100.000 do 120.000 sit pride, ?e ho?e? pridobiti izpit, kar je in ni veliko.
Labi, kaj bo? pa rekel na to, da meni zaradi dioptrije podalj?ujejo izpit samo z 5 let in moram vsaki? opraviti:
- zdravni?ki pregled (8.800sit - podatek za november), ki traja celih 10minut
- pregled pri okulistu (6.500sit)
- fotografiranje in izdelava slik (2.300sit)
- izdelava novega vozni?kega dovoljenja (3.000sit)
- stro?ki (gorivo, parkiri??a) ukvarjanja s celim postopkom, ?e ne ?tejem izgubljenih delovnih ur (cca 2.000sit)
SKUPAJ: 22.600sit
Od leta 1991, ko sem naredil izpit je to ?e tretje podalj?anje, kar pomeni, da sem zaradi zdravstvene hibe do danes prikraj?an za skoraj 68 jurjev in bom do dopolnjenega osemdesetega leta ?e 8x na zdravni?ki pregled, kar bo po dana?njih cenah navrglo ?e dodatnih 180.000sit.
Hja, tko je to - nisem si sam kriv, da imam dioptrijo pa me ?e cel ?ivljenje zaradi tega tepejo stro?ki z nakupi o?al, le?, pregledov, itd... da pa to ni zadosti se pa vme?a ?e zakon, ki mi bo do osemdesetega leta ?ivljenja potegnil iz ?epa ?e dodatnih 250.000sit, tako da Labi ne se sekirat pa naredi ta izpit, da bo? mel mir.
U resnic me je zanimal, kako je kej stanje glede letakov, ?e se jih kaj deli in nasploh (dobronamerne) promocije foruma (kot je - kakor dojemam tut naslov teme)!
Take it easy pa ne se sekirat, ker nima smisla, da se na vsako provokacijo pokonci ska?e - saj se bodo naveli?ali provociranja, ?e posebej ?e se bo take poste ignoriralo brez odgovorov. V kolikor pa bo pa vsak ta drug ?util prizadetega in bo pisal odgovore bomo pa spet imeli flamewar, tako da please vzdr?te se odgovorov na o?itne provokacije.
Tisti, ki pa u?ivate v takih neslanih zbadanjih, sa pa malo zamislite in se vpra?ite a je to res pravi na?in, da se spremeni nivo foruma? Po moje da ne, sploh pa ne na tak na?in kot ga nekateri uprizarjate.
Sorry, mi je prav ?al, da moram o tem pisati in ?e se kdo ob tem ?uti u?aljenega si je ?isto sam kriv, ker tale post je mi?ljen dobronamerno.
Za dans imam v planu spet montirat letne gor, sicer pr moji legendarni sre?i, bo pa pol ?e jutr sneg!
Drga? mogo?e niti neb letnih gor daju, ampak mam glih aluminijke nanov polakirane, pa da vidmo kako makina zgleda z 205kami, itak je to u planu samo za par dni!
Bom pa mev zimske kar s sabo u kufru teh par dni, kot prvo zarad copov, kot drugo zard event. snega! :ne vem:
Denis ti si mi sumljiv, pomoje si gledu vse dele Macgyverja, ki s svojim ?vajcerom vse odpre (citiram film Tu pa tam)!
Ampak to?no tako je bilo - recimo pri Wartbiju mi je odtrgalo plasti?en del cevi hladilnika pa sem samo zadevo z mal mo?nej?im selotejpom zalepil, odstranil termoventil in odprl ekspanzijsko posodo, da ni nastajal pritisk. Kupil nekaj litrov vode v bli?nji ?tacuni, nato?il v hladilnik pa sem se ?e cel dan okrog vozil brez te?av.
Druga? pa le?aj stane max 10-14 ksit in 2 ure dela. pol si pa sam zra?unaj.
ja saj je pol to to. ura dela je rangirana pri uradnih od 7-10 jurjev in na koncu si pri 30 jurjih za menjavo.
Glede tega, da si sam po?tima? avto ti pa kar malo zavidam, ker vsaki? ko grem na redni servis mi ni jasno kako lahko 45-60 jurjev vr?em na mizo, menjajo pa samo olje pa filtre.
Ehhh ja, kje so tisti ?asi, ko sem si Yugeca, Pugija pa Wartbija ve?ino sam pedenal - *?mrk* me ?e nostalgija daje *?mrk*
Mislim da jo je Boss ?e enkrat menjal s pomo?jo ne?nih prstov...
Se mogo?e motim?
Verjetno si mislil na tole temo. Sicer sem odstranjeval ?ernico za dolge lu?i ampak princip je podoben le, da je parkirna ?arnica v tem fokusu na zgornji strani levo.
Labi je ve? ali manj kar dobro opisal, kako naj bi zgledal poseg. Bistveno je, da odstrani? pokrov filtra, vklju?no s priklju?nim kablom za luftmesser (merilec pretoka zraka). Edino tako si bo? naredil pribli?no dovolj prostora, da pride? z roko zraven. Pa ?e kle je pogoj, da je to ali ne?na ?enska ro?ica ali pa otro?ka. ?e ma? mo?ke ?ape pozabi, da bo? pri?el zraven, brez da bi odstranil kompletno ?katlo od filtra - se pravi tudi spodnji del.
zenkrat sem ?e vsaki? tud v hudem snegu prilezel v na? hrib (200m vi?inske) tako, da ni bilo potrebe posegat po skrajnih sredstvih (verige ali pa pe?ibus)... je pa res, da ko zbiram gume mi je najbolj pomemben podatek, kolik?no vle?no silo lahko ustvarijo v vo?nji po snegu - in pol pride do razlike, ko sosedje ostanejo v dolini jaz pa ne
pa ne me sekirat kaj ce pa sm ne ucena dusca pa jih neznam gor dat!!!
pa tud ce bi jih znov nebi sle gor!!!
?e ti je kej v tola?bo, ob?utim natikanje verig na kolesa kot, da me nekdo kaznuje, ker nisem bil priden
Druga? pa imam z njimi slab izku?nje saj, ko sem se zadnje z njimi vozil so ketne rahlo po?kodovale gumo, ki je nato dobila bulo. Tko, da so pri meni ketne ?isto zadnja re?ilna bilka, ko vse drugo prej odpove.
hehe...ne vem no...tale test je bolj tko tko...poglejte v kak?nih pogojih so testiral...pa ok...naj testirajo kerer druge gume vi?jega ranga.
npr. me prov zanima kako bi se obneslo ?e bi zaviral 100 km/h na mokrem pri -7 al pa -10 (seveda soljeni cesti) in kako bi se ustavil z zimskimi gumami kako pa z letnimi gumami. oz 50 km/h pri zasne?eni cesti (beri tam do 5-10cm snega) na asfaltni podlagi pri temperaturah v minusu.
Grega, daj ?e enkrat si preberi, kaj sem napisal - absolutno je v snegu in brozgi zimska guma bolj?a od letne, saj to nih?e ne zanika. ?tos je nekje drugje in sicer, da mediji (recimo Delo - na kolesih) objavijo stavek, da je ?e najslab?a zimska guma pozimi bolj?a od najbolj?e letne. Ja pa saj bom bruhal od idiotizmov in zavajanja. Nikjer v tem stavku niso napisali v sne?nih razmerah in marsikdo to vzame za absolutno resnico.
A je te?ko napisat v ?lankih resnico, da je z vo?njo z zimskimi gumami potrebno biti ?e dodatno previden saj imajo slab?i oprijem v ve?ini zime razen v sne?no/brozgastih dneh.
Kar se ti?e gum na AM testu (ker zgleda, da mojemu testiranju ne verjame?) so izbrali Savini znamki gum in sicer Intensa, ki ni bohvedi kako dobra guma po drugi strani pa je recimo Eskimo S3 verjetno najbolj?a lowbudget guma na trgu in ne zaostaja dosti za raznoraznimi premium gumami. In rezultat je porazen v ?kodo Eskima, ?eprav bi ?lovek pri?akoval gladko zmago vsaj pri temperaturah pod ni?lo in recimo na mokrem. Pa ?e ?e vedno misli?, da bi najbolj?e zimske gume opravile bolje, si vzemi, katerikoli ?asopis, ki testira avtomobile in preveri kak?ne so zavorne razdalje, ko testirajo avte z letnimi in avte z zimskimi gumami. Z zimskimi ne prilezejo pod 42 metri od stotke, medtem, ko z letnim lahko tudi manj kot 36metrov od 100km/h. 6 metrov se zdi mogo?e malo samo teh ?est metrov pomeni, da avto z letnimi gumami ?e stoji pred oviro, tisti z zimskimi pa ?e vedno potuje s hitrostjo 30km/h.
Se ti ne zdi da, nekaj tu ne ?tima - saj lepo, da si skeptik, ker sem tudi sam, ampak jaz nisem apriori skeptik in grem zadeve preverit in testirat (tudi na svoje stro?ke, ?e je treba). Lahko gremo pa zadevo tudi sprobat samo, ?e si za mi mora? povedati do konca tedna, ker gredo ?ez vikend letne gume na zimski po?itek. Sredi naslednjega tedna je namre? napovedan prvi sneg.
Neko? smo se ?e pogovarjali o tej tematiki v tej ?treni, kjer sem razlagal moje ugotovitve o obna?anju zimskih in letnih gum pri nizkih temperaturah.
Po naravi sem velik skeptik in zelo hitro pogruntam, da mi kdo vali bu?e in v tej zimsko/letni gumarski euforiji se dogaja prav to. Da ne bo pomote - M+S (bom kar rekel zimska, ?eprav ne dr?i ?isto to?no) pnevmatika v razmerah kjer je na cestah sneg ali brozga res prevladuje in tudi s tem dejstvom opravi?i svoj nakup in uporabo.
V vseh ostalih primerih ko je cesta suha in tudi globoki minusi (tudi pod -10 stopinj) pa je letna pnevmatika bolj?a saj je zaradi svoje strukture bolje prilagojena prileganju asfaltu in tudi koli?nik lepljenja je ve?ji kot pri zimski. Kaj pomagajo raznorazni reklamni triki v stilu silike, pa mehkej?ih gum in ne vem kak?nega superduper dezena, ?e pa ravno obliki dezena in predvsem lamel ne omogo?a tako pravilnega stika s cesti??em, kot to omogo?a letna pnevmatika.
In ravno zato, ker je zimska pnevmatika prilagojena z ?imbolj?i oprijem na snegu le ta pa? pogori na suhi cesti in tudi na mokri, ?e seveda ni zmrznjeno - na ?istem ledu pa itak ven leti? neglede na gume, ?e ne zna? prilagoditi hitrosti vo?nje razmeram.
In zakaj se vedno jezim na gumarski lobi? Zato, ker le ta v navezi z zakonodajalcem prav nesramno vle?e novce iz ?epov ljudi. Kako naj si druga?e predstavljam fenomen 15. novembra, ko skoraj vsi mediji pi?ejo o skoraj obvezni uporabi zimskih gum in kako je pomembno, da z nakupom le teh skrbimo za ve?jo varnost in ne vem kaj ?e. Ampak ?isto vsak medij povzema besede raznoraznih vulkanizerjev, kretenskih ?lendrov in ne vem katerih znalcev, ki nam prodajajo zgodbice za lahko no?. Pri tem pa le ti niso naredili niti enega testa, da bi preverili a to res dr?i in samo povzemajo pravljice, ki jim jih servirajo gumarski proizvajalci.
In konstantno nakladanje o eni in isti stvari pripelje s ?asoma tako dale?, da postane "resnica" in marsikdo se sploh ne spra?uje ve? a navedbe dr?ijo ampak so vsi prepri?ani, da ko natakne? zimske gume si veliko bolj varen in hop po gasu. Pol se pa ?udijo kako se ob menjavi gum dogaja toliko zdrsov in drugih trkov, ko kar naenkrat avto ni zabremzal v predvideni dol?ini.
In fenomen 15. novembra traja do spomladi oz. do 15. marca, ko zakon o zimski opremi ne velja ve? a takrat pa se le redki mediji spomnijo, da bi bilo pomembno zaradi varnosti, opozoriti ljudi naj ponovno nataknejo letne ?oln?ke.
Hmmm, le zakaj ne? Odgovor je sila preprost saj gumarski lobi in tiste, ki s tem tudi slu?ijo prav ni? ne zanimajo varnost (kar sem napisal zgoraj in bom podkrepil ?e z dodatnimi dokazi spodaj) ampak jim gre le za ?im ve?ji zaslu?ek. A ni fino kao visoke temperature asfalta prav konkretno pobirajo mehke zimske pnevmatike in bodo ljudje zaradi iztro?enosti hitreje potrebovali nove - ?ing, ?ing tolar?ki in evri v blagajni.
No zdaj sem pa ?e malo predolg in zato prilagam ?lanek iz avtomagazina, kjer so si "drznili" naresti primerjavo in to zmeriti na profesionalni opremi. Baje so zaradi tega ?lanka imeli tudi te?ave saj naj bi jih nekateri obto?evali, da zavajajo ljudi in jih zavestno silijo v nevarnost. ?lanek je dober in si ga spla?a prebrat, ?eprav imajo avtorji rahle te?ave z matematiko in pravilnim ra?unanjem procentov (tabela je OK a omenjanje procentov v tekstu pa je napa?no).
aja, pa da ne bo kdo mislil, da sem nasprotnik zimskih gum - nikakor ne samo nataknil jih bom takrat, ko bodo to za?ele narekovati razmere.
Ne vem pa kaj silis oceta, da bi kupil vecji avto, ce si pa zeli manjsega. In nova Yariska sploh ni tako majhen avto.
Obremenjenost z avtomobilskimi razredi je samo v glavi lastnikov in glavah sosedov
s tem se pa res ne morem strinjati - se ?e nisem peljal z avtomobilom A ali B segmenta, ki bi bil udoben in tudi Yariska ni nobena izjema. Jo ima mama moje drage pa lahko re?em, da za mojo postavo to ni avto s katerim bi vsak dan delal 100+ kilometrov, tako da je prekleto pomembna tudi velikost avtomobila pa ?e najmanj zaradi sosedov, ker me ba? boli kurec kaj si oni mislijo in tudi jaz ne razmi?ljam o njihovih avtih.
Sicer mi karavani niso bili nikoli preve? v?e? a so bili v devedesetih zelo trendy. Zdaj pa postaja zanimivo, da enostavno izginjajo iz palete modelov in to predvsem iz t.i. golfovega razreda.
Nekaj primerov
Mazda 3
Citroen C4
Hyundai Elantra
Kia Cerato
(zanimivo, da sta se oba najmo?nej?a korejca losala vseh karavanov)
VW Golf, Jetta
Ford Focus
itd.
Res, da proizvajalci ponujajo srednje velike enoprostorce samo to ni to. ?e danes je veliko kupcev, ki si ?elijo limuzino z nahrbtnikom a jih je v ponudbi ?edalje manj in pred desetimi leti bi skoraj dal roko v ogenj, da bodo izumrle klasi?ne limuzine a zgleda da to ?aka karavane.
Ne vem, kaj pa ostali mislite, kaj je glavni vzrok izumiranja te oblike?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
kaj, a zdaj sploh ne v?ge ve? - hmmm MES kli?e
Povezava za deljenje
Deli na druge strani