodajalci poleg avta prodat ?e goro bu? in potem sli?i? in celo vidi? raznorazne izpiske iz servisov a o sami servisni knjigici ni duha ne sluha. Potem te prepri?ujejo, da v Italiji sploh knjigic ni in da je vse v ra?unalniku. Super ?e je to res samo v Slo teh podatkov nimajo (ali pa no?ejo dat).
Nakar se zaradi tega avti ne prodajajo in potem ta isti avto po nekaj mesecijh "?ude?no" dobi servisno knjigico in glej ga hudi?a celo s slovenskimi ?templji - ja porkaflek, od kod pa zdaj to? In kar naenkrat ni ve? uvo?en iz Ita ampak je od enega starej?ega gospoda, ki ga je zelo pazil. A dej no dej, a jaz sem pa kekec al kdo?
Ne re?em, da to velja za vse samo pri nakupih via Italija je treba biti ?e toliko bolj previden, da ne bo neprijetnih presene?enj in iz ugodnega postal neugodni nakup. Spla?a se ti vzet s seboj nekoga, ki se na avte spozna oziroma obiskat nekaj avtov, kjer so sigurno realni kilometri, da dobi? ob?utek o obrabljenosti.
?e naredimo malo kalkulacije to ?e ne pomeni fou?ije - glede na to da se slovenski dr?avljani prekomerno zadol?ujejo, predvsem za avte, nekateri ?e za delnice - niti ni neumno malo o tem predebatirat s finan?ne plati - ?e pa nekomu avto res ogromno pomeni, potem pa zaradi mene lahko da 90% prihodkov zanj samo da ga ima, takemu sem pa ?e najmanj fou?
Itak pa tisti, ki vozimo mazde, nismo kupili te znamke zaradi ne vem kak?nega bahanja pred sosedi - prej zaradi price/performance-a - dobrega avta za po?teno ceno, saj povpre?en "sosed" mazde ne lo?i od drugih japon?kov, "sosed" ve za VW, Audi, ... tako da na mazdinem forumu razpravljat o fou?iji niti ni relevantno
bravo, bolj? skoraj ne bi mogel napisati - sem ?el pa ?e 1x nazaj prebirat kaj smo pisali v tej temi pa mi ni jasno kje si Mazda323 zasledil fou?ijo. :ne vem:
Meni je v vsem tem pogovarjanju zanimivo predvsem to kako vsak po svoje razmi?lja in konec koncev ima vsak po svoje tudi prav. Enim pa? ve? pomeni ekonomi?nost (?eprav avto sam po sebi itak ni ekonomi?en), drugim performance, izgled.
Se pa najdejo tudi taki, ki jim velik avto daje ob?utek la?ne mo?i, varnosti in u?ivajo v tem, da vzbujajo zavist pri drugih. Kolikor imam jaz ob?utek takih primerkov na Mazda forumu ni . Veliko prej najde? take modele na raznoraznih forumih nem?kih proizvajalcev avtomobilov, pa tud en japonski se najde med takimi (vsi vemo kateri ).
Recimo ce mi porabi 7.5 bom dal 6000eur na leto za gorivo
Ce porabi 8.5 bom dal 7000eur...
In tudi, ce bi mel milijone zakaj, dati 1000eur vec za onesnazevanje???
In poraba je ZELO pomembna karakteristika avtomobila
OK ?e vzamem podatke, ki jih je navedel mazda_mx torej v treh letih recimo "pu?i? 15.000? samo na avtu. Se pravi 5.000? na leto. Razlika v porabi med "MPS" motorjem in dieslom bo v povpre?ju 3-4 litre v ?kodo bencinarja.
pri 10.000km/leto je to 350? ve? za bencinarja pri gorivu oziroma 1050? v treh letih (razlika ni velika in izberem bencinarja)
pri 25.000km/leto je ?e 875? oziroma 2625? v treh letih (prednost pri dieslu ampak ?e vedno stvar odlo?itve)
pri 50.000km/leto je to 1750? ali 5250? v treh letih (tukaj se pa ra?unica za bencinarja neha)
?e pa govorimo ?e o tem, da bo cena dieslskega modela ?e za nekaj tiso?akov cenej?a, zaradi tega cenej?i kasko in ?e bo diesel mel manj kot 130kW bo tudi v ni?jem zavarovalnem razredu, kar pomeni skupaj ?e dodatnih 500? manj?ega stro?ka vsako leto.
Saj ne da bi koga prepri?eval kaj naj kupi, ker itak vsak zase najbolj ve kako dale? se?e. Je pa vedno tako, da nakup avta je ?e najmanj?i problem, vzdr?evanje je pa ?isto druga zgodba, ki jo marsikdo pozablja.
In ?e da? na leto pri 50.000 prevo?enih cca 5.000? samo za gorivo je to sigurno stro?ek, ki je prekleto pomemben in se ga da ob?utno zmanj?at pri tem, da se ne odpove? veliko u?itkom.
@Emil: DSC je na?eloma tako dober, da niti ne ve? kdaj se vklju?i - narsikdo niti ne opazi da se je. Vidi? pa to tako, da parkrat mi?ikne lu?ka za DSC na armaturki.
Testira? tako, da v ovinku spravi? avto v podkrmarjenje ali prekrmarjene in bi se zadeva morala vklopiti. ?e pa avto zdrsne enakomerno (vsa 4 kolesa) se DSC ne bo vklopil saj v takem primeru ne more re?iti ni? saj bo naredil le ?e slab?e, ker bi avto zavrtel okrog navpi?ne osi.
Na ?alost Turanza ER 300 ni za na?e Mazde,ker ?vi?ga,da je veselje.Ima kolega montirane gor in so glasnej?e,kot moje zimske gume.Tudi drugje sem zasledil,da je to njihova velika pomanjkljivost...
Drek, jaz sem pa glih tele mislil nabavit za letos.
Pa ne more? Vel satisa s ?estko primerjat sploh pa ne po ceni. ?udi me, da Vel satis nima prezra?evanja sede?ev sploh po tem da je treba za tak avto dat >45.000? za kolikortoliko spodobno opremo.
Omenjena Bridgestone in GY sta namenjena bolj za ?portni na?in vo?nje. Potenze sicer nisem testiral in ti kaj ve? ne morem povedat sem pa zvozil F1 do konca in moram re?i, da je za moje pojme super guma s tipi?nimi "napakami" za tak?en tip gum, kot recimo velika ob?utljivost na kolesnice in dr?anje smeri na zjebanem asfaltu. Sicer ni tako hudo, da bi ti trgalo volan iz rok, samo spu??at ga pa tudi ne sme?.
Je pa ?e ena zanimiva guma iz Bridgestonovega hleva in to je Turanza ER300, ki se je odli?no obnesla na testih in je za cca 15? cenej?a od Potenze. Je bolj touring guma in ne tok ?portna, kar pa pomeni, da bo naredila ?e kak?en kilometer ve?. V kolikor nisi dirka? bo po moje to kar prava izbira.
CX-9 je razvit izklju?no za ameri?ko kanadsko tr?i??e in ga v Evropi definitivno ne bo tako, da ti je trenutno edino na voljo "le" CX-7 z 2,3 turbobencinarjem, 260KM in 380Nm. V glavnem mo?i ve? kot dovolj in to za super ceno 31.000 - 35.000?
Dobil v roke ?e N?vija 200. Prakti?no ista zadeva kot model 250 s to razliko, da ima "le 0,5GB internega spomina napram 250-ki, ki ga ima kar 1,5GB. Tako je na 200-ki le mapa, ki pokriva alpe in bli?njo okolico. Vse skupaj je karte za cca 180MB in ?e od?tejem ?e ostalo kramo ostane cca 150MB na voljo za dodatne mape kot je recimo AdriaRoute.
Takim zgodbam ne preve? verjet... na tem forumu najs je ?e ogromno, ki smo ?e davno prestopili mejo 100.000km pa ?e vseen turbince delujejo tako kot morajo. Se jo da pa hitro uni?it, ?e se malce potrudi?. Zjutraj ko je mraz gas do konca do blokade pol pa na avtocesto pa 200 na uro za 10minuta pa takoj ustavit pa avto ugasnit. Po moje to naredi? ene 5x - 6x pa je turbina za na odpad.
DSC deluje popolnoma v redu oziroma cel za malenkost prezgodaj ampak ker je varnost na prvem mestu je to OK. Z mrcedesom tega sploh ne more? primerjat, ker ima pogon na drugem koncu in se stabilnostni sistem mora odzivat popolnoma druga?e. Skratka ne primerljivo.
Originalna plati??a se ne lu??ijo in mislim, da nobenmu od na?ih ?alnov tudi ne.
Strinjam se z ugotovitvijo glede ksenonk (urejeno z novej?o verzijo elektronike).
Porabe, ki jo omenja je en velik bullshit, ker jaz vozim tako Mazdo 6CD in Golfa 1,9 TDi in kljub temu, da je golf ene 200kil la?ji je poraba samo za cca 0,3 litra v povpre?ju v prid Golfu. ?e bi bila avta enako te?ka bi bila poraba enaka pri istem re?imu vo?nje.
Primerjava Mazde in omenjenega passata tudi ni na mestu, ker je bila nakupna razlika sigurno 1,5 milje SIT v prid Mazdi. Kar se pa ti?e plastike, dizajna, notranjosti je pa tako, da imajo vsake o?i svojega malarja in kar je enemu v?e? drugemu ni in obratno - men je ravno dizajn notranjosti veliko lep?i kot v VW-ju.
zakaj pa pol tko navdu?eno va? avto ma DSC in ESP poleg ABS, ter za dopla?ilo ?e TC
DSC in ESP sta popolnoma enaka sistema samo razli?ne znamke jih druga?e poimenujejo. V Mazdi se pa? imenuje DSC pri ve?ini evropejcev pa ESP.
?e ima? DSC ima? tudi TCS saj je DSC pametna nadgradnja tako sistema TCS in EBD (elektronik brakeforce distribution ali nekaj takega).
V glavnem za?ne se vse z ABS nadaljuje z EBD+TCS in kon?a z DSC/ESP na koncu pa ?e dobra muzika v sitemu BOSE in BOSS za volanom pa smo kon?ali s kraticami.
Mene pa zanima, ?e lahko dobim kazen zaradi tega, ker sem se peljal na avtocesti podnevi z izklopljenimi lu?mi, hitrosti pa nisem prekora?il (ne vem to?no, ali je je bil postavljen stacionarni radar ali ne?
Zanima me tudi, ?e policaji avto zaustavijo takoj, ko prekora?i? hitrost (v primeru da merijo iz svojega avta)? Je mo?no, da me ne bi zaustavili in bi dobil polo?nico ?ez nekaj mesecev s prilo?eno sliko kot dokaz?
Hvala za pomo?
Zaradi nepri?ganih lu?i ne bo? dobil kazni naknadno medtem, ko za prekora?itev in ?e so te slikali pa je seveda vse mo?no.
Velja pa naslednje:
- lasersko merjenje z ro?nimi merilci - ustavi takoj in ti izre?e kazen glede na podatke na ekran?ku
- provida sledenje - ustavi te ko ?e nekaj ?asa meri saj so veljavni rezultati le tisti, ki so zmerjeni na dovolj dolgi razdalji merjenja. Poleg hitrosti lahko fa?e? ?e vse ostale kazni za morebitne prekr?ke, ki si jih naredil ko so te merili. Vklju?no z nedajanjem smernikov, premajhno varnostno, vo?njo po prehitevalnem, ?e je vozni prost in ostale zadeve.
- stacionarni radarji in radarji multanova name??eni v vozilih - ti radarji slikajo in sliko s kaznijo lahko dobi? naknadno tudi ?ez nekaj mesecev. Ni nenavadno tudi, ?e jo dobi? malo pred iztekom enoletnega obdobja od nastanka kazni.
Verjetno spra?uje?, ?e ima CN NT 2008? Nimam pojma samo po tej logiki ga verjetno ima, ker je v bistvu malo ve?ji klon 250ke. Va?no je samo, da ti ne podturijo kako staro zalogo. Naj bi pa najnovej?e karte bile nalo?ene na napravah, ki so bile narejene od novembra 2007.
Tnx Boss, bom vsekakor upo?teval pri nakupu.
Do poletja se moram opremit saj imam v na?rtu dalj?i road trip
pol pa res rabi? in glede na to, da navigacijske npravice ?e nikoli niso bile tako poceni je po moje kar pravi ?as za nakup
No sej, ker ne ve? koliko je res kilometrov je treba to odlo?no povedat prodajalcu in naj kar spusti ceno za 1000? za servis pa ?e enkrat toliko za dobro voljo kupca. To velja sevedaza tiste, kjer ne more? uradno ?ekirat servisov. ?e je pa to mo?no in je vse OK pol pa velja "popust" le za drugih 1000?.
Zgodba se za?ne nekako takole: Garminove navigacije so v sloveniji izredno popularne ?eprav imajo kar nekaj zagri?enih nasprotnikov, ki povzdigujejo v nebo vse kar ni Garmin. Zakaj tako nimam pojma ampak bil sem na tem, da kupim navigacijo, ki bi za svoj denar ponujala najve?. Ne rabim jo zase, ker sem z mojim N?vijem 350 ve? kot le zadovoljen, ampak za darilo.
V letu od nakupa moje navigacije se je baje veliko spremenilo in tudi ostali proizvajalci, ki uporabljajo Navteqove mape so se s pokritostjo Slovenije zelo izena?ili in pribli?ali paketu map Adriaroute.
In vse karte so nekako kazale, ne na Garmina, ampak na Navigona 2100. Za ceno pod 200? naj bi dobil zanimiv paket z mapo regij vzhodne Evrope vklju?no s Slovenijo in Avstrijo ter dr?av vzhodno od nas.
Ker sem poslu?al toliko dobrih kritik in ker sem uspel dobiti mapo celotne Evrope na lo?eni SD kartici se mi je zdela tole skoraj idealna kombinacija. Sama naprava je zelo lepo oblikovana a navkljub lepemu tenkemu ohi?jo so jo oblikovalci usekali mimo pri oblikovanju nosilca za pritrditev na steklo.
Ta je namre? milo re?eno ogromen in kazi samo prefinjenost napravice. Tudi pogled z zunanje strani v notranjost je bil grozljiv in vse skupaj je izgledalo kot kaka policijska provida.
Efekt je celo deloval saj ko sem se prehitremu voznik na AC sko?il za hrbet je ta sumljivo hitro ob?utno zmanj?al hitrost in kar naenkrat je bil vzgled varnosti vsem ostalim voznikom.
Da se vrnem nazaj k sami napravi in njenim funkcijam. Ima kar nekaj bombon?kov od odli?nega na?rtovalca poti do oznak omejitve in nastavitev kdaj naj vas za?ne opozarjati da ste prehitri - nastaviti se da posebej za mesto in posebej za izven. Alarm lahko nastavite celo tako visoko +30km/h da ste v naselju v Slo ?e zreli za najvi?jo kazen. Do tukaj se sli?i vse v najlep?em redu a kaj, ko je samo cca 80% cest kategoriziranih z omejitvami pa ?e na teh je kar precej pomanjklivosti od omejitev 90km/h v naselju (primer: Radohova vas) do omejitev 80km/h na odsekih AC, kjer je prava omejitev 130km/h. In ker za?ne zadeva piskati tam, kjer ni treba in je dostikrat ob?utno prepozna (100-200m za tablo naselja) sem funkcijo opozarjana moral izklopiti.
Zanimiva je tudi funkcija izogibanja AC oziroma ?e bolj izogibanja cestninam - DARS-ovci pa v jok. Zadeva v Sloveniji namre? deluje 100% v veliko veselje tujcev in jezo lokalnega ?ivlja.
Pohvaliti moram menije in jezik, ki je slovenski a na ?alost (ali pa na sre?o) je glasovno vodenje v angle??ini. ?enski glasek je sicer ne?en in nemote? a je ?al posemplan s premajhnim bitratom tako, da je na trenutke preve? sikajo? in hre??e? - avdiofili veste o ?em govorim. Pograjati moram majhnost nekaterih napisov, ki jih med vo?njo tudi pod razno ne morete prebrati (info o hitrosti in nadmorski vi?ini pa ?e kaj bi se na?lo). Tudi touchscreen tipkovnica za vpis ?eljenih lokacij ima premajhne "tipke" in ?e ima? mesarske prste (like myself) je blazno te?ko zadeti pravo tipko in edini "primeren" prst je bil mezin?ek, tako da sem na trenutke izgledal kot dr. Evil iz filma Austin Powers.
Mapa je enaka tisti, ki se nahaja v Garminu pod imenom City Navigator NT 2008, kar pomeni dobra pokritost Slovenije, ostale biv?e Yu republike pa so le bele lise na praznem polju (gl. sliko v opisu City Navigatorja NT 2008, ki je v temi o Navigaciji Garmin 350). Ampak tukaj ?al re?itve z uporabo Adriarouta ali podobnega pa? ni. Se pa sama navigacija ob?asno ne znajde najbolje in ponavlja nekatere napake, ki jih Garmin in AR z novej?imi mapami nima. Tudi nekatera vodenja so malce ?udna v stilu zavij na parkiri??e in potem ?ez robnike do cilja - no ja saj bi ?lo samo cvetli?na betonska korita so bila vseeno malce prevelika.
Tudi statistike o prevo?eni poti, povpre?nih hitrostih, ?asu vo?nje, ?asu stanja in najvi?ji hitrosti so stvari, ki jih bo povpre?en uporabnik Garmina na Navigonu pa? pogre?al - ?koda.
Vsi minusi do tega trenutka niso bili tako veliki, da napravice ne bi kupil ampak kalvarija se je ?ele za?ela. Iz neznanega vzroka je napravica redno zmrzovala, v?asih takoj, v?asih ?ele ?ez kako uro in to na razli?nih mestih (med navigacijo, med ogledom, karte, pri vpisu rute, premikanju med meniji, itd). Sesula se je tudi z raznoraznimi crash screeni sumljivo podobnimi tistim iz windowsov iz ?esa lahko sklepamo, da napravico verjetno poganja kak?na oskubljena varjanta windows CE.
Zadevo smo posku?ali re?evati z preformatiranjem kartice SD, nalaganju novih map do menjave kartice in ponavljanju postopka. ?al popolnoma zaman. Prodajalec je bil pripravljen navigacijo menjati ampak po tolikih poskusih in paranju ?ivcev sem se odlo?il, da je bolje da se vrnem k preizku?enim re?itvam.
Vzel sem Garmina 250.
Prsene?enje ?t.1 na njem je ?e nalo?en novi City Navigator NT 2008, kar pomeni, da za 190? ste prakti?no ready to go. Malce se sicer zatakne saj je mapa tako velika, da ostane prostega spomina le cca 20MB in ?e ?elimo operirati ?e s kartami AdriaRoute je edina re?itev nakup dodatne SD kartice, ki pa mi je itak ostala vi?ka ?e od ?ongliranja z mapami na Navigonu.
Kaj naj re?em ?esar nisem opisal ?e pri N?viju 350. Navigacija je zelo dobra in izpolnjuje vse zahteve za entry level model in v Sloveniji se izka?e odli?no ?e posebej ker pri nas tako ali tako ni podpore raznim funkcijam text to speech, TMC ipd, da o predvajanju MP3-jev, vklopov za slu?alke sploh ne govorim. Tega 350 pa? nima, kar ni nobene ?koda saj ni? od tega nujno ne potrebujete.
So pa ustvarjalci naredili odli?no ohi?je, ki je svetlobna leta pred stylingom za serijo 300/600. Tudi antenca se je skrila v ohi?je, kar pove?uje kompaktnost ohi?ja. Grafika menijev je precej lep?a, fonti ?e ?itlivej?i(prava osve?itev glede na Navigon) ?a pa manjka kar nekaj bombon?kov iz Navigona, ki bi ?e dodatno dvignil vrednost Garminovih naprav.
za konec pa ?e plusi in minusi
Navigon 2100
+ na?rtovalec poti
+ kategorizacija cest z omejitvami hitrosti
+ funkcija za izmikanje AC-jem ali pa samo cestninam
+ grafika map
+ TMC
+ mo?nost nastavitve avtomatskega prilagajanja glasnosti glede na hitrost vo?nje
- prevelik nosilec
- majhne pisave in majhna tipkovnica
- omejenost z mapami
- s popolno mapo Evrope (38 dr?av) je cena bistveno previsoka (300?)
- ni statistike vo?nje
- preklop med dnevnim in no?nim na?inom dela je treba postoriti ro?no
- notranji spomin je majhen in je vedno potrebno imeti mape na SD kartici
- zmrzovanje in sesuvanje programske opreme (mo?no je da je to bila le napaka te napravice ali pa te?ave s 4GB karticami SD)
Garmin 250
+ City Navigator NT 2008
+ cena 190?
+ mo?na uporaba Adriarouta
+ lepo ohi?je skupaj z li?no majhnim nosilcem za na ?ipo
+ veliki fonti
+ uporaba ?umnikov tudi med iskanjem ciljev
+ slovensko govorno vodenje
+ bolj?i zvo?nik kot pri seriji 300/600
+ zanesljivo delovanje
+ avtomatski priklop in izklop v odvisnosti od pri?iganja in uga?anja motorja avtomobila
+ pregledovalnik slik (zanimivo le, ?e imate fotoaparat s slikami shranjenimi na SD kartici)
- bombon?ki, ki so pri Navigonu navedeni kot plus
- premalo prostega spomina tako, da je nujen nakup kartice SD za dodatne mape
V primerjavi teh dveh napravic je Garmin ?e vedno v prednosti vendar bodo v prihodnje morali ?e veliko postoriti v dodajanju funkcionalnosti, ki jih ponujajo drugi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A vidi?, ?e dobro, da sem napisal, da je "verjetno" isto. Se mi zdi pa zanimivo v toliko, da se ga da selit iz naprave v napravo brez ponovnega odklepanja kart.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani