V?asih se kak?no stvar narobe interpretira in je pol zamera ?ist po nepotrebnem, mislm da je blo tko tut u tem primeru!
Stvar se narobe interpretira, ?e se jo ho?e narobe interpretirat in tisti, ki najbolj udriha ?ez nestrpnost bi bilo priporo?ljivo, da sam sebe najprej vpra?a kako mu je to sploh padlo na pamet in ?e ni mogo?e sam najbolj nestrpen, ker udriha po vseh, ki ne mislijo tako kot on.
?e pred tem ?udom je pa pred golovcem (oz ?e pred znakom radar) ata veselo vozu po prehitevalnmu,..?eprou je biu vozn popolnoma frej del? naprej in nazaj,..in kr na 1x zabremzu na ful,..
Ti se pa zelo malkrat vozi? na tej relaciji, ker to je tam popolnoma obi?ajno dogajanje. Ljudje na prehitevalnem se vozijo 70-80 in ?ivcirajo vse ostale, pol pa pride do prehitevanj po desni in kdo je pol kriv? Tisti ki se po prehitevalnem vozaka al tisti, ki prehiteva po desni, ker mu je un na prehitevalnem ?ivc po?ru?
to je zaradi tega, ker a ves kok teh 12, 10 pa 8 tock zivi v sloveniji?
se mal pa sploh ne bom vec slisal slovenscine v LJ...se slovenci so zacel govort "majke mi, gorak..itd itd"....tko,da jaz se ne cudim
Men sploh ni ?udno saj je tako, da ker tisti, ki smo v Sloveniji ne moremo glasovati za svojo pesem zato ponavadi sploh ne glasujemo (?koda dnarja ). Med tem ko pa vsi prebivalci Slovenije, ki so pa? t.i. "ju?na bra?a" pa z veseljem glasujejo za svoje pesmi, kar ni ni? narobe in ?e bi jaz ?ivel v kaki drugi dr?avi bi verjetno tudi prlimu kak?en glas, al pa dva, na?i pesmi pa ?etudi ne bi bila kej prida.
Sem mislil, da bo zadeva kon?no ?la naprej po lanskoletni zmagi Lordijev ampak na ?alost kuhinja ostaja oz. je iz leta v leto ve?ja.
Takoj se vidijo klani in sicer sovjetski klan, balkanski klan, skandinavski, ki si veselo med sabo potalajo pike. ?lovek res ne ve a se zajebavajo al kaj v stilu, da ima recimo angle?ki drek od pesmi do polovice glasovanja 0 to?k pol pa pride eden pa jim da maksimalnih 12... mislim halo
Men je bilo kar malo nerodno, ko je glasove dobivala Ukrainsko skropucalo, ki je slab?e od na?ih najslab?ih turbofolkaric. Mislim, a je folk resno toliko ubog al pa gluh, da zgleda gleda samo po tem kolk se nekaj ble??i in svetlika.
Srbska pesem po moje ni bila ni? posebnega ampak sem cel cajt dr?al pesti za njih samo iz razloga, da ne bi slu?ajno Ukrajinci zmagali, ker to bi pa res bilo adijo dober okus.
Kar se pa ti?e na?e pa mislim, da smo letos poslali najbolj?o pesem v vseh letih na?ega udejstvovanja, ?eprav ne maram preve? opernih zadev ampak, ker se je Alenka res potrudila zato ji moram samo ?estitat.
Tako,da ?e ga nabavim,se bomo pa? lotili predelave.
Prekontroliral zadevo... N?vi prav lepo deluje tudi iz predala (plastika od pokrova ga ni? ne moti) in ima vedno 5 ?rtic, ki ponazarjajo jakost signala oz. dostopnost satelitov. Nakar me je firbec matral, kako deluje znotraj avtomobila pod kovinsko streho in glej ga zlomka zadeva deluje popolnoma brez te?av ponovno brez padca mo?i signala. ?ele ko ga je moja draga postavila pod sprednji zic je signal padel na ?tiri ?rtice.
Tako, da kot ka?e problemov glede namestitve nikakor ne bi smelo biti.
saj ?e vsakokrat malo zavozi? in zgubi? ?ivce se ti hitro povrnejo stro?ki pri nakupu navija
ve? kaj ?e me zanima, rekel si da ima 260MB pomnilnika,ampak vseposod ravno gledam pi?e da ima 650mb?
To je podatek o skupnem pomnilniku, ki pa je delno zaseden s prednalo?enimi kartami City Navigator. Govorimo pa o podatku o prostem pomnilniku, ki ga lahko zasede? z dodatnim nalaganjem kart, MP3-jev, slik, slovarjev in drugo ?arto.
300-tka je zelo podobna 350-tki samo ima 150MB spomina pa fali ji Text to speech. Najpomembnej?a pa je razlika saj kakor jaz vem ima 300-tka nalo?eno samo eno regijo in ne tako kot 350-tka, ki ima odklenjen cel CityNavigator Europe NT.
Glede cen pa mislim, da so povsod pribli?no enake in mislim, da je 370?+100? (AR) ampak, ?e si malo baranta?a ti po moje uspe ?e kak?nih 20? ceno zni?at
Boss mene si z tem opisom ?e skoraj prepri?al za nakup
Hehe cool, mislim, da bi me morali zaposliti pri Garminu Slovenija, ker jim tako pridno i??em stranke. Boj?a sem tudi skoraj ?e prepri?al
Druga? pa je zanimiva izbira tudi N?vi 250, ki ima malo manj prostega spomina (150MB) a ?e vedno dovolj za AdriaRoute. Fali mu tudi text to speech (no biggie, saj na 350-tki itak ne dela v sloven??ini). Nima tudi podpore za MP3 niti vti?a za slu?alke (ne rabi? ne eno ne drugo). Manjka mu ?e vti? za zunanjo anteno, kar tudi ne rabi?, fali mu pa tudi mo?nost priklopa senzorja TMC (Traffic Massage Channel). Glede na to, da to v Sloveniji ?e ne deluje mislim, da ne bo ni? hudega, ?e ga nima?.
To je pa zato, ker naknadno editira? pa nisem videl drugega dela vpra?anja
vnesem mu to?ko Nordkap, pa ra?una in ra?una...pride do 85% in napi?e:
"napaka izra?una poti: Na voljo ni dovolj pomnilniha"
Kako pri bogu ni dovolj pomnilnika? Pobrisal sem navodila (pdf) in vse MP3-je, pa ?e 1GB SD kartico sem noter vtakno!
Men se je nekaj podobnega 1x zgodilo, ko sem imel vne?eno pot potem sem namenoma zavil s smeri in je reve? s skoraj razpo?il v ?elji, da bi me spravil nazaj na pravo pot. Iz usmiljenja sem ga izklju?il in ga zgleda s tem tako zmedal, da ko se je zbudil, je bil na neki ?isto x lokaciji in je hotel zadevo prera?unat pa se je ustavil na 49% in veselo zmrznil.
V tvojem primeru pa mislim, da mu je zmanjkalo delovnega pomnilnika, ki verjetno ni sharean s tistim delom pomnilnika za shranjevanje podatkov. Tako je popolnoma vseeno al si kaj brisal ali ne in verjetno je problem zaradi predolge route oziroma preve? kontrolnih to?k (neka omejitev je sigurno postavljena). Tako, da ti ne bo preostalo ni? drugega, kot, da izbere? neko vmesno lokacijo in ko pride? do tja pa? tam vnese? ?eljeni cilj in nadaljuje?.
?e pa ?eli? prera?unavati razli?ne scenarije za potovanje pa mislim, da bo? moral kar na PC-ju zadevo izra?unavat.
Druga?e pa probaj ?e POI (Points of Interest) loader in si nalo?i ?e vne?ene to?ke, kjer so v SLO stacionarni radarji oz. se najve?krat nahajajo policijske radarske kontrole.
Ma saj ve? kako je v Software buissnisu - Dokler se spreminjajajo samo ?tevilke upgradov like 1.2, 1.3, 1.4, 1.42 itd je mi?ljeno kao popravki obstoje?e verzije. Pol pa ko gredo na vi?jo ?tevilko kot recimo iz 1.xx na 2.xx pa zadevo smatrajo kot novo verzijo tako kot to dela MS, pa Corel pa Adobe pa v glavnem vsi.
Tako si ?al ne delam utvar, da bo zadeva zastonj... upam pa samo, da bomo kupci ni?jih verzij imeli kaj ni?jo ceno :ne vem:
Saj tist skret** od moje drage tud kuri okrog 6,5 litrov/100km. Predvidevam, da ima Twingi? isti motor 1.2 (60KM) in tehta manj kot 900kil (cca 600kil manj kot Mazda 6 ), kar potem res prinese tak?no porabo.
Ni mi te?ko napisat, ?e vem, da bo kdo to prebral in bil zadovoljen z napisanim. Posku?am pa zadevo napisat tako kot bi jo rad bral, ?e bi jo napisal nekdo drug. N?vi ne poka?e takoj vseh svojih posebnosti in slabosti tako, da je potrebna vsaj nekajmese?na uporaba, da ga spozna? tako v dobrem in slabem.
In ravno to je problem vseh testov v raznoraznih revijah saj zadevo dobijo na kratek eno ali dvotedenski test, kar je to ?al premalo, da lahko realno vidi? vrednost izdelka. In ravno to sem pogre?al pred nakupom tako, da sem pa? stisnil zobe, kupil zadevo skoraj "na slepo" in upal na najbolj?e. Sre?a me N?vi in Adriaroute nista razo?arala in bi jima prisolil oceno prav dobro, do odli?nosti pa? manjka ?e nekaj, predvsem kar se ti?e izbolj?anih map.
@Alex - definitivno bi se ga dalo namestit tudi v zgornji predal samo mislim, da bi bilo preve? nepotrebnega dela. Treba je upo?tevati tudi to, da antena vle?e dobro skozi ?ipo, vpra?anje pa kako se obna?a, ?e je pomaknjena bolj v notranjost (predal) in bi morala delovati skozi plastiko in bi jo dodatno ovirala ?e kovinska streha. Bom pa ob prvi priliki preizkusil tudi to pa sporo?im kako se obnese.
@Komar - takoj ko je pri?la vezija 1.6 sem zadevo nadgradil ?al pa je ve?ino negativnih stvari, ki sem jih opazil ostalo. Baje pa naj bi bila v izdelavi razli?ica 2.0, ki bo opremljena z vsemi hi?nimi ?tevilkami. Bojim se samo, da pa nadgradnja iz verzij 1.xx na 2.0 ne bo zastonj
Tvingl mi je kuru na relaciji LJ - Mali Lo?inj in nazaj 5,7, s tem da je bla skoz pr?gana klima in vo?nja precej mu?ka, se prav da nismo oviral nikogar!
To je prava poraba, zdej ne vem kko mazdarijo na tak nivo ?eje navadt! :ne vem:
Ni problem, katerokoli dizelco, ?e je ve?ina vo?nje po lokalnih cestah brez veliko mestne in hitre AC vo?nje. Men je ratal pod 5 litrov na relaciji 2x zapored Lj-Hrastnik-Lj pri tem, da se nisem izogibal prehitevanj sem pa upo?teval omejitve tako, da je bila 100km/h maksimalna hitrost.
Mi je pa ratal enkrat tudi pod 4 litre samo to je bilo pa "goljufanje" in vo?nja iz LJ za ?leparjem do Bre?ic. Taka vo?nja ni za nikamor samo takrat sem bil prisiljen, ker mi je ena guma naredila bulo in sem ?el po?asi ter previdno k La?i?u po nove gume.
Pred ?asom sem obljubil, da opi?em delovanje tele male igra?ke imenovane Garmin N?vi 350. ?al ni bilo prej ?asa ampak ?e dobro, saj sem v tem ?asu lahku spoznal ve?ino dobrih in ?al tudi negativnih lastnosti.
No pa za?nimo
Zadevica pride v majhni li?ni ?katlici, kjer poleg same napravice zraven prilo?ijo ?e nosilec z vakumom za na ?ipo, napajalec za v avtov?igalnik na 12V in enega za na 240V. Poleg je ?e li?en usnjen etui za prena?anje saj je namre? zelo priporo?ljivo, da se zadevico odstrani iz avtomobila, da ne bi kdo dobil predolge prste.
Temu primerno je enostaven tudi nosilec saj ko se ustavim rabim natanko 10sec (deset sekund), da odstranim napravico, jo pospravim v etui in nato v ?ep. Poleg tega mi uspe v tem ?asu ?e odstraniti nosilec s ?ipe in ga pospraviti v predal, neglede ali je nanj priklju?en kabel za napajanje ali ne.
Brez kabla zadevica deluje avtonomno tam nekje okoli 5 ur nakar se moram furati s kablom cca kak?no uro, uro in pol, da se zopet napolni baterija. V glavnem ni? stra?nega in tudi, ko je priklopljen kabel le ta ni? ne moti pri sami vo?nji.
?e dimenzije: 98 mm x 74 mm x 22 mm, diagonala TFT na dotik ob?utljivega zaslona je 90mm (320x240 pikslov).
Toliko o zunanjih podatkih pa poglejmo ?e nekej bolj zanimivih lastnostih same napravice. Podatek o prostem pomnilniku govori o 260 prostih megabajtih, kar pomeni, da s kartami Adriaroute (80MB) ni nobenih te?av niti potrebe po nakupu raz?iritvene kartice. Mogo?e jo bodo potrebovali tisti, ki bi zadevico radi tudi uporabili za poslu?anje MP3-jev in ogled slik, ?eprav dvomim, da je to smotrna izraba navigacije navkljub temu, da so pri Garminu pomislili tudi na vgradnjo vti?nice za priklop slu?alk.
Poleg na?tetega je v 350-tki name??ena ?e kompletna mapa srednje in zahodne Evrope Citynavigator 9.0 in zraven ?e program?ki za svetovno uro (sinhronizirana preko GPS signala), pretvornik merskih enot in valut ter ter program?ek za branje avdio knjig ter demo programa Vodi? in Slovarji, ki ju je potrebno pa? dokupiti da dobimo polni verziji.
Ko zadevico pri?gemo in nas najprej ustra?i z opozorilom, da je brskanje po napravici med vo?njo lahko smrtno nevarna zadeva (ma dej no, a res? ) in nato se znajdemo v prvem meniju
kjer enostavno izberemo gumb KAM?, ki nas nato vodi preko izbire dr?ave, mesta do ulice in hi?ne ?tevilke na?e destinacije. In tu se zadeva prvi? zaplete saj le v mestih lahko to?no izberemo tudi ?tevilko hi?e in Garmin nasres odlo?i pred vrati. Pri manj?ih krajih pa tega ?e ni ampak lahko zgolj naciljamo ulico, kar sicer ni velik problem. Se pa te?ava pojavi v primeru, kjer je recimo dolo?en kraj brez ulic in so le te razmetane po mo?nosti po celem hribu, kar pomeni, da na koncu vseeno spra?uje? lokalce kako in kam.v verziji 1.70 so vsi to?ni naslovi s ?tevilkami
Baje bo v prihodnjih razli?icah to popravljeno in poleg tega ?e izbolj?ane pomembnej?e to?ke kot so gostinski objekti, ?rpalke, turisti?ne zanimivosti in ?e mnogo drugega, ki nas zadovoljivo razvajajo ?e v tej razli?ici.
Recimo, da bi rad na?el najbli?jo bencinsko zadeva zgleda takole, kjer ti pove to?no oddaljenost, smer in distributerja goriva.
Ko kon?no izberemo destinacijo se lahko odpeljemo in seveda sledimo 3D animaciji na ekranu in govornim navodilom v slovenskem jeziku (?enski glas ). ?al pa v sloven??ini ?e ni mo?ne uporabe tako imenovanega sistema text to speech, ki bi izgovarjal tudi imena ulic in ne samo zavijte levo, zavijte desno. Zaradi kompleksnosti slovenskega jezika mo?no dvomim, da bo to mo?no v neki bli?nji prihodnosti .
Poleg smeri in polo?aja Garmin meri ?tevilo prevo?enih kilometrov (idealno za primerjavo z avtomobilskim ?tevcem), ?tevilo kilometrov do izbranega cilja, uro prihoda na cilj (hitrost glede na omejitve na cestah), ?as potovanja, ?as stanja pred semaforji, povpre?no hitrost v gibanju in skupno povpre?no hitrost ter seveda trenutno hitrost (izredno natan?no merjenje) in bele?enje maximalne hitrosti
V glavnem premore Garmin precej igra?k, ki popestrijo vo?njo in je uporabna zadevica, ki pa ima na ?alost ?e precej pomanjklivosti, ki upam, da bodo odpravljene v prihodnjih razli?icah map saj je Adriaroute verjetno ?e najve?ja cokla pri tem, da bi izdelek ocenil z najbolj?o oceno. Tako pa se dogajajo hecne zadeve v stilu da se vozi? po vzporedni cesti z AC in kar naenkrat N?vi ugotovi, da nas je nadnaravna sila prestavila na AC in nadaljuje navigacijo, kot da se zdaj vozimo po avtocesti.
Tudi nekateri odseki ceste (recimo na cesti NM-Ko?evje) so kljub spremembam trase ?e vedno ozna?eni na stari cesti in na koncu zgleda kot da vozi? ?ez njivo in ne po cesti. Tudi nekaj lokalnih cest je narobe ozna?eno in v?asih navigacija od tebe zahteva, da zavije? nekomu na dvori??e in da pelje? skozi njegovo gara?o ali pa te pelje na nek kolovoz navkljub temu, da ima zraven lepo asfaltirano cesto.
Sre?a so te slabosti v veliki manj?ini ampak vseeno ti dajo na znanje, da do prfektnosti ?e kar nekaj manjka.
Lahko pa te mape uporabljamo tudi na ra?unalniku vendar lahko brez zadrege re?em, da jih TIS nese po vsej dol?ini in ne bi bilo ni? narobe, ?e bi se ustvarjalci TIS-a odlo?ili in ustvarili slovenske mape za Garmina. Po moje bi se prodajala veliko bolje kot Adriaroute, ki je proti TIS-u ?e vedno v zaostanku.
To je to in ?e bottomline
Plusi
+ poceni re?itev navigacije
+ zelo preprosta uporaba
+ uporaba slovenskih map (Adriaroute)
+ cel kup bombon?kov
Minusi
- ne deluje text to speech
- pomanjklivosti paketa Adriroute
- nekaj napa?nih prevodov, tudi nekaj zelo sme?nih
- manjkajo hi?ne ?tevilke v manj?ih krajihz verzijo Adriarouta 1.70 to ne velja ve?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Stvar se narobe interpretira, ?e se jo ho?e narobe interpretirat in tisti, ki najbolj udriha ?ez nestrpnost bi bilo priporo?ljivo, da sam sebe najprej vpra?a kako mu je to sploh padlo na pamet in ?e ni mogo?e sam najbolj nestrpen, ker udriha po vseh, ki ne mislijo tako kot on.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani