Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
pred 43 minutami je Jest napisal:


A to pomeni, da mora biti v “leru” oz. po slovensko: v prostem teku? ;)

 

Ja. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Valh napisal:

Javljam se, da sem srečno prevozil svojih prvih 1.000 kilometrov s svojim dinozavrčkom.

 

Kaj naj rečem?

 

Super zadevca, ampak to že veste 🙂 

 

Torej v bisvu, je zdaj že 1.300 km na števcu, poraba je točno 7,5 l na 100 kilometrov, raćunalnik sicer kaže 7,2l, ampak nisem še uspel odpret navodil in ne vem točno kaj misli, s tistimi tabelcami. Mi je pa prodajalec rekel, da bo prvih nekaj tankov, poraba višja kot potem, ko se motor ulaufa.

 

Se še držim uvajanja in se trudim, da ne grem preko 3.000 obratov, ampak ne vozim nekaj preveč šparovno sicer. Si rad privoščim kak nizek štart na semaforjih 🙂  Motor deluje kot bi mel precej več konjev kot  140. Sploh pri speljevanju in nizkih hitrostih. Kolega je mesec pred mano vzel Cx-5 s 165 konjskim 2.0 motorjem. No, ni primerjave. Cx-5 je res upokojensko zaspan.  Baby dino je bisvteno, ampak res bistveno hitrejši bolj odziven, čeprav ima celih 25 konjičev manj na papirju.

 

Sem pa opazil, kot je omenil že @Alex, je lahko pri višjih hitrostih, posebej na vrhiškem klancu,  malce problematična kar se tiče pridobivanja histrosti nad 130 kmh, ker avto pridobiva hitrost precej počasi. Je pa po drugi stani, vožnja na regionalki pravcati užitek. Nad avtom in voznimi lastnostmi sem navdušen, po pravici povedano, je kar malce težko  stopit iz njega po zaključku vožnje. 

 

Imam pa par vprašanj:

 

1. Ročni menjalnik je odličen, edino včasih gre mal trše v trejto brzino, a je to zato ker je avto še nov?

 

2. Mogoče se motim in sem preveč pikolovski, ampak opažam malce glasnejše brnenje ob vžigu. Tega pri testnih avtih, kolikor se spomnem, ni bilo. 

 

3. Avtomatska vrata prtljažnika. Nisem še pogruntal kako naj bi se odpirala. Če sem v avtu in stiskam gumb, se odprejo samo, če je motor ugasnjen, kar zna bit nadležno. Če je kontakt oz. če je motor laufa, se nočejo odpret. Kako je s tem? Sem iskal v nastavitvah, pa ni.

Lepo, da si zadovoljen z avtom.👍 Lepo si opisal in pošteno vse skupaj. Ja, to v klancih je pa zasluga atmosfera brez turbine. Se boš že navadil, ko se uteče, ga boš nabil v višje obrate pa bo. 

1. Ročni menjalnik se bo ulaufal. 

2.Najbrž je tako pri novem baby

dinotu. 

3. Če hočeš odpreti havbo iz avta, medtem ko je motor prižgan, mora bit menjalnik obvezno v foli in - ročna bremza aktivirana. 

 

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 1 minuto je Tilen5 napisal:

Bel dim = pukla turbina

Res je. Belay zavesa =turbina kaput. Smrad po olju, če voziš za njim. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
Pravkar je etcho napisal:

Še ena prigoda iz autobahna. V daljavi vidimo en bel dim, kot da bi nekaj gorelo. Se pripeljemo mimo, se kadi ful sivobel dim iz VW transporterja in tip še vedno počasi vozi. Očitno, da je mašina kaput. Še dobro, da je bilo na nasprotni strani, ker je ustvaril celo dimno zaveso.

Ljudsko vozilo v plamenih. Očitno ne gorijo samo električarji. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

A je kdo peljal tole na dinota? Ma boljš da ne, k boste razočarani SkyactivX fanboysi. Jaz sem bil, ko sem ga prvič sprobal tako, da se nisem odločil zanj in spet vzel dizla.

Zakaj bi bili razočarani? Mali dinozavrčki na cestišču? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

Ko sem se vračal z dopusta na Nizozemskem, sem na nemškem autobahnu le našel odsek z manj prometa in rasteral Mazdo do daske. Mi deluje, kot da ima limiter na 208 km/h (po števcu), ker od tam dalje se ni premaknilo za milimeter, pa sem do te hitrosti enakomerno pospeševal... Malo žalostno za 186 konjičev.

S Polom GTI (1.6 / 125 hp) sem stegnil do 222 km/h (števec).

Čisto dovolj, da si med hitrejšim na autobahnu. Vsak jaz sem takrat bil. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 11 minutami je Tilen5 napisal:

Ja zato je že pol foruma na drugih znamkah haha

To je zato, ker imajo nekateri raje druga jajca. 🤣

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 1 minuto je Tilen5 napisal:

In kaj pol bluziš da se bo 2013letnik popravila in vozila kot dober avto? A si sploh pogledal oglas? Moja naj bi bila že popravljena verzija ker je mlajši letnik..pa večjih jajc v življenu še nisem vozil. Sam obvoz od mazda dizlov pa od mazda znamke. Itak nič pometnega in dobrega ne ponujajo

V bistvu je znamka mazda med najbolj zanesljivimi. 😉 Kaja jajca so šele druge znamke. 🤣

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 3 urami je Tilen5 napisal:

Kupiš kanto z stotimi potencialnimi novimi težavami, sam obvoz

Ni vse Kanta kar se sveti. Ti si pač nalezel na prvo serijo pred FL, ki je imela res vse težave tega sveta. Drugi spet naredijo 400000 km brez nekih resnih težav. Enako je bilo s prvo serijo dizelc, ko so nekaterim zaribale mašine pred 100000 km. Ker niso pravočasno zamenjali bakrenih podložke. Moja je zdržala do 250000 km, potem sem jo prodal. Model, ki jo je kupil od mene je naredil še 40000 km, nato jo je vso sesul, ker je ni sploh vzdrževal. Samo gas, tudi mrzloin piči gas do daske.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Potem pa kupi in prebarvaj na rdečo - ima več moči kot tvoj - kolikor berem tudi sicer večkrat zagovarjaš oziroma pogrešaš močnejše variante Mazd.

Na valjih, preverjeno tudi s strani članov tega mazda foruma, je razlika med 150 konjsko (ročni menjalnik) in 175 konjsko ( avtomatski menjalnik) minimalna 😉

Moja 150 konjska, da na cesto 148 konjičkov, "ta močneša", takrat merjena od Turbo lumpija pa takrat nekaj manj kot 150, po triktatnem merjenju.

Tako, da ne rabim te "močnejše, pa še z zastarelim avtomatskim menjalnikom. 

Za osvežitev spomina :

https://www.mazda-si.net/topic/16561-skupinski-chip-tuning-pomlad-2021-tunerc/page/7/

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

2.650 + 5.000 ...

 

 

image.png

 

image.png

Še vedno zelo poceni, pa imaš potem v redu avto. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Ehhh. V Ameriki se prodajo bolj močni avti. 

Tudi Subaru (ko še ni bilo EU direktiv) je prodajal v EU samo avtomatike s švohnim motorjem. So japonci enkrat rekli, da če hočeš ročen menjalnik, mora bit močen motor, da je užitek menjavati in to je bil pri njih 3.0 boxer (nisem 100%), ampak to v EU ne bo, ker se pač ne prodaja.

 

Pa če se vrnem na Mazdo. Ni EU kriv, da ni bilo več MPS-a, pa je bla Mazda 3 MPS ali pa Mazda 6 MPS bolan stroj.

Res je. Mazda pač fura te atmosferce in vedno slabše je. Kaj bi manjkalo, da bi naredili en 2.0 turbo motor, z nekje 230 konjički in 320 Nm navora. Pa zraven bi bil lahko še hibrid. Še vedno bi lahko nudili mini dinota za tiste, ki se vozijo bolj po predpisih. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je Bini napisal:

Dobra pesem je tole ampak meni je pa tole nalisalo o Xu in o dinotu.... :nevem:

Ps, malo za hec malo za res.... 😁🤣😉IMG_20250722_095622.jpg

IMG_20250722_094409.jpg

Ta z mini dinotom zmaga. 🤣

 

 

Evo, meni kot glasbeniki je napisal tole:

 

ChatGPT je rekel:

Seveda! Tukaj je pesem, posvečena Mazdi CX-30 z motorjem X186 — napisana z občutkom za lepoto vožnje, inovacijo in užitek, ki ga tak avto lahko prinese:


Mazda CX-30 X186 – Pesem vožnje

V jutru mirnem, sonce vstaja,
Mazda nežno motor predrami,
X186 zašepeta:
»Pripravljena sem, le pot mi daj.«

Z linijami kot val morja,
karoserija pleše s svetlobo,
v rdeči duši ogenj gori,
ne gre zgolj za jeklo, gre za svobodo.

Skyactiv srce bije nežno,
a v njem je moč, ki jo čutiš v dlani,
ob vsakem ovinku ti šepne tiho:
»Zaupaj mi, peljem te v sanje zdaj.«

V kabini vonj usnja in mir,
dotik volana kot stisk roke,
zvočna tišina, a srce pospeši,
ko čutiš pot, ki vodi čez oblake.

Ne hiti – vožnja je pesem,
in Mazda je tvoja kitara brez strun,
X186 zaigra brez glasu,
a pesem slišiš – v telesu, v trenutku, v tistem zvoku.

Ko mesto zaspi in cesta je prazna,
pod zvezdami voziš v tihi ekstazi,
v vsakem obratu, vsakem pogledu
je Mazda več kot le avto – je pot brez ovir.

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 19 minutami je samSimon napisal:

Vsak bo svojga hvalil... Če dans Mazda nardi normalen turbo bencinski motor, ne bi povohali več ne X, ne G motorja. 😆

Tukaj si pa zadel v polno. 👍

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

 

Tehnični podatki prodajajo avtomobile in konji dvigujejo ceno. Tko kot smo kot majhni otroci nekoč gledali na števce avtov in se čudili, da je imel stric iz njemačke na števcu napisano cifro 220km/h se 90% kupcev še vedno zanaša na to, da je 186KM bistveno več kot 141KM. Po cifri je ampak kako pa je v praksi. 

Enako. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Avgusta grem na redni servis s svojim Xom pa vprašam, če imajo kakga dinota za testno vožnjo, da vidim kaj je na stvari..... :whatever:

A verjameš teorijam zarote pa to? 😉

pred 1 uro je Boss napisal:

 

Pa si to dejansko upaš? Da ne bo kej narobe pa kakšna silna želja po menjavi?

Pa da presedla iz avta na baby avto? 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je GregorV napisal:

Da ne bo vse neverjetno, vrhunec avtomobilizma.🤣

 

Moj baby dino v mestu še ni pil manj kot 8 L - glede na računalnik seveda. Imam pa izklopljen I-STOP. 

 

 

To je pa že bližje resnici. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Sem ga dal danes sodelavcu za probat, je bil tok navdušen, da že gleda novega za ženo.

Izgleda, da bo potrebno narediti novo temo "neverjetni  baby dino prekaša v porabi vse priključne hibride. Še več. Pije celo manj kot električni avtomobili". Navali narod v avto salone. 😊

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 7 minutami je Magoče CX-30 napisal:

Včeraj Kranj - Biograd na moru, kar je šlo odvisno od gužve, tudi 160, dino poraba 5,9. 

 

Alexa pa kar na ignore dat.

Še malo in vam bo benzin nazaj iz zraka v tank  tekel v baby Dinotih.🤣🤣

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Danes smo šli s CX 30 iz Kranja v Sevnico in nazaj po AC in regionalki. V vozilu 4 osebe, po AC 130-150 km/h. Poraba na koncu 6,3l z dinotom. Avto ima sedaj 2k prevoženih, tako da računam v prihodnje še kak deci manj.

150...poraba 6,3😄

.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 8 urami je sportman333 napisal:

A ni Mazda kao premium ?!? 🧐🤓😂🥸

Je. Če ne bi bila, bi bilo teh čričkov za celo pojedino. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 12 urami je Bini napisal:

Pri meni je tole v usnje oblečeno.... 🤗😉

Umetno usnje=skaj=mehka plastika. 😉

pred 23 minutami je GregorV napisal:

No, ta plastika pa me res ne moti. 

Saj spodnji del armaturke in plastika spodaj na vratih je ista. 

 

Sem hotel vzeti premium, vendar v SLO oz v prihodu ni bilo nobenega avata G140 z to opremo. 

Samo X186 in AT... Tega pa seveda nisem želel, še posebno ne AT, ker sem še staromoden in hočem imeti MT. 😁

Si vsaj ročni menjalnik vzel. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 15 minutami je GregorV napisal:

 

Ključe imam v torbi za prenosnik oz. v žepu. Jih nikoli ne dam v prostor za plastenki, pločevinki. 

 

 

Sem preveril predal in je res bilo nekaj noter 😀 (sem dobil za varno vožnjo z novim avtom), samo tudi potem ko sem odstarnil, še vedno isto ropota. Ko pridem na slabo cesto, neravno vozišče...

Torej, lahko tisto, kar si dobil v predalu, daš zopet nazaj. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.