You missed the point ...
Skoz omenja? navor in tistih 9Nm ti ska?e gor pa dol po glavi - Po tvoji logiki bi moral moj diesel zmetati asfalt s ceste, ker ima 310Nm Se pravi celih 90Nm ve? in to pri obratih kjer RX komaj za?ne ?iveti.
A sploh ve? kaj ti ho?em povedat... ?
191 konjski dose?e najve?jo mo? pri 7.000rpm (sicer ne vem kje je blokada samo dvomim, da vi?je od 8.000rpm)
230 konjski pa pri 8.200rpm (predvidevam da je nato blokada tam nekje pri 9.000 - 9.200rpm)
In ?e si ti vozil mo?nej?ega tako kot vozi? svojega in si ?altal tako kot pri svojem tam nekje pri 7.500rpm - 8.000rpm si v bistvu odnehal ?e predno mo?nej?i sploh "zagrabi" in spusti svojo mo? ali z drugimi besedami - verjetno bi moral ?altati ?e vsaj 1.000 obratov vi?je.
RX8 challange, ampak ti ga pa seka?... zakaj so pa sploh naredili mo?nej?o verzijo, ?e je slab?a/po?asnej?a pa po tvoje ima ?e bistveno ve?jo porabo od ?ibkej?e :ne vem: :ne vem:
Se pravi da so testi in tehni?ni podatki nepomembni, ker zavajajo in da je resnica nekje drugje
Zdaj se pa vsedi in globoko vdihni pa si vzemi pol minutke za premislek pri slede?em vpra?anju: kaj pa ?e ti narobe vozi? tak avto in prestavlja? v napa?nih obratih? Mogo?e pa je treba mo?nej?ega prestavljat pri vi?jih obratih, a ne?
?e bom jaz vozil tvojega kot sem navajen pri dieslu, da ?altam nekje pri 3.000 obratih ti povem, da sem z dieslom hitreje do 100km/h. Ampak za to ni krivda RX-a ampak v takem primeru pa? ne znam voziti takega avtomobila in to je to.
?e te pa boli, da nima? mo?nej?ega modela in s takimi izjavami samo bo?a? svoj ego ti pa lahko povem nekaj v tola?bo - tako ?ibkej?a kot mo?nej?a razli?ica sta super avtomobila in jaz se ne bi branil ne enega ne drugega.
Joj, joj, prejoj jaz sem se na novo zaljubil
tokrat je to KIA ceed z original KIA Xr paketom ... spomladi bo na voljo ?e turbo razli?ica z 225 konji
http://www.kiaobuda.hu/akciok/ceed_ujruha/cee
http://www.kiaobuda.hu/akciok/ceed_ujruha/cee
Jaz tud v soboto v Ribnici pa imam kr manj?i cmok v grlu saj je avto po tem tankanju ratal malce manj posko?en kot je bil prej. Ne vem, lahko da je sam tak filing ampak vseeno nisem preve? navdu?en :ne vem:
Kolega z avtomatikom ima porabo 8,5l/100km se pravi, da bi se ti moral voziti nekje pri 8l/100km me?ane vo?nje.
HHR-je je ena bejba vozakala naokoli, pa tri ovinke z Alfo 147 so pokazali nato je do konca un pezdek Audija A5 3.0TDI hvalil, kot da je iz zlata in da je ultimativno lep in da to priznava celo njegov dizajner ????
Na konc pa samov?e?ne? prijavi, da ima samo eno napako in to je, da mu niso dali verzijo S5 na test. ?e vejo zakaj ne, ker ?e zna razbit Porscheja na ravni suhi cesti pol mu jaz ?e tega diesla ne bi dal za vozit.
Kot smo predvidevali in pri?akovali - res je bilo pod kritiko... ?e najbolj? je bila kamera saj se je re?iser kar trudil. Zvok je bil slabo zmiksan in ga je po nepotrebnem preglasila glasba.
Voditelj je pa en samov?e?ni pezdetek, ki miali, da je stra?no cool Naratorko pa mal nagla?evanje besed zajebava in kaj smo v pol ure videl? V bistvu skoraj ni? samo eno tono reklam. V glavnem polom.
Me je pa ene 2x prav stisnilo pri srcu saj je voditelj tako vozil ob robu ceste, da je skloraj z bokom zapel za go??avje in skale ob cesti.
?e najbolj mi je pa v?e?, da mi v prihodnje ne bo potrebno gledat tega sranja
Napisano
Pol mi pa en naj pove to?no kje mata RX-ki blokado? Jaz namre? ne vem in glede na specifikacijo sem predvideval obrate kje naj bi to bilo. To kar pravi? RX-8 Challange pa da jo ima na vrhu mo?i se mi zdi pa rahlo iz trte zvito.
Tudi to, da ima? pri blokadi v drugi prestavi "samo" 95km/h je tudi mal ?uden podatek... ma ?e moj biv?i Clarus je ?el z drugo 110km/h po ?tevcu, ko je ruknil v blokado pri 7.200 obratih. Pa ta avto je svetlobna leta od nekega ?portnika kot je recimo RX-8, ki bi po moji logiki moral imeti tako zra?unan menjalnik, da je v drugi prestavi v blokadi tam nekje pri 110-120km/h. Prosim popravte me, ?e se motim.
Kar se pa ti?e mojega diesla pa nastopa v tej zgodbi le kot prispodoba za tvoje izjave.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani