Skoči na vsebino
Mazda 6 nakup
Napisano

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12652777&display=Mazda%20Mazda6%20Sport%20CD120%20CD%201.LASTNIK%20SL...

Nocem pametovat, odlocitev je tvoja, ampak te res ne razumem zakaj ne bi za taksen avto dal 2500Eur z 80k manj kilometri, 1.lastnik....

Tole ni 2006 letnik pa luknjo ima v odbijacu (vlecna kljuka) ,nima bose, xenon itd. Poleg vsega je se pred FL tako da to ni primerna primerjava :)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 nakup
Napisano

Cak zakaj bos sploh svojega prodal ce bos potem istega kupil :)? Jest sem svojega recimo prodal za 3.000e pa je 2003 letnik in ima 300k km. Prodal sem ga tako expresno da ga niti na avto.net nisem uspel dati. Je pa res da je na plin in pa postiman v nulo (dobesedno). Se pa strinjam da je 4 jurje prevec.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 nakup
Napisano

?ivjo

Mal me mika nabavit drug avto. Gledam facelift GG 6ke. V o?i mi je padla ta dizelca 143. Mi je pa mal sumljivo,da ima spredaj lu?i,ki niso od facelift-a. ?eprav prodajalec pravi,da nikoli ni bil karamboliran. Je mo?no,da so imele nekatere tudi take krom lu?i in ne ?rnih? Mi je dal VIN ?tevilko in jutri preverim zgodovino na Mazdinem servisu. pravi,da ima servisno knjigo in izpiske iz dig. servisne. Bomo vidli,kaj mi povejo. ?e bo vse ?timalo,jo grem mogo?e pogledat,da vidimo kako zgleda v ?ivo...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12637956&display=Mazda%20Mazda6%20CD143%20GT.%20SLO.%20NAVI.%20XENON

 

 

Mamljiva pa je tud ta bencinarka.  :zvizga: 

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12644816&display=Mazda%20Mazda6%202.0i%20TE%20Sport

Nevem ce niso te GTjke tud vn hodile z belimi lucmi, ker sem jih ze dost vidu. Bi pa crne definitivno bolj pasale :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Alex je ze res da imas lahko z vsakim avtom probleme pa je to lahko bencinar ali pa dizel, ampak je procent tveganja pri bencinarju definitivno manjsi. Kot sem ze prej omenil ima dizel ostale komponente katere bencinar nima in se le te zelo pogosto kvarijo ( turbina, zamasene sobe, bakrene podloske, veriga, dpf itd.) in ze samo iz tega vidika je vzdrazevanje drazje. Nisem se zasledil, da bi bencinar imel problem s ketno (govorim za mazdo), kar pa ne pomeni da to ni mogoce je pa prej izjema kot pravilo, medtem ko sem za dizle ze marsikje prebral da so imeli probleme s ketno. No spet smo pri seenem dragem posegu, da o menjavi sklopke sploh ne zgubljam besed. Prosim ne me narobe razumet nisem nek zaprisezen "bencin lover", ampak preprosto ne vidim plusa v dizlu tako stroskovno kot po kvaliteti. Poleg vsega nastetega ima dizel tudi par jurckov visjo ceno od bencinarja. Jest se popolnoma strinjam, da ce imas ti neko delovno vozilo in zaradi tega potrebujes velik navor (Slivka) je logicno, da bos vzel dizla, ampak za nas ostale normalne smrtnike kateri se peljemo na siht in nazaj ter na morje se mi pa zdi malo mocnejsi bencinar in pac na plin zmagovalna kombinacija. Je pa res da tako kot te dizel lahko zajebava te lahko tudi bencinar, samo naceloma z bencinarjem ni nekih dram. Tist potrosn material, katerega si pa prej nasteval pa nima nobene veze s tipom motorja, ampak gre za mazdine hibe (karoserija, bremze itd.). Nvem jest recimo k primerjam pri bratu k ima bmw e39 m optic 193 konjov pa je na plin in to k prtisnes na gas avto lepo vlece in se za moje pojme dizel skrije. Avto sicer pije 10l (1999letnik), ampak je ze 10let na plin tako da je neka realna poraba 5.3l/100km in imas nizko porabo in navora cez glavo ter povrh vsega se ornk zvok ne pa ko da nek traktor peljem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Dober to da moras LPG dvakrat tankati, medtem ko bi dizel samo enkrat se meni niti malo ne zdi dober argument in mi to ne predstavlja nikakrsne ovire, saj ima ze dandanes prakticno vsaka druga crpalka LPG. Ne govorim o klasicnem servisu, ampak o recimo menjavi sklopke, turbine, zapacanih sopah, dpf filtrih in ostalih komponentah, katere so dosti bolj drazje od bencinarjev. Jest sem recimo sklopko menjal in sem dal 280? z delom vred, ce bi imel pa dizla bi pa moral menjati se vztrajnih in bi cifra takoj skocila na 700-800 ?. Zakaj ? Zato da imam 2l manjso porabo ? No s tem k jo imam na plin imam porabo se nizjo od dizla pa tudi ce moram 2x tankat, medtem ko bi dizla 1x. To da pa novih mazd nebi mogu dati na LPG pa nisem vedel :). Je ze res da ima dizel navor, katerega bencinar nima ravno zato pa pravim, da vzames malo mocnejsega bencinarja pa si zmagal. Nevem no meni osebno se LPG zdi najbolh ugodna zadeva in potem ksni govorijo ja pa dokler se ti to use povrne in nevem se kaj use. Jest imam vse racune spravljene za tisto leto, ko sem ga dal predelati in sem s svojo porabo (10l) in s svojimi letnimi kilometri imel investicijo povrnjeno v enemu letu in 300e plusa. Predelava je stala 750?.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Kupis mocnega bencinarja  (165 ali 192 hp) namesto dizla (ze tuki dost ? privarcujes) in ga das na plin cca. 1.200? pa imas nizje stroske kot z dizlom pa se cenej se peljes :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Katero gumo predlagate yokohama ali nexen. Do sedaj sem ze 2x imel nexen in sem bil izredno zadovoljen. Gre se pa za dimenzijo 195/65/15 zimska.

https://www.mimovrste.com/zimske-avtomobilske-pnevmatike/yokohama-pnevmatika-wdrive-v905-19565-tr15-91t?tab=reviews

https://www.mimovrste.com/zimske-avtomobilske-pnevmatike/nexen-pnevmatika-winguard-snow-g-wh2-19565tr15-91t

Osebno se malo nagibam k yokohama, ker bi rad neki novega sprobal in pa ker je pac japonska :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga pri mazdi 6
Napisano

katoloske cifre imas tuki : http://mazdaepc.com/parts/MAZDA%206/AEGA09/C1/1200AA/2G84052/

Sama veriga LF0112201 te pride okol 130e za 2.0 147hp. https://www.autodoc.si/dayco/8108630

Kaj vse od garniture pa se potrebujes pa nevem. Najbolje da samo kataloske skopiras in jih nalimas v iskalnik na ebayu, autodoc, google....Napenjalec imas isto

recimo https://www.autodoc.si/topran/9496496.
 

Na ebayu imas regulator gredi al kaj je to https://www.ebay.com/itm/Mazda-2-0-2-3-2-5-3-5-6-MX-5-CX-7-TRIBUTE-VVT-ACTUATOR-GEAR-CAMSHAFT-ADJUSTER-LF-/252369764112?epid=1381768936&hash=item3ac268ff10:g:FkAAAOSwNRdX4Tth

 

Skratka drag sport razmisli, ce ni pametno vzeti od kaksne razbite motor. Je pa jeba ker 2.0 motorjev ni veliko.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano

To ze razumem kako poteka vse skupaj, ampak so takoj dodatni stroski in delo po nepotrebnem. Sploh pa nevem zakaj bi se za to odlocil, meni osebno ne zgleda lepo in bi mi bilo bolj vsec ce bi pustil originalno. Kako je pa z vibracijam in kitom. Nic ne popoka ?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vpoklic CX-5, CX-3, Mazda3, Mazda5, Mazda6
Napisano

Ja sej to imajo itq usi samo prevleko cez. Zato pa gre use tako hitr u k... :). Jest sem pa zadnjic peljal ocetovo 6ko na uradni servis zaradi servo volana in so mi rekl, da bojo ravno tako zamenjali se voznikov sedez, ker je biu kao vpoklic zaradi pokanja... ce bi bila pa 5 vratna bi pa se zadnje amortizerje menjali :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.