Ne vem kdaj si mel zadnjega dizla, ampak to kar navajaš so zgodbice iz preteklosti, kjer si dizla res tudi čutil pod ritjo. Če je zdrav pravilno delujoč dizel, ga v prostem teku ne smeš čutit in jedva slišat. Kar se zvoka tiče pa ja, ICE je glasnejši kot EV vsaj dokler piš vetra in zvok pnevmatik ne preglasi vsega pol pa neke večje razlike spet ni.
Bom pa rekel, da od vsega tega naštevanja je najbolj zoprn un umeten zvok, ki ga EV-ji po zakonodaji morajo spuščat pri nizkih hitrostih. Še nisem našel EV-ja z nekim prijetnim zvokom in tukaj je res zoprn in te kar sili, da bi kršil omejitve, samo da ta zvok zgine.
Se strinjam. Moja 6-ka dizel se trese v prostem teku popolnoma enako kot benzinska cx30.
Je pa cx30 tišja. V prostem teku sploh ne veš, da dela motor.
Ko bom končno dočakal električni avto, ki prevozi 1000 km, se napolni v 3 minutah in so polnilnice na vsaki črpalki, pa mi ne bodo hoteli več podaljšat vozniške. 😉
Pa še, da bodo izgledali kot pravi avti in ne kot neki otroški avtki na pedale. Ko vidim Teslo se vedno spomnim na tiste male avtke, ki smo jih imeli pred pol stoletja in več. Ali pa na risanko "avtomobili"
Pa niti takrat ne bom imel električnega . Upam, da bo moj naslednji avto zopet dizel/blagi hibrid. To je dobita kombinacija za kvalitetno prevozit 1000+ kilometrov.
Tule berem kok km dela folk z gumami me je kr sram. Js običajno menjam letne in zimske po cca 15k km. Sem že objavil slike letnih gum po 2h sezonah. Na leto delam 15k km.
Enako. Meni je važno, da guma drži dobro. Ni važno koliko časa, ko občutim prvič, da je kje malo "popustila" jih zamenjam. Pa starost in globina profila gor ali dol. Z globino profila 4 mm ali manj se nisem še nikoli vozil.
Ma tele subvencije so navadna lopovščina al pa naj napišejo, da gre za socialni transfer. Ker če neki talaš iz proračuna in denarja vseh nas pol naj ima vsaj smisel ne pa da se se financira pohlep izdelovalcev in prodajalcev EV-jev. Še boljš pa da naj drugič raje reklamirajo akcijo Pošlji SMS EV5 ali EV10 na 1919. Bo bolj fer.
Lani sem prevozil 1400km v dveh etapah. Ca 1250km avtoceste. Mislim, da me pri 95km/h peljejo v norišnico na pol poti.
Drugače pa 👍 in po moje boljša izbira kot e-Golf.
To je primerna hitrost, da med vožnjo lahko skočiš na wc in spotoma še v trgovino. Potem dohitiš svoj avto če malo pospešiš s tekom. In potem se čudite, ko prehitevajo nekateri električarji kamione z 98km/ uro dva kilometra in pol. Zato pa prihaja do zastojev na cesti.
Opolnoči se bo ob nespremenjenih trošarinah liter 95-oktanskega bencina na bencinskih servisih zunaj avtocest podražil za 0,3 centa na 1,437 evra, liter dizelskega goriva pa bo cenejši za 0,5 centa in bo stal...
Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.
Itak proti dizlu so tej mazdini atmosferci vsi po vrsti bolj bogi v klancih. To že vemo. 😊
Je pa res, da če jih voziš drugače kot dizla, se da tudi z X 186 lepo in hitro v klanec. Samo, da ti ne skoči ven kaka mona, ki prehiteva 120/ uro. Takrat spustiš gas in je konec veselja. Moraš šaltat v četrto, peto in šele nad 3200 ali več obratov v šesto. Takrat vleče tudi šesta. Da se vozit hitro a kot si sam dejal dela menjalnik. Tega pri dizlu ni.
Podobna zgodba kot pri nas včeraj, ko smo mislili po popoldanskem picniku iti v Velenje na koncert z e-Box-om pa je sestra ugotovila, da je pozabila avto v delovanju in ji je klima požrla v 4ih urah za do 100km dosega.... 😁🥴🫣 Od nas je do Velenja in nazaj 2x45km...
Sem bil prepričan, da bom vsaj 100 jurjev km naredil z njimi pol so me pa fantje kle gor na forumu tolk prestrašili, da sem se spraševal a se ni bolje polet vozit z zimskimi, kot pa z letnimi s skoraj 6mm profila. 😜
Mislim, da bi bilo tam-tam nekje z varnostjo in občutkom. 😉
Najboljše od navedenega je 186, ki je odpravila napake 179, ki pa naj bi bil tudi ok. G122 in g150 sta enaka motorja, samo g150 je odprt in vec konjičkov prav pride samo v višjih obratih, v nižjih obratih pa sta oba lena, sta pa izjemo zanesljiva, nisem še zaznal da bi imel kdo kakšen problem s temi motorji.
Sam bi izmed navedenih izbral 186 ki ni tako len. Če pa se lahko stegne pa novega g140, ki pa je najboljši.
Sam to pa res... bolj k se vozim s temi novimi Eagle-cami bolj se mi dopadejo. Sploh zdej k sem malo dopolnil tlak. Edina slabost, če se temu lahko tako reče - poraba bo nekoliko višja, 0.1 do 0.2 ocenjujem, da bo več.
Kar se tiče porabe je res, da porabijo nekaj več, a to odtehta suverena vožnja tako na suhem kot v dežju. Še posebaj v dežju so vrhunske in navkljub širini 245 nisem nikoli zaznal, da bi "spustile" So pa v dežju tudi Conti vrhunske. Proti Bridgestonkam so kot vesoljska ladja proti biciklu.
Ne bo. Spredaj imam sedaj že četrto leto in ni sledi o rji. Medtem, ko so bili na moji in od gelipterja že takoj drugo leto ritni (Ate prvovgradni). Že na daleč se jim vidi, da nimajo nobene zaščite.
Fantje, dejte raje kako dobro stvar pobrat od sodelavcev in znancev. Ne pa vožnjo z rabljenimi zimskimi gumami poleti. In to po možnosti v nalivu. V tem primeru ta kombinacija zmaga. 😉
Sem šel danes pred izletom na pumpo in dopolnil spredaj na 2.6 in zadaj na 2.5. V vožnji ni razlik, tako da bo kar ostalo pri tem tlaku. So pa Made in Germany.
V bistvu mogoče niti ne... bolj to, da Bridgestonke niso bile še tolk slabe. Da ne bo narobe razumljeno - ni mi žal, da sem zamenjal, sem pa vseeno mislil, da bo večja razlika. Imam pa občutek, ko @Alex tako grdi Turanzo, da je verjetno bolj kriv asfalt na obali, ki je v dežju verjetno res bolj jada od jade. Žal nikoli nisem bil tam v dežju, da bi lahko sprobal.
Dej mi še malo časa, da jih neko daljše obdobje uporabljam. Nekih napak nimajo, zdaj pa iščem tiste prednosti, da bi rekel, ja brž to nabavit.
Je res, da je asfalt bolj spolzek. A z Good Year - kami grem v istih križiščih
20 km hitreje. Z Bridgestonkami nisem nikoli bil v dežju siguren, kdaj bodo spustile in bom šel ravno. Ne rečem v suhem so bile vrhunske tudi Bridgestonke. Naslednje gume za 6-ko bodo najverjetneje michelinke pilot super sport. Da malo zamenjamo.
- folk rajši kupuje 1.2l turbo mlinčke z LCD TV na armaturki
- 2,5l motor vzbuja strah in trepet kakšna je to cestnina, zavarovanje in poraba
- mazda še vedno velja kot "butična" znamka, ki je ne moreš šraufati pod kozolcem
- povprečen kupec ne prepozna zanesljivosti bencinske mazde
- kot je omenil @Shrek ji tista rdeča barva glih ne šteje v plus
Realnost je taka, da ljudje v večini primerov ne kupujejo 2.5 motorjev. Če že, to ni znamka Mazda in kupijo pravi športni avto. Kupci si mslijo, če že pije, da vsaj gre kot se spodobi. Kupcev za te avte je zmanjkalo, ker so vsi na tem forumu, ki so imeli namen kupit tak avto to že storili. Tako, da je velik problem prodat te Mazde. V bistvu nemogoče.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se strinjam. Moja 6-ka dizel se trese v prostem teku popolnoma enako kot benzinska cx30.
Je pa cx30 tišja. V prostem teku sploh ne veš, da dela motor.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani