Michelinke ?e leta vle?ejo za sabo en problem in sicer, ko so nove so odli?ne potem pa rapidno padajo zmogljivosti.
Problem vseh testov je namre? ravno ta, da preverjajo zgolj nove gume z ni? prevo?enimi kilometri. ?eprav te?ko izvedljiv ampak zelo zanimiv bi bil test istih pnevmatik, ko bi bile stare dve leti in z 20.000 prevo?enih kilometrov.
In to?no to zanima nas uporabnike, ki pa se zaenkrat lahko zanesemo le na svoje ob?utke pri uporabi dolo?ene gume oziroma izku?nje uporabnikov, ki se na podro?je dobro spoznajo (Labi )in nimajo za sabo ekonomskih ambicij.
No pa so nam pri Autobildu ustregli in naredili test po prevo?enih 8.000km in rezultati so presenetljivi.
Kar se obrabe ti?e se je z najmanj?o najbolje izkazala
- Michelin Primacy Alpin 3 z globino profila 6,44mm (obraba 1,91mm) - predvideno skupaj prevo?enih kilometrov do zakonskega minimuma 3mm je 22.400km
- Dunlop Wintersport 3D z 6,16mm (obraba 2,48mm) - 18.200km
- Sportiva W55 z 5,97mm (2,54mm) - 17.400km
- Pirelli Winter 210 Sottozero z 5,90mm (2,91mm) - 16.000km
- Bridgestone Blizzak LM-25 z 5,81mm (3,31mm) - 14.800km
- Continental WinterContact TS 810 z 5,74mm (3,40mm) - 14.500km
- Goodyear UG7+ z 5,35mm (3,22mm) - 13.800km
Klub temu da pri GY lahko pri?akujemo najkraj?o ?ivljensko dobo pa je ta guma ?e najmanj ob?utljiva pri izgubah performanc.
Trakcija
Goodyear 2078 Newtnov (pri novi gumi 2385N) Padec 12,8%
Pirelli 1899N (2364N) padec 19,7%
Bridgestone 1899N (2269N) 16,3%
Dunlop 1874N (2446N) 23,4%
Sportiva 1865N (2305N) 19,1%
Michelin 1858N (2403N) 22,7%
Continental 1779N (2333N) 23,8%
Vodljivost v snegu pade pri vseh gumah v povpre?ju od 4-6km/h
Zaviranje v snegu pri 50km/h se podalj?a za cca 1-3 metre predvsem zato, ker se robovi lamel z obrabo tudi bolj zbrusijo in postanejo bolj okrogli.
?e najbolj "zanimive" pa so hitrosti pri akvaplaningu, ki se z obrabo ob?utno manj?ajo
Goodyear 79,1km/h (nova 86,0km/h) padec 6,9km/h
Dunlop 77,5km/h (86,1km/h) padec 8,6km/h
Michelin 76,8km/h (80,8km/h) padec 4km/h
Pirelli 75,2 km/h (78,5km/h) 3,3km/h
Continental 74,5km/h (84,4km/h) 9,9km/h
Bridgeston 74,5km/h (78,8km/h) 4,3km/h
Sportiva 71,6km/h (74,7km/h) 3,1km/h
Ve? si lahko preberete v novem slovenskem Autobildu ali pa na straneh nem?kega Autobilda, kjer pa je za grafe treba pla?at
Kaj pa je najbolj zanimivo je pa to, da so zimske gume ?e bolj podvr?ene staranju/obrabi kot letne in da tiste performance, ki odlo?ajo o zmagovalcih na raznoraznih testih se lahko ?e v eni zimi bistveno spremenijo. Kaj se dogaja ?ele po dveh, treh sezonah in po prevo?enih 20.000-30.000km?
Mad, saj poanta ni bila v tistem dogodku na AC, ?eprav so takrat policaji tudi najprej lagali, da sploh niso streljali. In la? bi jim tudi uspela, ?e ne bi nekdo vse to posnel.
Poanta je pa v tem, da policaj mora biti za vzgled ne pa da se obna?a kot najslab?i izme?ek: pijan, povzro?i nesre?o, pobegne in povrhu ?e v slu?benem avtu in celo oseba na malo vi?jem polo?aju - to je pa vse skupaj en big NO NO.
?e dobro, da je pobegnil, ker druga?e bi lahko potvorili in bi bila kriva celo ?enska v katero se je zaletel tako mu pa zdaj ?iv bog ne more pomagati. Upam, da bo kazen resni?no rigurozna in v opomin vsem.
?e objavi? nek posnetek in se oseba na posnetku ne strinja s tem, te lahko lepo to?i in pomoje z lahkoto zmaga . ?e kak?en dodatek zaradi du?evnih bole?in bi pri?tel.
Te?ka bo tole, dokler se ne spremeni zakon. Dokazi pridobljeni na tak na?in na sodi??u en kurc veljajo. To sme po?eti edino policija saj imajo ustrezna dovoljenja za nadzor in snemanje dogajanja na cestah. ?e s kamerami recimo od DARS-a ali PA DRSC-ja si ne morejo pomagati pri izrekanju kazni (recimo prehitevanje kamionov v tunelih).
Bila bi pa zanimiva zadeva recimo ?rna skrinjica za v vsa vozila, ki bi v primeru nesre?, prekr?kov neizpodbitno dokazovala kaj se je dogajalo v trenutkih pred nesre?o/prekr?kom.
Glej, zimske gume so ?e tako ali tako problemati?ne zato bohnedaj izbirat najslab?e med slabimi, ?e ti je vsaj malo mar za tvojo varnost in za to, da bo? pripeljal cel avto ?ez zimo.
Fulda so popolni poden na snegu saj jih premagajo celo celoletne gume Vector od Goodyeara!?!? Ravno tako so poden na mokrem in edino kjer dobijo pozitivno oceno je suha cesta. Ampak zimskih gum ne kupujemo za suho cesto (za to bi bile itak letne najbolj?e) ampak jih kupujemo za slabe razmere kot je sneg in brozga.
Kumhove gume pa nisem zasledil na nobenem testu, kar si lahko razlagam kot, da ali so tako slabe, da jih proizvajalec no?e dati na test ali pa da se prodajajo na manj zahtevnih trgih (v nem?kih testih jih namre? ni nikjer), kar potrjuje prej?njo trditev. :ne vem:
?e mene vpra?a? vzemi raje gume renomiranih proizvajalcev kot je GY, Dunlop, Bridgeston, Michelin, Continental, Vredestein, Uniroyal...
50% zavarovanje avta? Pismo jaz sem se tudi zavaroval pa nisem ni? dobil.
Boss eno vpra?anje. Kak?na se ti zdi zavarovalnica Generali?
Sicer z njimi direktnih izku?enj nimam so pa to ena ?udna zavarovalnica, ki bi rada pobrala samo smetano a imajo popolnoma napa?no politiko v oblikovanju in privabljanju komitentov.
Najve?jo napako so naredili, ko so z raznoraznimi ugodnostmi vabili ?enske, ki naj bi bile po njihovo bolj?e voznice. Statisti?no res naredijo manj te?kih nesre? ampak so spregledali, da ?tevilo manj?ih trkov in prask je pa pri ?enskah precej veliko. In tja so zbezljale prav tiste, ki se jim to najve? dogaja saj so pri ostalih zavarovalnicah imele ?e precej negativnega bonusa.
To akcijo so nato zelo hitro zaklju?ili saj jim je prina?ala sam minus in so za?eli z akcijo s katero posku?ajo zdaj speljati "bolj?e" zavarovance iz drugih zavarovalnic. Ob enem pa se posku?ajo znebiti bolj rizi?nih zavarovanj (tako kot je Yavarye napisal) in pobirati samo smetano.
Si predstavljate, da bi vse zavarovalnice v Slo po?ele nekaj takega? Kje bi lahko zavaroval motor? Jaz osebno se takim zavarovalnicam izogibam v ?irokem loku, ker dokler te snubijo je vse naj naj in super, ko pa rabi? izpla?ilo zavarovalnine pa probajo najti vse mogo?e luknje, da ti jo ne izpla?ajo.
?e imajo probleme s tem, da morajo iskati manj rizi?ne zavarovance potem si lahko predstavljate kako je pri izpla?ilih ?kod.
Tega bi morali obto?it za poskus umora treh oseb pa sodit po naslovu kaznivega dejanja. Bi dobu takole na u? v najbolj?em slu?aju 5 let, ?e ima pa ?e kak?na druga sranja na vesti mu pa desetka ne bi u?la.
?al bo pa na koncu ostalo samo pri 2-3 prekr?kih (hitrost, alko?, brez vozni?ke) pa ?e pik ne bo dobil, ker nima vozni?ke.
?e je bila prej?nja Octavija sme?na s tistim karavanskim kufrom, dale? prek zadnje osi, da si na dale? videl, da tole nima nobene veze z dobro vodljivostjo v ovinkih (?e posebej ?e je avto ?e nalo?en) potem je novi Golf karavan samo ponovitev enake napake. V obliko se pa sploh ne bi spu??al, ker zgleda kot bi ga oblikovali v Tur?iji ali pa v Iranu.
?koda octavia
Zadek Golfa Variant
ki bi lahko bil takle in je celo v?e?en (v kolikor so karavani pa? sploh lahko)
Kar se pa nove ?estice ti?e pa sploh ne vem kaj je z mano... na dolo?enih slikah je full noro dobra in sem ?e rahlo zaljubljen pol pa pridejo slike, ko je kak?en drugi kot fotografiranja me pa vse mine.
men se zdi, da je ta znak tukaj cist po nepotrebnem...
boss kje je to? ga bom sel ukrast (bom naredil uslugo voznikom pa se prodal ga bom pol)
Absolutno je brez potrebe in je ?e ostanek ?asov, ko tista cesta ?e ni bila enosmerna (vsaj 6 let nazaj)
Druga? je pa to kri?i??e Snebrske ceste in ceste z imenom Trbe?e v Sneberjah (Ljubljana).
Sej po en stran tale znak ?tekam, ker z vidika unih ki prhajajo iz enosmerne ceste, je dejansko tak razpored, se prav da gre prednostna u uno smer, tale je pa stranska, verjetno pa res ne more bit tale edini znak in bi biu loh vsaj kot dodatn pol obvezno desno, ?e se levo ne sme! :ne vem:
Pazi Borut - ta znak te v prvi fazi zavede saj ti celo dovoljuje, da z glavne zapelje? na stransko cesto. In ko ho?e? res zaviti v stransko pa na njej stoji znak za prepoved, ker je to enosmerna cesta.
Kar se ti?e pa vozil, ki prihajajo iz enosmerne ceste pa sploh ni dileme saj imajo tako ali tako znak za nima? prednosti ali pa stop in njih ?ist ni? ne sme brigat kak?en znak imajo vozila, ki so na prednostni.
V glavnem ta znak ni samo brezveze ampak je lahko celo zavajujo?.
Da pa je situacija ?e bolj ?rna pa na vozila, ki prihajajo iz druge strani, pre?i enak znak (na sliki, kjer je vogal hi?e, se vidi hrbtna stran) in tudi tu ni prepovedano zavijanje (desno) v enosmerno cesto. Situacije je mogo?e ?e celo bolj kriti?na saj dokler res ne zavijemo v ulico znaka za prepoved vo?nje sploh ne vidimo.
?e je v tem primeru smiselnost znaka za prednostno cesto in potek le te celo na mestu je pa nedopustno, da ni prepovedi zavijanja v desno.
?e en primer znaka, ki zavaja. Nakazuje namre? potek prednostne ceste in odcep na stransko na katero sploh ne sme? zaviti saj je enosmerna (glej oddaljen znak na levi strani slike). Edini pravilni znak bi moral v tem primeru biti zgolj znak za prepovedano zavijanje levo ali pa znak za obvezno smer desno.
Poleg tega pa bi morali znak postaviti cca 15 metrov naprej proti drevesu saj v danem trenutku stoji sredi kri?i??a s stransko ulico.
Evo se je ?e za?elo - u?inki "obvezne" menjave gum se ?e poznajo
Samo danes sem videl:
- 3 nalete na ljubljanski severni obvoznici okoli 16:30 ure - vsi trije v slabih dveh kilometrih
- avto je na ?martinki povozil pe?ca okoli 17:00 ure
- hud nalet na ?tajerski AC pri izvozu za smer Litija okoli 17:10 ure
- nalet na izvozu iz obvoznice pri Fu?inah - cca ob 17:15
Za name?ek me je pa ?e zjutraj presenetil sodelavec, ki je povedal, da je njegova ta??a v?eraj imela nesre?o - kljub zaviranju se je zaletela zadaj in razbila poleg svojega tri mesece starega avta ?e tri druge. Nakar mi model pravi, da ?e dobro, da je zjutraj zamenjala gume saj bi se z letnimi sigurno ubila?!?!? Pa sem bil raje samo tiho.
Pa kdaj se bo na?el heroj in opozoril ljudi, da naj bodo z zimskimi pnevmatikami na suhem in mokrem ?e bolj previdni kot z letnimi in da bodo kon?no uni?ili mit o superiornosti zimskih gum.
?e 10+ let mam isto zavarovalno agencijo in niti 1X nisem imel niti ene te?ave, pa sem dejansko bil ?e pri vseh zavarovalnicah zavarovan, tako da upam da bo tako ostalo ?e naprej.
sem ?e skoraj napisal, da ti ?elim, da bo ?e naprej tako pa sem se ugriznil v jezik ... v bistvu ti ?elim, da bi imel ?immanj opravka z njimi
V glavnem je pa moje pisanje vsaj nasvet, ?e je kdo kdaj v dilemi a se spla?a al se ne
Mi je pa vsec triglav, ker nc ne komplicirajo s policijskim zapisnikom (ga sploh ne rabim)
Recimo pri moji slovenici, sem moral do policije tudi za majhno prasko
Ampak, saj Policija ne dela ogledov zaradi prask, saj ?e za trke te najprej vpra?ajo a se lohk sami zmente. Da bi pa hodil okrog zaradi prask je pa absurd.
Po moje je pa to fora zavarovalnic, da lahko ?e mal denar obra?ajo saj policijski zapisniki lahko "hodijo" tudi kak?en mesec al pa dva, oziroma dokler ne popizdi?.
Je pa tako, da tudi ?e Triglav ni vedno cenovno najbolj ugoden pri meni dobiva velike pike, ker redko komplicirajo in pot do svoje od?kodnine ni niti trnova niti ?asovno zamudna - vsaj zaenkrat je bilo tako, upam, da se ne bom neko?, zaradi teh izjav, ugriznil v jezik.
Res je, ?eprav v splo?nih pogojih pi?e druga?e - sem zato vseeno preveril na zavarovalnici in dr?i to?no to kar si napisal, me je pa presenetilo, da tudi za kasko zgubi? tri razrede ali 15% ugodnosti.
Zato pazi na naslednje:
Trenutno si v 7. razredu (35% popusta) in bi ob naslednji registraciji brez prijavljene ?kode pri?el v 6. razred (40% popusta). Ob prijavljeni ?kodi pa torej pade? v 10. razred (20%popusta).
?e je izra?un, ki si ga dobil pravilen in pu?i? v tem letu "samo" 40? (izra?un na straneh Triglava daje razliko 75? pri podobnih zneskih zavarovanja - procenti so pa itak samo matematka, ki vedno velja).
OK pa recim, da je res 40?, kar pomeni naslednje:
Ker bo? po novem v 10. razredu in ne v 6. bo? zato v prvi naslednji registraciji pla?al 40?
naslednje leto je razred 9 (brez ?kode 5) in je naslednjih 40?
?ez dve leti je torej razred 8 (4 - maksimalen popust 50%) in je ?e vedno 40?
?ez tri je 7 (3) a ker je razlika v popustu zdaj manj?a (15%) je v denarju torej 30?
?ez ?tiri je 6 (2) - razlika 20?
?ez pet je 5 (1) - razlika 10 ?
v ?estem letu razlike torej ni ve?, ker si dosegel maksimum popusta, ki velja za 4. 3. 2. in 1. razred. Zdaj si na nuli oziroma skoraj*
Se pravi si v petih letih na ra?un vi?jih zavarovanj pla?al dodatnih 180? oziroma ?e velja "moj" izra?un na straneh Triglava celo 340?.
*tisto skoraj pomeni naslednje, da ?e bi recimo v ?estem letu naredil nov ?kodni primer bi padal iz 4. v 7. razred in bo zato 35% medtem, bi v primeru 1. razreda padec v 4. razred, ki je ?e vedno 50% popust.
Pa ?e eno zadevo ne pozabit in sicer, ?e se bo v tem ?asu menjal avto in nadaljeval kasko bo zaradi vi?je osnovne cene avta tudi vi?ji kasko in tudi vi?ja razlika.
Kaj ti ho?em z vsem tem povedat. V primerih ?kod do recimo 300-400? skoraj dvomim, da se spla?a uveljavljati tako vrsto kaska, ker je na robu rentabilnosti. Vsaj jaz tako razmi?ljam saj raje ta "bonus" izkoristim v kak?nem drugem primeru, kjer bo ?la ?koda v tiso?e evrov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole si poglejte Varnavo?nja
Poskusite narest naloge tako, kot da res sedite v avtu in vidite samo tiste stvari, ki jih res iz avta vidite.
Pa ?e Mazda je sponzor tako, da izbirate med Mazdo2 in Mazdo5
Povezava za deljenje
Deli na druge strani