Na Gami in Cosmosu so rekli, da brez potrjene servisne knji?ice ne bo ni? (ne garancije ne MESa) in da raznorazni servisni izpisi ne veljajo ni?. Tudi na osnovi ?tevilke karoserije ne smejo ni?esar preverjat a so opravljeni servisi in ali so res realni kilometri.
Mislim tole je totalno v kur*u - kot kupec si popolnoma nezavarovan saj tudi preveriti ne more? a je to res kar navajajo prodajalci. Za??ita podatkov my ass - koga ??itijo s tem? Samo prevarante in goljufe, saj ?e so podatki pravi se bodo vsi po?tenjaki itak strinjali, da se zadeve preverijo.
v glavnem, da ne bom preve? nalo?u... avto prodaja ena slovenska firma in je super duper OK ... odli?no ohranjen s precej realnimi kilometri in normalno ceno...
In kje je problem... avto ?e nima 100.000 km in je star dve leti tako, da je dejansko ?e v garanciji ... in zdaj pride besedica ampak... nima servisne knjigice. Prodajalec zagotavlja, da v Italiji sploh ne izpolnjujejo ve? teh knji?ic ampak naj bi se to vodilo elektronsko (o ne?em podobnem smo ?e nekaj govorili http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=851). Pokazal mi je tudi izpis rednih servisov in ostalih.
?e kdo ve kako je zdaj to z garancijo pri nas, predvsem pa kaj je z MES-om?
osamljene kraje so zgolj zaradi rezervnih delov, ?e pa se bodo lotili organizirane kraje zaradi preprodaje avtov v toplej?e kraje potem bo pa sranje... sre?a, da na jugu veliko bolj ?islajo nemce tako, da mo?no dvomim, da bodo Mazde kdaj tako "popularne"...
hy.. spet jaz.. ahm kaj ?e ve? odgovor glede ?portnega filtra?
Lp
way off topic
glih z zanimanjem sledim interesantni debati, ki jo za?enjata Yavarye in Poky pa pride Brainy pa prjav ?portni filter - v tem kontekstu se to skoraj tako sli?i kot, da bi bejbo na prvem sre?anju pobaral katero vrsto tamponov uporablja.
Ja, pri ?estki to dela dimmer in sicer, ko pri?ge? lu?i se avtomatsko zatemnijo vsi displayi s pritiskom na dimmer pa se sredinski display (ura, ra?unalnik, radio, temperatura) nastavi na svetlost, ki je enaka, kot pri ugasnjenih lu?eh. To pa ne velja za display pri ?tevcih (prevo?eni skupni in dnevni kilometri), ki ostaja zatemnjen ampak ta je res precej nepomemben, tako da ni panike.
Ja displej ob pri?ganih lu?eh in soncu je res neberljiv!
A se ne da to nastaviti - "stara" ?estka ima gumb z napisom "dimmer", pri novi pa to naredi? z drsnim potenciometrskim gumbom za nastavljanje jakosti notranje osvetlitve, ki ima v skrajni legi isto funkcijo kot dimmer pri stari.
?udno se mi zdi, da pri petki tega ni... :ne vem: pa sta ziher, da nista kakega gumbka spregledala??
Boss u?eraj sem si pora?unal kilometrino pa je ?e vedno 62 sit.... :ne vem:
Preveril pri na?ih in pri nas imamo 69sit , je pa res, da v uredbi o vi?ini povra?il stro?kov v zvezi z delom in drugih dohodkov, ki se ne v?tevajo v dav?no osnovo je ?e vedno naveden znesek 62 sit. Tako, da :ne vem:
Za enkrat je najve?ja zamera poraba, ki se nekako ne odlepi od 10l. Upam, da bo bolje, ko zamenjam zimske gume z letnimi.
LP Casper
ne bo vsaj bistveno ne - z enoprostorcem ne more? var?evati predvsem zaradi velikega upora in ve?je te?e - limuzina enaka dol?ine z enakim motorjem bi porabila vsaj liter in pol manj tako, da se kar sprijazni s porabo oz. ?e je prehud stro?ek razmi?ljaj o plinu :ne vem:
Glede nato, da so na avtomobilu original logotipi, ne verjamem, da gre za kopiranje.
a mi to iste slike gledamo? Ta logotip je bolj podoben Oplovem, kot pa Mazdinem - v glavnem, kr neki
pod to?ko dve pa, ?e za?nejo proizvajat po licenci potem so avtomobili skoraj enaki, to na slikah pa ni ne ti? ne mi? ampak po moje ilegalno kopiranje, ki se ga Kitajci poslu?ujejo na veliko v zadnjih desetih letih...
Neko? (ne vem ?e ?e) je tudi Martin Strel vozil sponzorsko ?estko - sam bolj?e, da jo ne bi, ker je v prometu precej divji (in me?e slabo lu? na Mazda?e) pa ?e spije ga rad preve?.
a kdo ve kolk pridejo airbagi pri Mazdici - ?ist tko za info, ker sem za kolegico na?el enga Accenta, dobr ohranjenga, zaleten (popravljen v nulo) je bi glih toliko, da sta se airbaga ofnala in jih niso dal nazaj... kli?em na Hyundai in se usedem na rit - 500 jurjev za oba airbaga
uuu jako neugodno - a zato cinca? da ne bi ?el na slalom, ker nisi ziher, ?e je z avtom vse OK?
Sem pa imel tudi sam eno tako butasto izku?njo z "na cesto padajo?imi stvarmi" - lansko zimo se peljem po eni cesti izven naselja in kak?nih 20 metrov pred mano se odlomi ledena kepa iz kupa naplu?enega snega in se zvali direktno na cesto. Bremzat ni blo ?asa, nasproti pa en avto tako, da sem direkt z ene 60 napi?u ta kos ledu. Odbija? je na spodnjem robu po?il v dol?ini 5 centimetrov pa je bila zgolj kepa iz zmrznjenega snega premera 30 cm, tako da ?e je samo to kar si napisal si jo ?e poceni odnesel - ker z 80km/h v trde skala
Do zme?njave pri dveh vrstah tehnologij so privedli avstralski izumitelji sistema, ki sem ga opisal, s poimenovanjem impulsni sistem, ki (naj) izbolj?uje delovanje Otto motorjev na na?in, kot je zgoraj opisan.
Impulsni motor pa je dejansko najbolj enostaven reaktivni (jet) motor, ki je bil uporabljen pri prvi krilati bombi V-1. Deluje pa tako, da se zaradi hitrosti, ki jo je potrebno dose?i s pomo?jo drugega nosilca, skozi sesalni kanal nabija zrak v izgorevalno komoro, kamor se nato vbrizga gorivo in zmes z zrakom v?ge. V komori se tako pojavi velik pritisk, ki zapre ventil za dovod zraka na dovodni cevi za zrak. Edina pot izgorele zmesi je skozi izpu?no cev. Zaradi velikega pritiska se plini z veliko hitrostjo usmerijo skozi izpu?no cev, pri tem pa se ustvari precej?nja reaktivna sila. V komori se zaradi inercije plinov ustvari pod pritisk, v sled katerega se ventil ponovno odpre in zrak ponovno polni izgorevalno komoro in postopek se ponavlja. Motor deluje pribli?no tako kot se gibljejo morski glavono?ci (lignji, sipe...)le, da pri veliko vi?jih hitrostih. V-1 je imela v kratkem ?asu po lansiranju hitrost skoraj 700km/h.
enostavno in u?inkovito - zaradi konstantnih pokov je ta raketa oddajala zna?ilen zvok (kot kak zelo po?asi se vrte? diesel ) od katerega je London?anom ledenilo kri v ?ilah...
V glavnem, da ne nakladam to je prva zmaga dieselskega prototipa in povrhu ?e po?tena z izbolj?anim rekordom kroga za dve sekundi in tremi krogi naskoka pred drugouvr??enim na koncu 12 urne dirke.
Jaz bi tud ?el in bi vse skupaj skombiniral za avtoslalomom (od gostilne do gostilne )... ne, ne, resno ne vem a bi ?el takoj zjutraj na sejem pa pol pofirbcat tekmovalne vo?nje al bi ?el popoldne na sejem ?
Ma ja, 12l po?re pa kak koli pazim,mislim, da ma mazda 1.6 tudi ?isto zadosti konjev, res da je moj probe malce te?ji, ampak mislim, da bi moglo iti skoz...
Kaki dve leti nazaj, da sem na motorju dal naredit generalko, malo mi je ?al menjat, ali kaj bo?..ne vem kaj vse bi se moglo menjat, menjalnik tudi?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na Gami in Cosmosu so rekli, da brez potrjene servisne knji?ice ne bo ni? (ne garancije ne MESa) in da raznorazni servisni izpisi ne veljajo ni?. Tudi na osnovi ?tevilke karoserije ne smejo ni?esar preverjat a so opravljeni servisi in ali so res realni kilometri.
Mislim tole je totalno v kur*u - kot kupec si popolnoma nezavarovan saj tudi preveriti ne more? a je to res kar navajajo prodajalci. Za??ita podatkov my ass - koga ??itijo s tem? Samo prevarante in goljufe, saj ?e so podatki pravi se bodo vsi po?tenjaki itak strinjali, da se zadeve preverijo.
Bomo videli kaj na vse to pravijo pri MMS-u.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani