Ne vem zakaj človek ne spusti ceno, če vidi, da avto ne gre, pa že eno leto ga prodaja. A ni boljš mal bule narest na tem avtu, pa se ga losat, že kje na drugem avtu pol not dobiš 🙂
Tako zatečenih avtov s takimi cenami bo vedno več, ker so bili nabavljeni, ko so bile cene v vzponu sedaj se pa cene umirjajo ali pa celo padajo...
Ja, vsak določen model vrže slabo oziroma dobro luč na celotno znamko in njeno modelno paleto.
Računica je da se hibrid izplača oziroma pride njegova pozitivna lastnost na plan v kolikor delaš mestne relacije oziroma je vozilo stalno v pogonu (taxi in razne dostave ; prvi pri nas so imeli Priuse leta 2005 v bivšem podjetju Rumeni Taxi kateri se danes prodajajo. Priusi so znani po cekovanju baterij in slabih plastikah.
Ja res je zato bi pa tale debata spadala kam drugam ne pod temo CX-30.....
Pa čist resno sem vprašal o moči ISG-ja in kapaciteti baterije pa očitno ni tako lahko priti do odgovora.
Nekje na netu je sicer omenjeno 5,2kW za ISG in 0,216kWh za baterijo. Tole je premalo za neko hudo pomoč pri speljevanju je pa lahko v pomoč pri zaganjanju motorja po samodejnem ugašanju, da je to mnogo manj občutno. Ne vem, sem iskal kaj več na to temo pa so informacije skrite razen teorije kako to deluje. Kolk pa kej dejansko pomaga in kje se pozna pa izgleda kot da gre za vojaško skrivnost.
Eeee, zato ga moreš pa kupit, da to izveš..... 😜
Zato pa lastniki x186tk vemo, drugi pa lahko samo ugibate in dvomite... 😉
Mikro hybrid- klasičen start stop 12v sistem, zažene preko zaganjalnika
Mild hybrid- imamo 48v sistem, uporablja alternator, ki služi za zagon, polnjenje baterije, regenerira energijo med zaviranjem, pomaga pri speljevanju in pospeševanju. To vse preko mikro jermena
Full hybrid- kot ima toyota 400v sistem omogoca vožnjo na strom do 5km vmes se vkljyci motor in polni, poganja itd.. bsterije so velikosti do nekje 1,2kW
Priključni hybrid- isto kot full hybrid le da ima večjo bateriji do cca 15kW in omogoča vožnjo na strom do cca 100km
Električno vozilo- čisti štrom baterije do cca 90kW odvisno od vozila, pač polniš na postajah ali doma en teden (hec)
Električno vozilo rex: je pa električno vozilo ki ima zraven še en mali mali motor z notranjim izgorevanjem, ki pa služi kot podaljševalnik dosega, po domace ko zmanjka stro a se vkljuci in služi kot generator.
To je to 😁
Super napisano, zdi se mi pa, da ima Mild Hibrid od cx30 le 24v baterijo... 👍
Ma to itak ja, sem pa malo googlal pa vidim, da ima precej folka težave s tem, ne samo s Samsungi. Prva stvar je, da ga dam iz ovitka ven, to je itak killer. Idealno bi pa bilo, če bi bil tam pred režami za zrak
Mild hybrid, ima alternator, ki se obnasa kot elektromotor in preko mikro jermena pomaga motorju. Torej pro speljevanju alternator spremeni "namen" in je elektromotor kateri poganja mikro jermen in posledično pomaga glavni gredi. Nekatere verzije pa imajo celo zagon motorja preko "alternatorja"
Točno takšna je ta stvar, zato zdaj še bolje pelje, ker so mu na tak način povečali moč.... 👍
V četrtek sem imel cx30 na servisu zaradi vpoklica.
Pregledali so hladilni sistem, motor nadgradili z novim softverjem. Moram priznati, da sedaj motor bolje vleče na nižjih obratih. Kot, da ima nekaj več navora.
Ja sedaj so dodali tisto konjenico, ki je manjkala do 186KM..
pred 27 minutami je Boss napisal:
Softwarsko so ti dodali app turbo. Se pozna a ne? 🤪
Ne, baterija vejo moč doda pri speljevanju in pospeševanju... 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Srečno na tej poti.....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani