Skoči na vsebino
Promet, nesre?e in ZVCP
Napisano

Z novim ZVCP-jem nas ?aka tudi novost pri podalj?evanju vozni?kega dovoljenja saj se to bistveno spremeni in ne bo tako kot je danes, da do 80-ega leta ni bilo treba opravljati zdravni?kega pregleda.

 

Po novem ga bo treba vsakih 10 let in po 70. letu na vsakih 5 let.

 

 

K 58. ?lenu:

 

Zaradi ve?je preglednosti zakonskega besedila se v celoti spremeni 146. ?len zakona, ker gre za implementacijo ve?jega ?tevila dolo?b Direktive 2006/126/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 20. decembra 2006 o vozni?kih dovoljenjih, zlasti dolo?b, ki se nana?ajo na izdajo vozni?kih dovoljenj, dolo?itev njihove veljavnosti in opredelitev pogojev za podalj?anje veljavnosti vozni?kih dovoljenj. Direktiva 2006/126/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 20. decembra 2006 o vozni?kih dovoljenjih v 7. ?lenu, to?ki 2. (a) dolo?a, da so vozni?ka dovoljenja, ki jih izdajajo dr?ave ?lanice za kategorije AM, A1, A2, A, B1, B, in BE veljavna 10 let. Vozni?ka dovoljenja za kategorije C1, C1E , C, CE, D1, D1E, D, DE se izdajajo z veljavnostjo 5 let. Direktiva sicer dopu??a, da dr?ave ?lanice EU same odlo?ijo, da se vozni?ka dovoljenja za kategorije AM, A1, A2, A, B, B1 in BE izdajajo z veljavnostjo 15 let. Nikakor pa direktiva dr?avam ?lanicam ne dopu??a, da bi zni?ale veljavnost vozni?kih dovoljenj kategorij C, CE, C1, C1E, D, DE, D1, D1E za obdobje kraj?e od 5 let.

 

Za vsako podalj?anje veljavnosti vozni?kih dovoljenj kategorij C, CE, C1, C1E, D, DE, D1, D1E je zahtevano ponovno preverjanje izpolnjevanja minimalnih standardov fizi?ne in du?evne sposobnosti za vo?njo, ki so dolo?eni v prilogi III. Direktive (vozniki teh kategorij so razvr??eni v skupino 2). Navedeno bodo imetniki vozni?kih dovoljenj dokazovali z veljavnim zdravni?kim spri?evalom. Opcijska pravica posamezne dr?ave pa je, da tudi pri podalj?anju veljavnosti vozni?kih dovoljenj kategorij AM, A1, A2, A, B, B1 in BE zahteva pregled, pri katerem se ugotovijo minimalni standardi fizi?ne in du?evne sposobnosti za vo?njo.

 

Izhajajo? iz omenjenih dolo?b direktive je predlagatelj zakona v novem 146. ?lenu sledil obveznim dolo?bam direktive, delno pa upo?teval t.i. diskrecijsko pravico, ki jo direktiva dr?avam ?lanicam daje, da lahko skraj?ajo obdobje veljavnosti vozni?kih dovoljenj za osebe, ki dopolnijo starost 50 let. Predlagatelj zakona je pri tem izhajal iz izku?enj dosedanje ureditve, upo?tevajo? pri tem specifi?nost posameznih kategorij voznikov.

 

V novem 146. ?lenu je predlagana ureditev, po kateri se bodo vozni?ka dovoljenja kategorij AM, A1, A2, A, B, B1 in BE izdajala z veljavnostjo 10 let. Vozni?ka dovoljenja za vo?njo vozil kategorij C, CE, C1, C1E, D, DE, D1, D1E se bodo izdajala z veljavnostjo 5 let.

 

Ker je z direktivo dr?avam ?lanicam prepu??eno, da skraj?ajo obdobje veljavnosti vozni?kih dovoljenj za imetnike, ki so dopolnili 50 let, z namenom, da se pogosteje izvajajo zdravstveni pregledi, je v novem 146. ?lenu predlagana re?itev, da se imetnikom vozni?kih dovoljenj kategorij AM, A1, A2, A, B, B1 in BE po dopolnjeni starosti 70 let podalj?uje obdobje veljavnosti za 5 let. Imetnikom vozni?kih dovoljenj kategorij C, CE, C1, C1E, D, DE, D1, D1E pa se po dopolnjeni starosti 65 let obdobje veljavnosti dovoljenj podalj?uje za dobo treh let. Podalj?anje veljavnosti vozni?kih dovoljenj se opravi pod pogojem, da oseba opravi zdravstveni pregled. Predpisovanje obveznega opravljanja zdravstvenega pregleda pomeni zagotavljanje jamstva za izpolnjevanje minimalnih standardov psihofizi?ne sposobnosti. Ohranjena pa je dolo?ba zakona, da se lahko veljavnost vozni?kih dovoljenj v vsakem primeru omeji na rok, ki je dolo?en v zdravni?kem spri?evalu zdravstvene organizacije, poobla??enega zasebnega zdravnika oziroma osebnega zdravnika.

 

Zaradi spremembe 138. ?lena zakona se dolo?ba desetega odstavka dopolni z opredelitvijo, da se pri izrekanju kazenskih to?k ?teje, da ima veljavno vozni?ko dovoljenje tudi oseba, ki vozi s potrdilom, da je oddala vlogo za izdajo vozni?kega dovoljenja.

 

V predlaganem novem ?lenu, ki vsebuje dolo?be o izdaji vozni?kega dovoljenja, podalj?anju njegove veljavnosti, je potrebno dolo?iti uveljavitev pravic iz te upravne odlo?be, kot dolo?a 224. ?len ZUP. Ta postavlja splo?no pravilo, da lahko stranka pri?ne izvajati pravico z dnem dokon?nosti odlo?be, ?e zakon ne dolo?a druga?e. V ZVCP-1 je tako predlagano, da pri?ne vozni?ko dovoljenje veljati z dnem izdaje in ne ?ele z dnem dokon?nosti, stranka pa lahko pri?ne pravice, ki izhajajo iz tega dovoljenja izvr?evati takoj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?arica
Napisano

pi*da...to je za cca 7-8 polnih tankov goriva...al pa 3-4 mesece zastonj vo?nje...al pa 5-6 let zastonj servisiranja...

 

Hja tako je (bilo) na uradnih servisih - ?e si pa druge poiskal si pa pa? prihranil in to obilno

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?arica
Napisano

oj! evo mene dons sm ?u na mazda servis Mo?nik pa so mi rekl da je ena ?arnica tko,tko,ena pa je ?e ?ist pr konc. da je najbol da zamenam.sam to pa je pri njih 150 evrov. me zanima ?e se to da ke kej bol cnej zrihtat.

 

 

oooo lepo...sej so ?e mo?no zni?ali cene. V?asih je bil par "?arnic" krepko ?ez 300?.

 

Je pa res, da jih Matej (matejas@volja.net ali 040/699/611) prodaja po 70? za par in ko jih vzame? iz ?katle ter primerja? z originalno vgrajenimi ugotovi?, da so to popolnoma enake ?arnice s popolno istimi oznakami.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Promet, nesre?e in ZVCP
Napisano

Evo, tukaj je link do sprememb novega ZVCP-ja, ki ?e mora prestati dve branji. Zadeva je pa tako debilno napisana saj govori le o spremembah ?lenov glede na trenutni zakon. Se pravi da mora? uparjati spremembe in trenutne ?lene - tole bo kar prevelik zalogaj za na?e polpismene poslance in bodo kar na pamet pritiskali gumbke brez, da bi karkoli prebrali.

 

Se pravi zakon bo 100%, vpra?anje je samo kdaj bo stopil v veljavo.

 

link

 

 

Zanimivo koliko "stane" zadeva v Nem?iji, ?e si prehiter - na njihove 3x vi?je pla?e so zneski kazni 10x ni?ji :blink:

 

Primer:

V naselju (velja tudi za cono do 30 km)

bis 10 km/h 15,- EUR

11-15 km/h 25,- EUR

16-20 km/h 35,- EUR

21-25 km/h 50,- EUR, 1 Pika

26-30 km/h 60,- EUR, 3 Pike

31-40 km/h 100,- EUR, 3 Pike, 1 Mesec prepoved vo?nje

41-50 km/h 125,- EUR, 4 Pike, 1 Mesec prepoved vo?nje

51-60 km/h 175,- EUR, 4 Pike, 2 Meseca prepovedi vo?nje

61-70 km/h 300,- EUR, 4 Pike, 3 Mesece prepovedi vo?nje

nad 70 km/h 425,- EUR, 4 Pike, 3 Mesece prepovedi vo?nje

 

Izven naselja

Do 10 km/h 10,- EUR

11-15 km/h 20,- EUR

16-20 km/h 30,- EUR

21-25 km/h 40,- EUR, 1 Pika

26-30 km/h 50,- EUR, 3 Pike

31-40 km/h 75,- EUR, 3 Pike

41-50 km/h 100,- EUR, 3 Pike, 1 Mesec prepoved vo?nje

51-60 km/h 150,- EUR, 4 Pike, 1 Mesec prepoved vo?nje

61-70 km/h 275,- EUR, 4 Pike, 2 Meseca prepovedi vo?nje

nad 70 km/h 375,- EUR, 4 Pike, 3 Mesece prepovedi vo?nje

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

xsenon ?arnice
Napisano

Sicer je Alex povedal ?e vse, lahko edino dodam, da lahko preveri? avtonivelacijo tako, da pri?ge? lu?i in ?ele nato v?ge? motor. V prvih dveh-treh sekundah se nato izvede kontrola sistema avtonivelacije. To vidi? tako, da snop svetlobe se najprej spusti in nato dvigne ter zavzame pravilen polo?aj.

 

?e se to zgodi pa ?e vedno sveti v tla ima? na vsaki lu?i ?e vijak s katerim naravna? pravilno vi?ino. ?e se ne motim mora biti padec snopa cca 1% se pravi, da na dol?ini 10m je snop svetlobe za 10cm ni?je kot pri lu?i.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Promet, nesre?e in ZVCP
Napisano

S 120 al pa 110 so ?e v redu samo, da bi bili vsaj malenkost hitrej?i od ?leperjev, ker danes se dogajajo situacije, da polno nalo?eni ?leperji prehitevajo avtomobile pri popolnoma normalnih pogojih za vo?njo. Tudi take bi bilo treba sankcionirati, ker ustvarjajo nevarne situacije.

 

Dva dni sem enega takega kretena sre?al na regionalki mimo Trebnjega in to na cesti rezervirani za motorna vozila je butelj vozl s 60km/h (se pravi 40 pod omejitvijo). Kot ka?e so nekateri usraneti ?e za?eli "trenirati" za novi zakon.

 

Kot ka?e v nekaterih od ?marnce opitih glavah verjetno pomeni da ?e se bodo kazni za 2x pove?ale, da to pomeni, da more za 2x zmanj?ati hitrost se pravi ?e je bilo prej 20 pod omejitvijo bo po novem treba 40.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Promet, nesre?e in ZVCP
Napisano

v nedeljo peljem enih 66 na tempomatu skozi predor Trojane, kjer je bila omejitev na 60 - prileti ?lepar od zadaj in mi blenda naj grem hitreje in to ravno ko se pelje? mimo radarja - vpra?anje: a sploh kdaj ustavijo na radar kamione, na primer ko gredo 70-80 skozi naselje s 50 omejitvijo?

 

Hja, zato se jaz sploh ne upam vozit ?ez trojanske tunele od takrat, ko so uvedli to omejitev (se pravi ?e so mokre ceste). Zgodil se mi je podoben primer samo, da sem imel na ?tevcu 80km/h (se pravi da sem bil ?e tako ali tako ene 20 po ?tevcu ?ez omejitev). Razlika je bila le v toliko, da je bil to doma? prevoznik z MB tablico in je blendal kot prfuknjen potem pa ?e vedno v predoru na prehitevalni pas pa bumf po hupi. Ja priznam, ko je tista hupa nepri?akovano zatulila v tunelu tik ob mojem u?esu sem se toliko ustra?il, da mi je srce za?el razbijati.

 

Pa kaj naj... pri takih kretenih ne more? ni? saj policije ni na terenu, kamere v predorih kao ne veljajo za kazen?!?!, vpra?anje ?e pa niso radarji v tunelih natunani samo na 100km/h in ne na 60km/h (vendar tega raje ne bi preverjal) ;)

 

Re?itev: ali ignorirati omejitve in se voziti ?e naprej 100km/h (kar je najmanj nevarno, vpra?anje pa ?e brez finan?nih posledic) ali pa uporabljati staro cesto ?ez Trojane. Jaz uporabljam drugo mo?nost - se pravi so me uspe?no pregnali z AC. ;)

 

 

No pa ?e nekaj o prevoznikih v naselju - zadnji? je ?ez naselje Mirna Pe? dobesedno priletel ?leper nalo?en z avtomobili. Okrog rahlega ovinka mimo gostilne je pripeljal tako silovito, da sem imel skoraj ob?utek, da se bo zvrnil z vso tisto nalo?eno robo. ?e sem se za?el spra?evati od kod mu toliko "poguma", ker pa? pameti itak tukaj ni sem se pa spomnil, da sem pred parimi minutami sre?al njegovega kompanjona, ki mu je verjetno povedal, da policajev ni in da lahko "stisne".

 

In kaj iz tega sledi? Milijonkrat bolje bi bilo, da bi tiste kamere postavili v tak?na naselja, kot pa na avtoceste. V naseljih se ustvarja varnost saj do danes ?e nisem zasledil, da bi v avtocestnih tuneli pe? hodili ljudje v slu?be in otroci v ?ole.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Promet, nesre?e in ZVCP
Napisano

..s tem, da unga s sleperjem sploh ne bodo ustavili :vskalo:

 

Me pa se nekaj zanima: a je sploh kdo dal kaksen drug predlog kako zmanjsevati prometne nesrece?

Ker kritizirat znamo, ideje dat pa niti ne toliko?

Jaz recimo pojma nimam kako zmanjsat prometne nesrece v Slo.

Mogoce, bi naredil tako, da je izjemno tezko naredit vozniski del izpita pa vsem vrtet filme z nesrec pa pokazat razliko med manevriranjem (zaviranje ipd) pri 50km/h pa 60km/h...

 

Ideje rabimo :)

 

Pred leti sem svoje predloge poslal ?lendru, na katere nisem nikoli dobil odgovora - se pravi strel v prazno.

 

Druga?e pa je re?itev mali milijon:

 

- najprej pravilna kategorizacija nesre?; nekaj je prekora?ena hitrost nekaj popolno drugega pa neprilagojena

- alkohol mora obvezno postati primarni vzrok nesre? in ne kot sokrivec?!?!? nesre?, kot je to zdaj v statistiki

- alkohol se mora obravnavati kot kaznivo dejanje; lisice na roke pa bumf v ?uzo.

- vo?nja v nasprotno smer na AC mora biti ravno tako kaznivo dejanje - ?tevilo mrtvih zaradi nepravilne strani in smeri vo?nje je letos za 80%!! vi?ja kot lani.

- prepovedana vo?nja kamionov po prehitevalnem pasu na AC

- ve?ja, tudi kazenska, odgovornost vzdr?evalcev cest, postavljalcev signalizacije itd

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Promet, nesre?e in ZVCP
Napisano

Hja tako je to, ceneje je da si dobro pijan za volanom (750?).

 

Zgleda, da zaradi 40% mrtvih v zadnjih dveh letih po krivdi alkoholiziranih povzro?iteljev si pa? nih?e ne beli glave - le zakaj bi si, ?e je pa popivanje del slovenske folklore.

 

Sicer je pa ta novi zakon v bistvu ponovitev starega z vi?jimi kaznimi. V bistvu bo to ?e en deja vu - logi?no saj je "arhitekt" tega zakona ista oseba kot prej?njega. Razlika je le v tem, da je enkrat ta oseba svoj omejeni intelekt razkazovala v ZVCP-ju, ki je nastal pod okriljem notranjega ministrstva zdaj pa pod okriljem prometnega. 3x hura za idiote - they won again.

 

Sicer pa lahko samo ponovimo situacijo, ki bo na las podobna ob zadnji spremembi ZVCP-ja. Nekaj mesecev bo cca 50% prestra?enih voznikov, v strahu pred kaznimi, vozilo krepko pod omejitvami in krav?ljalo ?ivce vsem ostalim, ki smo ?e zdaj upo?tevali omejitve. Dogajala se bodo prehitevanja, ki jih druga?e ne bi bilo in celo absurdne situacije, ko polno nalo?eni ?leperji na regionalkah prehitevajo usranete v avtomobilih.

 

Z drugimi besedami povedano se bo pove?ala ?iv?nost, netoleranca, jeza, ki bodo povzro?ili posledi?no druga nerazumna in nevarna dejanja.

 

Pa ?e to - a mi znakdo povedati zakaj je kazen enako visoka, ?e hitrost v naselju prekora?i voznik visokozmogljivega avtomobila ali ?e jo prekora?i ?ofer polno nalo?enega ?leperja?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Luci podnevi?
Napisano

Je pa se ena razlika me avstrijci pa tukaj: njihova vozniska kultura je precej visja.

Me pa zanima, ce je kazen za luci ista, ce jih nimas prizganih podnevi ali ponoci?

Ker v LJ srecujem isto stevilo takih, ki nimajo luci podnevi in ponoci. (stevilo je minimalno...cca. 5 ne mesec)

Razlika v nevarnosti pa najbrz ni ista...

 

No ja o vozni?ki kulturi avstrijcev bi se dalo razpravljati (geistfahrer und linksfahrerji pri njih kraljujejo veliko bolj kot pri nas).

 

Kar se pa ti?e kazni je pa v 61. ?lenu ZVCP razlo?eno in je bistvena razlika. Kazen podnevi brez lu?i je 42?, pono?i pa 125?. :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Luci podnevi?
Napisano

- Pri?gane lu?i podnevi so OK, res da smo se razvadili ampak dejstvo je da avto ki gre nasproti prej opazi?. Vsakemu se je ?e zgodilo ko je nasproti kdaj pri?el kak?en avto ki ni imel pri?gane lu?i in takoj vidi? da ?e bi imel da bi ga prej opazil. Res pa je vse skupaj odvisno od vremenskih razmer, zdej ?e nebi bile obvezne pri?gane lu?i podnevi smo spet tam kdaj morajo biti pri?gane. Npr. ob mraku (kdaj je mrak), megli (kak?na vidljivost?), obla?no (zame je tudi danes obla?no in je vidljivost normalna), tako da... Glede ?arnic pa tako, od takrat ko imam ksenon (cca. 2 leti) ni ?e crknila nobena ?arnica in upam da bo tako tudi ostalo.

 

Saj se strinjam Grega samo sem ?e sam sebe zalotil, da se preve? zana?am na to, da imajo vsi pri?gane lu?i in se lotim prehitevanja tudi takrat, ko se ga sigurno ne bi, ?e bi bile lu?i neobvezne. Saj na koncu se zamislim pa re?em, kaj sem kreten, ker lahko bi nekdo pripeljal brez lu?i. Ampak ponavadi se spomnim takrat, ko je ?e vse mimo.

 

Pa druga?e nisem "nasilen" voznik in upo?tevam omejitve (max 10% ?ez po ?tevcu) ampak danes je toliko prometa in raznoraznih, me?ka?ev in tistih, ki spijo za volanom, da sem skoraj prisiljen prehitevat, ?e ho?em vsaj v pribli?no predvidenem ?asu priti na cilj. Kaj bi dal, da bi se vsi vozili po omejitvah in ne pod, kolk bi bile ceste bolj varne in vsi bi pri?li v predvidenem ?asu na cilj brez nervoz in ?iv?nosti. :rozico:

 

 

Ma saj ne vem kaj je bolj?e, ker vsaka situacija ima prednosti in slabosti ?al je pa v Sloveniji vedno tako, da se sprejmejo neke drasti?ne spremembe potem pa ko to laufa, nobenega ve? ne zanima a vse to dr?i, kar se je predvidevalo s sprejetjem takih ukrepov.

 

En tak tipi?en primer je ukinitev utripajo?e zelene. ?tevilo naletov je ve?je in kri?i??a so bolj zabasana kot kadarkoli prej saj je ratala vo?nja v rde?o ?e prava nacionalna folklora. Ampak zakon je sprejet, tisto kar so obljubljali da se bo izbolj?alo se ni oziroma je ?e slab?e, a zdej to nobenega ne zanima ve?, ker projekt je bil izpeljan in nekateri so dobro zaslu?ili.

 

Zato pa spo?tujem avstrijce saj so oni doma?o nalogo opravili. Poskusili so z lu?mi, izkazalo se ni tako kot so predvidevali in zdaj jih ukinjajo. ?e bi ugotovili druga?e sigurno ne bi spreminjali zakonodaje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Luci podnevi?
Napisano

Glede zimske opreme vidim, da samo bosna konkurira z nami :)

 

ja ?al smo bolj pape?ki od pape?a - pol mi pa samo eden naj re?e, da ta zakon ni bil sprejet zaradi interesov neke ozke grupe ljudi, ki so "dobro" lobirali. Le kako si naj ?lovek druga?e razlaga vso to famo in ves ta pritisk na skoraj OBVEZNO uporabo zimskih gum. Dr?ave, ki so veliko bolj podvr?ene te?avam s snegom (letos je bilo ?e zelo pestro) nimajo tako zaostrenih stali??. V ve?ini velja, da je zimska oprema obvezna le, ?e so na cestah zimske razmere in pika.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Luci podnevi?
Napisano

To, da pri?gane lu?i zmanj?ujejo ?tevilo nesre? je te?ko pravilno dokazat. Da prvo leto, ko so jih uvedli je bilo mogo?e res bolje ampak predvsem zato, ker je bil to nov fenomen. Potem smo se pa navadli. In danes pri?gane lu?i ne nudijo tiste prednosti saj tistega, ki pozabi pri?gati lu?i vidimo slabo oziroma veliko slab?e kot takrat, ko smo bili vsi brez lu?i in je bilo nekako normalno, da si bil temu primerno bolj pozoren.

 

Da, pri?gane lu?i so nas do neke mere razvadile in zato, ga najebejo tisti, ki jim v prometu ni treba imeti pri?ganih lu?i kot so kolesarji in pe?ci. Recimo son?en dan, vozi? se proti soncu in proti tebi gre avto z lu?mi. Zaradi sonca se zenice zo?ijo vendar avto z lu?mi ?e nekako zazna? in si pozoren nanj. Ob cesti pa se pelje kolesar brez lu?i katerega pa skoraj ne vidi? in nesre?a je zelo blizu. V kolikor bi avto imel ugasnjene lu?i bi bil tako on kot recimo ta kolesar iz strani pogleda veliko bolj enakovreden objekt in mo?nost nesre?e bi bila manj?a.

 

Da ne govorimo o tem, da se percepcija objektov, ki so ozna?eni z mo?nimi lu?mi zaznava druga?e kot ?e niso osvetljeni in mnogi udele?enci imajo zaradi tega pri belem dnevu te?ave pravilno oceniti razdaljo do takega objekta. To je znano dejstvo in vsak okulist ga bo potrdil.

 

Poraba zaradi pri?ganih lu?i pri osebnih vozilih je cca 1% ve?ja kot brez kar pomeni, da na tank gre cca pol litra goriva. Sli?i se malo ampak, ?e bi se?teli porabo vseh vozil bi tudi ta procent dal kar znatni prihranek in manj?i izpust CO2.

 

Iz vsega tega je najbolj zanimivo to, da zakon predvideva uporabo dnevnih lu?i, ki so v bistvu lahko s 25% slab?o svetilnostjo kot normalne lu?i pri tem pa ni potrebno, da bi gorele tudi pozicijske lu?i. To pomeni, da bi lahko imeli vgrajen dodatni par lu?i z ?arnicami mo?i 35W-40W in bi zadostili zakonu. Pa ?e namesto 200-240W bi bila mo? svetil "le" od 70-80W

 

Citiram ZVCP

(6) Voznik iz prvega odstavka tega ?lena mora voziti podnevi s pri?ganimi lu?mi za dnevno vo?njo. Kot lu?i za dnevno vo?njo se lahko uporabljajo tudi zasen?eni ?arometi, katerih svetilnost je v takem primeru lahko zmanj?ana za najve? 25%. Lu?i za dnevno vo?njo ali zasen?eni ?arometi, ki se uporabljajo kot lu?i za dnevno vo?njo, so lahko pri?gane, ne da bi bile so?asno pri?gane pozicijske lu?i.

 

 

Ravno iz tega ?lena zakona se ?e nekaj ?asa pripravljam, da si bom vgradil dnevne lu?i na mesto, ki je namenjeno zgornjim meglenkam v samih modulih ?arometov.

 

Pa dobr no zdaj sem jezen :)

Pises pa sploh ne ves o cem pises :angry:

Zakaj sem sploh zacel topic??

 

Predvidevam, da je Symon mislil na zakon o zimski opremi in ne o lu?eh :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Navigacija Garmin N?vi 350 in Adriaroute
Napisano

City Navigator 2008 je kot ka?e velik korak (vsaj kolikor lahko razberem iz raznih opisov in forumov) naprej tudi pri kartah za Slovenijo. Ali je toliko detaljiran, da bi lahko nadomestil Adriaroute pa je vseeno veliko vpra?anje. ?e posebej zato, ker so tudi Pri Navigu par dni nazaj izdali novo razli?ico AdriaRouta 2.00, kjer so se Sloveniji, Hrva?ki in Bosni pridru?ile ?e mape Srbije, ?rne Gore in Makedonije. :jupiii::jupiii:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 3
Napisano

Pomojem pa ne eno ne drugo ni optimalna zadeva, pravzaprav nima konkurence edinemu pravemu pogonu........4 wheel drive :bravo::rispekt:

 

?e ho?e? maksimum grip and handling pol je to to :bravo: ?al pa ima ve?je izgube kot zadnji sploh pa kot prednji pogon in ?e ni cesta zelo zavita ali pa je na njej slab oprijem tudi ta re?itev ni glih najbolj?a.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 3
Napisano

Lahko dajejo LSD, lahko tudi nore gobe...toliko moci za sprednji pogon ni v nobenem primeru dobro...

 

BMW lover :hohoho::hohoho:

 

V?asih je bil to res tabu in so govorili da je 225 konjev maksimum za prednji pogon - to fabulo je lansiral Audi, ko je predstavil A4 z motorjem 1.8T (225KM). Od takrat se je marsikaj spremenilo in tudi izbolj?ana vodila na prednjih premah in LSD-ji omogo?ajo tudi precej veliko mo? samo na prednjem pogonu.

 

Marsikdo je namre? ?e vedno prepri?an, da s premo?nim prednjim pogonom gre? samo naravnost iz ovinka, ko pritisne? gas. Seveda gre?, ?e brez ob?utka pritisne? na gas in to se ti zgodi ravno tako tudi z zadnjim pogonom. ?e je ?lovek za volanom butelj je pa? butelj in tu pogon nima neke bistvene veze. :hohoho:

 

Tudi mo?ni FWD-ji se lepo peljejo - poglej recimo WTCC, kjer je BMW komaj spredaj pred Seatom, ki je povrhu ?e diesel?!? . Tudi Chevroleti so zelo konkuren?i, slab?e pa so le Alfe. Tudi ostali Honda, Toyota in Volvo, ki niso tovarni?ke ekipe so vsi FWD in glede na to, da imajo WTCC avtomobili cca 280KM problemov s prednjim pogonom nekako ni tudi pri Leonu TDI ne, pa ?eprav ima kar 460Nm navora.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Navigacija Garmin N?vi 350 in Adriaroute
Napisano

250 nima text to speech (izgovorjava ulic, ki v slo itak ne deluje), mo?nosti priklopa TMC (v slo ne deluje), MP3 predvajalnika (neuporabna re?itev), priklopa za slu?alke (ne rabi?) in za zunanjo anteno (sploh ne rabi?, ker lovi zadeva res odli?no tudi z vgrajeno anteno).

 

250 ima 150MB prostega pomnilnika medtem, ko 350 ga ima 260MB. Oboje je irelevantno, ker recimo adriarouta ga zasede cca 80MB, ?e pa zmanjka (ve? dodatnih map) se da oba nadgradit z dodatno memorijsko kartico SD.

 

In to je od razlik vse. Oblika od 250 je bolj elegantna in moderna saj je model novej?i in ?e bi takrat serija 200 ?e bila na trgu bi se odlo?il prej za 250 kot za 350.

 

?al ga v prekmurju nisem uspel preizkusiti tako, da ne vem a je pokritost v redu ali ne. Karto redno posodabljajo tako, da ?e danes ne?esa ni, bo verjetno to popravljeno z naslednjo nadgradnjo kartografije.

 

Cene: ker se s tem ne ukvarjam se bo? moral tukaj pomatrati sam je pa tako, da uvoznik predpisuje priporo?ene cene tako, da ve?jih razlik ni. Se pa da pri kak?nem tudi malo pobarantat. ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.