Skoči na vsebino
Nov avto (mazda 3)nova vprasnja
Napisano

Ja res no - Qwerty sedi 1

 

Poglej mal kratice in preveri kaj pomeni ESP in kaj DSC ter kar po?ne eni kaj drugi - bo? videl, da je zelo zanimivo.

 

ESP - Electronic Stability Program

 

DSC - Dynamic Stability Control

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde 6
Napisano

No sej, ker ne ve? koliko je res kilometrov je treba to odlo?no povedat prodajalcu in naj kar spusti ceno za 1000? za servis pa ?e enkrat toliko za dobro voljo kupca. To velja sevedaza tiste, kjer ne more? uradno ?ekirat servisov. ?e je pa to mo?no in je vse OK pol pa velja "popust" le za drugih 1000?. :D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Navigon 2100 vs. Garmin N?vi 250
Napisano

Zgodba se za?ne nekako takole: Garminove navigacije so v sloveniji izredno popularne ?eprav imajo kar nekaj zagri?enih nasprotnikov, ki povzdigujejo v nebo vse kar ni Garmin. Zakaj tako nimam pojma ampak bil sem na tem, da kupim navigacijo, ki bi za svoj denar ponujala najve?. Ne rabim jo zase, ker sem z mojim N?vijem 350 ve? kot le zadovoljen, ampak za darilo.

 

V letu od nakupa moje navigacije se je baje veliko spremenilo in tudi ostali proizvajalci, ki uporabljajo Navteqove mape so se s pokritostjo Slovenije zelo izena?ili in pribli?ali paketu map Adriaroute.

 

In vse karte so nekako kazale, ne na Garmina, ampak na Navigona 2100. Za ceno pod 200? naj bi dobil zanimiv paket z mapo regij vzhodne Evrope vklju?no s Slovenijo in Avstrijo ter dr?av vzhodno od nas.

 

post-133-1201374475_thumb.jpg

 

post-133-1201374780_thumb.jpg

 

Ker sem poslu?al toliko dobrih kritik in ker sem uspel dobiti mapo celotne Evrope na lo?eni SD kartici se mi je zdela tole skoraj idealna kombinacija. Sama naprava je zelo lepo oblikovana a navkljub lepemu tenkemu ohi?jo so jo oblikovalci usekali mimo pri oblikovanju nosilca za pritrditev na steklo.

 

Ta je namre? milo re?eno ogromen in kazi samo prefinjenost napravice. Tudi pogled z zunanje strani v notranjost je bil grozljiv in vse skupaj je izgledalo kot kaka policijska provida.

 

Efekt je celo deloval saj ko sem se prehitremu voznik na AC sko?il za hrbet je ta sumljivo hitro ob?utno zmanj?al hitrost in kar naenkrat je bil vzgled varnosti vsem ostalim voznikom.

 

Da se vrnem nazaj k sami napravi in njenim funkcijam. Ima kar nekaj bombon?kov od odli?nega na?rtovalca poti do oznak omejitve in nastavitev kdaj naj vas za?ne opozarjati da ste prehitri - nastaviti se da posebej za mesto in posebej za izven. Alarm lahko nastavite celo tako visoko +30km/h da ste v naselju v Slo ?e zreli za najvi?jo kazen. Do tukaj se sli?i vse v najlep?em redu a kaj, ko je samo cca 80% cest kategoriziranih z omejitvami pa ?e na teh je kar precej pomanjklivosti od omejitev 90km/h v naselju (primer: Radohova vas) do omejitev 80km/h na odsekih AC, kjer je prava omejitev 130km/h. In ker za?ne zadeva piskati tam, kjer ni treba in je dostikrat ob?utno prepozna (100-200m za tablo naselja) sem funkcijo opozarjana moral izklopiti.

 

Zanimiva je tudi funkcija izogibanja AC oziroma ?e bolj izogibanja cestninam - DARS-ovci pa v jok. Zadeva v Sloveniji namre? deluje 100% v veliko veselje tujcev in jezo lokalnega ?ivlja. :unsure:

 

Pohvaliti moram menije in jezik, ki je slovenski a na ?alost (ali pa na sre?o) je glasovno vodenje v angle??ini. ?enski glasek je sicer ne?en in nemote? a je ?al posemplan s premajhnim bitratom tako, da je na trenutke preve? sikajo? in hre??e? - avdiofili veste o ?em govorim. Pograjati moram majhnost nekaterih napisov, ki jih med vo?njo tudi pod razno ne morete prebrati (info o hitrosti in nadmorski vi?ini pa ?e kaj bi se na?lo). Tudi touchscreen tipkovnica za vpis ?eljenih lokacij ima premajhne "tipke" in ?e ima? mesarske prste (like myself) je blazno te?ko zadeti pravo tipko in edini "primeren" prst je bil mezin?ek, tako da sem na trenutke izgledal kot dr. Evil iz filma Austin Powers. :P

 

Mapa je enaka tisti, ki se nahaja v Garminu pod imenom City Navigator NT 2008, kar pomeni dobra pokritost Slovenije, ostale biv?e Yu republike pa so le bele lise na praznem polju (gl. sliko v opisu City Navigatorja NT 2008, ki je v temi o Navigaciji Garmin 350). Ampak tukaj ?al re?itve z uporabo Adriarouta ali podobnega pa? ni. Se pa sama navigacija ob?asno ne znajde najbolje in ponavlja nekatere napake, ki jih Garmin in AR z novej?imi mapami nima. Tudi nekatera vodenja so malce ?udna v stilu zavij na parkiri??e in potem ?ez robnike do cilja - no ja saj bi ?lo samo cvetli?na betonska korita so bila vseeno malce prevelika.

 

Tudi statistike o prevo?eni poti, povpre?nih hitrostih, ?asu vo?nje, ?asu stanja in najvi?ji hitrosti :hudicek: so stvari, ki jih bo povpre?en uporabnik Garmina na Navigonu pa? pogre?al - ?koda. :(

 

Vsi minusi do tega trenutka niso bili tako veliki, da napravice ne bi kupil ampak kalvarija se je ?ele za?ela. Iz neznanega vzroka je napravica redno zmrzovala, v?asih takoj, v?asih ?ele ?ez kako uro in to na razli?nih mestih (med navigacijo, med ogledom, karte, pri vpisu rute, premikanju med meniji, itd). Sesula se je tudi z raznoraznimi crash screeni sumljivo podobnimi tistim iz windowsov iz ?esa lahko sklepamo, da napravico verjetno poganja kak?na oskubljena varjanta windows CE.

 

Zadevo smo posku?ali re?evati z preformatiranjem kartice SD, nalaganju novih map do menjave kartice in ponavljanju postopka. ?al popolnoma zaman. Prodajalec je bil pripravljen navigacijo menjati ampak po tolikih poskusih in paranju ?ivcev sem se odlo?il, da je bolje da se vrnem k preizku?enim re?itvam.

 

 

 

Vzel sem Garmina 250.

 

post-133-1201376620_thumb.jpg

 

post-133-1201375150_thumb.jpg

 

Prsene?enje ?t.1 na njem je ?e nalo?en novi City Navigator NT 2008, kar pomeni, da za 190? ste prakti?no ready to go. Malce se sicer zatakne saj je mapa tako velika, da ostane prostega spomina le cca 20MB in ?e ?elimo operirati ?e s kartami AdriaRoute je edina re?itev nakup dodatne SD kartice, ki pa mi je itak ostala vi?ka ?e od ?ongliranja z mapami na Navigonu.

 

Kaj naj re?em ?esar nisem opisal ?e pri N?viju 350. Navigacija je zelo dobra in izpolnjuje vse zahteve za entry level model in v Sloveniji se izka?e odli?no ?e posebej ker pri nas tako ali tako ni podpore raznim funkcijam text to speech, TMC ipd, da o predvajanju MP3-jev, vklopov za slu?alke sploh ne govorim. Tega 350 pa? nima, kar ni nobene ?koda saj ni? od tega nujno ne potrebujete.

 

So pa ustvarjalci naredili odli?no ohi?je, ki je svetlobna leta pred stylingom za serijo 300/600. Tudi antenca se je skrila v ohi?je, kar pove?uje kompaktnost ohi?ja. Grafika menijev je precej lep?a, fonti ?e ?itlivej?i(prava osve?itev glede na Navigon) ?a pa manjka kar nekaj bombon?kov iz Navigona, ki bi ?e dodatno dvignil vrednost Garminovih naprav.

 

post-133-1201376644_thumb.jpg

 

za konec pa ?e plusi in minusi

 

Navigon 2100

 

+ na?rtovalec poti

+ kategorizacija cest z omejitvami hitrosti

+ funkcija za izmikanje AC-jem ali pa samo cestninam

+ grafika map

+ TMC

+ mo?nost nastavitve avtomatskega prilagajanja glasnosti glede na hitrost vo?nje

 

- prevelik nosilec

- majhne pisave in majhna tipkovnica

- omejenost z mapami

- s popolno mapo Evrope (38 dr?av) je cena bistveno previsoka (300?)

- ni statistike vo?nje

- preklop med dnevnim in no?nim na?inom dela je treba postoriti ro?no

- notranji spomin je majhen in je vedno potrebno imeti mape na SD kartici

- zmrzovanje in sesuvanje programske opreme (mo?no je da je to bila le napaka te napravice ali pa te?ave s 4GB karticami SD)

 

 

Garmin 250

 

+ City Navigator NT 2008

+ cena 190?

+ mo?na uporaba Adriarouta

+ lepo ohi?je skupaj z li?no majhnim nosilcem za na ?ipo

+ veliki fonti

+ uporaba ?umnikov tudi med iskanjem ciljev

+ slovensko govorno vodenje

+ bolj?i zvo?nik kot pri seriji 300/600

+ zanesljivo delovanje

+ avtomatski priklop in izklop v odvisnosti od pri?iganja in uga?anja motorja avtomobila

+ pregledovalnik slik (zanimivo le, ?e imate fotoaparat s slikami shranjenimi na SD kartici)

 

- bombon?ki, ki so pri Navigonu navedeni kot plus

- premalo prostega spomina tako, da je nujen nakup kartice SD za dodatne mape

 

 

V primerjavi teh dveh napravic je Garmin ?e vedno v prednosti vendar bodo v prihodnje morali ?e veliko postoriti v dodajanju funkcionalnosti, ki jih ponujajo drugi.

 

Pa ?e primerjava med serijo 200 in 300

 

post-133-1201376969_thumb.jpg

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde6 - Karavan - Kaj izbrati?
Napisano

Malo gledam po Avtonetu koliko je kaj tole precenjeno? Ene 1.000 EUR? http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1783371#

 

Tak, ki tud oglasa ne napi?e tako, kot se zagre ni zaupanja vreden... ?e se tok ne potrudi, da bi vsaj v naslovu prav napisal podatke pomeni, da gre pri njemu avto tako na hitrco ?ez sam, da se zaslu?i. Kupec pa pol naj sam ugotavlja kaj je res in kaj ne, katero opremo ima in katero ne. Pa ?e verjame naj mu, da so kilometri realni in je slika popolna - festival neresnosti in nategovanja. :angry:

 

Avto, ki je iz italije po mo?nosti poslovni najem s prebarvanimi odbija?i (da lep? zgleda), ker je bil prej ?ist pobutan je tole vsaj 2.000? preve?. Vpra?te Boj?a kako zgleda, ko za silo prebarvajo odbija?e pol se pa za?ne veselo lu??it ob prvem dotiku. :angry:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Boss, dr?im pesti, da so zlati ?asi tvojga "?loganja" ?e davno mimo! <_<:hohoho:

 

Ma sej so verjetno res mimo - napovedal sem inflacijo za 2007 v vi?ini 6,12% pa je bila "samo" 5,6% :bravo:

 

Se pravi se pri krizah ne obnesem glih najbolje :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

a to,ja sej krize pridejo in grejo...in,ko so krize,se kupi najve? novih avtov,ponavadi. :whatever:

 

upam da se motim, samo imam en tak ?uden filling, da jo tokrat ne bomo tako poceni odnesli :(

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde6 - Karavan - Kaj izbrati?
Napisano

- CE je osnovna oprema z ro?no klimo

 

- TE ima avtomatsko klimo, DSC (stabilnostni sistem), TCS (torque control system, proti spodrsavanju pogonskih koles), ogrevana ogledala, tempomat, potovalni ra?unalnik, usnjen volan, prestavna ro?ica in ro?na zavora... pa ?e kaj bi se na?lo

 

- Evolution II (Samo za Diesel 121KM) ima vse kar ima TE + ksenonski ?arometi, bose ozvo?enje (6 zvo?nikov in woofer) z vekslerjem, original 16" alu plati??a

 

- GT (Samo za mo?nej?i diesel in najmo?nej?i bencinar) je Evolution II oprema + usnjeno oblazinjenje, ogrevanje sede?ev, elektri?ni pomik sede?ev, navigacija, 17" Alu

 

Mislim, da je to pribli?no vse kar se spomnim iz glave... seveda so pa to opreme za slovenski trg za modele do leta 2005 oziroma pred faceliftom. Za trenutno ?e aktualne faceliftane ?estke pa najde? seznam opreme na Mazdinih straneh.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testiranje nove Mazde 6
Napisano

Zaj pa res ne vem al sta vi2 tak navezana na svoje Mazde al pa res ni take razlike med staro pa novo. :D Morem ?e sam 1x probat. ;)

 

Ma sej jaz tud ?ongliram z mnenjem. Ko jo na slikah vidim mi nekako ne potegne preve?, ampak v ?ivo je pa cool in sem spet pe?en. Pol pa spet gledam slike in sem spet nekako razo?aran.

 

Ne vem, ampak ?e bi po slikah izbiral bi prej Mondeota vzel kot novo ?estko. <_<

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

navigacija ZA SLO!
Napisano

Joj z Garminom jaz imam nuvi250 nisem zadovoljen!Sem vtipkal naprimer Kamenjak na hrva?kem in me je pripeljal v center pule med ene bloke wtf?Potem vkucam eno vas v sloveniji in me je sicer pripeljal do te vasi samo potem me vodi do enega polja in mi pove,da sem prispel na cilj,hi?a ki sem jo iskal pa 2km naprej in je ?ist falil.V Kranju i??em neko ulico ni zadetkov skratka navadna jaja.

 

Kolk bi ti bil ?ele nezadovoljen s kak?no drugo navigacijo, kjer so karte za Slo ?e bolj nedosledne. ?e nekaj ?asa je kart AdriaRoute ?e vedno najbolj?a izbira.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testiranje nove Mazde 6
Napisano

Sam tole z motorji res zalost...ne pase v "zoom zoom" to....

V razredu tisti, ki so res zoom zoom, imajo pri 150-170KM sele zacetek motorizacije :(

 

ekhem... BMW mogo?e :P

 

jaz grem na test, ko pride diesel, ki bo edina prava primerjava na to kar vozim zdaj. Glede "neprepri?ljivosti" 2.0 motorja bi pa rekel, da je verjetno bolj problem to, da sta bili pri testu avta polna. To je poleg voznika vsaj ?e 200 dodatnih kil, kar takoj pomeni za cca sekundo do sekundo in pol slab?i pospe?ek do 100. Tudi pri vseh ostalih pospe?evanjih se to krepko pozna.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ta mi je bla najmo?nej?a izjava, sm skor umru od smeha :D

Avtomobil je izredno posko?en. prehiti vse nove policijske Touarege. :hohoho: Kje zavraga folku taka domi?ljija :danzoman:

 

...ma ja sej ve?, ?e je treba policiji be?at je to pomemben podatek :P

 

Ampak kje je Stalina najdu, ki je mrtev ?e ve? kot 50 let, da ne re?em Lenina, ki ga ?e ve? kot 80 let razkazujejo kot mumijo :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Navigacija Garmin N?vi 350 in Adriaroute
Napisano

Zdaj mam neke informacije, da navigacija "tam dol" ne dela prav -niti najmanj....

Tako da mene vprasaj za pot, ce rabis :)

 

Top Shop Presents:

 

Brand new Labi navigation. Revolutionary concept and design packed in very slim body. Equiped with high speed organic CPU capable of thousends operations per hour, navigating you through treacherous terrains of Balcans southern regions.

 

Forget all your old navigation units, forget all confusing decisions and embarrassments in front of your love one, saying " I told you, that we should turn left".

 

Buy your first all around Labi navigation, only available at this special offer. With that amazing package you also get a bonus features like multilangual translation support and a new high IQ chat program which will keep you awake on long dull journeys.

 

You want more? OK, we give you this special mini gift: "sex stories* and confessions listening program"

 

What are you waiting for - buy this low running costs (only three portions of chevapchichs per day) device, put it on your front passanger seat (if its occupied, kick your wife or husband out) and injoy at all new meaning of trouble free drive.

 

Buy now... if you order in next 30 minutes we give you not one, but another two extra Labi units for free :blink: call 080 6969

 

:P:D

 

*only for 18 and over

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Navigacija Garmin N?vi 350 in Adriaroute
Napisano

Po ene dveh urah kompajliranja map mi je kon?no uspelo spraviti City Navigator Europe NT 2008 na mojega N?vija. :danzoman:

 

It's fuckin' huge motherfu**** ... cca 1,4GB tako, da sem si moral nabaviti dodatno 2GB SD kartico.

 

Prvi vtisi: :bravo::bravo: za Slovenijo skoraj ne rabi? Adriaroute, ker je res podroben vklju?no s ?tevilkami vendar je vseeno rahlo zastarel napram Adriaroute vsaj kar se ti?e novej?ih podatkov (npr. Vrhnika, kro?no pri novem Intersparu ni vrisanu in tudi novi bloki (ulica Vrtnarija) manjkajo).

 

Manjka ?e nekaj malenkosti tako, da bi rekel, da je zadeva nekje na nivoju Adriarota 1.70, kar je v bistvu dovolj za vsakega povpre?nega uporabnika.

 

No tukaj se pa veselje neha. Hrva?ka je prakti?no nepokrita razen Zagreb z okolico in nekaj ve?jih cest. Bih in ostale biv?e Yu republike so tudi neobdelane, tako da za?etno navdu?enje rahlo zbledi.

 

Kako to zgleda pa se lepo vidi na prilo?eni sliki

 

post-133-1200702080_thumb.jpg

 

Re?itev - Adriaroute.

 

 

Bottomline

?e niste stalni gost na Hrva?kem oziroma ju?neje je to popolnoma zadovoljiva mapa in Adriarouta niti ne potrebuje?, kar pomeni, da takoj prihrani? 110?. ?e pa si bolj zahtevne sorte potem je pa? najbolj?a re?itev ?e vedno City Navigator Europe 2008 + Adriaroute.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde6 - Karavan - Kaj izbrati?
Napisano

Najprej lepo pozdravljen med nami.

 

Pri prenovljeni (facelift) Mazdi od konca leta 2005 naprej je mo?nej?i motor "?al" pridobil bore 3kW in zaradi tega po slovenskih zakonih padel v vi?ji razred. Diesli v prenovljenih Mazdah 6 so pridobili tudi filter trdnih delcev, ki se je izkazal prej problemati?en kot ne.

 

Predvsem velja to za re?ime vo?nje, kjer motor ne dosega obratov nad 3.000 - se pravi mestna vo?nja, kratke relacije, ipd. ?e ustreza? temu je verjetno bolje, da se prenovljene Mazde 6 diesel izogne?.

 

 

V kolikor bo? izbiral motorja pri starej?ih modelih Mazde 6 (se pravi pred prvo polovico 2005) ima? na voljo en motor v deh izvedbah in dveh najve?jih nazivnih mo?eh (89kW (121KM) in 100kW (136KM)) vendar z enakim najve?jim navorom 310Nm.

 

Ker se diesli vozijo tako, da izkori??a? navor je ve? ali manj vseeno kater motor vzame?. Mo?nej?i se malenkostno bolj izka?e ?ele v vi?jih vrtljajih (nad 4000 obratov) vendar priganjat diesla v visoke vrtljaje je bolj nesmisel kot to, da bo? veliko pridobil.

 

Predvsem se osredoto?i na to, da je avto v redu, ohranjen in kak?no opremo ima. Pri avtih iz uvoza (predvsem Italija) bodi previden, ker kilometrom na ?tevcu ni za zaupat - zanimivost pri teh je, da se kilometri na ?tevcih pri teh ve? ali manj gibljejo tam nekje med 80.000 in 95.000. Ker ne ve? realnega ?tevila kilometrov in ?e se ne da z gotovostjo ugotoviti ali je jermen menjan ali ne je pa? bolje, da pa? pljune? ?e tisti denar za menjavo jermena in si vsaj do neke mere miren naslednjih 120.000km.

 

Glede Xenonk - jaz sem imel probleme v prvem letu, ko je bil avto nov in so menjavali kompletne lu?i?!?! Od takrat je ve? ali manj normalno stanje se je pa pri fantih na forumu izkazalo, da so dostikrat krive samo ?arnice. Ker gre to za standardne Philipsove xenonke nakup teh na prostem trgu tudi ni prevelik finan?ni zalogaj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Promet, nesre?e in ZVCP
Napisano

Bravo na?i, a zato je bilo treba Avstrijce najemat, da nam povejo nekaj kar v Sloveniji ?e vemo in sicer, da pri nas ni nih?e kriv. No ja verjetno smo vozniki krivi, ker se vozimo po cestah, ker ?e se ne bi tudi drselo ne bi oziroma nikogar ne bi niti zanimalo ali drsi ali ne :ne vem:

 

DARS ni kriv, SCT prav tako ne, dr?ava tudi ne... kdo pa je pol?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Promet, nesre?e in ZVCP
Napisano

V?eraj, ko sem se vra?al iz sre?anja v Sl. Konjicah sem se peljal mimo prizori??a te nesre?e.

 

Zanimivo, kako so novico skopo pospremili z informacijami saj je bilo tam na prizori??u 5 policijskih vozil, dve gasiljski vozili in re?evalci iz vode. Kot ka?e je namre? eno od vozil kon?alo v Savinji saj so gasilci osvetljevali reko, re?evalci pa so se pripravljali da v vodo spustijo gumenjaka.

 

 

Kaj naj re?em: ?e dobro, da sem se v?eraj kar nekako obiral z odhodom saj, ?e bi ?tartal dobre pol ure prej...

 

Prekleti pijanci odurni za volanom - ob takih re?eh se spet spra?ujem kdaj bodo prekvalificirali alkohol za volanom v kaznivo dejanje in povzro?itev smrti kot naklepni umor. Minimalno 5 let ?uze pa me zanima kdo bo ?e pijan sedal za volan. :angry:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Goljufanje na bencinski ?rpalki?
Napisano

Saj, kle sploh ni poanta al je Mol, Tu?, Petrol, OMV, Agip, Logo al pa InterINA. Verjetno se lahko to zgodi marsikje ampak poanta je v odnosu in ta je v totalnem podnu - joj ?e bi jaz bil na mestu tega gospoda - v pozoru bi stali :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Goljufanje na bencinski ?rpalki?
Napisano

Namensko ali nenamensko sploh ni vpra?anje ampak bolj kako so mo?aka jebal ?tiri (4) ure. Pa lepo te prosim... 75 litrov v suzuki Baleno pri tem, da mo?akar pri sebi ni imel nobenih kant.

 

Pa cepec vidi, da je tukaj nekaj hudo narobe ?e posebej, ko se je pojavila "znanka" ?rpalkarjev in njej so pa lahko takoj ugodili. Tak?en odnos je pa? nedopusten, ker tud pod razno na tako trhlih in izmi?ljenih temeljih se ne more? in ne sme? spraviti na stranko.

 

Potem jo pa ?e drkat ?tiri ure, kot da stranka ima ?as na pretek. In ko so ugotovili, da je nekaj le narobe in je mo?akar bolj v ?ali rekel, da bi vsaj zaslu?il pranje avtomobila zastonj bi to bilo najmanj v tistem trenutku, da bi se mu globoko opravi?ili in seveda naredili tisto pranje.

 

To bi jih ?e najmanj stalo pa vsaj uporabniku bi dali ob?utek, da je za njih vseeno cenjena stranka in da napak je res napaka in ne nateg. Tako je pa mo?akar od?el besen in je svojo jezo nato (pravilno) udejanil tudi v praksi po medijih in jim naredil 1000x ve?jo ?kodo, kot bi bilo tisto pranje in globoko opravi?ilo v tistem trenutku.

 

Tako se ne dela in MOL je pa? pri meni dobil eno tako ?rno piko, sploh ker vidim, da je zgodba resni?na.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Goljufanje na bencinski ?rpalki?
Napisano

?e je tole res potem je treba paziti pri tankanju pa ne glede a gre za MOL al za Petrol, OMV itd.

 

 

 

SPORO?ILO O DOGODKU

 

 

 

Dne 27.12.2007 sem okoli 13. ure obiskal va? Bencinski servis v Logatcu z namenom to?enja goriva v osebno vozilo.

Z osebnim vozilom znamke Suzuki Baleno sem ob 12.56 (po podatkih bencinskega servisa) pri?el s to?enjem goriva Eurosuper 95 na postaji ?tevilka 2. Med to?enjem goriva sem ?istil steklene povr?ine avtomobila. Po kon?anem ?i??enju sem opazil, da je bilo izto?eno ve? kot 75 litrov goriva, zaradi ?esar sem takoj prekinil to?enje.

Pregledal sem okolico in ugotovil, da gorivo ni teklo mimo posode za gorivo. Od?el sem do blagajne in prosil za pomo?. Pri?la je va?a uslu?benka, odgovorna oseba, ki se ni predstavila (je to politika va?ega podjetja?) in ji pojasnil, da nikakor ne morem nato?iti 75 litrov goriva, ?e je prostornina posode za gorivo, po uradnih podatkih proizvajalca, 51 litrov.

Odgovorna oseba mi je hitela razlagati, da je nemogo?e, da je pri?lo do kakr?nekoli napake s strani MOL-a in va?ega ra?unalni?kega centra. Z nasme?kom na ustih mi je razlagala (saj poznate, ko majhnega otroka ulovi? pri la?i in ga pokroviteljsko okara?), da sem dal pove?ati posodo za gorivo, pri?el k vam na bencinski servis in vas hotel pretentat. Napotila me je na uradni servis, da mi pregledajo in izmerijo prostornino posode za gorivo. Lepo vas prosim. Seveda se nisem pustil odpraviti s takim argumentom.

Nato je pri?la na vrsto druga cvetka ? strokovnost. Razlagati mi je za?ela o pojavu raztegovanja in kr?enja posode za gorivo. Ni ji uspelo, da bi me prepri?ala, da se posoda za gorivo, ki po podatkih proizvajalca dr?i 51 litrov, pozimi raztegne do take mere, da gre vanjo ve? kot 85 litrov; 75 litrov »dana?njega« in nekaj starega (po moji oceni je bilo v posodi ?e cca. 10 litrov goriva). Nikoli namre? na pobiram smeti po posodi za gorivo in ne vozim na hlape.

Predlagal sem ji, da pogledava posnetke nadzorne kamere. S tem se ni strinjala in po njenem mi ne preostane drugega kakor, da poravnam ra?un za nato?enih 75 litrov goriva. Ker nisva na?la skupne besede, sem poklical policijsko postajo in zahteval intervencijo. Po ve? kot dve in pol urnem ?akanju na policijsko patruljo zunaj in v prodajalni bencinskega servisa, po mojem mnenju bi bilo iz ?istega ?love?kega stali??a primerno, da mi ponudijo vsaj stol, sem kon?no do?akal policijsko patruljo. V ?asu ?akanja na policijsko patruljo, mi je odgovorna oseba povedala, da se na kameri ne vidi, da bi to?il gorivo v »dodatne« posode, kanistre in podobno.

 

Policistu sem razlo?il, s kak?no te?avo sem se soo?il na va?em bencinskem servisu. Z odgovorno osebo je od?el v prostore prodajalne in v zaledne prostore. Po nekajminutnem ?akanju, se je policist vrnil in dejal, da se je dogovoril, da mi bodo iz?rpali gorivo in izmerili nato?eno gorivo. Nekoliko kasneje je pri?la tudi odgovorna oseba in mi ponudila mobilni telefon, reko?, da je na liniji vodja bencinskega servisa.

Na liniji je bil g. Bo?tjan Mahne (tako se je predstavil), se mi opravi?il za neljubi pripetljaj in ponudil re?itev. Iz?rpali naj bi gorivo iz posode za gorivo, izmerili koli?ino, od?teli staro gorivo in zara?unali razliko ? PO?TENO. ?rpanje goriva naj bi bilo potrebno za dokaz, da je z meritvami izto?enega goriva nekaj narobe. Po njegovih besedah, JE POTREBNO ?RPALI??E ?T. 2, IZ KATEREGA SEM TO?IL GORIVO, ZAPE?ATITI, DA NE BI PRI?LO DO PONOVNE NAPAKE PRI TO?ENJU GORIVA.

Policijska patrulja je od?la (postopek z njihove strani je bil zelo korekten), jaz pa sem ?akal na pre?rpavanje goriva. Vendar, ko gre nekaj narobe, gre po navadi narobe vse. Odgovorna oseba mi je sporo?ila, da mi goriva ne morejo pre?rpati, ker niso mogli dobiti ?rpalke za pre?rpavanje goriva.

V ponovnem telefonskem pogovoru z g. Mahnetom, v katerem mi je razlo?il nastali problem, sva se dogovorila, da se avto odpelje na AMZS. Tam naj bi se izmerila koli?ina goriva v posodi. Seveda celoten postopek na ra?un MOL-a. Na podlagi njihovega izra?una bi poravnal dejansko izto?eno gorivo.

Po zaklju?enem telefonskem pogovoru z g. Mahnetom, se z odgovorno osebo nisem uspel dogovoriti glede postopka. Odgovorna oseba je hotela, da ra?un za gorivo poravnam v celoti, saj ?e izstavljeni ra?un ne more stornirati, nato ona pokli?e AMZS, nalo?ijo avto, ga odpeljejo v njihovo bazo in izvedejo postopek pre?rpavanja goriva. Ra?un AMZS-ja pla?am seveda sam in terjam od MOL-a povra?ilo stro?kov prevoza in preve? pla?anega goriva, ?e bi ga seveda po nekem ?ude?u bilo res manj, kot bi ga vam pla?al. Seveda se s tem ponovno nisem strinjal, saj sem se z g. Mahnetom dogovoril druga?e, pa tudi brez spremstva uslu?benca MOL-a nisem hotel zapustiti bencinskega servisa v Logatcu. Ponovno sem zahteval pogovor z g. Mahnetom.

Tokrat sem se z njim dogovoril, da bodo izstavljeni ra?un stornirali, pla?am naj toliko, kolikor ocenjujem, da sem nato?il goriva. Odgovoril sem mu, da te?ko natan?no ocenim koli?ino nato?enega goriva. Po navadi to?im med 35 in 40 litri. G. Mahne mi je dejal, da igra na moje zaupanje in mi predlagal, naj pla?am 40,00 ?. S tem sem se strinjal, kajti po?asi sem imel tega dovolj. Telefon z »?ivo« linijo se predal odgovorni osebi. Odgovorna oseba je od?la verjetno v svoje prostore, jaz pa sem zopet »obvisel kot smrkelj« v prodajalni.

Po eni strani je bilo to dobro, kajti k blagajni je pristopila mlaj?a gospodi?na in se poto?ila, da je malo pred 13. uro to?ila gorivo na tem bencinskem servisu. Pla?ala je 62 ? in se odpeljala. Pred Ljubljano ji je zasvetila lu?ka za rezervo. Pridru?il sem se pogovoru. Iz videnega in sli?anega sem opazil, da se gospodi?na in va? uslu?benec poznata. Uslu?bencu sem rekel, da grem tudi sam preverit, koliko goriva mi ka?e merilec goriva. Pri kontaktu se kazalec koli?ine goriva ni niti premaknil, zato sem avto pri?gal, ?e vedno ni?. SI PREDSTAVLJATE ? NATO?ITE VE? KOT 75 LITROV GORIVA, PA SE KAZALEC ZA KOLI?INO GORIVA SPLOH NE PREMAKNE, ?EPRAV POSODA ZA GORIVO DR?I CELIH 51 LITROV. FENOMENALNO. ?e ne bi tega videl na lastne o?i, bi me te?ko prepri?ali.

Kmalu se je prikazala tudi odgovorna oseba z obrazcem (predvidevam) »blagajni?ki prejemek«, v katerega je nekaj zapisovala. Mislil sem, da pi?e stornacijo mojega ra?una ? vendar ne ? pisala je potrdilo za gospodi?no, da ji je vrnila gotovino. Si lahko predstavljate. Jaz stojim tam ?e skoraj 4 ure in ?akam na re?itev, potem pa pride nekdo, ki ga poznajo in mu v 10 minutah izpla?ajo znesek, za katerega predvidevam, da je bil preve? pla?an ? NEZASLI?ANO.

Seveda sem odgovorni osebi sporo?il (zame) ?okantno novico, da kot ka?e, nisem uspel kaj dosti goriva nato?iti in bi poizkusil znova nato?iti gorivo. Po privolitvi in zagotovilu, da je nesojenih 75 litrov storniranih - za katere ?al ne morem dobiti potrdila, da je to res, sem ?el ponovno to?it gorivo ? seveda iz druge to?ilne cevi. NATO?IL SEM 38,63 LITROV in pla?al ra?un ob 16.38 uri. Odgovorna oseba se mi je opravi?ila za nastali dogodek, sam pa sem dejal, da bi mi zato, ker sem po nepotrebnem prebil skoraj 4 ure na va?em bencinskem servisu, vsaj avto lahko oprali. Dejala mi je, da mi bodo avto oprali enkrat drugi? ? ENKRAT DRUGI??????!!!!!!!!!!!!!????. VI PA ZNATE S STRANKAMI. ?E DOBRO, DA SMO V BO?I?NO NOVOLETNEM OBDOBJU, KI JE ?AS OBDAROVANJ IN LEPIH ?ELJA, KAJTI ?E BI SE MI TO ZGODILO V KAK?NEM DRUGEM LETNEM ?ASU BI MI VERJETNO ?E RA?UNALI, KER SEM BIL LAHKO SKORAJ 4 URE PRI VAS.

Iz vsega tega domnevam, da je bilo tistih 75 litrov goriva mo?no napihnjenih in dvomim, da je ?lo v posodo za gorivo le 0,75 litra ter sumim, da je ?lo za poizkus prevare in goljufije. ?e posebej zato, ker po mojem odhodu ni bilo onemogo?eno to?enja goriva iz naprave, pri kateri je pri?lo do napake - KATASRTOFALNO. ?e preden sem odpeljal z va?ega bencinskega servisa, je odgovorna oseba umaknila oznako, da to?enje goriva na ?rpalki ?t. 2 ni mo?no. In tako ?akate na naslednjo ?rtev, ki mogo?e ne bo opazila, da je karkoli narobe. Najla?je se to pripeti nekomu, ki ne to?i goriva na polno, ampak recimo za 20 ?. Verjamem, da redko kdo opazi, da je goriva premalo, saj zaradi mraza avto porabi malo ve?. V primeru, da pa opazi in ga ne poznate, ste?e zadeva kot pri meni ? mogo?e? Dokazati nasprotno je verjetno te?ko, sploh po danes videnem. Za raziskavo tega so pristojni drugi organi.

Verjamem, da si vi in va?i uslu?benci zaslu?ite bo?i?nico in 13. pla?o, ampak tako na dolgi rok ne bo ?lo. Verjemite mi, z ljudmi delam ?e ve? kot 20 let, in se jih ne da »nategovati«, vsaj na dolgi rok ne, se ne obnese. Mo?no upam, da je bil dana?nji dogodek zgolj neljubi spodrsljaj in nikakor ne pravilo in obi?ajna praksa. Vsekakor pa preverite delovanje svojih naprav, ki kot ka?e vendarle niso tako zanesljive, kot to poudarjajo va?i uslu?benci. Mogo?e bi bil za?elen tudi kak?en izobra?evalni seminar za zaposlene na temo komunikacije. Vendar je to ?e stvar politike samega podjetja. Samo opravi?ilo in na?in, na katerega je bilo izre?eno, vsekakor ni sprejemljivo

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.