Aha se pravi si jih komaj dobil - sice je pa tako, da rabljene gume niso najbolj?i nakup, ker so "ule?ane" po geometriji prej?njega avta in bo? rabil verjetno kar nekaj kilometrov, da se bodo "prilagodile" tvojemu avtu.
Meni se pozna ?e to, ko zamenjam zadnje s prednjimi, da je kak?nih 1000km mal hecen ob?utek pol se pa ule?ejo.
Hmm ?udno... men so tole ene bolj?ih gum kar sem jih vozil, pa verjemi, da sem jih veliko. Edino kar jih tepe je velik kotalni upor in posledi?no vi?ja poraba in ni?ja kon?na hitrost.
ah, sranje no... glavno, da ste vsi vpleteni OK...
Druga?e pa je tako, da vstrajaj da je kriv mo?akar z Octavio, ker je neprevidno (brez da bi se prepri?al ali laho to varno naredi) menjal pas in te posledi?no izsilil.
Tvojo hitrost bodo te?ko natan?no dolo?ili, ?eprav bi te jaz kar malce za u?esa, ker po obvoznici nima? kej divjat ampak glede na to, da je cesta pregledna bi te v vsakem primeru mo? s ?kodo moral videti in ne bi smel kar menjati pas.
Vstrajaj pri tem, da se nesre?a pa? ne bi zgodila, ?e bi mo?akar ostal na svojem pasu.
Druga?e pa ti avto odpelji kar na njegovo zavarovalnico, da naredijo cenitev. Traja pa lahko tudi ve? mesecev pa ne zaradi zavarovalnic ampak zaradi policije in njihovih zapisnikov tako, da je v?asih treba "urgirati" tudi na PP iz katere je/sta bila policaja.
Ne vem a je to res, samo sem sli?al, da se zaradi podtlaka v tanku le ta ubo?i in potem ostane v takem deformiranem stanju, kar bi lahko pomenilo, da zaradi tega skrivnostno "zginejo" litri iz tanka.
primto tisti Mol pri sremski mitrovici (iz beograda v slo.) ima boljsi dizel kot vecina pump v sloveniji (razne mol seveda)...tko da komot tam tankas (pa se ceneje je)
Ej Labi po ?em ti to vidi?, da je disel pri MOL-u bolj?i kot Petrol al pa OMV? Pri porabi je pri meni isto sranje +/- 0,1 litra pri vo?nji tud ne vidim razlike tako, da res ne vem.
Edini diesel pri katerem sem imel ob?utno ve?jo porabo je bil pa od Agipa tako, da tam verjetno ne bom ve? tankal.
druga?e pa tele gume moje Bridgestone Potenza RE050 konkretno fajn dr?ijo cesto pod avtom. ko se vozim na relaciji Kalce, Podkraj, Col, Ajdov??ina (ali obratno), je pravi u?itek po ovinkih vozit (?e slu?ajno kdo ne vozi nasproti po mojem pasu - in teh je veliko)
To je zame ena najbolj?ih ovinkastih cest v Sloveniji in kadar grem proti Gorici grem vedno ?ez Podkraj saj nisem neumen, da bi se cjazil za kamioni do Podnanosa.
hehe... ?estka ni tolk dobra (preve? prime) za driftat kot je bil Clarus. Scandinavian flip kot za ?alo, brez ro?ne, veliko jajc pa je letelo postrani.
a shit ?ele zdele sem se spomnil, da ti nima? ESP-ja, jaz sem pa ?e pozabil, da ga imam pa je verjetno to krivo, da se ne da driftat... ah stupid me
saj jih imam ?e skoz napolnjene na 2,6 spredaj in od 2,4-2,5 zadaj
Saj za moje kilometre bi verjetno bila bolj? kak?na touring varjanta ampak kaj k me na vsake tolk prime, da zadevo po?enem kak?ne ride tam je pa fino, da dobr "prime", ker za driftat imam pa? pogon na napa?ni strani
Zero Nero so tudi ?e bile na mojem seznamu ?elja, samo ?e jih res tako hitro pobira se bom te?ko zanje odlo?u saj bi jih potem moral menjat 1x letno, kar je vseeno malce prehitro.
?e posebej ?e primerjam z zimskimi, ki dr?ijo ?e 30.000km pa je profil ?e nad polovico in jih bom menjal po naslednji zimi samo zaradi starosti.
Po tovarni?kih podatkih je poraba pri obeh motorjih popolnoma enaka. Ima pa Alex kve?emu minus saj ima kravavan, ki ima vi?jo porabo tako od petvratne in sploh od labijeve ?tirivratne ?estke.
Ko vozim sam,prazen avtek in ?e kar v mejah normale,mi ne rata nikoli pod 7l/100.
Zdej na dopustu pa poln avto do daske,cela familja not,pi?it po avtocesti konstantno nad 150 pa ti pije 6l pa nekaj drobi?a.
Buooo,ni? jasno.
Tole je tudi zame misterija, ker nad 150km/h je pri meni trenutna poraba kar globoko nad 7litrov/100km. A si slu?ajno pred sabo imel kak?nega divjak, ki ti je nudil zaveterje?
Men je predvsem to sumljivo, ker imate obe ?e veliki servis opravljen in ena pri 90.000km!! druga pa pri 110.000km. Niti pri eni niti pri drugi torej kilometri niso realni. Zdaj pa za koliko je zadeva zlagana je pa drugo vpra?anje.
Sicer bo marsikdo rekel, da km niso dost va?ni ampak ohranjenost. Saj lahko bi bilo vse Ok ampak, da ima? ves ?as v glavi vpra?aj?ek a ima avto realnih 140.000km ali 200.000km, lahko pa ima za sabo ?e drugi veliki servis. Da se nekaj skriva je tudi servisna, ki je ni in tudi obrabljenost volana je dober indikator.
Ne glede kar pravi? MadMax o obrabljenosti volana mislim, da nas je kar nekaj z 100.000 prevo?enimi in ve? pa kakor jaz vem imamo vsi volane v dobrem stanju. Moj se se sicer zgoraj ?e rahlo sveti ampak je to zaradi tega, ker ga ve?ino ?asa dr?im na tem mestu ampak o obrabljenosti pa ni ne duha ne sluha.
Hvala, sem pregledal. Sem pa opazil dve zadevi, ki sta minus napram recimo zavarovanju pri triglavu in zgleda, da tukaj krijejo to ni?jo ceno.
Parkiri??a imajo odbitno fran?izo v znesku 130?, kar pomeni, da bo? ob vsaki ?kodi na parkiri??u moral sodelovati sam s svojimi 130? pa ne glede da nisi ?isto ni? kriv.
Druga zadeva je tudi odbitna fran?iza (130?) tako pri steklih, svetilih in ogledalih in pri divjadi?!?! - halo a si ti kriv, da divjad zbezlja na cesto. Da ne re?em, da razbito ogledalo skoraj celo pla?a? sam saj stane 210? od tega ti pa zavarovalnica pokrije torej samo 80?.
ma za moje pojme 7l na 100 km za dizla glih ni nevem kak?en dose?ek (?e izvzamemo raznorazne 2.5, 3.0 tdi itd.)
Vse je odvisno kje in kako vozi?.
?e bi imel vsak dan relacijo Litija-Ljubljana in nazaj bi imel porabo okrog 5l/100km. ?e ima? pa precej AC-ja pa mestne vo?nje bo? pa te?ko kaj manj kot 6,5l/100km. Tako, da vse je relativno
da neki razcistimo na zacetku: p (pritisk) = m (masa) / A (povrsina)
vecina misli, da je pritisk s sirsimi gumami vecji, ker je povrsina gume vecja. To pa ne drzi, ker je povrsina priblizno ista...(ce gledamo isti avto)
sirse gume so ponavadi boljse gume in se bolj lepijo, kar pomeni, boljse zaviranje na suhem, in boljse drzanje ceste...
minusi: prej pride do aquaplaninga (zaviranje na mokrem slabse), vecji odpor (vecja poraba) in slabse manevriranje...
mazda 6 ima: 195/65 15, 205/55 16 in 215/45 17...z 215/45 17 cutis luknje, medtem ko z 195/65 15 ne cutis nic...to je vpliv cestisca kot ti pravis. Col so inchi ali stevilkax2.54cm, torej za zgornji primer: 15 col, 16 col ali 17col
?e nekaj minusov ?ir?ih gum in sicer vo?nja po cesti, kjer so kamioni ?e naredili kolesnice zna biti zelo "zabavna" saj avto kar naprej posku?a zavijati malo levo malo desno. Pri o?jih gumah se to ne opazi toliko je pa seveda precej odvisno tudi od oblike profila gume. ?ir?e gume so tudi bolj podvr?ene neenakomerni obrabi predvsem na robovih gume ?e posebej, ?e optika samo malo "stri?e". O razliki v ceni pa raje nebi (a ne Labi )
Imam pa ob?utek, da Vijolica me?a? podatek o ?irini gume in podatek o velikosti notranjega oboda kjer je nataknjena guma na plati??e. Labi je to ?e vsaj ene 100x razlo?il pa bom jaz ?e enkrat ponovil in sicer 195/65 15 pomeni, da je ?irina gume 195 milimetrov, ?tevilka 65 pomeni vi?ino same gume (se pravi samo bo?nice/boka gume brez plati??a) in pomeni 65% od ?irine (195mm), kar bi prera?unano pomenilo cca 127 milimetrov. Zadnja ?tevilka 15 pa pomeni, da je notranji premer gume (tam kjer se natakne na plati??e) 15 in?ev ali 38cm.
In zdaj ?e vic tega na?tevanja podatkov je v tem, da so velikosti avtomobilskih koles to?no dolo?ene (homologirane) in z nepravo dimenzijo lahko spremenimo premer celega kolesa in s tem povzro?imo napake pri od?itavanju hitrosti in prevo?enih kilometrih.
Z drugimi besedami povedano lahko na?eloma (pomembna je tudi ?irina feltne pa ne bi zdaj o tem) na enako feltno nataknemu razli?no ?iroke gume, pomembno je samo, da ustrezno izberemo podatek o procentualni vi?ini gume in da na?eloma ne zgre?imo predpisane vi?ine celega kolesa za ve? kot 2%.
V praksi bi to pomenilo da si za 15 colsko plati??e lahko izberemo gume:
1.) 195/65 15
2.) 205/60 15
3.) 215/60 15
Lahko pa izberemo enako ?irino gume ampak za razli?na plati??a
Ni ?tos v velikosti plati?? in izkoristkom pogona- Tisto kar je Labi omenjal je bilo pa? kombinacija pogona 4x4 in povrhu ?e klasi?ne zasnove avtomatskega menjalnika, kjer vsak po svoje po?irata mo? motorju in njegov izkoristek. To pa ni dobro tako za pospe?ke, max speed in ?e najmanj za ugodno porabo.
Je pa ta kombinacija odli?na v snegu (4x4) in v mestni vo?nji (avtomatik).
Razlika med 15 in 18 col je v premeru plati??. Ker mora biti obseg kolesa enak to pomeni, da mora? pa? pri ve?jem plati??u kupovati "ni?jo" gumo (ni?ji presek oz ni?ji boki gume), da se ne spremeni kotalni obseg kolesa in s tem nepravilnosti pri prikazovanju hitrosti, kilometrine in seveda tak avto ni pravilno homologiran in zrel za kazen, ?e te preverjajo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zakaj? A mu letos v njegovih hribih ne bojo plu?li, pa bo rabu 4WD?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani