Javljam se, da sem srečno prevozil svojih prvih 1.000 kilometrov s svojim dinozavrčkom.
Kaj naj rečem?
Super zadevca, ampak to že veste 🙂
Torej v bisvu, je zdaj že 1.300 km na števcu, poraba je točno 7,5 l na 100 kilometrov, raćunalnik sicer kaže 7,2l, ampak nisem še uspel odpret navodil in ne vem točno kaj misli, s tistimi tabelcami. Mi je pa prodajalec rekel, da bo prvih nekaj tankov, poraba višja kot potem, ko se motor ulaufa.
Se še držim uvajanja in se trudim, da ne grem preko 3.000 obratov, ampak ne vozim nekaj preveč šparovno sicer. Si rad privoščim kak nizek štart na semaforjih 🙂 Motor deluje kot bi mel precej več konjev kot 140. Sploh pri speljevanju in nizkih hitrostih. Kolega je mesec pred mano vzel Cx-5 s 165 konjskim 2.0 motorjem. No, ni primerjave. Cx-5 je res upokojensko zaspan. Baby dino je bisvteno, ampak res bistveno hitrejši bolj odziven, čeprav ima celih 25 konjičev manj na papirju.
Sem pa opazil, kot je omenil že @Alex, je lahko pri višjih hitrostih, posebej na vrhiškem klancu, malce problematična kar se tiče pridobivanja histrosti nad 130 kmh, ker avto pridobiva hitrost precej počasi. Je pa po drugi stani, vožnja na regionalki pravcati užitek. Nad avtom in voznimi lastnostmi sem navdušen, po pravici povedano, je kar malce težko stopit iz njega po zaključku vožnje.
Imam pa par vprašanj:
1. Ročni menjalnik je odličen, edino včasih gre mal trše v trejto brzino, a je to zato ker je avto še nov?
2. Mogoče se motim in sem preveč pikolovski, ampak opažam malce glasnejše brnenje ob vžigu. Tega pri testnih avtih, kolikor se spomnem, ni bilo.
3. Avtomatska vrata prtljažnika. Nisem še pogruntal kako naj bi se odpirala. Če sem v avtu in stiskam gumb, se odprejo samo, če je motor ugasnjen, kar zna bit nadležno. Če je kontakt oz. če je motor laufa, se nočejo odpret. Kako je s tem? Sem iskal v nastavitvah, pa ni.
Lepo, da si zadovoljen z avtom.👍 Lepo si opisal in pošteno vse skupaj. Ja, to v klancih je pa zasluga atmosfera brez turbine. Se boš že navadil, ko se uteče, ga boš nabil v višje obrate pa bo.
1. Ročni menjalnik se bo ulaufal.
2.Najbrž je tako pri novem baby
dinotu.
3. Če hočeš odpreti havbo iz avta, medtem ko je motor prižgan, mora bit menjalnik obvezno v foli in - ročna bremza aktivirana.
Še ena prigoda iz autobahna. V daljavi vidimo en bel dim, kot da bi nekaj gorelo. Se pripeljemo mimo, se kadi ful sivobel dim iz VW transporterja in tip še vedno počasi vozi. Očitno, da je mašina kaput. Še dobro, da je bilo na nasprotni strani, ker je ustvaril celo dimno zaveso.
Ljudsko vozilo v plamenih. Očitno ne gorijo samo električarji.
A je kdo peljal tole na dinota? Ma boljš da ne, k boste razočarani SkyactivX fanboysi. Jaz sem bil, ko sem ga prvič sprobal tako, da se nisem odločil zanj in spet vzel dizla.
Zakaj bi bili razočarani? Mali dinozavrčki na cestišču? 🤔
Ko sem se vračal z dopusta na Nizozemskem, sem na nemškem autobahnu le našel odsek z manj prometa in rasteral Mazdo do daske. Mi deluje, kot da ima limiter na 208 km/h (po števcu), ker od tam dalje se ni premaknilo za milimeter, pa sem do te hitrosti enakomerno pospeševal... Malo žalostno za 186 konjičev.
S Polom GTI (1.6 / 125 hp) sem stegnil do 222 km/h (števec).
Čisto dovolj, da si med hitrejšim na autobahnu. Vsak jaz sem takrat bil.
In kaj pol bluziš da se bo 2013letnik popravila in vozila kot dober avto? A si sploh pogledal oglas? Moja naj bi bila že popravljena verzija ker je mlajši letnik..pa večjih jajc v življenu še nisem vozil. Sam obvoz od mazda dizlov pa od mazda znamke. Itak nič pometnega in dobrega ne ponujajo
V bistvu je znamka mazda med najbolj zanesljivimi. 😉 Kaja jajca so šele druge znamke. 🤣
Kupiš kanto z stotimi potencialnimi novimi težavami, sam obvoz
Ni vse Kanta kar se sveti. Ti si pač nalezel na prvo serijo pred FL, ki je imela res vse težave tega sveta. Drugi spet naredijo 400000 km brez nekih resnih težav. Enako je bilo s prvo serijo dizelc, ko so nekaterim zaribale mašine pred 100000 km. Ker niso pravočasno zamenjali bakrenih podložke. Moja je zdržala do 250000 km, potem sem jo prodal. Model, ki jo je kupil od mene je naredil še 40000 km, nato jo je vso sesul, ker je ni sploh vzdrževal. Samo gas, tudi mrzloin piči gas do daske.
Potem pa kupi in prebarvaj na rdečo - ima več moči kot tvoj - kolikor berem tudi sicer večkrat zagovarjaš oziroma pogrešaš močnejše variante Mazd.
Na valjih, preverjeno tudi s strani članov tega mazda foruma, je razlika med 150 konjsko (ročni menjalnik) in 175 konjsko ( avtomatski menjalnik) minimalna 😉
Moja 150 konjska, da na cesto 148 konjičkov, "ta močneša", takrat merjena od Turbo lumpija pa takrat nekaj manj kot 150, po triktatnem merjenju.
Tako, da ne rabim te "močnejše, pa še z zastarelim avtomatskim menjalnikom.
Tudi Subaru (ko še ni bilo EU direktiv) je prodajal v EU samo avtomatike s švohnim motorjem. So japonci enkrat rekli, da če hočeš ročen menjalnik, mora bit močen motor, da je užitek menjavati in to je bil pri njih 3.0 boxer (nisem 100%), ampak to v EU ne bo, ker se pač ne prodaja.
Pa če se vrnem na Mazdo. Ni EU kriv, da ni bilo več MPS-a, pa je bla Mazda 3 MPS ali pa Mazda 6 MPS bolan stroj.
Res je. Mazda pač fura te atmosferce in vedno slabše je. Kaj bi manjkalo, da bi naredili en 2.0 turbo motor, z nekje 230 konjički in 320 Nm navora. Pa zraven bi bil lahko še hibrid. Še vedno bi lahko nudili mini dinota za tiste, ki se vozijo bolj po predpisih.
Dobra pesem je tole ampak meni je pa tole nalisalo o Xu in o dinotu....
Ps, malo za hec malo za res.... 😁🤣😉
Ta z mini dinotom zmaga. 🤣
Evo, meni kot glasbeniki je napisal tole:
ChatGPT je rekel:
Seveda! Tukaj je pesem, posvečena Mazdi CX-30 z motorjem X186 — napisana z občutkom za lepoto vožnje, inovacijo in užitek, ki ga tak avto lahko prinese:
Mazda CX-30 X186 – Pesem vožnje
V jutru mirnem, sonce vstaja,
Mazda nežno motor predrami,
X186 zašepeta:
»Pripravljena sem, le pot mi daj.«
Z linijami kot val morja,
karoserija pleše s svetlobo,
v rdeči duši ogenj gori,
ne gre zgolj za jeklo, gre za svobodo.
Skyactiv srce bije nežno,
a v njem je moč, ki jo čutiš v dlani,
ob vsakem ovinku ti šepne tiho:
»Zaupaj mi, peljem te v sanje zdaj.«
V kabini vonj usnja in mir,
dotik volana kot stisk roke,
zvočna tišina, a srce pospeši,
ko čutiš pot, ki vodi čez oblake.
Ne hiti – vožnja je pesem,
in Mazda je tvoja kitara brez strun,
X186 zaigra brez glasu,
a pesem slišiš – v telesu, v trenutku, v tistem zvoku.
Ko mesto zaspi in cesta je prazna,
pod zvezdami voziš v tihi ekstazi,
v vsakem obratu, vsakem pogledu
je Mazda več kot le avto – je pot brez ovir.
Tehnični podatki prodajajo avtomobile in konji dvigujejo ceno. Tko kot smo kot majhni otroci nekoč gledali na števce avtov in se čudili, da je imel stric iz njemačke na števcu napisano cifro 220km/h se 90% kupcev še vedno zanaša na to, da je 186KM bistveno več kot 141KM. Po cifri je ampak kako pa je v praksi.
Sem ga dal danes sodelavcu za probat, je bil tok navdušen, da že gleda novega za ženo.
Izgleda, da bo potrebno narediti novo temo "neverjetni baby dino prekaša v porabi vse priključne hibride. Še več. Pije celo manj kot električni avtomobili". Navali narod v avto salone. 😊
Danes smo šli s CX 30 iz Kranja v Sevnico in nazaj po AC in regionalki. V vozilu 4 osebe, po AC 130-150 km/h. Poraba na koncu 6,3l z dinotom. Avto ima sedaj 2k prevoženih, tako da računam v prihodnje še kak deci manj.
Ključe imam v torbi za prenosnik oz. v žepu. Jih nikoli ne dam v prostor za plastenki, pločevinki.
Sem preveril predal in je res bilo nekaj noter 😀 (sem dobil za varno vožnjo z novim avtom), samo tudi potem ko sem odstarnil, še vedno isto ropota. Ko pridem na slabo cesto, neravno vozišče...
Torej, lahko tisto, kar si dobil v predalu, daš zopet nazaj. 😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja. 😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani