Se strinjam, da bolj ko je novejs avto vec ima "sranja" notri, ampak govoril smo o mazdi 6 druga generacija. Kar se pa tice hrupa ima pa druga generacija v podnu izolacijo in je pozimi prav mal mucno voziti po snegu
Ma men je ta podalj?ek pri karavanu tko kot ena truga pa ne una za na streho. En brezvezen neaerodinami?en prostor, kjer ga 99,99% ?asa ne potrebuje? in je v bistvu samo dodaten stro?ek. Tako pri nakupu je v ve?ini primerov avto dra?ji, s tem tudi kasko zavarovanje in zaradi slab?e aerodinamike se pa pozna ?e pri stro?kih goriva. Torej zakaj dati prednost karavano pred 5-vratno izvedbo.
Jest sem popolnoma istega mnenja in tudi ful grsa mi je karavanska razlicica
Se enkrat fanta namen debate je bil ta da je pri bencinarju MANJ kvarljivih komponent, kot pri dizlu in ne dokazovanje kdo je boljsi. Pri bencinarju te nemore nekaj zajebavati kar sploh nima a se ti ne zdi? In seveda da omenjam ta magici CE, saj smo se pogovarjali o stroskih vzdrzevanja enega in drugega in glede na to da se kupuje avto star 10let nikoli neves kako so z njim ravnali prejsni lastniki. DPF in turbina te pri bencinarju nemoreta zezat in vsi vemo, da je vecina lastnikov imela probleme z DPFjem. Ketna ja pri bencinarjih bolj ali manj vecna, kar nemorem rect za dizelsko izvedbo, saj je bilo kar nekaj napisanega na to temo. Se strinjam da te lahko tako dizel kot bencinar zeza, ampak bencinar ima manj kvarljivih komponent v primerjavi z dizlom. Tudi pelko pravi da folk vec ali manj zacne prodajati svojega dizla tam pri 200k km, saj se potem pocas zacnejo (ni nujno) stroski. Menjava sklopke, ketne, turbine ali pa DPFja pa vsi vemo koliko pride in to vse lahko pri bencinarju odmislis, ker teh teh problemov nimajo. Seveda je mozno, da gre ketna tudi pri bencinarju, ampak jaz osebno se nisem prebral da bi pri mazdi benz sla ketna.
Kar se pa tice navora se pa strinjam in tudi vrjamem, da ti sedaj nekaj manjka, saj si bil navajen na navor oz. Turbino. Ostale znamke ponujajo tudi bencinarje s turbino pri mazdi pa zal ne (razen mps). Meni osebno turbina ne odgovarja in imam raje mocnejsega atmosferca . Meni recimo pa pri dizlu moti tisto ropotanje motorja in se mi zdi da je dizel dosti bolj glasen od moje 2.5 benz. Jest vcasih sploh nevem ali je avto prizgan ali ne in tudi na avtocesti lepo prede. Pri 160-170 km/h se ga recimo malo slisi, kar je pac normalno. Je pa res, da se ?e nisem peljal z novo mazdo 6. Pri pelkotu sem peljal mazdo 6 2009 2.0 dizel in je bila obcutno bolj glasna od moje in tudi vecje vibracije so bile v kabini.
Slivka vse to kar si napisel drzi in se strinjam s tebom, AMPAK govor je bil o mazdi 6 in ne o nekem delovnem avtomobilu in nekih super duper extremnih razmerah. Uporabnik je reku da je manj kvarljivih komponent pri bencinarju in to popolnoma drzi se pa ravno tako strinjam, da imas lahko dizla k bo ravno tako delal brez problema, AMPAK senkrat povdarjam govorilo se je da je bencinar bolj ziher zadeva, ker ima bistveno manj stvari k bi lahko sle kvragu (sploh glede na to da je avto star 10let). Katere vse stvari sem omenil ze v prejsni temi in osebno tudi, ce bi delal 30k km na leto bi se vedno izbral bencinarja, ker tistih 1-2l razlike me nebo pokopalo. Ce bi se se pa ze toliko obremenjeval s porabo ga pa dam na plin in se peljem se ceneje kot pa diesel. Osebno nimam nic proti dizlu in niti slucajno nisem nek bencinlower ali pa fan, ampak nazalost nikjer ne vidim racunice zakaj bi vzel dizla. Konec koncev naj si pa vsak sam preracuna in kupi kar mu pase
Lahko pa na to zadevo gledava tudi iz prakticnega vidika in sicer v tem primeru med 2.0 benz in pa 2.0 dizl. Kupis 10 let star avto s 180.000 km in reciva da bo pri cca. 220.000 km potrebno menjati sklopko. Pri bencinarju bi te vse skupaj z delom prislo cca. 250-280e med tem k bi te ta hec pri dizlu prisel okoli 800e. Recimo da to zrihtas in vozil dalje in te potem zacne DPF zajebavat, in kot vsi vemo je bil to kar stalen problem pri mazdi mk1 in mk2. Ljudje so raje kupovali prvo generacijo brez dpfja, da ni bilo sranja z njim. Ok, se strinjam da NI NUJNO da te bo zajebaval, ampak je pa spet ena problematicna komponenta vec, kot pa pri bencinarju k tega sploh nima. Od kar sem na forumu se nisem zasledil, da bi imel kdo probleme s ketno pri bencinarju, kar pa nemorem trditi za dizla. Veliko uporabnikov celo svetuje, da ce se zanimas za dizla, da bi bilo fajn preveriti PID ketne, da nebojo potem stroski po nepotrebnem. Problem naj bi bil v motornem olju, saj je notri nek dodatek za DPF kateri skoduje ketni. Strosek menjave ketne pa tudi pride cca. 500e. Kar se tice ciscenje cedila in pa karterja je bilo to obvezno pri prvi generaciji dizl, nevem pa kako je to pri drugi generaciji, ampak ponovno pri bencinarju se ne rabis obremenjevati s temu. Poleg vsega tega ima dizel tudi turbino in glede na to da ima avto 200.000km je verjetnost, da bo slo kaj po gobe toliko vecja. Ja vem turbina lahko zdrzi tudi do 400k km, ampak spet pri bencinarju se s temu ne rabis obremenjevati, ker nima turbine. Prednost dam dizlu pri navoru, saj ga ima vec kot pa bencinar, ampak kljub temu 2.0 benz s polnim avtom in nabasanim kufrom se vedno z lahkoto pride kamor koli in se ne cuti toliko podhranjenosti, kot se to recimo cuti pri 1.8 motorju. Se enkrat povdarim to ni dokazovanje kaj je boljse in kaj je slabse, ampak govor je bil da je bencinar bolj ziher izbira, saj ima manj komponent k bi lahko sle po gobe oz. po domace receno je stroskovno bolj ugoden bencinar .
Osebno bi jest raje imel 4-vratno to pa izkljucno iz vizualnega vidika, saj ima lepsi zadek, nima zadnjega brisalca in pa drugacen lip spoiler pri GTA opremi. Kar se pa velikost prtljaznika tice bi bil pa za moje potrebe v 4 vratni verziji vec kot dovolj velik. Osebno imam 5-vratno, saj nisem imel izbire, ko sem kupoval .
To ni GT, ampak GTA. Stroski vzdrzevanja so isti, poraba je za kaksen 1.5l visja pa za zavarovanje mal vec placas. Kar se tice rednih servisov sta si stroskovno popolnoma enaka. Je pa fajn ker je GTA kar pomeni da gre za "sportno" verzijo ala m-optik, s-line itd. Sportni odbijaci in maska, zadnji lip spoiler, notri je delno usnje, modri stevci, alu pedalke, chrome zadnje luci, GTA feltne itd. Se pa splaca vzet 2.5 motor, ker je bistveno bolj poskocen od 2.0. Imamo doma 2.0 in 2.5 . Cena pa ni nic previsoka, saj imajo bencinarji visjo ceno od dizla. Jest sem isti avto kupil novembra pa sem isto dal 7.000e. Lahko pa probas se malo zbiti ceno, ce je avto seveda dobro ohranjen .
Je pa to meni osebno najlepsa barva pri mazdi in ce bi imel takrat izbiro bi vzel perlo belo
Mi imamo isto doma 2.0 in ravno zato sem jest vzel 2.5 motor. No pa tudi zato, ker GTA opremo je mozno dobiti samo z 2.5 motorjem. Se pa kar ornk pozna razlika med 2.5 in pa 2.0, saj ima 2.5 motor 20% vec navora
My point exactly. Poraba je tudi ista, ce ne celo nizja. Edina razlika je ta da pades v visji razred, ampak se splaca za tistih par 10?, ker se kar pozna med 1.8 in 2.0. 1.8 je pac prevec podhranjen za to kilazo.
Seveda je vse odvisno od srece ampak na zalost ima 70% folka probleme z dpf napram ostalim 30% k nimajo problemov. Pri bencinarju nerabis menjat ketno, Nerabis nikoli pucati karterja in pa cedila, nimas turbine, da bi te kakorkoli jebala, nimas zapacanih sob, kot je to kar pogost primer pri dizlih. Da ne govorim, da so stroski menjave sklopke 3x visji napram bencinarju... in glede na to da se kupuje avto star 10+ let je vprasanje, ce je bila menjana. Skratka, govor je bil, da ima bencinar manj kvarljivih komponent, kakor dizel in to popolnoma drzi. Je pa res, da te lahko tako dizel kot, bencinar zafrkava, ampak te pri bencinarju lahko bistveno manj stvari zajebava
A je mogoce kaj narobe napisal ? Ketna je naceloma vecna, ni DPFJA, ni nekega jebanja z nastavljanjem sob, ni turbine, ni treba pucat cedila in pa karterja, motor lepse in mirnejse tece v primerjavo z dizlm itd.
Cena je cisto ok oz. mogoce se celo prevec ugodna. Kilometre ima pa cisto normalne (20k/let). Bolj kot ne je za lase privlecena tista "realna" poraba 7l.
Hm zanimivo. Jest sem ze veliko pri njih narocal in je bilo do sedaj vedno vse korektno in hitro? Sem pa vedno po 2-3 dneh od narocila dobil mail, da so paket odposlali
Cist odvisno kdaj paket odpremijo. Vcasih ga odpremijo v 1-2 dni od narocila, vcasih pa 2-3 dni. Kakorkoli jaz sem vec ali manj vse dobil v roku enega tedna.
Ravno sedaj gledam zadnje narocilo in sicer 12.6 je bilo narocilo oddano in placano s paypalom 19.6 je bilo ze pri meni
Autodoc je top. Super cene, imas online chat kjer preveris kompatibilnost z vin stevilko, hitra dostava, garancija itd. Jest vse narocam preko autodoca
Mazda 3 1.6 hdi in oa mazda 5 1.6 Hdi od 2010 dalje imasta isti kompresor in isto katalosko stevilko. Tudi ce gres gledat kompresor za mazdo 5 imas uspodi napisan, da pase tudi na mazdo 3 ali obratno. Vsaj tako pravi internet
Kaksen teden nazaj sem odpeljal ocetovo mazdo 6 na ASP servis Jesenice, zaradi popravila s strani zavarovalnice (parking). Ker imajo svojo striharijo in ker sem do sedaj vedno imel pozitivne izkusnje s tem servisom, saj sem tudi svojo bivso belo 6ko tam strihal sem se tudi sedaj odlocil za isti servis in mi niti malo ni zal. Takoj ko sem prisel sem se v treh minutah zmenil za termin in glede nato, da mi ni pripadalo nadomestno vozilo so mi brezplacno posodili novega megana gt line 2018 s 30k km. Barvali so sprednji in zadnji odbijac, zadnja desna vrata in pa zadnji desni bok. Na sticiscu zadnjega boka in odbijaca se je ze nekaj let nazaj zacela delati rja in sem jih prijazno prosil, ce bi se tudi to dalo zrihtati in so brez problema se to zadevo sanirali. Med odstranjevanjem zadnjega odbijaca so naleteli na zelo "naglodane" kable od parkirnih senzorjev in so tudi vse kable lepo na novo prelotali. Na sprednjih desnih vratih je bila ena zelo majhna vdrtina in ko sem jih vprasal, ce bi se tudi to dalo zrihtati so rekli, da bojo videli kaj se da naredit. Ko sem prevzel avto sem opazil, da so tudi to vdrtino porihtali, kljub temu, da tega ni bilo na delovnem nalogu s strani zavarovalnice. Za piko na i so ga pa se posesali, oprali in pa sprednji okvir za tablico so zamenjali, ker je bil star ze malenkost pocen. Zelo profesionalen, korekten in pohvale vreden odnos... Tako kot se za uradni servis spodobi.
@Urber Jest sem se 4 leta od kar sem prvic imel stik s servisom, cudil nad pohvalami. S prva sem mislil, da je samo v sprejemnici katastrofaln odnos in da vsaj delajo tako kot se zagre (po forumu sodec). Celo svoje zivljenje delam z ljudmi in vem kako prstjeni znajo biti ljudje in kako mislijo da so oni oh in sploh in da se jim nic ne sme recti in da imajo vedno vse prav...tudi takrat ko nimajo. No to jest nisem! Nisem kot nek dosadn slovenec k v hofrju 2 minute caka pa se ze dere po celi trgovini in ze pise pritozbo. Jest imam res zelooo veliko potrpljenja in vedno se da vse zmeniti, ampak kar je pa prevec je pa prevec. Skratka jest taksnega odnosa in kvalitete opravljenega dela se nisem nikjer videl. Nebi jim zaupal niti zarnico, da mi zamenjajo...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se strinjam, da bolj ko je novejs avto vec ima "sranja" notri, ampak govoril smo o mazdi 6 druga generacija. Kar se pa tice hrupa ima pa druga generacija v podnu izolacijo in je pozimi prav mal mucno voziti po snegu
Povezava za deljenje
Deli na druge strani