Je treba kupit napravo za standalone kloniranje(kot sem jo jaz za HDD-je, ki sklonira samo da? nazaj v pc in del kot da ni blo ni?) ki klonira po bitih ne glede na format obliko fajla, skratka kopira 1 in 0.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Meni uneHEL pleten ne bodo, pred menjavo z bolj?imi zavorami je bil pa u?inek 77 in 20 zadaj (spredaj zrabljene ATE plo??ice, zadaj najcenej?e brembo, zdaj nve dirkalne imajo pomoje zadaj 40 )
Mam enake, oplet dela ?ude?e ?e na pedalu, trd kot beton in ne kot ena gumica pri seriskih lajtngah.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Bolj,ko prebiram ta sranja z problemi DPF bolj me mineva makup novej?ega avta.
Bom kar ?e naprej gulil mojo dobro staro 1.generacije.
Benz je pa spet problemati?en,ker ni "?usa"v hrbet in niti navora.
No, no, so izjeme.
Z VE? ?usa in VE? navora.
Je pa res da je treba malo bolj nafutrat, ampak JE vredno.
Jaz sem DPF vrgel ven pod prisilo. Potem sem sicer opazil nekoliko ni?jo porabo (max pol litra) nikakor pa ne prirastka mo?i. Bolj me je motilo, da je po tej odstranitvi avto precej bolj kadi. Kajenje se ne opazi v ogledalu kot takrat ko ima? pokvarjen avto in kadi kot turek ko pohodi? plin ampak ko avto laufa na mestu pod ?tandgasom. Takrat je skorajda nemogo?e kaj po?eti v bli?ini (npr nalagati v prtlja?nik) ker smrdi po dizlu za znoret. Tudi zjutraj ko ga zalaufa? prvih par sekund malo pokadi, tisto se pa vidi. To je edina hiba ?e lahko tako re?em. Sicer pa ima avto ze prek 10 000 km brez DPF in lastnik je zadovoljen. To je va?no.
To prekomerno dimljenje NI normalno za moje pojme. Tudi moj odkar ni ve? .... pokadi popolnoma ?rno ?e res zahtevam od njega VSE kar ima, druga?e ni niti enega dim?ka, pa NI diesel.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
pred kratkim sem kupil mazdo 3 2010 cca 75k in so mi na dveh servisih rekli, da je sklopka ?e dosti visoka. Menjane so bile tudi ?e sprednje plo??ice. Dobro za plo??ice ?e re?em, samo kaj nebi mogla sklopka zdr?ati malo ve? kakor 75k? Zdi se mi, da zdrsuje ?e ne vendar vseeno. Ima kdo kak?ne izku?nje kako je s sklopko in plo??icami? Druga?e sem navdu?en, vo?nja je odli?na, na volanu se lepo ?uti odziv avtomobila, skratka super avto.
LP
WTF, pri mazdah je pedal za sklopko VEDNO na enakem polo?aju ko je spu??en, ker je sama sklopka hidravli?na.
Najprej poglej ?e ima? kaj zraja v ceveh in cilindrih, smo 1X samo preverili to in mojster je naredil ?e cel kup kilometrov brez menjave vse bp.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Qurc pol, bom kr na stari preverjeni japonski kvaliteti ostal. Vsaj za moj model vem da ?e je bila narejena v USA, so crkovali motorji kot v risanki, iz JAP pa nobenih problemov.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
probal sygic, koncept super ampak vse kar je je od A do B, svojih poti ali import google poti ne mores delat kot v IGO, to je pa bistvo za motor
To ni res, vsako pot si lahko prilagodi? kakor ho?e? + z uporabo podatkovnega prenosta ti samodejno naredi obvoz okrog sranja, ki ga nekdo prijavi, to pa naredi? z dvemi pritski na pravo ikono in to je to.
V nem?iji in austriji nas je to ?e parkrat re?ilo stanja ali pa cjazenja v koloni, za moped to itaq nima veze, gre? mimo in je.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kaj ste amterji, sygic imato ?e od prvega dne, da lahko zbere? katere dr?ave ho?e? imet, jaz vedno nalo?im samo tiste ki jih lahko takoj rabim, ?e pa grem recimo na norve?ko pa dodam in potem odstranim samo tisto, enako naredim z gr?ijo, mad?arsko,... pa ne tro?im placa na telefonu z mapami ki jih rabim 1X na leto za 1 teden.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Fantje z sve?kami se ne zajebavatje, pri temu motorju VSAKA malenkost ?teje pri zmogljivosti,porabi in tudi pri mo?nem sranju ki ga lahko pridelate, z uporabo sve?k ki niso primerne-predpisane.
Sam v DISI motor VEDNO vgradim-zamenjam za popolnoma iste kot so tovarni?ke (DENSO), in neke "nadoestke" ki ne zdr?ijo niti pol predpisanega, ali pa ne delajo tako kot je treba(motnje po radiju, spu??anje v?igov pri hladnem motorju,....)
Seveda pa jih NE SME? kupiti v SLO, ampak v nem?iji, bognedaj na servisu, ker tam ti eno NADOMESTNO prodajo za tolk kot je cel komplet TOVARNI?KO VGRAJENIH v nem?iji ali pa angliji.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e je to prva generacija ?estice in recimo 120KM motor je tole ?isto normalno delovanje. Pri 4000 obratih je izgledalo kot da ga zadu?i in ?e gre? gledat krivulji mo?i in navora to?no ugotovi? zakaj. Pri 136KM motorju je bilo sicer malo bolje ampak spet ne toliko, da bi bil ?lovek navdu?en.
Druga?e pa tako kot pravi uklopko... dizla terat v visoke obrate ni glih fora, ker tam kej dosti iskrivosti ni ve?. Dizla se namre? vozi na navor in ne na obrate.
A sam dizle ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Je treba kupit napravo za standalone kloniranje(kot sem jo jaz za HDD-je, ki sklonira samo da? nazaj v pc in del kot da ni blo ni?) ki klonira po bitih ne glede na format obliko fajla, skratka kopira 1 in 0.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani