Btw. kje je objavljen cenik?
Recimo da ima osnovni model skoraj vse, kar ima prej?nja revolution, razen avtomatske klime.
Torej upo?tevajo? opremo cca. na nivoju zdaj?nje, kot sem napovedoval...
Ne, a je zelo poceni, pa ?e awd...
Whatsapp ne?
Za odmi?ne je bil tako vpoklic za avte izdelane 2012 in 2013, za turbine pa nisem prepri?an, da se je kaj spreminjalo? Ali ima? zanesljiv vir?
S tako generalko podvoji? ?ivljenjsko dobo avta in si naslednjih 200k relativno brez skrbi. Vlo?ek je sicer blizu preostali vrednosti takega avta pri 250k, ampak ?e od avta nisi odvisen in si lahko privo??i? dodatne obiske servisa, zaupa? serviserju, potem se ra?unica nekako izide. Ve?ini se ne, zato gredo taki avti v veliki meri v V Evropo, Rusijo, Afriko.
Dr?i, pri G120 in G145 ?e toliko bolj opazno (dalj?e kon?no prestavno razmerje), ?e se ne motim, gre druga ob povi?anih obratih ca. 25 km/h brez gasa, sploh prehod med 1. in drugo izgleda tako, kot da bi preve? pohodil gas, ?eprav se ga niti dotakne? ne.
https://europe.autonews.com/geneva-auto-show/mazda-will-signal-suv-expansion-geneva-debut
Torej avto bo spadal med CX-3 in CX-5. Zanimivo sicer, da je trenutna CX-4 (prodaja se samo na Kitajskem, ne na Japonskem, kot sem prej zapisal) celo dalj?a od CX-5 (ca. 8 cm), medosna razdalja je tudi malenkost ve?ja. Zagotovo pa v notranjosti ne bo tako prostorna, kupe pa?.
Hvala, to me je zanimalo.
Hvala. Pa je avto v D hitrej?i, ko je motor ?e povsem hladen, kot pa potem, ko obrati padejo?
Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.
@Jest: kako je s tem pri avtomatiku?
Tudi ?e ponaredek obstaja: https://paultan.org/2018/01/29/zotye-traum-ma501-mazda-cx-4-replica-spotted/
Povpre?je zadnjega tanka 7,1, samo kratke vo?nje (1, 3, redko 10 km) in nizke temperature.
Po mojem ne, to se ?al vle?e ?e od prve GJ - s starim sistemom pred MZD.
Sicer navigacijo uporabljam le zaradi opozoril pred radarji, zna biti zelo nadle?no (na AC v Italiji ves ?as piska).
CX-4 bo tole o?itno, deluje manj?e kot CX-5. Pi?e, da gre za kompaktni kri?anec, torej ni?ji-srednji razred. Na JP in CN trgu se avto prodaja od 2016, o?itno bo tole FL.
Kater avto?
Lahko da imajo ve?jo vle?no mo?, ampak a bi sam kupil avto z 200k + kilometri z AT menjalnikom zato, da bo? zanesljivo vlekel te?ko po?itni?ko prikolico?
2.5 raje ne, saj so izklju?no AT. Vleka prilkolice in AT menjalnik - raje ne, sploh ?e gre za avto z relativno veliko prevo?enimi kilometri.
?e gre? po otroke, verjetno avto vmes ugasne?, torej ?ez nekaj minut ponovni zagon. Zakaj ne vzame? bencinarja? Tistega pol litra do liter ve? porabe verjetno lahko po?re??
Samodejno upravljanje dolgih lu?i pri 2013 attraction imam tudi pri svoji.
Fake les in memory sede?i, kamera, bose, 19 col = revolution.
Cenik 2014, avti so enaki kot 2013. Teh dopla?il ni bilo: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.mazda.si/assets/slovenia/cenik_za_stranke_1.7.2014.pdf&ved=2ahUKEwiT79PKqKHgAhWEI1AKHVNuAWoQFjAAegQIBBAB&usg=AOvVaw0uTpCY1Y-d0M1zaiFsUhfC&cshid=1549257202265
P.s. kateri VIN decoder pravi, da je attraction?
Napisano
X2!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani