Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je boro10 napisal:

Kako če štartaš iz križišča. 😁 

Kaj iz križišča do naslednjega naj vlečem s prvo do 5k, da bom nato prej tam kot z dinotom? 

 

😳 Pa kako to vozite?

Prva ful, menjaš druga, tretja, gas in imaš noter že 100. Pa ne rabiš en kilometer ceste. 😄

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 10 minutami je GregorV napisal:

MB - okolica Poreča.

Seveda baby dino. 😄

 

IMG20250804112717.jpg

Domet imaš nekje okoli 660 km. S tem, da se ti bo okoli 610. kilometra prižgala lučka za rezervo. Cx 30 imajo vse po vrsti premajhen rezervoar. Komot bi imel lahko kakih 15 litrov več. Je pa tudi res, da če recimo voziš res po predpisih, po avtocesti, kjer ni veliko klancev, narediš krepko preko 700 kilometrov z enim tankom benzina. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Samo za informacijo, moj naslednji avto bo Mazda 3 G140 AT :) Kdaj? Ko se bo prodajal kakšen rabljen, bel. 

 

 

Za normalno vožnjo bo kar v redu. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 36 minutami je boro10 napisal:

Sej pri 3k do 3,5k sta izenačena oz. je dino celo malo boljši če se ne motim, graf kaže vmesni dip, kar pa verjetno ni realno. Do 3 pa zmaga dino. 

Sem imel prav tak filing ko sem testiral oba. Preden je X pognal do obratov kjer dobro vleče, je zmanjkalo ceste, na žalost. 

Pa saj lahko vlečeš do 5 K obratov, po imaš  takoj 130/uro. Ne rabiš avtoceste od Kopra do Ljubljane. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 30 minutami je ignacij napisal:

Ma ni ga čez lepo uglajeno vožnjo v nizkih obratih, ki itak predstavlja v večini primerov 90% vožnje, tako da tistih par pospeševanj s 4k plus obrati tega ne odtehta.

Tudi pri 3K obratih je pomembno, ker se tukaj dogajajo prehitevanja. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 13 urami je Janez007 napisal:

Ko berem tale vaša opažanja, ki točno sledijo grafu moči, ki je bil v tej rubriki že nekajkrat objavljen ... in zanimivo, to opažajo strojniki ... 😃

 

image.png

 

Stvar moraš probat. Je.. š ti grafe. Ko greš v Vrhniški klanec je jasen zmagovalec. 😉 in to ni mini dino.😊 Prav zaradi našega občutka (in graf to tudi dokazuje) je x motor veliko bolj živahen in zato ga mi trije, lastniki x motorjev, ki smo dodobra  testirali oba, ne bi zamenjali x motorjev za mini dinota. 

Ta mini dino nikakor ne bo dovolj v novem cx5. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 57 minutami je Boss napisal:

Mogoče se je pa folk naveličal Hrvaške:nevem: in njihovih nenormalnih cen in pričakovanj, da visoke cene še bolj privabljajo turiste, ki imajo kaj pod palcem. 

 

No ja sej se bodo naučili, da nastavit pravo ceno, kjer bodo vsi v poslu zadovoljni je kr umetnost.

Itak. Svak je ta teden na poljskem (Baltik) in je vse polno turistov vseh narodnosti. Pravijo, da sedaj, ko se lahko kopajo tudi gor (imajo prelepe, peščene plaže) vse manj poljsko hodi na Jadran. Počasi, če se bodo takšna poletja nadaljevala, bodi pri hrčkih samo še Slovenceljni (pašteta turisti). 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 4 minutami je g.Wankel napisal:

Mislim, da sem dokazal svoj point :) 

Samo da si zadovoljen. Tako in drugače. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je g.Wankel napisal:


Vprašal sem zato, ker maš vedno take otročje izpade, če kdo reče kaj kar ti ne paše.

Otroci pa smučajo v šoli v naravi, ponavadi.

A to, da nekdo napiše, da smuča je zate izpad? A ko ti  slikaš in pišeš o otroškem kabrioletu za frizerje  je pa odraslo? 😊

Eni smo pač proti agresorskim morilcem. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je g.Wankel napisal:

 

To ste imeli šolo v naravi al...?

Mi smo smučali, vodkarji so pili vodko in bluzili. 😉

To je edino, kar obvladajo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

Bohinj jjih je bil letos poln... kako pridejo iz države moški verjetno ni uganka. Korupcija vsepovsod. Važn, da se majo fajn, zraven so pa še arogantni ful, ker so se naučili, da jih v EU ujčkamo vsepovsod.

Na smučanju v dolomitih je bilo pa letos pozimi polno mladih vodkarjev. Verjetno so z žegnom zapustili vodkarijo. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

Daleč najdražjega mercedeza kar sem jih videl letos na naših cestah, je vozila, po izgledu, 18letnica. Tablice ukrajinske. 

 

So pa ukrainci že pogruntal, da se je dobro zlit z okoljem da ne izstopajo preveč s svojimi vozili, in vozijo slo tablice.

In kaj si fouš, da ti voziš samo škodo, oni pa prave avte? 😊😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

V celi Italiji ne plačujem. Je bilo to pred 20 leti, zdaj ni nikjer.

 

Letos tudi po Franciji in Španiji nisem niti 1x plačal.

Vsi javni wc-ji v Genovi so gratis. En noter sedi, če postopiš, ti takoj pokažez roko in reče Prego.

 

Dars bi bil dolžen krit na vsakem počivališču zagotovit javne sanitarije. Največji polom je Barje. Greš v Meka jest, potem pa ti rečejo idi na Petrol WC plačat.

Res je. Nikjer v Italiji niso wc-ji za plačat. Prav tako ne v Nemčiji. Edino pri nas se gredo tak " elitni" turizem. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ideje za registrsko tablico
Napisano
pred 4 urami je etcho napisal:

To me spominja na legendarno foro, kaj pomeni TOMOS:

Tovarna Odpadnih Motorjev Oziroma Smeti. 🤣

He, He, pazi, ker sem tudi jaz delal v jugi v Tomosu. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 48 minutami je Boss napisal:

 

Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.

 

Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.

Meni so se pa takrat črne črke zbrisale. 

Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove. 

 

Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos

menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako. 

In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 42 minutami je ignacij napisal:

Ne vem, ti povem čez 4 leta ko ga bom imel🤣, sam dvomim, da se kdo ukvarja z dnevnimi lučmi.

Meni so težili na 6-ki zaradi zadnjega, majhnega spojlerčka na strehi. Na koncu, po debatnem krožku, sem preglednika prepričal, da je to bilo original na nekaterih nemških izvedenkah. Ja, nekatere stvari opazijo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 minuto je etcho napisal:

 

Sicer nisem imel priložnosti ga vleči na obrate, ampak po mojem od 3.000 obratov navzgor vleče boljše x motor. Kot prvo, krivulja navora se izenači z dinotom, kot drugo 46 konjev plusa pri višjih obratih se pozna. Teža avta je praktično enaka pri obeh.

Tudi jaz bi dodal 2k razlike, če bi izbiral.

Se pozna. Sva ga malo "poterala" v obrate in tam se pozna res razlika. Ko se dino "ustavi ", x motor še vedno vleče. Ko štartaš iz mesta, prva prestava v x motorju veliko lepše vleče, če nabiješ obrate. 

Se pravi, nizki vrtljaji =mini dino, visoki = x motor. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pravkar je Jest napisal:


Ne bo nikoli v slovenscini… sem ze jaz spraseval v MMSu, ko so se zacele pojavljati nove trojke in CX-30 s slovenskim infotainmentom… Zal je tako pri vecini proizvajalcev avtomobilov… Kar dobis ob nakupu, ostane za vedno… Nadgradnje so samo za kaksne popravke obstojecih funkcij… skoraj nikoli pa ni novih zadev… Izjema je Tesla, kjer pa so novosti redno vsako cetrletje… 

Uf, potem nič. Bo potrebno tako uporabljati še naprej. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 14 minutami je Jest napisal:


Mal heca mora bit… ;) 


Jest sem se enkrat probal zbasat v en dirkalnik, da bi se kot sovoznik peljal en krog po stezi v Racelandu v Krškem … se mi zdi, da je bil nek majhen Fiat… z varnostno kletko in vsem, kar ima (oz. nima) tak avto… Sem se s čelado komaj zbasal not… a sem rekel, da se ne grem, ker je bil sedež tko ozek, da moja rit ni pasala not 😅… Potem sem se pa komaj ven skobacal ;) 

Tudi ta Fiat ima ful ozke, školkaste sedeže. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Me je že kdo slučajno videl v resnici... :whatever:

Da misli, da nebi mogel iz avta.... 🫣😉

Jaz sem se iz tega Fiata komaj zvlekel, tako nizek je. Še z mojo višino. 😄Moraš ful skrčit noge, da nekako stopiš ven. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 minutama je Gelipter napisal:

E..ja končno smo dobili to cx30  2.5 benzin motor mini Dino ...na  Test 😉

Ja  ...itak je vse dobro opisal Alex lahko samo še dodam da res ta motor vleče malo boljše v nizkih obratih kot naš x motor ...drugo isto 😁 tudi lega na cesti se mi zdi drugačna  kot jo imaš naš x motor .za kaj več  bi morali  imet avto saj 1dan ....to je to 😁 Ja še to zelo mi je všeč da so dali tudi menu v SLO na velikem Ekranu ...res so rabli  ...🤣

Pa lp zoom zoom 😁

Ja, pa tudi to, da je ekran nekaj večji, se mi zdi. Ja, lahko bi bil meni v slovenščini. Saj je omenil tvoj kolega na avto plus, da če bo (ko bo) na razpolago meni v slovenščini tudi za naše cx30, da bo vpoklic. Vsaj meni se je zdelo, da naj bi enkrat bil, ker naj bi bila takšna direktiva. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 6 minutami je ignacij napisal:

No @Alex všeč mi je, da si bil precej objektiven. Sedaj si samo še odgovori na vprašanje ali bi dal 2k več za x186?

Resnično bi dal. 😊 Če bi bil pa samo baby dino na razpolago, bi ga seveda kupil. Moram poudariti še to, da smo vsi trije "preizkuševalci" strojne smeri, tako, da se nekaj razumemo na tehniko. In nam je všeč odštekana-drugačna tehnika pri x motorju. Seveda ostaja pri vseh atmosferci manjko navora. Pri vsakdanji vožnji tega ni opaziti. 

pred 9 minutami je Boss napisal:

V bistvu kar pričakovano. Ampak 3,5 bara ... ufff,,, razen, če s tem preprečujejo, da bi se gume deformirale predno pride do kupcev. 

Tudi nam ni bilo hasno, kaj se gredo s takim tlakom. Kaj takega nismo še nikoli videli. Pa to je bilo trdo, kot bo vozil z tistimi polnimi gumami. Tudi ta zaposleni na avto plus, ki nam je odstopil avto, ni mogel razumeti, kako niso tega opazili ob prevzemu avta. 🤔

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Ekola. Obalna sekcija mazdašev,Gelipter,etcho in moja malenkost, ljubitelji x 186 motorja, smo se  danes zbrali, da skupaj stestiramo novo cx 30 z mini dinotom. 

Na žalost (ali srečo) smo dobili na voljo popolnoma novo cx30 z ročnim menjalnikom, z prevoženimi 76,7 kilometri (bilo bi zanimivo testirati z avtomatskim menjalnikom). 

Ob prevzemu je bila na števcu povprečna poraba 7,6 l/100. Ok, to itak ni bila realna poraba. Oprema je bila neka srednja, brez usna in ostalega. Aja, bila je v rdeči barvi. 😊

Prvi je sedel za volan Gelipter. Resetitali smo porabo in štartali. Rekel je, da je volan "ful lažji na občutku". Ker je avto skakal po avtocesti kot zajec sem sam preveril, kolikšen je tlak v pnevmatikah.

Spredaj je bil 3,7 bar, zadaj 3,5 bar. 😳😳 Wtf?? 

Na žalost je deževalo in ceste so bile spolzke. Gume so bile Toyo. Najprej ga je Gelipter malo "pognal" po hitri cesti. 

Nato smo zavili proti Piranu, da smo spotoma pobrali še Etcho-ta. 

Na pol poti je bila poraba 7,6l /100.Vmes je Gelipter števec Resetitali in do Belega križa je poraba padla na 6,3 l/100 (vožnja strogo po omejitvah-regionalka). Nato je z vožnjo nadaljeval etcho. Na prvi "črpalki smo napolnili tlak na 2,5 bar. No, sedaj se je avto obnašal normalno. Etcho-ja smo pustili doma in nadaljevali proti Kopru. Tokrat sem avto vozil sam. Do Kopra je poraba narasla na 7,6l /100. Resda,sem  ga precej priganjal po izolski obvoznici. 😄

Do jakega zaključka smo prišli vsi trije? 

 

1. Da je motor mini dinota  bolj glasen kot x186 (še posebaj, ko ga daš na obrate). Pazili smo, da ga ne nabijamo preko 3000 obratov. 😇

 

2. Da v nižjih obratih (nekje do 2000) nekako lepše povleče. To se lepo čuti, ko voziš recimo v četrti, v nizki obratih in dodaš gas. Mini dinotu uspe z manj napora pospešit. 

 

3. V prvi prestavi gre x186 precej  bolje ( ali je drugačno razmerje v menjalniku ali ima pa mini dino blokado). 

 

4. X186 pije kak liter manj( ok, mini dino ni ulaufan) 

 

5.V klanec gresta približno enako. Razlika je ta, da mini dino, ko mu padejo obrati in preden menjaš v nižji prestavo, začne bolj "bobneti* kot x186. 

 

6. Vožnja v obeh je enako tiha pri večjih hitrostih. 

 

Zaključek. Ali bi ga imel? Neke velike razlike v vožnji ni. Ne bi ga pa zamenjal za x 186 motor, ker je vseeno nekaj razlike v porabi v korist x186. No, če ne bi bilo druge izbire, bi preživel tudi z mini dinotom. 😊

Z ročnim menjalnikom, seveda. 😉

 

IMG_20250729_092319.jpg

IMG_20250729_092324.jpg

 

IMG_20250729_094917.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano (urejeno)

Kolega je kupil včeraj Fiat spider, 1.4, turbo multiair. Všečen avto, a zopet sem z mojimi 184 cm višine komaj še sedel v njem. Noter je vsa notranjost  od Mazde. 

Avto ima ročni, natančen menjalnik z zelo kratkimi gibi. Zelo lepo potegne, a tudi žejen je. Povprečna poraba je bila 7,9 litra/100 km. Tudi pri avtocestni hitristi je še kar tih. Zanimiv avtoček. 😊

IMG_20250728_203324.jpgIMG_20250728_203333.jpg

IMG_20250728_203341.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.