Marsikdo mi jamra kako ga (njegova) Tamara vara in ima probleme pa mu samo rečem da je ceneje TAMčkanje in če bi imel katerega od TAM modelov ne bi trošil živcev in zganjal nebuloz.
Jaz sem z 80T35, naj bo kesonar, kamionet ali kombi prepeljal marsikaj!
Z njihovimi kiperji, vlačilci in avtobusi smo bili povsod.
Res in vzhodnjaki postajajo bolj zanesljivi od ostalih, kar pa ni čudno saj so to preverjeni modeli in licenčne kopije teh katere jih proizvajajo več let.
Zanimivo da v Sloveniji ni več ponudbe kar se tega tiče, sploh pa ni ruskih modelov z izjemo Nive
vem že dolg, zadnc sm enga komi dobu za male pare ko nov... v eni uri po objavi sm ga sel iskat pa so ze klical eni in mu ponujal vec... jao to nmorš vrjet, sm komi dobu ok ceno pol
Moraš se zavedati da to ni avto za-te in da nerazumeš njegove uporabe, hkrati pa nimaš toliko da bi ga imel, kaj naj ti drugega rečem.
Poglej kako so cene klasikom čez noč zrasle, novodobnikom pa strmo padle.
Lep primer : do leta 2005 je bilo Zastav, Katrc, Bolhc in Wartburgov malo morje, folk jih je zanemarjal ter puščal na ulicah in vozil na odpade, danes pa jih izpod 5-10.000€ ne boš dobil.
Moj prvi avto je bil leta 2004 Fiat Croma zadnje generacije, 1993, ki sem jo seveda dobil zelo ugodno oziroma za tiste čase smešno poceni, 300.000sit, danes so zelo redke in jih ne dobiš pod 5000€, prva serija (1985-1990) pa primerki segajo tudi do 11.000€ v primeru da je v originalnem in brezhibnem stanju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa teh je že malo ; zanimiv opis
Povezava za deljenje
Deli na druge strani