Tole sem tud jaz že zjutraj gledal. Avtomatski menjalnik lepo zdrži al so ble že kakšne težave pri kom?
Tile avtomatiki so "bulletproof".
Edino neumen ali neuk voznik ga lahko uniči, sicer pa to dela in dela. V bistvu se v taki kombinaciji niti ne pretegne, nekoliko več dela ima šele pri navorsko močnejših dizlih.
V kolikor pa je normalen režim vožnje je pa nekje v povprečju poraba dizlce s 150KM nekje v rangu 5,80l/100km, 194KM bencinarke pa nekje okoli 8,24l/100km (obe letnik 2018 ali novejše). Tako pravijo statistike pri spritmonitor.de
Ta statistika je tudi varljiva. Nemci kupijo dizla za dolge proge po AC, bencinarja pa za pretežno mestno vožnjo.
Da imaš z 2,2 dizlom 5,8l/100km realne porabe se moraš ves čas zelo lepo voziti in izogibati mestni vožnji. Je dober in zmogljiv motor, pretirano varčen pa vendarle ni.
Meni se zdi tale avto pošteno zmatran. Imel več avtomobilov z 200k+ km pa noben ni imel niti približno tako "zjebanega" volana in ročice menjalnika. Mene že pogled na tako notranjost odvrne od tega, da bi kupil "avto od mesarja".
Ob priliki poslikam volan moje bivše Mazde 6 z 229k km, samo da novega lastnika ulovim - je ostala blizu doma.
Sicer pa se mi sama kilometrina ne zdi problematična - lepo, da se je vozil in ne zaletaval. Le to, kako in kje se je vozil, je vprašljivo ...
Ja, praktično po celi Evropi se bo treba odvaditi tankati na avtocestah. "Premije" so tam res premijske. Pač pogledaš na zemljevid, kje je kaka bencinska kmalu za izvozom in tako izgubiš kvečjemu 5 minut.
Kakšna je pa cena menjave verige oz. vodne pumpe in jermena pri bencinskem M3 G120 motorju? To naj bi se preventivno menjalo pri 200k km?
200€ material + xxx€ roke mehanika. Sicer pa lahko morebitno raztegnjenost verige preveri servis z računalnikom, če imaš kaj posluha za mehaniko, jo pa lahko mogoče celo slišiš sam.
Prejle sem se peljal po Dunajski v Ljubljani. Ljudje so nori. Še dobro, da ima dva pasova, eden je bil zaseden z vozili, ki čakajo v vrsti za bencinsko. Norost. Ljudje so pripravljeni pol ure (ugibam?) čakati v vrsti, da bodo prihranili dva ali tri evre - dvomim, da so vsi "na rezervi".
Imam 1/3 poln tank. Tankal bom, ko posveti lučka. Mi na misel ne pride, da bi izgubil pol ure življenja za čakanje v vrsti na bencinski.
Pač 1.0 turbo motor, ker tisti 65-konjski SCe je totalna žalost, ta gre pa še na plin, torej se boš res ekonomično prevažal. Oprema pa že mora biti Comfort, zaradi klime.
Meni se 9 jurjev za najbolj osnovno Mazdo 6 iz 2013, bencinarko z ročnim menjalnikom, brez parkirnih senzorjev pa še sedanko, ne zdi ugodna cena. Ali pa se je vse toliko podražilo, da se vam to zdi kot priložnost.
Najprej se pojdite peljat s Cliom 1.0 - trivaljnikom s 65 konji. To je avto za res najmanj zahtevne voznike. Saj tudi pri Renaultu to vedo, zato pa je 1.0 s turbino takoj par jurjev več ...
V glavnem - pomembna je tudi "uporabniška izkušnja" in ta je v olupljenih in šibkih modelih naravnost obupna.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tile avtomatiki so "bulletproof".
Edino neumen ali neuk voznik ga lahko uniči, sicer pa to dela in dela. V bistvu se v taki kombinaciji niti ne pretegne, nekoliko več dela ima šele pri navorsko močnejših dizlih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani