Kar se ti?e pa flashluba sem pa iz zanesljivih virov izvedel da je natego. Jaz ga sicer imam namontiranega v avtu vendar ne bom vel zlival olja notri ko mi ga zmanjka.
Informacija o tem je pri?la od japoncev, ko so delali teste in ugotovili da je larifari.
LP, S
Dejstva - dokazi ???
Druga?e pa za mojo biv?o pi?e da ni obvezen je pa priporo?ljiv, pa za tistih par ? me tud nau konc.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Imam Mazdo 6 in me zanima ali je mo?no na kakr?enkoli na?in nastavit oz. sprogramirat, da bi z daljincem odpiral in zapiral okna, tako kot je to obi?ajno pri novej?ih modelih?
Na?eloma ne vidim nobenega problema pri tem, ampak o?itno, da je, saj nikjer na internetu nisem na?el re?itve.
Je pa Mazda letnik 2004.
lp
m
Pri letniku 2004 to NI mo?no.
Od 2005 naprej pa je.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
No ja ne ga srat, zrihti si zadeve kot je treba da ti ga ne zagrabi kaj.....Tud za motor ni dobro da je preslaba me?anca
Da pa lavfa nad 1000 samo na plin je pa normalno...ne glede na ler ali ne (ne vem ker sistem imas to?no) samo ko avto preklopi na plin ti mora delati stalno na plin - a ni tko - lahko pa da imas sekvencno da ti dela samo nad 1200rpm....?
Jur?ek s5 bu?e trosi?.
Njegov sistem ko 1X dela na plin dela na plin tud pri 400 obratih.
Je pa seveda mo?nost da ima nastavljeno da pod 1000 obrati preklopi na plin, to se na?eloma zelo redko uporablja, pa ?e to samo ?e ima motor te?ave s plinom(no?e sodelovat tako kot je treba) pod 1000 obrati.
Da smrdi po plinu pa sm ve? kako gre, eno cev dol pa je.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
jaz skoraj zmeraj zavohavm plin po tankanju, ampak sem pol ugotovil da zaradi tega, ker sem ?e moker (od plina) ventil oz. nastavek vrgel v avto. Jah, pol ko pogrunta? se ti sli?i logi?no...
Zdaj pa ko grem pla?at pustim nastavek zunaj, da se zlufta in je OK.
Man nkol ne smrdi po avtu, mi je pa parkrat pozimi zasmrdel na semaforju., samo sem pa takrat tankal na barju, od takrat ne tankam na barju pa mam mir.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
novi m3, ja. samo m3 je proti m5 manj zabaven, vsaj meni, ima ful ?uden menjalnik :S
neki cuka nonstop.
Vozil sem M3 zadnji model s avtomatiko in tudi ro?no (paddle shift na volanu)in zadeva tako puli da na ro?nem tud kuplunge nebi stisnil do konca ta ?e puli da ne ve? al bo sede? zdr?al al ne.
Ima tudi sistem s katerim prilagaja? kako hitro odragira ko stisne? ro?ko.
Vozil sem tudi M3 CSL, o tem pa res nebi zgubljal besed, to je pa ?isto adijo.
?e v novem M3 menjalnik cuka je potreben softeverski apgrejd, so sonardil kolegu in zdej dela bp.
PS: Temu majstru ki ima oba sem delal magnetne nalepke ki naj obi dr?ale do max 130-150 km/h in potem se je ?udil ko so mu pri 250 km/hza?ele odpadat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Da? ga na shrani si al pa na jutube, pa pol da? samo link do tam in je to to.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani