Veste, fantje, statistika je kot bikini kopalke na mladenki: saj veliko pokažejo, ampak bistvo pa zakrijejo...
Normalno, da je prodanih veliko SUVov in skoraj nič šestic. Pojdite v salon pa malo povprašajte. SUVi so do neke mere na zalogi, šestico boste pa čakali vsaj pol leta, pa nihče vam ne garantira, da bo takrat taka cena kot je zdaj. In kaj se potem prodaja? Ne to, kar bi ljudje radi ampak to, kar je trgovec mislil, da bi ljudje radi in je pravočasno naredil zalogo...
in pa tudi zaslužek je verjetno na cx-30 večji kakor na 6ki, tako kot vsi “trend suvi”
Pri podatkih (Prvic registrirana vozila v SLO) je na voljo polje "Datum prve registracije" in "Datum prve registracije v SLO". Izbrisal sem vse, ki imajo "datum prve registracije" drugacen od leta, katerega odbelujem... Novega avta tako ne mores uvozit drugace, kot preko uvoznika... tako da naj bi te stevilke predstavljale stevilo novih, registriranih v SLO ...
Ampak ti lahko kupiš pol leta star avto iz Nemčije
In o tem so debatirali v AMZS reviji - točne številke novih novih avtov res nimamo
Fantje so že dost povedali o interpretaciji teh podatkov... pa bi samo izpostavil, da ko gledaš malo reviewe na youtubu hitro vidiš, da so vse CX-60 testne, registrirane na nemške registrske tablice, čeprav so reviewi v drugih državah...
Tudi CX-5 je bila prenovljena in je ogromno povpraševanje po temu modelu...
Isto velja za slovenijo, skoraj vsaka avtohiša ima testno 3 in CX-30. 6ke npr jaz nisem nikjer dobil G194 modela lani na test.
pred 2 urama je Jest napisal:
Sem malo prefiltiral podatke dostopne na OPSI (Odprti Podatki Slovenije) in je rezultat za Mazdo za obdobje januar-november 2022 naslednji:
A so to vozila nova v slo 1 registrirana ali se gre tudi za vozila ki so uvožena npr iz DE in prvič registrirana v slo
Če si govoril z mojstroma, ki sta vedela, da voziš diesel, ne bosta govorila, da je z dieselom več stroškov in večja možnost okvare.
Selmarjev mehanik...ne bom o imenih...mi je povedal, da je bencinar zakon, diesel motorje ne kritizira, pove pa, da lastniki dieselov veselo plačujejo dražja popravila in vzdrževanje. To je moja izkušnja.
Sej to ma smisel...olje menjaš na 10k namesto na 20k; peskaš kolektorje vsakič ko se pržga lučka; menjavaš neke podložke injektorjev, ki so vredne 10 centov ampak jih moraš ker Mazda špara; pucaš egr, etc
Že to nanese najmanj enkrat več kot pri bencinarju
Potem imaš tu še pokvarjene serije kjer ti poči glava motorja ali pa utrga gred..al pa odleti kak injektor...
Potem imaš pa tu še nenehno spremljanje regeneracij pa pozornost kdaj lahko avto ugasneš in kdaj ne..
pred 11 urami je sportman333 napisal:
Še vedno ne morem mimo komentarja, koliko "pogojev" je ob teh mazdinih dizlih (in kaj mora novi lastnik paziti, upoštevati, za mene osebno noro, in upam da se mu ne bo treba s tem ukvarjati)....sploh ob upostevanju da se govori o avtu za verjetno okrog 40k eur....(kjer bi pričakoval, da si miren za x let od nakupa)....ali pa se po drugi strani piše prevec negativno za te mazda dizle...
Sam osebno ne razumem oz.sem enostavno zbegan ob tem prebiranju🤔👀😕
Moja prva Mazda, od prej torej nimam izkušenj z dizel oziroma skyactiv motorji. Živim v LJ in dostikrat mrzel avto prižgem in ga ugasnem tudi, ko pride temperatura do cca 70 °C ali manj. Zdaj je naneslo, da že nekaj mesecev delam zjutraj relacije in naredim v kosu 80 km. Sedaj z relacijami je povprečna poraba padlaa na 7.2 L. Po LJ mi , ko še mrzel motor ugasnem pokaže tudi preko 10 L na vožnjo.
Evo danes se mi zjutraj ni mudilo in sem za spremembo vozil na desnem pasu 40km, brez klime. Nato pa še nazaj brez, da sem ugasnil avto, z klimo, na levem pasu, dinamično, in sem imel po 80 km porabo 6.1 L. Včeraj ista razdalja 7.5, skoraj da brez 6. prestave😜
Moje ugotovitve za X 186 motor je, da do 140 km/h po števcu na AC gre poraba pod 7 L, tudi pod 5L, ampak preveč penzionistično. Nad 140 km/h je nad 7L. Po LJ pa 8L in več.....
Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.
Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji.
Dobro, če gleda novega potem ni neke panike. Garancija je sedaj koliko - mislim da 6 let, v tem času si pač krit. Potem imaš avto še kako leto ali dve in ga prodaš. Case closed - tudi z dizlom
Mja, to je dober protiargument, ampak spet, če je teh 15 km mestne vožnje jaz ne bi reskiral.
Od novih motorjev imamo relevatnega @Bossa z 2019 letnikom, a ma kdo novejši CD150 od njega? On recimo nič ne jamra
Možno z gasom do daske in 200km na števcu.... 😉Mi govorimo o povprečni porabi..... 😊👍
Tempomat je nastavljen na 128 kmh kar je razvidno iz slike, naredil sem krog po LJ obvoznici od BTC do službe in nazaj, ko sem imel svojo bivšo CX-3 na servisu.
Kod prvo hočem imeti ročni menjalnik, testiral sem oba 150hp dizelj in 165hp bencinar. Vozim se med tednom bolj ali manj samo po mestu 15-20km v obe smeri. Med vikendom pa naredim tam 100-130km vecinoma po avtocesti.
Zaj pa vprašanje, bolj všeč mi je da ima avto turbino ali bi bilo dovolj ti km katere naredim med vikendom, da bi se dpf filter očistil?
Tole je premalo za mazdinega dizla. Mazdini dizli so res posebni in moraš bit precej pozoren na samo vzdrževanje teh motorjev, kar bo pri mestni vožnji še toliko bolj pomembno. Ali gledaš nova vozila?
Kaj je pričakovano, da bo alfa tonale na prvem mestu? Ma folku se je čist že odpelal, ob poplavi plastičnih suv jajčkov so izbrali najslabšega možnega.
A vas ne moti, da triglav dobesedno gleda kje in kdaj ste na nekem placu? Pa vem, da to dela vsak app na telefonu, ampak da imajo pa pri zavarovalnici popoln nadzor nad mano bi pa morali dat zavarovanje brezplačno
Za 200 eur letno imajo vse podatke lokacijske o tebi
Točno to, ampak dejansko se cjazenje oziroma cincanje prinese neko opazno razliko pri N/A bencinarjih, kjer je res razlika a izkoriščaš vse konje, ki so na voljo šele tam nekje pri 6k obratov al pa uporabljaš polovico konjenice in probaš pršparat dva litra ali več z vožnjo do 3k obratov.
Pri dizlih je drugače in teli maksimalni konji so na voljo kmalu po 2k obratov in neko cincanje al pa taka dinamična hitra vožnja ne presežeta liter razlike v porabi. Tako, da pri dizlu res ni treba mašit motorja, ker prihranka ne bo. Mogoče trenutno na dolgi rok pa bo hitr kakšen servis več zarad tega pa bo šel ves prihranek pri porabi lepo papa.
Pa še enkrat, ne govorimo o teranju avtov ves čas do konca in pri visokih obratih, ampak pametno in odločno izkoriščanje celotnega spektra uporabnih onratov.
Pri menjavi olja imajo še najmanj za zajebat kšni vajenci. Motorja razkopat jim pa nebi dal.
Tako so sodelavcu scenica zajebal vajenci na servisu, kjer so menjali jermena itd...
Daleč od tega, da sem mislil karkoli slabšalno ali tako. Ampak hotu sem samo utemeljit da imamo nekateri tu na forumu znanje, da mašinerijo vzdržujemo sami in to na način, ki je za dolgi rok za mašino morda celo boljši, kot tisti iz pooblaščenca. In to znanje tudi delimo in se dopolnjujemo drug drugega na forumu.
Mislim,da tule nismo glih relavantne osebe da pišemo kaj je dobro za "mašino"🤔
Obstojajo strokovni članki o tem, pa še ti niso enotni, ker se motorji hitro spreminjajo in tudi materiali z elektroniko vred. Upam le,da nekaterih oslarij kdo tukaj na forumu nebo vzel za res......🥴
Lahko le dodam,da lepo ravnanje s avtom sigurno ne škodi ničemur,preverjeno iz mojih izkušenj. Zato vam polagam roko na srce , ne terajte jih preveč saj so to vaši avteki- Mazde.....😉👍
Veš Bini, vsakič ko peljem avto na Mazda servis kolebam 50:50 ali menjam olje sam, ali pustim tistim vajencem, da mi šarijo po avtu. Pa vsak avto ki sem ga vzdrževal sam, se še vedno vozi po naših cestah... tako da po moje sem precej relevantna oseba za pisat o temu, kako vzdrževat avto
Drugače pa šalo na stran, nekateri potem takole ko kupujejo avto vzamejo raje tistega z manj km, prevoženimi hladnimi, v mestu, pa s servisi glih da ne na 30 tisoč. Vsi moji avti pa so bili do sedaj pošteno servisirani in prodani, pa se še kar vozijo na naših cestah. Da je pa pač menjalnik na G192 pri 150kmh nastavljen na 3 tisoč obratov pa ni moja skrb
pred 2 minutama je TBA napisal:
Pismo kak ti je pa to ratal?
js mam 3ko pa mam povprečje tm okrog 6,7-7,2. je pa isto G120
Dokler sem živel v LJ sem imel višjo porabo ja, saj sem o tem pisal tu na forumu. Potem je pa relacija zbila to na 6,5.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
in pa tudi zaslužek je verjetno na cx-30 večji kakor na 6ki, tako kot vsi “trend suvi”
Povezava za deljenje
Deli na druge strani