Guma res izgledajo mestoma poškodovane, vendar zaradi teh poškodb menda niso nevarne (ni poškodovana stranska mreža-konstrukcija pod gumo). 2 x sem bil pri vulkanizerju zaradi podobnih poškodb pa je dejal, da je poškodba lepotne narave.
Če so Michelin Pilot, ob zmerni vožnji komot zdržijo še eno sezono, ker se nadpovprečno dobro držijo ceste v mokrem. Kolk mm je to profila, ker slabo vidim? Če samo 3 mm, potem je pa res počasi potrebno razmišljat o novih.
Kako pa veš, da ni struktura poškodovana? Če je takole zdelano je bil kar lep juriš na robnike. Jaz osebno ne bi niti sekunde čakal in bi menjal - ni vredno reskirat in se tolažit, da je nek XY vulkanizer rekel, da so v redu. On ne bo nosil odgovornosti, voznik/voznica jo bo.
No to je kronski dokaz kaj si ljudje zares želijo. Sigurno ne nekih škatlastih SUV-ov ampak prave avtomobile, tiste za dušo. Ker jih pa v redni prodaji praktično ni več so pa cene take kot so za dvajset let stare.
Njega niti ne moti toliko to, da je nepremičnina. Bolj ga motijo stalna popravila in ruzina na kolonah in vratih. Da ne govorimo o tem, da se mu lupi lak na sprednji havbi, kar je itak stalnica pri Francozih.
Ja, cx30 je pravi space shutle proti temu njegovemu čudu od avta.
Ampak, avto je star 13 let... logično je da ne bo vse tako kot pri novem. Če bi bilo to nepomembno kolk je star bi vsi vozili stare. 13 let za avto ni malo, vprašanje kolk kilometrov je že za njim, tako da je za pričakovat, da se bo kaj pokvarilo, tudi kakšen lak ni bil dobro narejen. Tudi pri Mazdah so nekateri v preteklosti imeli precej rjavenja, pa še danes se najdejo kakšne feltne, kjer lak odstopa.
Nikakor ne zagovarjam Francoza, ampak samo pač dejstva, da skoraj nov avto pač ni enak 13 let staremu. Zato je vedno subjektivni pogled nekoga, ko se iz 13 let starih jajc vsede v nov avto. Je razlika, ampak enako bi bilo, če bi se vsedel v večino novih avtov. Zato taka "navdušenja" vedno jemljem z rezervo.
Pa to ni nikakršno kurcanje čez karkoli ampak več ali manj ljudje tako funkcioniramo, ko naletimo na nekaj novega.
Sam to niti ni tolk težko, da mu je CX-30 bolj pri srcu. Prvič je vsaj desetletje novejši model, slabih 200kg lažji z bistveno boljšim motorjem kot je tisti podhranjeni mlinček od litra in pol HDI, ki zmore jedva 110KM in ene tolk navora kot Skyactiv-X. Zdaj pa računaj 1600kg pa 110KM - ma to na dober dan jedva da gre pod 13 sekund do 100km/h.
Pri tem anemičnem Pugiju si upam trdit, da bi bil tvoj kolega navdušen tud nad novi Dusterjem.😜
Itak, da vedo, kaj delajo. Še nekaj let in tej športni, "potratni" Ferrariji bodo preteklost. Pač se prilagajajo povpraševanju na trgu. Kar se tiče pa obrob na cx30 pa ne verjamem, da jih bodo zmanjšali. To je zaščitni znak cx 30. To jo naredi prepoznavno.
Zanimivo, da so veliki večini "neodvisnih" ljudi, ki niso na mazda forumu in niso obremenjeni z kometarji nekaterih, prav te obrobe zanimive.
Kakor tudi ne motijo nobenega sanke na karavanski 6-ki.😉
A ti neodvisni so lastniki Dacie. Ti imajo navadno nižje standarde glede ogromno plastike na avtih pa naj si to bodo obrobe al pa sanke na strehi.
Žalostno je, da je Ferrari sploh naredil SUV-a, tako kot nekoč karavana. To so butasti načini kako lovit kupce. Ferrari je nišna znamka superšportnih avtomobilov in ne trendovskih prevoznih sredstev.
Je pa drugač iz slike lepo razvidno kako bi CX-30 lepše izgledala z nekoliko manjšimi obrobami okoli blatnikov in karoserije. Verjetno bo na enem izmed prihodnjih FL-jev to popravljeno.
Pa še jaz sem se malo poigral z brezplačnim programom za videomontažo >> CapCut ... ki ga mimogrede priporočam, če kdo ni prav vešč takih opravil ... ... Je dokaj enostaven... hiter... in brezplačen ... ...
Vozil .....vse je odvisno kaj pričakuješ od teh avtov. Meni osebno je pri teh američanih fascinantno njihov zvok. Sem vozil tudi porša 911 turbo pa enga starega ferarrija ampak mi je ta zamolkl zvok pri amerigosih bolj cool kot pa tisto rezgo piskanje. Ampak to je stvar okusa.Kar se pa tiče voznih lastnosti pa itak nima za burek proti tem evropskim športnikom.
Vozil Dodge Viper tisto prvo različico v 90-ih. Pojavnost, predvsem pa zvok, ki ti dvigne vse kocine o pospeških pa raje ne bi, ker si nisem upal po moje tud 50% stisnt. Je pa res, da to je bilo pometanje, sploh, ker ni imel nobenih varnostnih sistemov razen ABS. Ejnšlag pa k pr kamionu, da v ozke ulice brez popravljanja sploh ne moreš pod kotom 90 stopinj. Ampak a bi ga imel? Prec pa takoj. Imajo ameriški "mišičnjaki" en tak "je ne sais quoi", ki se ne da razložit tak ona hitro.
Saj veš, najbolj te pri drugih motijo enake napake, ki jih delaš tudi sam. 😃
Pošteno povedano in absolutno podpiram to, da folk poteši svojo radovednost tudi na področjih, ki niso "njegova domena" edino tako rasteš v življenju. Še 1x respect.
Super, na tvojem mestu bi to priložnost čimprej izkoristil. 😃
Od malega me zanima, kako stvari delujejo. Kot otrok sem razšraufal (uničil) šivalni stroj, kolo, razne ure,..... Ko smo kupili nov TV sem ga po 2 tednih že odprl, da sem videl, kako izgleda od znotraj ... 😂 Zato bi mi bilo všeč, da lahko gledam, kaj in kako mehanik šraufa. Ni pa to všeč vsem servisom, da vidiš, da menjava olja in filtra, za katerega ti računajo 1,5 ure dela, traja efektivnih 10 minut + 20 minut birokracije + 10 minut za pranje vozila.
Pa si ti finomehanik al pa elektrotehnik, serviser biciklov da smeš to delat? Da ne boš hud, ker te mal drezam glede tvojih prvotnih izjav, da kdor ni šolan oziroma celo diplomiran na določenem področju, ne da samo ne sme se tega področja dotikat ampak ga ne sme niti komentirat. 🤪🤣
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kako pa veš, da ni struktura poškodovana? Če je takole zdelano je bil kar lep juriš na robnike. Jaz osebno ne bi niti sekunde čakal in bi menjal - ni vredno reskirat in se tolažit, da je nek XY vulkanizer rekel, da so v redu. On ne bo nosil odgovornosti, voznik/voznica jo bo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani