Eno je vplacat premijo po ugodni cenah, drugo je pa vse zavlacevanje in branje med vrsticami, ko je treba denar izplacat.
Evo, lepo povedano in zadeto bistvo vseh zavarovanj in zavarovalnic. Ni tolk va?na cena zavarovanja ampak kako je zadeva zavarovana in koliko bo/ne bo te?av z uvelavljanjem od?kodnine.
a se gre najprej na tehnicnega ali na zavarovalnico?
Zavarovanje lahko podalj?a? brez tehni?nega in ko ima? polico gre? narest ?e tehni?nega (?e rabi? pregled) ali pa samo podalj?anje registracije in pla?ila nadomestila za uporabo cest.
Lahko pa itak vse skupaj naredi? na enem mestu, ?e imajo mo?nost podalj?evanja zavarovanja za tvojo zavarovalnico.
Nova (vsaj moja) ima definitivno tako veliko posodo za gorivo - ko se meni pri?ge lu?ka in grem po gorivo gre noter okrog 60 litrov!
Ja sej od mojga fotra je tud nova/faceliftana ampak gre natanko tolk not k pr moji. Se bojim, da se zaradi podtlaka v tanku le ti lahko tolk deformirajo (in ostanejo deformirani) da se izgubi tistih nekaj litrov.
A je kdo na kak?nem tujem forumu slu?ajno zasledil kak?no razlago okoli "izgubljenih" litrov vtanku?
Hja s tem podatkom o 64 litrskih tankih v ?estki bi blo treba vse japon?ke pri Mazdi v vrsto postavt in vsazga vpra?at kolk litrov ima tank. In ?e bi reku 64 litrov - pok - ?amar?ina. To bi delal tolk cajta, da bi eden le povedal pravo cifro.
In prava cifra je tam nekje med 56-58 litrih. Men je avto obstal brez goriva in ko sem natankal iz kantice in potem na prvi bencinskih je bilo vse skupaj komaj za 58litrov. Le kje je manjkajo?ih 6litrov? :ne vem:
Tudi na fotrovi ?estki (facelift) gre notri max 56 litrov s tem, da vsaj BC ka?e pravi domet in te ne posku?a zajebat
V glavnem Ally, najbolje je da ko ti posveti lu?ka ustavi? na prvi pumpi pa ne bo? nikoli imela problema saj se lu?ka posveti nekje pri manjkajo?ih 48-50 manjkajo?ih litrih v tanku. Se pravi, da za 80-100km je ?e rezerve in v Slo ni nikjer toliko kilometrov med dvema pumpama.
Pri generaliju ti agent na licu mesta naredi ?e dodatne popuste, zato se ne zana?at na internetne izra?une, ker niso pravilni-pride previsoka cifra, sem sam preiskusil.Prvo sem sam isto kot ti ?el na internet pa delal vse mo?ne izra?une, pol pa sem ?el direkt do agenta pa so izra?uni bili ?isto druga?ni-bistveno ni?ji.
najbolj?e da vpra?a? kr direktno.
lp
Saj to mi je jasno, zato v internetnem izra?unu nisem upo?teval popustov, ki jih ?e dodatno dobim pri Triglavu zaradi stalnosti, velikosti zavarovalnega paketa pa ?e to, da imam ?e neka druga zavarovanja pri njih vklju?no z dodatnim zdravstvenim zavarovanjem. Na koncu me ves ta popust pride cca 10% dodatnega zni?anja cene in ker pla?am takoj vse z gotovino (BA kartico) je ?e kle nekaj popusta.
Tako da zame je Triglav zelo ugoden je pa vpra?anje kako ugoden je za tistega, ki pri njih prvi? zavaruje :ne vem:
Ampak ?e vedno ne vem kak?no odbitno fran?izo je Handan dobil pri kaskem zavarovanju. Razlika med 1% in 2% pri Triglavu je cca 40? pri polici kar je sicer veliko ampak ko enkrat pride do dogodka je pa to 240? ve? moje udele?be pri poravnavi stro?kov nezgode. To pa sploh ni malo.
moja zgodba je pa taka, v torek sem reg. svojo novo mazdo (mazda 6 sport dizel) use skupaj z kaskom na generaliju( ful kasko) je pi?lo 720 eur na triglavu sem vpra?al informativno in so mi nara?unali okrog 900 tko da ni blo za mislit preve? :ne vem:
Hmm... ?udno jaz sem naredil informativne izra?une za moj avto na njihovih straneh in sem izena?il mo?nosti pa me pride Generali 859? (16letni vozni?ki sta?, polni bonusi za obvezno in kasko) Triglav pa 893?. Pri tem je Triglav zra?unan za 1% odbitno fran?izo za Generali pa sploh ne vem kolk je.
A si tolk dober pa preveri? kak?no odbitno fran?izo so ti pripisali na Generaliju?
No in ko jih kon?no ima? pa lahko re?e?, ko jebe Merkla, ne dam 300k? zanj in sre?no ?ivi? do konca svojih dni v lepi hi?ici z manj?im bazen?kom in lepim razgledom ter razmi?lja?, kako fajn bi bilo da ima hi?ca 600 konj?kov pa potegne od 0-100 v manj kot ?tirih sekundah
Glede na mo? motorja jaz ?ez dimenzijo 205/55 R16 sploh ne bi preve? gledal, ker si bo? samo poslab?al zmogljivosti in pove?al porabo, ve?jega efekta pri stabilnosti ali vodljivosti pa ne bo. Pri tem pa bo? ?e bolj ob?util kolesnice v kolikor je dimenzija gum ?ir?a.
Z dobrimi litkami pa tudi 195/65 R15 ne zgledajo ?voh. Ker pa pravi? da ne misli? menjat plati?? je pa tako, da je to edina dimenzija, ki sme biti na serijskih plati??ih brez, da bi bilo potrebno homologirati.
Jaz bi sicer ?el tudi nazaj na benz ampak bi obvezno moral izbrati vsaj 150+ konjski motor, da bi obdr?al pribli?no isti filing, ?eprav me je Audi A4 1.8T s 150 turbinskimi konji resni?no razo?aral saj ni bilo pravega ob?utka ?portnosti - mogo?e tudi zato, ker je bil quattro pa se je preve? mo?i zgubljalo na samem pogonu in ve?ji te?i :ne vem:
Padero in Chiko Boy dejta povedat kolk je res poraba manj?a s tabletkami - ampak please brez bullshita . Pa kolk tabletk dajeta na tank pa kolk to stane.
100% se strinjam s tabo - eetak se vsak odlo?a po svoji glavi
Kar se pa porabe ti?e je pa to en velik hec saj, ?e se vsak dan vozi? iz Litije v Ljubljano ima? lahko porabo 4,5 do 5 litrov. ?e seveda ni vmes ?e kaj mestne vo?nje in AC-ja pa da vozi? z glavo in ob?utkom za gas ter bremzo.
Sem pa v testne namene uspel spraviti porabo ?estice tudi pod 4 litre samo to ni bilo podobno vo?nji ampak bolj ?lepanju saj sem se na avtocesti spravil za kamion in se vozil v njegovem zaveterju ter nisem prekora?eval hitrost preko 100km/h z ni? mestne vo?nje. Samo to je res ekstrem, se pa nekateri res tako vozijo non-stop in se hvalijo z nizko porabo in isto?asno s svojo vo?njo nervirajo vse ostale udele?ence v prometu.
V glavnem ra?unaj na porabo nekje med 6-7 litrov seveda odvisno kako si "prijatelj" z obvladovanjem var?ne vo?nje.
kaj pa ?e bi se ?li bencin vs. dizel in turbo bencin vs. turbo diezel?
tukaj je pa ?e neka razlika
ampak to je res hec, kako zagoorniki bencinarjev vedno ruknete turbo bencinarje na plano in to kljub temu, da se pogovarjamo o serijskih avtih, ki jih lahko kupimo zdele v ?tacuni. In kaj ima Mazda od turbo bencinarjev? Obe najmo?nej?i razli?ici z oznakama MPS, ki imata temu primerno tudi konkretno ceno in nikakor ne spadata v kontekst te debate.
Na koncu bi lahko namre? napisal v pluse za turbodiesel tudi enostavno poceni pove?anje mo?i motorja zgolj s chiptuningom ampak to ni debata o aftermarket predelavah.
Tako,da ?e enkrat - vpra?anje je bilo postavljeno glede nakupa serijskega modela za normalen denar.
Dokler nisem vozil/imel prvega diesla sem tudi jaz razmi?ljal tako kot Madmax. Me je pa situacija prisilila, da sem izbral diesla saj pri 50.000km na leto je prihranek ?e kar ob?uten (cca 1000? na leto). Na osnovi tega sem prera?unal, da se mi razlika v nakupni ceni povrne v manj kot dveh letih, kar mislim, da je tisto obdobje, ki ti mora biti nekje osnova ali je turbodiesel sprejemljive?ji od bencinarja vsaj kar se ti?e financ.
Ok toliko o financah zdaj pa bolj zabaven del zgodbe. Bencinski in turbodieselski motor sta popolnoma razli?nih karakterjev tako, da eden bolj sede enim drugi drugim voznikom. Bencinar je bolj za tiste, ki raje malo bolj zavrtijo motor v vi?je vrtljaje saj le tam bencinar da vse od sebe. Vse to pa ?al potegne za sabo tudi ve?jo ?ejo in pa razmi?ljanje v kateri prestavi in obratih se bomo lotili prehitevanja, da bo le to najbolj varno.
Turbodiesel po drugi strani razvije napram isto mo?nem bencinarju okoli 2x ve? najve?jega navora. Ampak kar je najbolj navdu?ojo?e je to, da je ves ta navor pri TD-ju na voljo ?e pri nizkih 2.000 obratih. In ker ve?ina "normale" vo?nje poteka pri nizkih obratih med 2.000-4.000 obratih je to ve? kot dobrodo?el podatek saj se ve?ino ?asa vozimo na navor in ne na konje, ?e je kdo slu?ajno tako mislil.
Ves ta navor pa naredi dodatno razliko predvsem pri bolj nalo?enem avtomobilu saj se skoraj ne pozna razlika ali si sam v avtu ali pa so zraven ?e trije, da o vo?nji v klance sploh ne govorim.
Moram pa demantirat Madmaxa v zvezi s te?avami dieslov pozimi, ki so neko? davno res bile danes pa je to le ?e oddaljen spomin. ?e enkrat naj povem, da tega danes ni, za name?ek imajo pa Mazdini diesli dodan ?e predgrelec tako, da se pozimi diesel segreje celo precej hitreje kot bencinar. O u?itku v vo?nji pa bi se dalo tudi razpravljati saj po 400km vo?nje fotrove Mazde 6 1.8 benz sem si mo?no za?elel spet mojega traktorja. :ne vem:
OK, dost nakladanja
?e moji plusi za Diesel
+++ navor in zmogljivosti povezane s tem
+++ poraba
++ ob?utek, da vozi? precej mo?nej?i avto kot je zapisano na papirju
+ la?ja prodaja rabljenega tudi za ve? denarja
+ vsaj pri 6-tki je zvok motorja pri 140-150km/h bolj prijazen za uho kot pri motorju 1.8 benz
plusi za Bencin
+++ ni?ja nakupna cena
++ zvok motorja v prostem teku in pri nizkih obratih
+ delovanje motorja v ve?jem obmo?ju obratov
+ malenkostno ni?je cene servisov
+ manj ob?utljiv motor na grdo ravnanje (ti??anje mrzlega in uga?anje pregretega)
Pa da se vrnem na tvoje izvorno vpra?anje bi na tvojem mestu izbral ali 90 konjskega diesla, ki je po performancah in ob?utku primrljiv z 1.6 bencinarjem. 110 konjski diesel je precej bolj ?ivahen od obeh prej na?tetih a ga ?al tepe vi?ja nabavna cena. Druga?e je pa najbolje, da se zmeni? za testno vo?njo in sproba? ?eljene motorje vr?e? na tehtnico minuse in pluse ter se odlo?i?. Ne glede pa kaj bo? izbral pa ne bo? brcnil v ?isto temo razen z naj?ibkej?im bencinarjem (87KM), ki s trojko nista najbolj?a prijatelja.
Tale z MB tablco zgleda na slikah zelo lepo in ma verjetno kar prave kilometre (vsaj na obrabljenost notranjosti). Je pa tako, da slike so ene realnost pa druga bo pa itak Poky ve? povedal, ?e jo bo ?el pogledat.
CE oprema nima tipk na volanu, usnjen volan se pa da naknadno naro?it in zamenjat. In tu se spet lahko postavi vpra?anje ali je volan bil zamenjan in zakaj. lahko da ima avto ?e uhuhu kilometrov in so hotel obrabo zamaskirati z manj obrabljenim volanom.
Tipi?en trik maskiranja kilometrov je poleg ?tevca ?e menjava volana, prestavne ro?ice in stopalk. :ne vem:
Moje osebno mnenje je, da je pri tem avtu tolk neto?nih podatkov, da je vse preve? sumljivo. Jaz se ga ne bi upal kupiti, ne glede da je cena na prvi pogled ugodna. Vseeno pa ni nizka in tudi 11.500? ni tako malo denarja, da bi ?lovek kar reskiral.
Mene kr pr srcu stisne, ko vidim te cifre o porabi - na mojo kilometrino 40.000 prevo?enih bi me vsako leto samo gorivo pri?lo vsaj 2.500? dra?je kot do zdaj.
Mah kurc se bom ?e kar s traktorjem vozu, pa probu pr?parat, si hi?o bli?je LJ kupit pol bo pa tud dnar za kaj bolj "?ejnega"
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo, lepo povedano in zadeto bistvo vseh zavarovanj in zavarovalnic. Ni tolk va?na cena zavarovanja ampak kako je zadeva zavarovana in koliko bo/ne bo te?av z uvelavljanjem od?kodnine.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani