Pregled kvalitete za leto 2006. Zame ?e vedno en najbolj?ih in verjetno med najbolj objektivnimi pregledi kvalitete, zadovoljstva in zanesljivosti saj tukaj res lahko ocenjujejo zgolj lastniki avtomobilov in ne kar tako malo na povprek, kot se grejo pri AvtoMagazinu in partnerskih revijah pri izboru za najbolj?i avto (katastrofa).
Druga?e pa Mazda lepo dr?i mesto med prvo peterico, Katastrofa pa Mercedes, Nissan, Mitsubishi, VW, Audi in deloma tudi BMW, ki bi lahko bil vi?je. Francozi so pa itak prepri?ljivo na zadnjih treh mestih tako, da je ?e Fiat bolj?i
Nisem vedel ali naj to vtaknem pod zabavni koti?ek saj je zadeva na meji resnosti.
V glavnem se v soboto vra?am iz Mazda meetinga v Celju pa me na cesti od Mokronoga proti Mirni v naselju ustavi policija. Po GPS-u sem imel hitrost 60km/h se pravi 10km/h nad omejitvijo. Pa da se ne bo kdo preve? zgra?al, kak?en divjak sem naj povem, da je to ravna, pregledna, regionalna cesta skozi naselje, ki je osvetljena, ima na obeh straneh plo?nik in tudi hi?e so vsaj 5 metrov odmaknjene od plo?nika.
OK... da nadaljujem. Za?elo se je po obveznem protokolu prometna/vozni?ka nakar se je vtaknil v navigacijo in spra?eval, ?e mi ka?e tudi omejitve v naselju. Sem takoj vedel kam pes taco moli in sem mu lepo brez ovinkarjenja priznal, da sem vozil 60km/h in da lahko mojo trditev tudi na radarju preveri, da govorim resnico.
No nakar pa mi odgovori, da sploh ne merijo z radarjem ampak, da so me ustavili po zvoku gum in da je bilo po njihovi oceni kar precej hitro.
V tistem trenutku sem pogledal to?no tako kot ta smajli in nisem bil ?isto prepri?an a misli resno ali ne. Sem pa ?e enkrat ponovil mojo trditev o 60km/h in sem mu ?e enkrat potrdil, da mu ne la?em saj sem bil prepri?an, da me je snel na radar.
No potem sva sicer zaklju?ila pogovor o hitrosti in ?vi?ganju gum pa sva se posvetila pihanju v neko ?katlico s ?tevilkami . Sicer sem mu pred pihanjem povedal, da bo 0,00, ker ne pijem alkohola. Ampak zgleda ?e vedno ni bil prepri?an v to, da mu govorim resnico pa sva morala to ?e stestirati.
Seveda je bilo 0,00 in se mi je vljudno zahvalil za sodelovanje in mi za?eli varno vo?njo. Odnos na nivoju in zaslu?i pohvalo, je bilo pa vseeno sme?no, ker ti ni? ne verjame pa verjetno, je bil on ?e bolj za?uden, da na Dolenjskem v soboto ob osmih zve?er najde? nekoga z 0,00 promila.
S Xenoni je takole - sicer bom napisal za Mazdo 6, na?eloma pa velja za vse avtomobile s serijso vgrajenim Xenonom.
Po zakonu morajo imeti Xenonke vgrajeno avtonivelacijo vi?ine snopa lu?i in pranje ?arometov. Pranje ni toliko pomembno kot pa samodejna nastavitev vi?ine. Serviserji zadevo nastavijo privzeto vi?ino na neobremenjen avto, ko pa je avto nalo?en (potniki, prtljaga, prikolica) pa skrbi avtomatika, ki na osnovi senzorjev na vseh ?tirih obesih ugotavlja obremenjenost posameznih koles in temu primerno uravnava vi?ino lu?i.
Logika (oziroma neke vrste enostaven program) pa skrbi da na osnovi podatkov iz senzorjev tudi skrbi za primerno vi?ino. Se pa zgodi (in ne tako poredko) da pri nas nekateri serviserji ob menjavi ?arometa "pozabijo", da rabi lu? tudi vnos teh parametrov, kar nato pomeni, da ta lu? pri obremenjenem avtomobilu ne vzdr?uje vi?ine in sveti visoko oz. zelo visoko ter moti nasproti voze?e. Je pa vseeno naloga voznika, da ko opazi (in pri xenonu je to sila enostavno - razlika med ?rtama, ki ju me?e zgornji rob snopa) pomanjklivost v delovanju, da to na servisu ?imprej odpravi.
Tolk o xenonkah in zakaj je lahko zadeva problemati?na za nasprotivoze?e - aja, ?e imajo pa ?e dodatno zni?ane avte in SLOganksta' style vo?nje je pa to dobitna kombinacija za rde?e o?i.
no tole glede bmw-ja (stasuni simbol pa to) slisis samo in samo v sloveniji....svasta...
in to zarad raznih kompleksov
no v nemciji je 3-jka eden jabolj prodanih avtov...mislim da je med top 10
pa se to: nehajte se razburjat na cesti ker to je domena balkancev (in nikol ne ves kdaj te bo ta isti balkanc ustrelil s pistoljo, ja tud to se dogaja)
vozi misko
pa se to: da pomislim na to, 'uff bmw je hud sam vozijo ga "cefurji" in ce ga bom kupil bom tud jaz "cefur"' je pa sploh adijo...
Labi, tole jemlje? malce preve? osebno saj na?a razi?ljanja ?e zdale? ne etikirajo vse lastnike bimmerjev, da so ?efurji al pa iskalci nami?ljenega statusnega simbola. Zame osebno BMW 3 tudi v sanjah ni statusni simbol ?e manj pa da bi si za?elel imeti trojko (ne re?em za kak?en krog ). Ta avto je pa v nekaterih o?eh resni?no statusni simbol, ?al vse preve?krat v o?eh tistih, ki jim je ?ivljenje, po nekih ?love?kih normah, precej tuje - vsaj iz mojega na?ina razmi?ljanja glede osnovnih ?love?kih vrednot.
Lahko da se tudi motim pa da so moderne vrline zdaj druga?ne in da se mora ?lovek obna?ati kapitalisti?no, povzpetni?ko, tla?iti druge in se dvigati nad mno?ico predvsem na ra?un ostalih.
?e bi Sun Tsu (Art of War) ?ivel danes bi svoja genialna razmi?ljanja prenesel nekako tako, da ?e ?eli? globje spoznati ?loveka naj te zapelje en krog s svojim avtomobilom. Pri tem se poka?ejo tudi namensko skrite lastnosti posameznikov, ki jih ne more? odkriti zgolj s pogovorom.
In tako kot se obna?a? v prometu tak?en je tudi tvoj osebnostni karakter in takih ljudi se jaz izogibam tako v privatnem kot v poslovnem ?ivljenju. Na ?alost pa si ta vrsta izbira svojemu karakterju, po njihovem mnenju, primerna vozila. Najve?krat so na tem spisku najprej napisani BMW-ji, pa kak?ni Audiji, pa tudi Alfe in Honde so visoko. Pa da ne bo kdo mislil, da so Mazde imune na kretene - ?e zdale? ne, ampak je pa? tako, da pri kretenih pa? niso dovolj visoko zapisane - premalo izstopajo.
Kar se mene ti?e je tako, da za moj ob?utek je to avto, ki nase vle?e preve? slabe karme od fou?ije, ki se prerada tudi na pleh podpi?e, do ob?utka, da preve? izstopa?. To zadnje je lahko tudi moj osebni problem saj sem se neko? odlo?al kaj gre od hi?e in ostal je Wartburg, od?el pa Peugeot 305?!? Pa tudi s Clarusom pri drugih verjetno nisem vzbujal ob?utkov zavidanja, kar se mi je prvi? zgodilo z Mazdo in moram re?i, da mi ni bilo ?isto ni? v?e? - sem pa? tak, da na polju fou?ije pa? slabo uspevam .
Evo pa sem spet zafilozofiral - upam, da je komu jasno kaj sem hotel povedat, ?e ne pa tud ni? hudega. Aja v glavnem imam kar sre?o, da privatno poznam edino "normalne" lastnike/sovoznike BMW-jev zato, ?e sem koga slu?ajno u?alil se opravi?ujem - ?e posebej tebi Labi in mojemu prjatlu Mateju.
en policaj me je se bo treba ?e enkrat z njim pogovorit
hehe, do that - pa ZVCP mej s sabo v avto - se spla?a imet...
enkrat me je zadeva ?e re?ila saj me je pred leti v hudem sne?enju in 10cm snega na cesti hotel kaznovati, ker naj bi me na ovinku zaneslo preko sredinske ?rte (ki, je seveda bila skrita pod snegom). Ko sem ga vpra?al po katerem ?lenu me ho?e kaznovati se reve? ni mogel spomniti ni? pametnega pa mi prbije enega od ?lenov. Jaz pa ro?no vzamem ZVCP, pogledam kateri ?len pa skoraj prasnem v smeh saj je ?lo za ?len o dajanju smernika.
Smernik na ovinku kjer ni kri?i??a?!?! Pa sva bila hitro zmenjena, da bo samo opozorilo brez kazni - sicer tudi nisem vedel na kaj me je opozoril ampak ej, vsaj dnarja mi niso pobrali
na AC in raznih obvoznicah ni ve? prehitvelanih pasov, vsi so vozni, tako da je dovoljeno tudi prehitevanje po desnem pasu, ampak samo je potrebno biti izjemno previden ker tisti ki ga prehiteva? po desni po ravno takrat zanala?? proti tebi zapeljal, kot kaj me ima? po desni za prehitevat - ne glede na znamko avta!
Marko, Marko, Marko - pa kdo te je tako grdo naplahtal, ker ?e bo? po?el tole kar pi?e? bo? zelo hitro ob 170?.
Druga?e pa priporo?am branje ZVCP-ja ?e posebej 26. in 36. ?lena
No pa da se ne boste matral sem ju kar objavil
26. ?len
(1) Na smernem vozi??u z dvema ali ve? ozna?enimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.
(2) Na smernem vozi??u iz prej?njega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. ?e ima smerno vozi??e tri prometne pasove, je dovoljena vo?nja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju.
(3) Na cesti z dvema ali ve? prometnimi pasovi za vo?njo v eno smer v naselju sme voziti voznik motornega vozila, katerega najve?ja dovoljena masa ne presega 7.500 kg, ki lahko brez oviranja sledi prometnemu toku, tudi po prometnem pasu, ki ni ob desnem robu smernega vozi??a.
(4) Kadar se na cesti iz prej?njega odstavka promet zgosti toliko, da vozila zasedajo vse prometne pasove na smernem vozi??u in se premikajo s hitrostjo, ki jo pogojujejo pred njimi voze?a vozila, ni dovoljeno zapeljati z enega na drugi prometni pas, razen zaradi razvr??anja pred kri?i??em ali ustavitve vozila.
(5) ?e je na smernem vozi??u iz prvega odstavka tega ?lena na enem od prometnih pasov onemogo?en promet vozil zaradi ovire ali se pas kon?a, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dol?ni omogo?iti vklju?evanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na tak?ni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vklju?i v promet ?e po eno vozilo (sistem zadrge).
(6) Na cesti, ki ima dva ali ve? ozna?enih prometnih pasov za vo?njo v eno smer, ni dovoljeno voziti po smernem vozi??u, namenjenem vo?nji v nasprotni smeri.
(7) Z globo 10.000 tolarjev se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s prvim, ali drugim ali petim odstavkom tega ?lena.
(8) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s ?etrtim odstavkom tega ?lena.
(9) Z globo 60.000 tolarjev se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s ?estim odstavkom tega ?lena. Vozniku motornega vozila se izre?e tudi 4 kazenske to?ke.
36. ?len
(1) Prehitevanje vozil je dovoljeno le po levi strani.
(2) Ne glede na dolo?bo prej?njega odstavka je dovoljeno prehiteti po desni strani:
? vozilo, ki zavija levo;
? vozilo, ki vozi na cesti v naselju, s smernim vozi??em z dvema ali ve? prometnimi pasovi, po prometnem pasu, ki ni skrajno desni;
? vozilo, ki vozi na plo??adi z ve? prometnimi pasovi, v katero se raz?iri smerno vozi??e pred cestninsko postajo, na kateri je hitrost omejena na najve? 60 km/h;
? tirno vozilo, ki vozi po tirnicah, polo?enih po sredini vozi??a.
(3) Vozilo, ki zavija levo, je dovoljeno prehiteti po desni strani, ?e je voznik tega vozila dal predpisan znak in zavzel na vozi??u tak polo?aj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in ?e je na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje.
(4) Tirno vozilo, ki vozi po tirnicah, polo?enih po sredini vozi??a, je dovoljeno prehiteti le po desni strani, ?e je med tirnim vozilom in desnim robom vozi??a prometni pas. Na enosmerni cesti ga je v takem primeru dovoljeno prehiteti tudi po levi strani.
(5) Prehitevanje po desni strani ni dovoljeno na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, razen na plo??adi iz tretje alinee drugega odstavka tega ?lena.
(6) Z globo 40.000 tolarjev se kaznuje za prekr?ek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z dolo?bami tega ?lena. (7) Z globo 20.000 tolarjev se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ne potrebuje vozni?kega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z dolo?bami tega ?lena.
Bom kar sebe citiral iz naslovnega posta te ?trene
Ali je sploh mo?na oz. smiselna primerjava med avtomobiloma, ki sploh nista v istem velikostnem razredu. V bistvu je, saj se izka?e, da sta to cenovno povsem primerljiva avtomobila oz. Golf je celo dra?ji?!?!
Mislim, da je primerjava kar na mestu, ?e gledamo koliko avta dobimo za koliko denarja in kako se ta dva potem obneseta na cesti.
Mislim, da se vsi strinjamo, da so bimmerji kvalitetni avtomobili in tudi lepo se jih pelje - no doubt about it.
Imajo pa po mojem vsaj dve veliki napaki za katere so ?e najmanj krivi proizvajalci ampak bolj okolje.
1.) BMW so (p)ostali statusni simbol mladih povzpetnikov, prekup?evalcev, kriminalcev, raznoraznih tak?nih in druga?nih ?efurjev. Zelo so iskani tudi s strani egoistov, norcev, neprilagojencev, ki jim ta avto in ?e posebej zna?ka na nosu dajeta navidezno nadmo? nad vsemi ostalimi udele?enci v prometu in to jo veselo razkazujejo in zlorabljajo nad ostalimi udele?enci v prometu.
Lep dokaz je namre? tudi procentualno, od vseh avtomobilskih znamk, najve? nesre?, ki jih zagre?ijo lastniki BMW-jev glede na skupno ?tevilo registriranih avtomobilov te znamke. In to pri dejstvu, da je BMW ena redkih znamk, ki tudi v osnovne modele ?e leta tla?i vsemogo?e aktivne varnostne naprave (ABS, ASR, TCS, in ?e in ?e).
Ravno zaradi tega je postal BMW nekako demonizirana znamka, ki nehote me?e slabo lu? tudi na ostale"normalne" lastnike in voznike BMW-jev, ki so hvalabogu ?e vedno v veliki ve?ini a ?al je procent neuravnove?enih neprilagojencev pri njihovi znamki verjetno z naskokom dale? najve?ji.
2.) Druga to?ka je ?isto finan?na, ki pa za sabo potegne del dogodkov iz prve to?ke. Ne samo da je avto ob nakupu izredno drag, ki pa mu po nekaj letih uporabe njegova cena drasti?no pade. Predvsem je to fenomen drage registracije in zavarovanja (zaradi veliko in ?e ve? konjev pod pokrovom) in morebitnih stro?kov s servisi in rezervnimi deli, ki odvra?jo veliko ?tevilo kupcev, ki bi radi vozili bimmerja in spadajo v kategorijo "normalnih" davkopla?evalcev. Potegne pa ta drasti?ni padec cen rabljenih, veliko tistih, ki jim lastni?tvo in vo?nja BMW-ja pomeni le dokazovanje in v njihovih glavah zgodbo o uspehu - I own a bimmer so I must be the top dog in town.
Zgornje razmi?ljanje je nastala skozi leta opazovanja dogajanja v prometu, sta me pa k pisanju vspodbudila v?eraj?nja dogodka.
Popoldanski, ko sem bil v koloni na obvoznici na prehitevalnem pasu in je za mano prletela nova petice in mi vsaj 500m non-stop blendala. Tudi ?e bi se hotel umakniti se ne bi mogel nikamor saj je bila kolona ?e bolj strnjena na voznem pasu. Nakar je sledila vo?nja pol metra za mojo ritjo (joj zakaj nimam bullbara na zadnjem odbija?u) dokler se mu ob prvi prilo?nosti nisem umaknil. Takrat sem si debila tudi dobro ogledal. En mali debeli kreten?ek v beli srajci s kravato, ki se mi je v svoji majhnosti in omejenosti ?e kar zasmilil. Seveda je ta budala nato nadaljeval svoj ligtshow tudi nad naslednjim avtomobilom, ki je bil pred njim pri tem da je skakal iz prehitevalnega na vozni pas in spet nazaj. Zgledalo je skrajno kretenoidno.
Zve?er sem bil pa spet dele?en porcije blendanja by BMW v predoru Golovec, kjer sem bil na srednjem pasu namenjen levo na dolenjsko avtocesto. Sploh mi ni bilo jasno kaj je tip hotel, verjetno da naj kar izparim.
To je res zanimivo - z opremo primerljiv BMW 3 318d je za cca 8.500? dra?ji od Mazda 6 CD120, ko je nov. Po dveh letih je ta razlika samo ?e 500? in mislim, da to pove vse
Lepo Labi, da si se potrudil - jaz imam tudi najraj?i primerjave
Glede pospe?evanja pa rata razlika predvsem zaradi 5-stopenjskega menjalnika v stari proti 6-stopenjskem v novi, kar se lepo vidi pri pospe?evanju v 5. prestavi, ki mora biti bolj "dolga"
Glede slikc pa samo saj ima moja prefacelift prav tak?ni ogledalci z lu?kami v sen?niku in tudi meni manjka equilizer za srednje tone, saj imam zgolj bass in treble :ne vem:
Zgleda, da so ti dve zadevi odvisni ali od letnika proizvodnje ali pa od opreme oz. akustike, ki je vgrajena.
danes sem vide an avtomagazin, pa mal prelistam in vidim opel corsa cdti (mislim da 1.3) in poraba 9.5l/100km...mislim, tile na avtomagazinu res ne znajo vozit. Katastrofa od revije...
Jaz sem najprej mislil, da so naredili ?e?ko napako in naj bi bilo 5,9L/100km pol pa vidim, da je to resni?na povpre?na poraba pa sem se kar na rit usedel. In to pri avtu, ki naj bi imel povpre?no deklarirano pri manj kot 5 litrih na sto. :ne vem:
to meni tud hodi po glavi.. taksist je vpra?anje ?e tolko prevozi v kakih 10 letih (al kolko je pa? ta saab star)
Verjetno ma tale avto ?e ve? kot 15 let, tako da je po moje tudi kilometrina ?e na nekem verjetnem nivoju cca 300km/dan.
Je pa tako, da ?e je avto relacijsko vo?en brez nekih ekstremov in velik uga?anja in v?iganja je tudi ta kilometrina mogo?a - mislim, ?e Hyundai Accent lahko pre?ivi 400.000km v avto?oli!!! potem tud 1.600.000 za Saaba pri za avto "nestresni" vo?nji ni tako nemogo?e, je pa vsekakor pohvale vredno in zelo zelo lepa brezpla?na reklama za samo firmo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e je tolk hudo, da ma? ?ist zasvinjan filter, kar verjemi, da tole ni od zadnjega tankanja ampak od bohvedi kdaj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani