Jaz sm v bistvu podtalni pogozdovalec morosta in razseljevalec mostiščarjev. Ker v nasprotnem primeru je lov na nutrije s protiletalskim topom preveč enostaven.
Ne vem samo vedno sem pričakoval elektromotor za menjalnikom. Me res zanima kako to zgleda v EV načinu, ker če ne prilagaja pravilno prestavljanju se vožnja v EV načinu verjetno čuti, kot nehotno pospeševanje al pa zaviranje tud v primeru, ko je enakomerna hitrost.
Bo @Jest povedal kako zgleda, recimo pri prestavljanju iz 2. v 3. pa pol v 4. Takrat bi se to moralo najbolj čutit, če se. Če pa je smooth like a butter pol so pa inženirji res naredili odlično delo.
Ima zelo podoben zato je zanimivo, ker prestavlja tudi v samo EV načinu delovanja. Se pravi šalta tud zgolj na elektriko, kar nekako oddalji od uporabe elektromotorjev pri ostalih EV-jih, kjer prestav ni.
Ma ne vem, če je res vse na ljudi zvračat. Že sam moram biti kr dobro pozoren, da vidim, a mi gorijo luči al ne, podnevi v dežju. Sistem je auto, ravno zato, da prepreči pozabiti prižgat luči, ampak v trenutku, ko pa dela bolj po svoje je pa prej narobe kot pa pomoč.
Tolk avtomatike, ampak da bi izkoristili senzor za dež in vklop brisalcev, da bi to zaznal in takrat obvezno vklopil luči - hmmm tolk daleč v razmišljanju pač načrtovallci očitno niso prišli.
Sej sej, to je to. Pri bateriji torej, ko si pri kilometrih, ko si končno začel biti bolj ekološki od ICE in ko bi se že poznala razlika v stroških goriva moraš baterijo za 15k€ zamenjat. Cela zmaga je tole z elektrifiakcijo res.
Evo, dva neprilagojenca - eden, ki mu je vseeno pa kr v rdečo, drugi pa z nelegalnim skuterjem, po dvopasovni cesti z vsaj 40km/h. Škoda, da nimam zadnje kamere, ker je ta drugi neprilagojenec, kr neki odpiral in loputal z vrati od prvega neprilagojenca. V glavnem road rage v vsej svoji pristnosti.
Na busu sem bil nazadnje leta 2016, ko sem šel po saaba. Aja pa par izletov še
Ja, k rabiš zračne linije slabih 6km z busom cca 45minut na dober dan, z avtom pa 15min za 15km po obvoznici, pol veš zakaj se na voziš z javnim prevozom. Raje si sposodim električnega, če je res nuja.
Sej ni treba, da je samo BMW al pa Audi, lahko je recimo tud Porsche z nemškimi tablicami al a tud recimo Citroenovo kapelca na štirih kolesih. Skupna točka, vsem se blazno mudi
Hmm ja, zdej si pa turbodizla našel s tono navora, kjer se pri pospeških iz nule res nekoliko pozna. Ampak pospešek od nule kej dost ne govori o dinamiki vožnje. Ker verjetno res nismo ubrisanci, da bi lovili destinke od semaforja do semaforja. Bistveno bolj pomembno je kaj se dogaja pri pospeševanju v gibanju, ko želiš prehiteti oziroma, ko se zapodiš v ovinke. Verjemi, da z Mazdo CX-5 z N/A bencinarjem kar lepo občutiš a je AWD in težji z več gibljivimi deli ter "vztrajnostjo" pogonske gredi in difirenciala zadaj.
za razliko je pri dizlu navor v veliko pomoč in dejansko pripomore, da so pospeški od nule res boljši, ker AWD prepreči, da bi se zavrtelo v prazno in gre vsa moč res samo v premikanje in ne zažiganje gum. Ampak vse ostalo je kljub temu slabše.
Aha, pa ne pri 1,6 tone težek visoko nasajen SUV in dobrih 190KM, ki jih duši še AT menjalnik z AWD. Res bo to letelo po ovinkih in užitek bo naravnost fenomenalen.
2 sta novi AWD, to pomeni skoraj 47k, preveč, ena je testna in ni awd samo tudi hočejo ceno kot da bo prodana nova. Kako je pa kaj z AWD a je dosti razlike v vožnji? Ne stanujem v hribih in ga v bistvu ne rabim, samo če bi mogoče kakega v Nemčiji našel za dobro ceno bi tud AWD vzel v kolikor se vozilo bolje vozi, samo ne vem kaj so prednosti in slabosti, a lahko kaj odpove itd.
Če kolebaš potem ne rabiš. Ker če bi vedel zakaj bi to mel potem ne bi kolebal.
slabosti:
- 99,9% narejenih kilometrov nimaš nobene prednosti
- avto je težji in bistveno več energije se izgubi na dodatnem prenosu na zadnji par koles
- poraba je občutno večja
- pospeški in dinamika vožnje slabši.
- nekoliko večja možnost okvar.
prednosti:
- več ali man zgolj takrat, ko je sneg na cesti in da še voziš v klanec.
- če avto uporabljaš mogoči tudi za lažje manj zahtevne offroad podvige.
Tako, da z FWD boš čist normalno živel čez celo leto.
Ne dvorjan ti mešaš jabolka in hruške, ker to nima nobene veze s Fordom. Mazdin 2.2 R2 in skyactivD so motorji, ki jih je Mazda sama razvila in ni noben rebadge še najmanj pa Fordov.
S Fordom je isto samo to, da sta oba dizla in cca 2.2 litra v oznaki. To je pa to.
Sej Belgija ni problem. Problem je od trenutka, ko se avto proda in je na tovornjaku oziroma ko pride na dvorišče v Slo. Kjerkoli od tovornjaka, do dvorišča al pa celo na kakem mimogrede postanku pri znalcih lahko teli kilometri čudežno izginejo.
Avtomobili v Nemčiji, ki gredo na jug imajo prevrtene kilometre vsaj v tretjini do polovici primerov. Torej, kaj pol? A rečeš, da si raje previden in preveriš, al si heroj in adrenalinski odvisnik pa greš na riziko? Ne vem, jaz sem raj pameten kot pa tak heroj.
Drugač pa nisem rekel, da ima ziher prevrtene. Rekel sem samo, da je potrebno preverit.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zakaj pa tega ne izklopiš?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani