Facelift: poglej kako starejso zensko, kako ji visijo licke pa to. Ce bi sla k plasticnemu kirurgu, bi ji on dal noter vsadke, da ne bi vse viselo dol. In bi pol zgledala mlajsa. Torej je sla na facelift
A ti je jasno zdaj
Hehe Labi slikovita primerjava. Qwerty zdaj pa samo namesto besede ?enska vstavi avto pa dobi? re?itev uganke. Z drugimi besedami: avto, ki se na trgu prodaja nekaj let rata preve? obi?ajen (star) in z raznoraznimi tehni?nimi, predvsem pa karoserijskimi popravki ga rahlo pomladijo, da zgleda nov in se lahko prodaja ?e nekaj let predno ga zamenja popolnoma nov model.
V ?argonu NFS-ja je facelifting neke vrste enostaven tovarni?ki stayling.
Tako kot pri vsaki zadevi je tudi tukaj koliko denarja toliko muzike. Je pa tako, da ?e kupuje? samo napravo za navigacijo potem ti (oz.o?etu) lahko priporo?am model 250 (ali pa 250W z ve?jim ekran?kom - dra?ji za 50?), ki ima vse potrebne karte razen adriaroute, ki pa je itak v osnovni nakupni ceni noben nima.
Za 200? dobi? prakti?no vse kar rabi? in tistih nekaj dodatkov (text to speech, TMC, MP3 predvajalnik, priklop za slu?alke in zunanjo anteno) pa? te?ko odtehtajo ceno 370? kolikor stane model 350. ?e pa ?e potem pa vzemi 350T, ki je ?e 30? dra?ji in ima prilo?en ?e TMC senzor (pri nas ne deluje je pa v tujini zanimiv, ker opozarja na zastoje in i??e proste obvozne poti).
360T ima dodan ?e bluetooth samo po mojem mnenju je to ?ist brez veze ?e posebej s ceno 480?. Za isto ceno dobi? model 750T z ta velikim ekranom in je ekvivalent po funkcijah modelu 350T.
Kakor je meni znano se Adriaroute ne da uporabljati brez unikatnega klju?a, ki se generira pri prijavi in tako razne piratske zadeve ne bodo delovale. Je pa adriaroute trenutno ?e vedno edini paket, ki pokrije slovenijo 99% in tudi ve?ino hi?nih ?tevilk tudi v raznih vukojebinah. Ostali ponudniki navigacije in kart tukaj Garminu ne se?ejo niti do kolen ?eprav Garmin ni najbolj?a navigacija na trgu. Je pa zato dale? najbolj uporabna, vsaj v Sloveniji.
bom ?e malo dofilal gume... sam toel so pa kar ekstremni pritiski
Bom poro?al, ?e me ne odnese v luft
Hehe brez skrbi, nikamor te ne bo odneslo ne gor (v nebo), ne dol (s ceste) ?e bo? ?e naprej vozil z glavo.
Tudi v navodilih nekateri proizvajalci priporo?ajo dvig tlaka pri zimskih gumah glede na tiste tlake, ki so navedeni na informacijskih nalepkah prlimanih na vratih.
Plusi pri ve?jem tlaku:
- bolj?i ob?utek pri vo?nji
- bolj?a vodljivost in z njo varnost
- manj?e "stopni?enje" pri nekaterih gumah, ki so na to ob?utljive
- mo?nost, da prebije? gumo na udarni jami (pozimi zelo pogost pojav) je mo?no zmanj?ana
- manj?a poraba (pri meni v povpre?ju 0,1 do 0,2 litra/100km)
Sam res... ?e mi avta ne morejo zrihtat v enem mesecu naj ga kar imajo, ker izbire je dovolj oziroma preve?. Ok, ?e gre za ekskluzivo, al pa ?ist nov model bi po?akal ampak ziher ne 8 mesecev.
Malo eksperimentiraj ?e s tlakom v gumi - glede na te?o avta ne bo ni? narobe će bo? dal spredaj 2,8 - 3,0 in zadaj za dve desetinki manj.
Jaz imam na Mazdi 6 z Dunlopkami M3 in na Golfu z GY UG7 napumpane spredaj 2,8 in zadaj 2,6 pa sem se vsaj znebil tega gumjastega ob?utka v vo?nji in tudi v ovinkih se obna?a bolje. Ker bo telo gume bolje dr?alo se naj bi tudi efekt "stopni?enja" gume zmanj?al ali tudi odpravil. Pri meni ga recimo ni ne na enih ne na drugih gumah.
Ne vem, probaj pa po kak?nih 2.000 prevo?enih kilometrih povej a je kaj razlike.
Hmmm vpra?anje je a je rekel, da bodo bile glasne ali da bodo tresle. Ker ?e je mislil, da bodo tresle se verjetno nekaj dogaja z gumo oziroma ali dobiva bulo ali se je celo za?ela zvijati.
Je pa bolj va?en en drug podatek kot tisti koliko sezon si jih imel nataknjene. Va?no je koliko kilometrov si ?e naredil z njimi.
Na slu?benem imam tretjo sezono nataknjene UG7 ampak sem z njimi prevozil "le" cca 7-8kkm in zaenkrat ?e ni vidnih/sli?nih te?av razen da je TDI itak glasna ?vau.
moj je clio III, letnik maj 06.....se nikakor ne ujameva..in da ne na?tejem, kaj vse so mu menjali v garanciji..... sm prou ?alostna nad njim.....zato tudi gre.....
Hehe Renault - ?e bi bil Forest Gump bi rekel: "Renault is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get"
Hja a ve? kako je to, ?e bi namesto 185? koliko me zdaj pride prevoz v slu?bo in nazaj dal 490? - 630?. Hmm bo zdaj bolj jasno zakaj je nekaterim pa? pomembno kolko avto porabi? Meni pa? je, pa mi ni ni? nerodno tole javno povedat.
Mafija wannbe guys operirajo samo pono?i in podnevi spijo tako, da ni ?anse da bi lahko podnevi slikal. V glavnem je tip hotel bit ?e racer in rezultat je pa? tole na slikah.
?e ?e mora bit kia, naj bo proceed, za ne preve? velik znesek, ve? kot spodoben avto, vsaj zame
V?eraj sem ga prvi? v ?ivo na cesti videl in zgleda ?e lep?e kot na uradnih slikah. ?e z obliko nakazuje, da je full power (?eprav ni) - a to bo zares ?ele s Proceedom XR in 225KM.
Kdo ve kaj ve? o vgrajenem dodatnem (Vebasto) grelcu v Mazdi 6 Diesel? Koliko jaz vem, ob ni?jih temperaturah ogreva filter goriva, ne vem pa, ali dodatno ogreva tudi kabino.
Pri nekaterih vozilih se ga da predelati v samostojno predogrevanje kabine, ali tudi tukaj?
Pozdravljen na forumu
Glej o tem grelcu smo ?e toliko pisali, da res ne bi ?e enkrat... odtipkaj v iskalnik webasto pa ti bo vrglo cel kup topicov na to temo.
Zadevo ti pa lahko montirajo ali na mazdinih servisih ali pa pri samem dobavitelju Webasto.
Hja sej... tujci se pridno pobijajo pri nas in nam izdatno pomagajo pri ustvarjanju slabe "statistike" zaradi katere bomo pa mi fasali oderu?ke kazni.
Policija tako pridno vodi statistiko po vseh mo?nih parametrih ampak nikjer pa ni javnega podatka koliko tujcev pri nas povzro?i nesre?o in koliko je smrtnih ?rtev iz tega "naslova". Le zakaj se to skriva?
samo v zadnjih dveh dneh recimo zgleda situacija takole
- Ukrajinski tovornjak stal oziroma celo vozil v rikverc po AC, ker je zgre?il odcep. V njega se je zakantal voznik, ki se mu verjetno tudi ni sanjalo, da je nekdo lahko tako neumen da ustavi ali vozi v rikverc na AC in to po VOZNEM pasu.
- Na ?tajerski AC je v soboto ravno tako po?ilo tokrat v poljski kamion. Ponovno mrtev voznik avtomobila, ki se je zaletel zadaj. Predvidevajo, da je kamion izsili, ko je ?el na prehitevalni pas
- o slovakih, ki so zleteli s ceste pa ste ?e pisali - zaenkrat dva mrtva, a kot ka?e so po?kodbe tretjega tudi tako hude, da verjetno ne bo pre?ivel
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hehe Labi
slikovita primerjava. Qwerty zdaj pa samo namesto besede ?enska vstavi avto pa dobi? re?itev uganke. Z drugimi besedami: avto, ki se na trgu prodaja nekaj let rata preve? obi?ajen (star) in z raznoraznimi tehni?nimi, predvsem pa karoserijskimi popravki ga rahlo pomladijo, da zgleda nov in se lahko prodaja ?e nekaj let predno ga zamenja popolnoma nov model.
V ?argonu NFS-ja je facelifting neke vrste enostaven tovarni?ki stayling.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani