Malo bom zamoril tole temo ampak ravno zaradi takih ?lankov se tako "borim" da bi ljudje odprli o?i in za?eli misliti s svojo glavo in ne z interesi gumi lobijev.
?lanek je objavljen v Dnevnikovi prilogi Denar&svet nepremi?nin. "Zanimive" trditve sem osvetlil z rde?o.
Ne samo, da naj bi to bil resen ?lanek in ne pla?an oglas lahko takoj vidimo kam pes taco moli. Na treh straneh so kar 4 vulkanizerske reklame in tudi mnenje "strokovnjaka" je mnenje prodajalca gum, ki mu je samo v interesu kako prodati ?im ve? gum.
Zanimivo kako si lahko brez sramu privo??ijo take la?i, ki lahko nekoga (ki jim verjame) stanejo tudi glave. Vulkanizer Stipi? v svoji reklami "obljublja" kar 6 metrov kraj?o!! zavorno pot na mokrem v ?lanku pa so to cifro dignili kar na 10 metrov kraj?o!!! zavorno pot
V ?lanku se nato spravijo na vse tiste, ki razmi?ljajo s svojo glavo in ne po navodilih kvazi strokovnjakov. Skoraj jih demonizirajo v "nevarne pametnjakovi?e", "samomorilce", "oviralce prometa" in arogantno o?vrknejo ?e pisce zagona, ?e?, da so imeli prevelik socialni ?ut in dovolili uporabo ustreznih letnih pnevmatik. Ja sej res dejmo ljudem spult ?e zadnje evre in jih porinit bogatim vulkanizerjem v njihove ?epe, ker pol bo pa res socialnemu ?utu zado??eno - za vulkanizerje in gumarje ziher
Kot zanimivost pa ?e to: v ?lanku omenjajo voznike z letnimi kot potencialne oviralce prometa, a ko pa se je par dni nazaj v de?ju na AC v ograjo zaletela gospa srednjih let brez pravega vzroka in povzro?ila ?akalno dobo na AC dalj?o od ene ure pa ni ni? ?udnega, da je nataknila par dni pred nesre?o zimske gume?!?!? Po njenih izjavah je hotela samo zamenjati vozni pas.
Kot lastnika te Toyote bi me najbolj skrbela rja na ?raufih in ?icah, ki so priklopljene na pleh (masa). Tam je kriza, da bo pre?rlo, ostale lito?elezne zadeve pa po moje niso tolk kriti?ne :ne vem:
Boss,poglej ?e enkrat.Na voznikovi strani se skloni ni?je dol in bo? videl skozi zra?nik rebra od hladilnika.
In pazi tisto stran pri nizkih robnikih.
vem kje je intercooler samo je isti ?it ali ima? zaprto luknje z originalnimi kao pokrov?ki ali z meglenkami - skozi ne more pihat, ker so polni in nimajo lukenj
Pol mi pa en naj pove to?no kje mata RX-ki blokado? Jaz namre? ne vem in glede na specifikacijo sem predvideval obrate kje naj bi to bilo. To kar pravi? RX-8 Challange pa da jo ima na vrhu mo?i se mi zdi pa rahlo iz trte zvito.
Tudi to, da ima? pri blokadi v drugi prestavi "samo" 95km/h je tudi mal ?uden podatek... ma ?e moj biv?i Clarus je ?el z drugo 110km/h po ?tevcu, ko je ruknil v blokado pri 7.200 obratih. Pa ta avto je svetlobna leta od nekega ?portnika kot je recimo RX-8, ki bi po moji logiki moral imeti tako zra?unan menjalnik, da je v drugi prestavi v blokadi tam nekje pri 110-120km/h. Prosim popravte me, ?e se motim.
Kar se pa ti?e mojega diesla pa nastopa v tej zgodbi le kot prispodoba za tvoje izjave.
Skoz omenja? navor in tistih 9Nm ti ska?e gor pa dol po glavi - Po tvoji logiki bi moral moj diesel zmetati asfalt s ceste, ker ima 310Nm Se pravi celih 90Nm ve? in to pri obratih kjer RX komaj za?ne ?iveti.
A sploh ve? kaj ti ho?em povedat... ?
191 konjski dose?e najve?jo mo? pri 7.000rpm (sicer ne vem kje je blokada samo dvomim, da vi?je od 8.000rpm)
230 konjski pa pri 8.200rpm (predvidevam da je nato blokada tam nekje pri 9.000 - 9.200rpm)
In ?e si ti vozil mo?nej?ega tako kot vozi? svojega in si ?altal tako kot pri svojem tam nekje pri 7.500rpm - 8.000rpm si v bistvu odnehal ?e predno mo?nej?i sploh "zagrabi" in spusti svojo mo? ali z drugimi besedami - verjetno bi moral ?altati ?e vsaj 1.000 obratov vi?je.
RX8 challange, ampak ti ga pa seka?... zakaj so pa sploh naredili mo?nej?o verzijo, ?e je slab?a/po?asnej?a pa po tvoje ima ?e bistveno ve?jo porabo od ?ibkej?e :ne vem: :ne vem:
Se pravi da so testi in tehni?ni podatki nepomembni, ker zavajajo in da je resnica nekje drugje
Zdaj se pa vsedi in globoko vdihni pa si vzemi pol minutke za premislek pri slede?em vpra?anju: kaj pa ?e ti narobe vozi? tak avto in prestavlja? v napa?nih obratih? Mogo?e pa je treba mo?nej?ega prestavljat pri vi?jih obratih, a ne?
?e bom jaz vozil tvojega kot sem navajen pri dieslu, da ?altam nekje pri 3.000 obratih ti povem, da sem z dieslom hitreje do 100km/h. Ampak za to ni krivda RX-a ampak v takem primeru pa? ne znam voziti takega avtomobila in to je to.
?e te pa boli, da nima? mo?nej?ega modela in s takimi izjavami samo bo?a? svoj ego ti pa lahko povem nekaj v tola?bo - tako ?ibkej?a kot mo?nej?a razli?ica sta super avtomobila in jaz se ne bi branil ne enega ne drugega.
Ja, takrat so jo umaknili iz splo?ne debate in niso napisali, da je premaknjena - oziroma je bila takrat zbrisana saj jo tudi search ni na?el. ?ez cca en dan so jo vrnili in skrili v zabavni koti?ek.
?e en zelo zanimiv test zimskih gum - zanimiv zato, ker so v test vklju?ili tudi ene celoletne in ene letne gume.
V suhem in mokrem se zimske izka?ejo kot res velik poden in jih letna poseka za ?alo, je pa na zasne?enem cesti??u zgodba ravno obrnjena in tam letna skoraj ni za primerjavo.
hm,..js sm pa nazadne tankala na OMV-ju,..me prou zanima kaj bo,..
?eprou,..zadnje cajte stanje na gorenjski AC,..obup pa ?e mt ve?inoma voz,...me j kr mal strah
Jaz tud v soboto v Ribnici pa imam kr manj?i cmok v grlu saj je avto po tem tankanju ratal malce manj posko?en kot je bil prej. Ne vem, lahko da je sam tak filing ampak vseeno nisem preve? navdu?en :ne vem:
Mene je sam informativno zanimal kok moj ?re glede na to da ma 128KM, ker ?e gledam mazdo k mi je za svojih 87KM ?rla tud po 9 litrov, pol mislm da ni primerjave. Je biu pa avto res zgonjem in mu nism zameru velke porabe, ?e zarad let ne
Kolega z avtomatikom ima porabo 8,5l/100km se pravi, da bi se ti moral voziti nekje pri 8l/100km me?ane vo?nje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Malo bom zamoril tole temo ampak ravno zaradi takih ?lankov se tako "borim" da bi ljudje odprli o?i in za?eli misliti s svojo glavo in ne z interesi gumi lobijev.
?lanek je objavljen v Dnevnikovi prilogi Denar&svet nepremi?nin. "Zanimive" trditve sem osvetlil z rde?o.
Ne samo, da naj bi to bil resen ?lanek in ne pla?an oglas lahko takoj vidimo kam pes taco moli. Na treh straneh so kar 4 vulkanizerske reklame in tudi mnenje "strokovnjaka" je mnenje prodajalca gum, ki mu je samo v interesu kako prodati ?im ve? gum.
Zanimivo kako si lahko brez sramu privo??ijo take la?i, ki lahko nekoga (ki jim verjame) stanejo tudi glave. Vulkanizer Stipi? v svoji reklami "obljublja" kar 6 metrov kraj?o!! zavorno pot na mokrem v ?lanku pa so to cifro dignili kar na 10 metrov kraj?o!!! zavorno pot
V ?lanku se nato spravijo na vse tiste, ki razmi?ljajo s svojo glavo in ne po navodilih kvazi strokovnjakov. Skoraj jih demonizirajo v "nevarne pametnjakovi?e", "samomorilce", "oviralce prometa" in arogantno o?vrknejo ?e pisce zagona, ?e?, da so imeli prevelik socialni ?ut in dovolili uporabo ustreznih letnih pnevmatik. Ja sej res dejmo ljudem spult ?e zadnje evre in jih porinit bogatim vulkanizerjem v njihove ?epe, ker pol bo pa res socialnemu ?utu zado??eno - za vulkanizerje in gumarje ziher
Kot zanimivost pa ?e to: v ?lanku omenjajo voznike z letnimi kot potencialne oviralce prometa, a ko pa se je par dni nazaj v de?ju na AC v ograjo zaletela gospa srednjih let brez pravega vzroka in povzro?ila ?akalno dobo na AC dalj?o od ene ure pa ni ni? ?udnega, da je nataknila par dni pred nesre?o zimske gume?!?!? Po njenih izjavah je hotela samo zamenjati vozni pas.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani