Skoči na vsebino
Poraba!
Napisano

ma za moje pojme 7l na 100 km za dizla glih ni nevem kak?en dose?ek (?e izvzamemo raznorazne 2.5, 3.0 tdi itd.)

 

Vse je odvisno kje in kako vozi?.

 

?e bi imel vsak dan relacijo Litija-Ljubljana in nazaj bi imel porabo okrog 5l/100km. ?e ima? pa precej AC-ja pa mestne vo?nje bo? pa te?ko kaj manj kot 6,5l/100km. Tako, da vse je relativno

 

 

Nekaj primerov porabe iz portala poraba.com

 

Mazda 6 diesel Boss...........6.57

Mazda 6 diesel cRaZY.........6.83

Mazda 6 diesel tiktak..........6.94

Mazda 6 diesel Jimmy.........6.95

Mazda 6 diesel alpek..........7.07

Mazda 6 diesel Jest.............7.41

Mazda 6 bencin R_sport......8.09

Mazda 6 diesel manfmatj.....8.56

 

pa ?e za nem?kega konkurenta

 

VW Passat diesel avtofrik...........5.34

VW Passat diesel scarabey.........5.64

VW Passat diesel bogdan...........5.66

VW Passat diesel andsu.............6.11

VW Passat diesel suzanabostjan.6.51

VW Passat diesel robertus..........6.52

VW Passat diesel maik...............6.66

VW Passat diesel asphaltrider.....6.76

VW Passat diesel goldy..............6.91

VW Passat diesel Levi................7.11

VW Passat diesel 4MOTION........7.35

VW Passat bencin Gasoline........7.70

VW Passat diesel netvis_2.........7.77

VW Passat diesel andro.............8.08

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

lita plati??a
Napisano

da neki razcistimo na zacetku: p (pritisk) = m (masa) / A (povrsina)

vecina misli, da je pritisk s sirsimi gumami vecji, ker je povrsina gume vecja. To pa ne drzi, ker je povrsina priblizno ista...(ce gledamo isti avto)

sirse gume so ponavadi boljse gume in se bolj lepijo, kar pomeni, boljse zaviranje na suhem, in boljse drzanje ceste...

minusi: prej pride do aquaplaninga (zaviranje na mokrem slabse), vecji odpor (vecja poraba) in slabse manevriranje...

 

mazda 6 ima: 195/65 15, 205/55 16 in 215/45 17...z 215/45 17 cutis luknje, medtem ko z 195/65 15 ne cutis nic...to je vpliv cestisca kot ti pravis. Col so inchi ali stevilkax2.54cm, torej za zgornji primer: 15 col, 16 col ali 17col

 

B)B)

 

?e nekaj minusov ?ir?ih gum in sicer vo?nja po cesti, kjer so kamioni ?e naredili kolesnice zna biti zelo "zabavna" saj avto kar naprej posku?a zavijati malo levo malo desno. Pri o?jih gumah se to ne opazi toliko je pa seveda precej odvisno tudi od oblike profila gume. ?ir?e gume so tudi bolj podvr?ene neenakomerni obrabi predvsem na robovih gume ?e posebej, ?e optika samo malo "stri?e". O razliki v ceni pa raje nebi (a ne Labi :D )

 

Imam pa ob?utek, da Vijolica me?a? podatek o ?irini gume in podatek o velikosti notranjega oboda kjer je nataknjena guma na plati??e. Labi je to ?e vsaj ene 100x razlo?il pa bom jaz ?e enkrat ponovil in sicer 195/65 15 pomeni, da je ?irina gume 195 milimetrov, ?tevilka 65 pomeni vi?ino same gume (se pravi samo bo?nice/boka gume brez plati??a) in pomeni 65% od ?irine (195mm), kar bi prera?unano pomenilo cca 127 milimetrov. Zadnja ?tevilka 15 pa pomeni, da je notranji premer gume (tam kjer se natakne na plati??e) 15 in?ev ali 38cm.

 

In zdaj ?e vic tega na?tevanja podatkov je v tem, da so velikosti avtomobilskih koles to?no dolo?ene (homologirane) in z nepravo dimenzijo lahko spremenimo premer celega kolesa in s tem povzro?imo napake pri od?itavanju hitrosti in prevo?enih kilometrih.

 

Z drugimi besedami povedano lahko na?eloma (pomembna je tudi ?irina feltne pa ne bi zdaj o tem) na enako feltno nataknemu razli?no ?iroke gume, pomembno je samo, da ustrezno izberemo podatek o procentualni vi?ini gume in da na?eloma ne zgre?imo predpisane vi?ine celega kolesa za ve? kot 2%.

 

V praksi bi to pomenilo da si za 15 colsko plati??e lahko izberemo gume:

1.) 195/65 15

2.) 205/60 15

3.) 215/60 15

 

Lahko pa izberemo enako ?irino gume ampak za razli?na plati??a

 

1.) 205/60 15

2.) 205/55 16

3.) 205/50 17

 

Pa ?e kalkulator za izra?un ustreznih dimenzij.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

lita plati??a
Napisano

Ni ?tos v velikosti plati?? in izkoristkom pogona- Tisto kar je Labi omenjal je bilo pa? kombinacija pogona 4x4 in povrhu ?e klasi?ne zasnove avtomatskega menjalnika, kjer vsak po svoje po?irata mo? motorju in njegov izkoristek. To pa ni dobro tako za pospe?ke, max speed in ?e najmanj za ugodno porabo.

 

Je pa ta kombinacija odli?na v snegu (4x4) in v mestni vo?nji (avtomatik).

 

Razlika med 15 in 18 col je v premeru plati??. Ker mora biti obseg kolesa enak to pomeni, da mora? pa? pri ve?jem plati??u kupovati "ni?jo" gumo (ni?ji presek oz ni?ji boki gume), da se ne spremeni kotalni obseg kolesa in s tem nepravilnosti pri prikazovanju hitrosti, kilometrine in seveda tak avto ni pravilno homologiran in zrel za kazen, ?e te preverjajo :policaj::policaj::policaj:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Z dizlom na Le Mans
Napisano

Prej?nji teden je bil kon?an 24 ur Le Mans 2007 in surprise surprise, spet je zmagal Audi s svojim TDI-jem pred Peugeotom 908, ki ga je ravno tako gnala nafta. :bravo:

 

Torej se je ?e izkazalo, da za maratonske dirke je diesel tisto pravo in da ne bi bencinarje spravilo to v obup so naredili novo kategorijo in pokale za najbolj?ega bencinarja. :hohoho: Zdaj naj pa ?e naredijo kategorije za vozila na plin, pa hibride, pa gorivne celice, pa son?no energijo pa naj vse to gor spustijo isto?asno na progo pa bomo imeli pravi ringel?pil - komi ?akam, not. :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Navigacija Garmin N?vi 350 in Adriaroute
Napisano

Od 1.6.2007 je na voljo nova razli?ica AdriaRouta s ?tevilko 1.70 in je ogromen napredek napram prej?nji razli?ici saj ima po novem *fanfare....trubidubidu* vne?ene vse lokacije s ?tevilkami hi?. Da tudi v krajih bogu za hrbtom te zadeva zdaj pripelje pred hi?o ali pa vsaj v radij 20-30 metrov okrog izbrane lokacije. :notworth:

 

In tudi ogromno drugih napak so popravili :bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Navigacija Garmin N?vi 350 in Adriaroute
Napisano

@Boss eno vpra?anje glede simulacije vo?nje : mi ni jasno,kako bi lahko na hitro pogledal,kam oz.po kateri poti me navigacija pripelje do cilja! :blink:

A je to sploh mo?no?

LP

 

uuu sorry... sem spregledal tvoje vpra?anje - kakor je meni znano te simulacija vozi v realni hitrosti, kar je precej butasto in razen, ?e nekomu zadeve ne demonstrira? je to precej brezvezna mo?nost.

 

Zasilna re?itev je recimo tak?na, da spro?i? simulacijo in klikne? na desni spodnji kot ekrana, kjer pi?ejo podatki o zavojih in dol?ina do zavoja nato pa lahko preskakuje? na hitro od zavoja do zavoja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

vem da si v badu, je pa tud res, da se danes najbrz ne bova vidla, tko da: " I told you so :D "

 

Yeah I know... ampak vseeno si nisem mislil, da je to razlika 3-4 deci na 100km. Ko bom izbiral naslednje gume bom verjetno gledal tudi podatek o kotalnem uporu.

 

?e gledam samo skoz lupo denarja pomeni, da me tele gume v svoji ?ivljenski dobi cca 30.000 - 40.000km stanejo ?e 90?-160? ve? kot so me stale originalne bridgestone turanza :(

 

Se mi pa za ta dodatni stro?ek vedno odkupijo z odli?no lego - nazadnje sem jih poteral ?ez Gorjance in ko sem se ustavil na pumpi so bile tako segrete, da bi se lahko opekel, ?e bi jih predolgo dr?al. Ampak dr?ale pa so dr?ale juhuhu :rispekt::rispekt:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kje zavarovat svoj voz?
Napisano

a ma ?e kdo feeling k izpolnjuje tiste obrazce za uveljavlanje ?kode, da je na izpitu :hohoho:

 

sploh tm k mor? napisat kaj se je naredl,...mene vedno prime pisateljski navdih in nikakor ne vem kako nj skombiniram use skupi tko da bo jasno :hohoho:

 

Glede na to, da zahtevajo detaljni opis dogodka, bi jaz za?el nekako takole:

 

Rodil sem se v najbolj ?portnem mestu na Gorenjskem. No takrat ?e ni bilo tako ?portno so pa tam prevladovali metalci, ki so navdu?eno navijali za njihove hokejiste. Odra??al sem v beli Ljubljani, kjer me je tempo mesta tako prevzel, da sem si zelo zelo ?elel imeti svoj avto s katerim bi kon?no za?util tisto pravo svobodo.

 

No in tako sem naredil izpit in si kupil avto oziroma ve? njih in sem varno vozil 17 let do tistega dne pred desetimi dnevi, ko sem se odpravil s svojo drago na izlet. odlo?ila sva se, da bi nama prijale krem?nite na Bledu. ?eprav sva oba na dieti in strogo preverjava kaj jeva sva se vseena odlo?ila, da se vsake toliko malce prekr?iva (pst pa ne okrog govorit).

 

Torej, bil je lep dan kot naro?en za izlet, sonce je sijalo, rahel vetrc je pihljal in bilo je resni?no toplo - prav ?al mi je bilo, da nimam kabrioleta. Ah, ja moja draga mi nikoli ne bi dovolila imeti avto zgoraj brez, ?e? da je to avto za playboye in postavlja?e. No ja, vsaj sanjarim pa lahko o tem, a ne.

 

Peljeva se proti gorenjski, joj kako je to lepa pokrajna z gorami in lepimi hi?icami v alpskem slogu. Ja ko bom "velik" bom tam spet imel svoj dom, nekje ob kak?nem gozdi?ku in ?ubore?em poto?ku, ki bo preskakoval skalce in veselo prepeval svojo ?ume?o pesmico.

 

Iz sanjarjenja me je prebudila moja draga, ki mi je nujno hotela razlo?iti nekaj stvari o dogodkih iz Big Brotherja, kdo je tam hinavec in kdo ne, ter kdo igra, kdo je verjetno gey oziroma kdo bo zmagal in zakaj. V glavnem fuuull zanimivo, not.

 

No kon?no sva pri?la do tisti krem?nit, ki so bile res dobre, vam re?em... sva jih vzela tudi nekaj za s seboj. No da ne bi ?lo vse na ?peh sva naredila ?e en hiter sprehod okrog jezera, ki je bil zelo zabaven ?e posebej takrat, ko je mojo drago napadel labod. Haha, tako sem se smejal, da sem se kar tolkel po kolenih a me je hitro minilo, saj mi je draga najprej brcnila v medno?je, da sem se sklonil od bole?in ter mi nato ?e prisolila ?lepo okrog u?es. In to v javnosti pred vsemi, bil sem ?isto rde? pa ne od zau?nice ampak od sramu.

 

Tako sva za?ela tako imenovani tihi teden, ki se je zavlekel in ?e kar traja... oh ja z mojo drago ni lahko. Pa ?e nekaj mi je ?lo na ?ivce in sicer zakaj so avtobusni prevozi tako dragi. Skoraj 10? sva zapravila za ta smotan javni prevoz do Ljubljane.

 

Toliko sem ?elel povedati in ?elim vsem na zavarovalnici en lep pozdrav in veliko delovnih uspehov

 

va? zavarovanec

 

Bo?tjan

 

p.s. aja, ?e na tistega kreten sem pozabil, ki se je zapeljal iz stranske ulice v mojo Mazdico in jo porajsal od nosa do riti... ah, kera budala pol pa trdi , da ni kriv... ma ja saj ga bo bogec kaznoval za njegovo nesramnost - hehe ?lik ?lak koren?ek

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

stacionarni radarji
Napisano

glej Labi... Mythbusterji so dokazali, da hitreje kot se premika? manj si moker in policaj je v tem primeru ravnal kar inteligentno saj bo manj moker, kot bi bil v primeru po?asnej?e vo?nje. :P

 

 

Je pa nekaj zanimivo in sicer ko so policaji udele?eni v nesre?ah se najdejo 100 in en vzrok ne njihove krivde. Interesantno, kako je pri policijskih karambolih vedno kriv tretji faktor, ko se pa navadni dr?avljani zaletijo je pa vedno kriv voznik in njegove napake ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Pozdravljen Lumpek

 

Ti ?isto verjamem saj je to ena bolj idealnih relacij za nizko porabo saj je tam povpre?na hitrost 80km/h (najbolj idealna za nizko porabo), brez veliko ustavljanja in ni? AC, ki po?teno dviguje porabo.

 

Zadnji? sem se peljal iz Velenjskega Interspara proti ?alcu in sem na Golfu 1.9TDI nameril porabo na tej relaciji 3,6l/100km po BC-ju... ker zadeva la?e za cca 7 deci je to ?e vedno zelo lepih 4,3litre na 100km. :D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

stacionarni radarji
Napisano

hmmm..lej tm je postavlen zato:

ta je postavljen na mestu kjer se res nic posebnega ne dogaja je pa postavlen zaradi povprecne hitrosti na tistem delu ceste cca 160 km/h!!in zaradi tistega blagega ovinka na levo kjer (skoraj) vsak teden kdo poci..

in ce bi stal ta radar pred tunelom bi se vedno imel moznost doseci max. hitrost na tistem spustu.

govorimo za slabsa vozila katera so ponavadi udelezena v teh prometnih nesrecah..

ze sedaj ko je samo ohisje radarja se je spustila pov. hitrost na 140 km/h.

 

evo tko nekako so utemlili

 

moje mnenje pa je da na tem delu res nebi blo treba tega postavlat al pa da ga vsaj ponoc sklopjo k se js vozm in sprobavam dnevno (oz.novcno) ce se je koncna kej spremenila :D

dj ce se ti da fotke gor prlimej al pa sam meil posli

 

Aha, tole je pa ?e bolj neumna razlaga kot sem sploh mislil in glede na to, da sem vsak delovni dan nekje med 7:30 in 8:30 na tem odseku lahko povem, da je tam hitrost precej nizka in da tudi slu?ajno ni povpre?je 160km/h ampak zaradi gne?e prej nekje 120km/h. In ve?ina nesre? se zgodi v teh jutranjih urah, ko gre folk v slu?bo, zgodijo pa se najve?krat zaradi nepravilne menjave pasu in posledi?no izsiljevanja.

 

Predvsem so eksperti Grosupelj?ani, ker tako kot oni prpeljejo na AC in nato vijugajo med avtomobili tako ne vozi nih?e na tem odseku. Pa ?e en podatek in sicer v petih letih, od kar se vozim iz Dolenjske so se na odseku Trebnje - razcep Malence dogajale nesre?e edino od uvoza Grosuplje proti Ljubljani - med Trebnjim in Grosupljem pa se v vsem tem ?asu ni zgodila nobena nesre?a oz. vsaj v jutranjem ?asu, ko se gre v slu?bo je ni bilo.

 

Da se vrnem k radarju, ki je tam postavljen tako na pamet kot ?e nikjer saj so izgleda vzeli podatke iz statistike tam je pa itak napisano, da je za ve?ino nesre? na AC vzrok neprilagojena hitrost. Suma sumarum mene itak ne skrbi, ker se ne spomnim kdaj sem na tem odseku peljal hitreje kot 140km/h, samo se mi pa zdi neumno, da si po drugi strani zakrivajo o?i pred dejanskimi vzroki za nesre?e in te vzroke radarji ne bodo prepre?ili, ?al - ?koda denarja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

stacionarni radarji
Napisano

ma sj sm mela tempomat na 140 ?zmeden?

 

no vidi?, saj ti pravim... tam je omejitev 100km/h, ti si pa za celih 40% prehitra in ker ?vigne? s tako hitrostjo mimo je normalno, da ga ne vidi?. :P:hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Policaji me imajo radi?
Napisano

Va?en, da na zasli?anju ne pametuje? in da nisi vzvi?en pa se da marsikaj dogovort. Pove?, da si bil takrat v ve?ji denarni stiski in da si ?e vedno ampak, da nisi imel namena ignorirat kazni in jih lepo prosi?, da ?e je le mo?no zadevo odpla?at na obroke.

 

Nikar se kregat, ker nima smisla in bo samo ?e ve?je sranje, so pa to premajhni zneski, da bi se ti spla?alo karkoli motovilit - prizna? napako, sprejme? kazen - be the man in se proba? dogovorit za na?in obro?nega odpla?ila. B)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

stacionarni radarji
Napisano

Druga? sm se pa u pondelk (2 dni nazaj) pelu od Bleda prot Kranju in lih tm mal pred omenjenim viaduktom, sm vidu da radar ?e ne operira, k baje tkt notr rde?a lu?ka svet, ?e uraduje! :D

 

sveti sveti samo takrat si ?e slikan :hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

stacionarni radarji
Napisano

informacija iz Financ

 

13 novih radarjev na avtocestnem kri?u

 

Na slovenskem avtocestnem kri?u bo naslednji mesec poleg petih obstoje?ih, pri?elo delovati 13 novih stacionarnih radarjev, ki bodo merili hitrost voznikov

 

 

 

Naslednji mesec bo na slovenskem avtocestnem kri?u poleg petih ?e delujo?ih, pri?elo delovati ?e 13 novih stacionarnih merilnikov hitrosti oziroma radarjev, so nam potrdili na Darsu. Ohi?ja za nove radarje so ?e postavljena, na Generalni policijski upravi pa so nam pojasnili, da o to?nem datumu za?etka meritve hitrosti trenutno ?e ne morejo govoriti.

 

Lokacije novih radarjev

 

Med 13 novimi merilniki hitrosti, so jih najve? namestili v smeri proti Kopru in Mariboru.

 

 

 

 

Gorenjski krak avtocestnega kri?a:

 

pred galerijo Moste za smer Vrba,

pred viaduktom Tr?i?ka Bistrica za smer Ljubljana,

pred viaduktom Tr?i?ka Bistrica za smer Podtabor.

Dolenjski krak avtocestnega kri?a:

 

viadukt Reber za smer Ljubljana, pri odcepu Malence-?marje Sap,

pred mostom ?ez Krko za smer Obre?je, Kr?ka vas, odcep Drnovo-Bre?ice.

Primorski krak avtocestnega kri?a:

 

Ravbarkomanda, stebri?ek Klica v sili P37 za smer Ljubljana,

vrhni?ki klanec, stebri?ek Klica v sili P13 za smer Ljubljana,

pokriti vkop Vipavski kri? za smer Nanos,

postajali??e ?empas, servis OMV za smer Nova Gorica.

?tajerski krak avtocestnega kri?a:

 

Lukovica, servis OMV, stebri?ek Klica v sili V99 za smer Celje,

Lopata, servis OMV za smer Maribor,

pred viaduktom Slatina za smer Ljubljana,

po?ivali??e Polskava za smer Ljubljana.

Pet radarjev ?e 'greni ?ivljenje' prehitrim voznikom

 

Policija sicer za nadzor hitrosti na avtocestnem kri?u uporablja ?e pet tak?nih merilnikov, in sicer pred predori Golovec na ljubljanski vzhodni obvoznici, Podmilj na ?tajerski avtocesti in Kastelec na primorski avtocesti, pa tudi na ?tajerski avtocesti pri razcepu Slivnica ter na primorski avtocesti med Razdrtim in Seno?e?ami.

 

Zaradi radarjev manj?e ?tevilo prometnih nesre?

 

Dars opozarja, da stacionarni merilniki hitrosti zelo pozitivno delujejo na zmanj?evanje potovalne hitrosti in s tem ?tevila prometnih nesre?, ?e posebej tistih s telesnimi po?kodbami. V sporo?ilu za javnost, ki ga je Policija objavila 28. februarja letos, so zapisali, da od 14.3.2005 dalje uporablja stacionarni merilnik hitrosti, ki je name??en na avtocestnem obro?u okoli Ljubljane pred predorom Golovec. V ?asu delovanja se je ?tevilo prometnih nesre? zmanj?alo s 53 v letu pred postavitvijo na 12 v prvem letu delovanja radarja. V letu, preden je bil radar postavljen sta na tem odseku v prometnih nesre?ah umrli dve osebi, 13 jih je bilo telesno po?kodovanih. V 12. mesecih po postavitvi radarja, se je na omenjenem odseku zgodilo 12 prometnih nesre?, v katerih je bila ena oseba la?je po?kodovana, smrtnih ?rtev ali te?jih po?kodb pa ni bilo.

 

 

 

Zdaj pa zanimivej?i del: kako so tile radarji postavljeni? Ta na dolenjskem kraku AC pri viaduktu Reber oz. bolje re?eno za viaduktom je postavljen na mestu, ko je nevarnosti ?e konec se pravi tako za tunelom kot za viaduktom, ki stoji takoj za tunelom. Izgleda da je postavljen z namenom, da te ocola in ne da skrbi za varnost in zmanj?anje hitrosti ?e pred tunelom saj bi v nasprotnem primeru bil postavljen pred tunelom (tako kot radar pred Golovcem) in skrbel za zmanj?anje hitrosti preden sploh vstopi? v tunel.

 

Evo, tolk o skrbi za varnost s strani DARS-a in Policije ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

rain-X preparat
Napisano

Ma ne vem jaz nisem hotel riskirat in sem unmu gumpcu iz ?martna pri Litiji uvozniku Rain-X pokupu vso zalogo, ki jo je imel - ok pustu sem mu par fla? da bo mel zase, druga? je pa vse ostalo ?e pri meni ... hehe :bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mx6- 4ws ?
Napisano

Ni res, mora? probat in ko se navadi?, se ti zdi da se sploh ne zna? ve? peljat brez.

Sicer ?e nagaja, pol je sranje.

 

Sam zakaj so potem to zadevo za?el opu??at? Predrago?

 

 

 

So preponosni nase, da bi kaj skopiral od japoncev, to je za vsako stvar, zato raje kaj drugega potuhtajo, da jim japonci ukradejo izbol?ajo in nam nazaj prodajo, cnej kot nemci.

Je pa imel citroen v ZX-u nekaj podobnega.

 

?e se dobro spomnim so imeli pri Citroeno tole malce druga?e u?timano - ni bilo aktivnega krmiljenja ampak pasivno glede na obremenitev zadnje obese or smth.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.