Alex je ze res da imas lahko z vsakim avtom probleme pa je to lahko bencinar ali pa dizel, ampak je procent tveganja pri bencinarju definitivno manjsi. Kot sem ze prej omenil ima dizel ostale komponente katere bencinar nima in se le te zelo pogosto kvarijo ( turbina, zamasene sobe, bakrene podloske, veriga, dpf itd.) in ze samo iz tega vidika je vzdrazevanje drazje. Nisem se zasledil, da bi bencinar imel problem s ketno (govorim za mazdo), kar pa ne pomeni da to ni mogoce je pa prej izjema kot pravilo, medtem ko sem za dizle ze marsikje prebral da so imeli probleme s ketno. No spet smo pri seenem dragem posegu, da o menjavi sklopke sploh ne zgubljam besed. Prosim ne me narobe razumet nisem nek zaprisezen "bencin lover", ampak preprosto ne vidim plusa v dizlu tako stroskovno kot po kvaliteti. Poleg vsega nastetega ima dizel tudi par jurckov visjo ceno od bencinarja. Jest se popolnoma strinjam, da ce imas ti neko delovno vozilo in zaradi tega potrebujes velik navor (Slivka) je logicno, da bos vzel dizla, ampak za nas ostale normalne smrtnike kateri se peljemo na siht in nazaj ter na morje se mi pa zdi malo mocnejsi bencinar in pac na plin zmagovalna kombinacija. Je pa res da tako kot te dizel lahko zajebava te lahko tudi bencinar, samo naceloma z bencinarjem ni nekih dram. Tist potrosn material, katerega si pa prej nasteval pa nima nobene veze s tipom motorja, ampak gre za mazdine hibe (karoserija, bremze itd.). Nvem jest recimo k primerjam pri bratu k ima bmw e39 m optic 193 konjov pa je na plin in to k prtisnes na gas avto lepo vlece in se za moje pojme dizel skrije. Avto sicer pije 10l (1999letnik), ampak je ze 10let na plin tako da je neka realna poraba 5.3l/100km in imas nizko porabo in navora cez glavo ter povrh vsega se ornk zvok ne pa ko da nek traktor peljem.
Dober to da moras LPG dvakrat tankati, medtem ko bi dizel samo enkrat se meni niti malo ne zdi dober argument in mi to ne predstavlja nikakrsne ovire, saj ima ze dandanes prakticno vsaka druga crpalka LPG. Ne govorim o klasicnem servisu, ampak o recimo menjavi sklopke, turbine, zapacanih sopah, dpf filtrih in ostalih komponentah, katere so dosti bolj drazje od bencinarjev. Jest sem recimo sklopko menjal in sem dal 280? z delom vred, ce bi imel pa dizla bi pa moral menjati se vztrajnih in bi cifra takoj skocila na 700-800 ?. Zakaj ? Zato da imam 2l manjso porabo ? No s tem k jo imam na plin imam porabo se nizjo od dizla pa tudi ce moram 2x tankat, medtem ko bi dizla 1x. To da pa novih mazd nebi mogu dati na LPG pa nisem vedel . Je ze res da ima dizel navor, katerega bencinar nima ravno zato pa pravim, da vzames malo mocnejsega bencinarja pa si zmagal. Nevem no meni osebno se LPG zdi najbolh ugodna zadeva in potem ksni govorijo ja pa dokler se ti to use povrne in nevem se kaj use. Jest imam vse racune spravljene za tisto leto, ko sem ga dal predelati in sem s svojo porabo (10l) in s svojimi letnimi kilometri imel investicijo povrnjeno v enemu letu in 300e plusa. Predelava je stala 750?.
Kupis mocnega bencinarja (165 ali 192 hp) namesto dizla (ze tuki dost ? privarcujes) in ga das na plin cca. 1.200? pa imas nizje stroske kot z dizlom pa se cenej se peljes
Kaj vse od garniture pa se potrebujes pa nevem. Najbolje da samo kataloske skopiras in jih nalimas v iskalnik na ebayu, autodoc, google....Napenjalec imas isto
To ze razumem kako poteka vse skupaj, ampak so takoj dodatni stroski in delo po nepotrebnem. Sploh pa nevem zakaj bi se za to odlocil, meni osebno ne zgleda lepo in bi mi bilo bolj vsec ce bi pustil originalno. Kako je pa z vibracijam in kitom. Nic ne popoka ?
Men je reku da so hatchback verzije imele vpoklic za sedez in amortizerje za sedanke pa samo sedez in so to tudi samo zamenjali . Ce si dobil obvestilo pojdi zamenjati an . Kaj pa je sploh fora da so naredili vpoklic za amortizerje ?
Saj ocetu bojo isto sedez zamenjali pa nismo dobili nobene poste...
men je ?u tut usnje na prestavni ro?ki, zgornjega dela nimam ve?, spodnji pa je sedaj tut luknja skozi. Sem pa mislil kar sam to porihtat, ?e mi bo ratalo z parimi kosi usnja
Ja sej to imajo itq usi samo prevleko cez. Zato pa gre use tako hitr u k... . Jest sem pa zadnjic peljal ocetovo 6ko na uradni servis zaradi servo volana in so mi rekl, da bojo ravno tako zamenjali se voznikov sedez, ker je biu kao vpoklic zaradi pokanja... ce bi bila pa 5 vratna bi pa se zadnje amortizerje menjali
No o temu govorim kako imajo se vedno iste hibe kot prva generacija. Nimas kej, k se bo znucal do konca zamenjas z novim ali pa pri kaksni razbiti vzames. Zamenjas ga pa itq sam v 10 min. Ti pa predlagam da ne uporablas rokavic zlasti ne iz umetnega usnja, ker bo obraba seenkrat hitrejsa
Drgac pa roko na srce koliko casa pa imas mrzu volan... tistih 5 min dokler se avto ne segreje (ce je dizl mal dlje)
Jest vem da serijsko nima vec kot 260km samo na raznih straneh pise da se jo da naviti. Zej nevem ali to drzi ali ne samo zna biti da ima nekaj rezerve. Konec koncev lahko ti vsakega bencinarja cipiras vendar bos dobil 3-5 konjev in se to itq nesplaca. Mozno pa da se te sportne verzije da malo vec
Sej cist mozno, da ce bi kej bolj optimiziral da se nebi vec pojavljala. Naslednji teden jo peljem na LPG servis pa ga bom se za to vprasal, ceprav kao vsak servis posodobi software . Kako si pa ti zadovoljen z 2.5 motorjem in plinom nasplosno ? Koliko sploh spije tale masinca benza ? Kaksne 10.5l/100km sigurno ?
Na plin imam sedaj ze kaksne 4 leta in check engine light se mi ze od samega zacetka sem in tja priziga in potem tudi sama od sebe ugasne. Smo dali na tester in so tako na uradnemu kot pri pelkotu prisli do ugotovitve, da to povzroca lpg (zakasnjeni vzig). Ista zgodba pri ocetovi mazdi 6 druga generacija . Nic narobe
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Naredil prepis
Povezava za deljenje
Deli na druge strani