Tankal na Cipru - v Mazdo (!) - 95-oktanski bencin po 1,339€/l. In to ne kar eni levi pumpi, temveč ESSO. Pa je otok, kjer je praktično vse dražje kot na celini ... Lepo nas lupijo s ceno goriv.
Moje so preizkušene na - 20, pri snegu na cestišču, pri prehodu prelaza na 2100 metrih višine. Enakovedno sem se kosal z audijem 4x4. Nekateri se odpeljemo še kam drugam, kot le do sosednje gostilne. 😉
Ufff kaj sem naredil z omembo teh senzorjev. 🙂 Zdaj pa kup negative in cele liste kaj vse je narobe. Upam da koga ki to bere in se odloča, ne odvrne od nakupa avtomobila, ki je dejansko nekaj najboljšega za ta denar.
Kar se tiče radarskega tempomata, moj deluje brezhibno in gladko. Včasih se zmoti in ne pospeši, ko nekdo pred tabo zavija gre na levi pas, mazda pa za nekaj sekund misli, da je bremza pred tabo, ampak to je bolj izjema kot pravilo. In pri drugih znamkah ni nič drugače.
Glede avdio sistema. Imam Bose in je odličen. Nisem si mislil, da bom kdaj to rekel za to znamko, katera mi je od vseh avdiofilskih od nekdaj najbolj mimo. Ampak dejansko špila uredu. Še posebej dober je za moderno pop in tehno muziko z bogatimi basi, katere moraš obvezno znižat za vse ostale zvrsti, sicer zveni res res porazno. Pioneer je pa prava stvar za stare rokerje. Tudi odličen. Ne vem kaj ste prej vozili, ampak pri meni je avto svetlobna leta daleč od vsega kar sem vozil do zdaj. Z izjemo senzorjev seveda 🙂
Lepo napisano. Nekateri bi radi za ta denar imeli isto opremo, kot jo omajo avti za trikratno ceno cx 30. Ja, ima napake, nima najboljših motorjev na svtu, a je zelo dober avto katerega za razliko od drugih suvov, lahko voziš tudi bolj športno. Kdor ga ima namen kupit, da bo kupil, drugi bodo vedno iskali dlako v jajcu.
pred 18 minutami je ignacij napisal:
Tudi jaz sem extra zadovoljen, avto je top.
Ko smo mi ostali to isto pisali, so se nekateri tu gor smejali. In to ponavadi taki, ki niso niti sedeli v CX-30, kamoli, da bi naredili en sam krog. Meni je boljša vožnja na splošno kot v 6-ki.
Yes. Se pravi, da lahko komot ukinemo vse boljše gume in vsi kupujemo čunga lunga gume. 😉 Fascinantno mi je bilo od vedno in vedno mi bo, ko vidim na dražjih avtomobilih čigumi gume. To je edinih deset kvadratnih centimetrov, po katerih se voziš po cesti. Sicer pa, tej avti nisi moji. 😊
pred 19 minutami je NevLado napisal:
nikjer ne najdem teh sailun gum na testih, a to je ista fora kokr nexen, načrtno zatiranje odličnih gum?
Tudi save ni nikoli na zadnjih testiranjih. Je bila pa na začetkih testiranj. A se je vedno uvrščala na začelje razpredelnic. In so sklenili pri Savi, da ne bodo več sodelovali pri tej "prevari". Najbrž je enako z gumami nexen, Sailun, bazooka, barum, obiličevo...
Dobra cena za nove - leto stare ampak, dot je konec leta 24, nobene panike.
Sailun vozim ze 2 leti zimske na toyoti, delajo to kar morajo, brez brand drame. Finski bomboni pa to....letne bridgestonke so sle pa v reciklazo koncno
Glede zvoka... Zvok je soliden oziroma povprečen in sem imel v astri boljšega z malo več globine.
Sam se dokaj dobro spoznam na dober sound saj sem tudi velik ljubitelj audio opreme, glasbe in dobrega zvoka.
Doma imam kar nekaj opreme od zvočnikov q acoustics 3030i do slušalk beyer T1 (950€), Akg K371, Focal Clear (1500€), Sennheiser HD 579 mislim da...
Tako, da vem kaj je dober zvok.
Se strinajm, da preveč basa uniči zvok...
Zvok v CX30 bi lahko imel vseeno več globine pa predvsem srednji-srednje visoki so preveč poudarjeni.
Saj tudi ne more imeti neke globine... Kakšne zvočnike pa ima v vratih? Majhne.
Edino pod armaturo so baje nekje malo večji...
Pač šparanje...
Nisem še našel dobre eq nastavitve. Je pa res, da se načeloma odvzema kot gre v plus...
Situacijo reši, kot sem že napisal, menjava visokotoncev in montaža aktivnega suba na mesto rezervne gume. In mogoče dodatna zvočna izolacija vseh vrat. Jaz sem izoliral vsa vrata v 6-ki in je občutno bolje ( tudi manj hrupa je s cestišča.)
Prednost dodatnega sub-a je tudi to, da lahko sproti prilagajaš, kakšno moč naj ima. Potenciometer je na dosegu roke. Načeloma je pri rocku manj basov, pri pop več. Izjema je Metallica, kjer snemajo bas dokaj poudarjeno.
Recimo:
Pri novejšem metalu je pri novejših produkcijah več basov ( nizka kasa, bas kitara "orje pri tleh. Obstajajo parametri, ki se jih je potrebno pri produkciji in post produkciji držati.
pred 2 urama je Janez007 napisal:
Od izvora zvoka do ušes je pri reprodukciji toliko dejavnikov, ... če štelaš neke frekvence na tej poti, še nič ne pomeni. Recimo so že posnetki tako različno "obdelani", da če pri prvem sistem lepo igra, lahko že pri naslednjem slabo, in obratno ...
Sam imam zato v Mazdah nivo basov nastavljen za nekaj stopenj v minus - preveč basa je zame strašno moteče.
O tem bi lahko debatirali par ur. Eno je, kar pride iz studija, drugo pa, kakšen je tvoj okus. Če imaš vrhunsko opremo načeloma poslušaš tako, ko je na posnetku. Je pa tako, da je sto žena, dvesto sisa. Sto poslušalcev, dvesto ušes. Pridi enkrat na kavico na obalo, pa bova kako rekla o snemanjih in produkciji, ter o zvoku na splošno.
Mene so učil, da je bolš EQ štelat z odvzemanjem, ne vse v +++ navlečt
Zadnje čase se precej ukvarjam z mixanjem (posnetkov in nastopov živo). Prilagam sliko nastavitve EQ za kick bass (bas bobna-kase)) za hard rock-heavy metal. Za Jazz in ostale bolj "mehke" zvrsti bi izgledalo malo drugače. Bil se na usposabljanju pri priznanjem tonskem tehniku, kjer smo šli skozi vse nastavitve. Tako, da iz grafa se lepo vidi, kaj se odvzema na nizkih frekvencah in kaj je dodaja na mid-visokih. Če bi samo odvzemali frekvence, bi bil zvok preveč flat (ne bi bilo tistega značilnega udarca, ki kaso naridi "klikasto" in bi se v glasbi izgubila z bass kitaro. EQ je pomemben za vse instrumente, da se lepo razvrstijo v zvočni spekter, da se ne prekrivajo in da ne nastane zmazek.
Res je, velikokrat se odvzema moteče frekvence, a se jih tudi poudari, kjer in če je potrebno.
EQ za kick bass (bas boben ali med glasbeniki - kaso)
È, prjatu, vem, da v tvojem kabrioletu ni pomembna muzika, ker se itak razen vetra, ne sliši nič drugega. Tako, da pusti stvari, ki jih ne obvladaš drugim. 😉
Sem mal chat got spraševal, pa ni kaj disti našel o težavah s 3.3 dizli
Tej "strokovnjaki" na uradnih servisih imajo vedno neke svoje razlage. Ko sem vprašal mojega mehanika, ki je bil prej na uradnem mazda servisu, ni imel slabe besede o mazda dizli. Ja, kdor ga zlorablja in ne skrbi za njega, ga bo dizel "zapustil". Vsaka primerjava z kakim dizlom na forumu je zgolj naključna.
Ker moja nima Bose to pomeni, da je zvok osnovnega radia z pravimi nastavitvami boljši kot Bose ozvočenje.
Posebej za mojo cx30 je ozvočenje naredil in prilagodil Pioneer. Jaz sem zamenjal samo tweeterje v stebričkih in je zvok bomba. Dobro, če bi bil še subwoofer v prtljažniku bi bilo še boljše.
@Alex in glih tvoja varianta CX-30 je v vsem objektivno najboljša? Ma ne nas zaje.... 😀
Kar se Janezek nauči, to Janezek zna. 😉
V 6-ki (v obeh, ki sem jih imel do sedaj) imam Bose ozvočenje. To je najbolj precenjeno ozvočenje, kar jih vgrajujejo v avtomobile (poceni komponente z papirnatimi zvočniki). Tako, da lahko primerjam direktno oba. Bose nima equilazerja, tole v cx30 pa ja. Z njim si zelo pomagaš, če le obvladaš osnove zvoka. Etcho je vse skupaj nadgradil še z aktivnim subwooferjem, tako, da je sedaj vrhunsko. Oba se z avto hi-fi jem ubadava že trideset in več let in mislim, da oba obvladava, kaj je dober in kaj ni dober zvok. 😉
Očitno sem posebne sorte. Ne sekiram se kaj preveč za izgled. Sploh na zimo.
Zato pa sem vzel 16". Sploh pa na zimo vozim počasneje zaradi razmer in ne rabi biti lega top.
Edit: drugače pa sem danes tankal. Range je bil sicer še 70km. Natankal pa okrog 40l.
S tankom pa naredil 530km. Mi ni več nič jasno.
Drugače pa je bila danes temperatura motorja/olja zjutraj po 30km poti samo 75c. Šele v zadnjih 8km se je dvignila na 80c.
Pije ko žolna...
Pa a se še komu zdi, da je zvok radia (serijsko) porazen?
V astri sem imel tudi osnovni paket zvočnikov pa je bil zvok veliko boljši.
Edit:
Še eno vprašanje... A je normalno da poden pri sovozniku in vozniku pod predpražnikom ni raven?
Mogoče kompliciram... Ampak prva Mazda in pa pri oplu tega nisem imel.
Zvok osnovnega radia je z pravimi nastavitvami boljši kot Bose ozvočenje.
Posebaj za cx30 je ozvočenje naredil in prilagodil Pioneer. Jaz sem zamenjal samo tweeterje v stebričkih in je zvok bomba. Dobro, če bi bil še subwoofer v prtljažniku bi bilo še boljše.
a ni bilo govora da je CX-30 pa vendarle premium, očitno je Mazda naredila downsizing pri kvaliteti in ne pri motorju (mogoče so pa Japončki zamešali pojme).....
Izgleda da res. Ugotavljamo lahko, da se ne izplača več kupit cx30 po letniku 2024 (z mini dinotom) . Sem že enkrat napisal, da bodo naši x186 motorji iskani v bodočnosti. 😉
Saj razlika v barvi je kar velika. Se mi zdi da na desni strani bolj.
Sem bil v salonu ko sem šel po feltne za zimo pa mi je prodajalec rekel, da so si malo pogledli druge in je na vseh določena razlika.
Mi pa zatrjuje da razbit ni bil.
Bom še enkrat poslikal. Sedaj se mi ne da do avtomobila.
Da se reklamirat pod garancijo ampak ni sigurno da bo boljše saj baje dobijo že pobarvan nov del.
Lahko da bo še slabše. Bi probal ampak se bojim da bodo še kaj polomili ob razdiranju.
Drugače pa se že oglaša kakšna plastika js.
Imam pa drug problem. Visoko porabo in nisem najbolj zadovoljen. Trenutno nimam še niti 470km prevoženih (sama regionalka) pa je doseg le še 130km (38% goriva).
Tako velike porabe nisem imel niti z mojim prvim avtom pred 22 leti. Accent 1.3 bencinar😁 in sem naredil več kilometrov z enim tankom.
Pa tudi temperatura motorja je po večini eno črtico pod sredino kar se mi ne zdi normalno.
Opazil sem tudi črto na naslonu za roko na voznikovih vratih (ris))kot da bi bilo potegnjeno z nečim. Jaz dvomim da sem to naredil saj pazim. Ob prevzemu tega nisem opazil. Sedaj pa za to ne bom nič dosegel verjetno.
Avto je drugače glede vožnje ok. Me pa skrbi poraba in temperatura motorja.
Pa čudno šalta avtomatik. Je normalno da pri umirjeni vožnji drži obrate na 1100-1200rpm?
Včasih pa kar cukne ali pa navije obrate. Pa ne pritisnem naglo na gas.
Danes mi je ko sem se bližal koloni (ustavljal) skoraj crknil kot takrat ko ne stisneš prav cajt sklopke ko se ustavljaš...
Malo čudno dela.
Servis?
Računaj, da se ti bi poraba zmanjšala, ko boš naredil kakih 2000 km.
Je pa tole mini dino, pa še avtomatik povrh vsega. Tako, da je to ziher litrček ali več kot pri naših x186 z ročnim menjalnikom. Naš motor je šparovček, tole pa ni. Pa rezervoar je občutno premajhen.blockquote widgetblockquote widget
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Najbrž.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani