Govorimo, da je odvisno od vrste snega... in ker je pri nas tega že tako bolj malo in je v večini moker in brozgast pol vseeno velja kar pravi @FuManchu.
Ampak najboljši je pa kompromis, če ga seveda lahko maš - ne ena ne druga skrajnost.
A veš kje je problem. Test je narejen v arktičnem krogu pri nizkih temperaturah in ob idealno poglihani zasnećeni podlagi. Verjetno je tam nekje okol -10°C temperatura snega. Tega pri nas nimaš in vse prej, ko naletiš na sneg bo ta v veliki večini moker in brozgast s kolesnicami in zrinjenim snegom. V glavnem niti priblino ne tako kot je tu v videu.
Zakaj ti tole razlagam: sam sem bil razočaran nad mojimi GY UG9 v mokri brozgi in snežnimi deskami. Res slabo, a ko sem 1x peljal z njimi po zmrznjenem snegu so se pa izkazale tako dobro, da bi človek kar vriskal in se vozil in vozil po taki podlagi. Tako, da kolikor je ta test dober je po drugi strani silno pomanjkljiv in za naše razmere vsaj kar se tiče voćnje po snegu čisto nereprezentativen.
Aja, v tisti brozgi, ki jo omenjam bi pomagalo le, da bi imel ožje gume.
Športna vožnja ne pomeni dirkaške vožnje. To je načeloma nekaj vmes, ko je še varno in kjer uživaš v ovinkih, ampak še ne dirkaš. To je neka taka dinamična različica, ki daje glih toliko adrenalina, da uživaš v vožnji in ne samo da se pelješ iz A v B.
Ja tukaj je res škoda, da Mazda pozablja na svojo zgodovino, kjer je bila v večini časa usmerjena na tak tip dizajniranja in tehničnega prilagajanja vozil, da so bile Mazde vedno nekoliko bolj športne kot je povprečje in dejansko nikoli dolgočasne kot je nekje povprečje v osebnem trasnportu.
Očitno je CX-60 bolj pada proti povprečju, čeprav na papirju števlke niso slabe. Ampak papir je nekaj vožnja in realnost pa nekaj povsem drugega. To je dokaz recimo pri Miati, kjer se je dalo s 110KM vozit zelo športno in uživaško pa to na papirju sploh ni bilo videti.
Gledal sem tale review pa tudi kar nekaj prejšnih s PHEV pogonskim sklopom in tole je res bolj za umirjene ljudi, ki gredo v leta, ko hitro premikanje skozi ovinke je prej nezaželeno kot hoteno in temu je očitno CX-60 namenjena.
Da ne bo zdaj kdo zatraumiral, kake pišem in da ni res, da je to avto za starejše bom razložil takole. To je SPLOŠEN trend v celotni avto branži in vsi gredo v to smer, ker avti so zanimivi le še srednji in starejši generaciji, mladih pa v globalu ne zanimajo sploh, ker oni majo telefončke in tablice in socialna omrežja in so srečni v svoji ozkosti. Poleg tega se boomerska generacija sploh umika, mladih je manj in to je potem rezultat zakaj SUV-i tako cvetijo in zakaj male pocketrocket oziroma hothach zadeve izginjajo hitreje kot sneg spomladi. Pa ne samo te celoten razred mini, malih ali pa celo nižji sredni razred avtov izginja.
In to je to zakaj je nastala CX-60. Pa grem nazaj na dizelsko različico. Bistveno je da je lažja in da se po navedbah pelje vseeno bolje kot težka krava od PHEV-a in kljub slabšim pospeškom na zaviti cesti zgleda bolje in bolj prepričljivo, kar je dokaz,da podatek od 0-100km/h je precej bullshit informacija in pove bore malo o sami dinamiki avta/SUV-a.
Poraba pri 6 litrih je za tako garo pri tej teži zelo spodobna. Sploh pri 6 celindrem 3.3 litrašu. To je v bistvu super in presenečenje, ker sem predvideval da bo prej bližje 7 litrov/100km.
Pa da vidmo še bencinarko 3.0 skyactivX kako bo pa to zgledalo. Kljub temu, da ne maram SUV-ov me tole kr precej matra in čakam na prvi test.
Konec je veselja. Od sedaj bo šla cena goriv samo še navzgor. Razen tega "znižanja" za par centov pri dizlu. 😊
In pol se ti sekiraš, ker maš po tvojih besedah največjega šparovčka na 4 kolesih. Al pač jamraš na zalogo, ker je to popularno in že danes veš kaj bo čez pol leta. Če mogoče @FuManchu še razumem, ker tist njegov bencinski požiralec goriva pač povzroči nelagodje že pri manjših dvigih cene. Seveda pa ker po drugi strani pa je nejevolja še toliko večja, ker dizel le prihaja na normalno ceno in ne na tako, ki so jo špekulanti sprovocirali.
Žal pa ker pač ni razumevanja dogajanja na svetovni sceni je pač Taubi najbolj primeren za udrihanje in sproščanje frustracij. Pa četudi imamo skoraj najnižjo ceno goriv v EU za kar je zaslužno zgolj ali samo ponovna uvedba REGULACIJE goriv - se pravi le nasprotje od tistega kar se je pleško zamislil in če bi njegova obveljala bi danes bilo gorivo vsepovsod od 25 do 30 centov dražje tako kot je cena na nereguliranih pumpah na AC-ju.
Evo, pa je nemški Thomas naredil enega prvih testov še z dizelco - sicer ta švoh pa RWD ampak men tole ne deluje slabo. Se je pa celo pohvalil se je da pomaga Mazdi finetunat CX-60.
Ma to je rak rana povsod... imel na enem službenem Golfu in pa vsa štiri vrata na Passatu. To je tako pokalo, da nisi vedel, a bo nekaj v rok ostalo, dol padlo al te bodo pa prijeli zaradi kršenja javnega reda in mira.
Če si doma recimo na 800m je fino imeti pando v teh tednih, ki ima gume širine 155. Ko so kvazi terenci ostali pod bregom v snegu od 60-70cm je panda prišla na šiht in domov
Jaz bi tud mel tako Pando, da gre v snegu namest mene na šiht in domov. Ampak 70cm, pa to je Pandi čez havbo
Pa tolk majo nekateri za povedat čez Mazdo... V bistvu bi bil pa kle gor en živ dolgčas glede servisiranja Mazd, če se ne bi pogovarjali o praktično vsemu.
Meni so moji starši fenomen. Vzeli kredit v frankih in fotr zdej "pizdi" čez te "oškodovance" češ kaj se pritožujejo, sej smo vsi vedli v kaj se spuščamo 😀
Pošteno in vsa čast za tako držo kot jo kaže tvoj oče.
Delam v taki ustanovi, ki daje kredite in točno v času, ko je bilo to najbolj popularno pa smo imeli strogo navodilo, da se obvezno pove v kakšen riziko se spuščajo komitenti, če vzamejo kredo v frankih. Verjamem, da je kdo tudi rekel, da je to malo verjetno ampak, da bi kdo rekel, da je nemogoče, da bi se zgodila taka stvar pa sem prepričan, da takega ni bilo. Problem je pišmevuhovski odnos marsikoga, ki je nekako navajen živeti iz danes na jutri brez, da bi vsaj malo razmišljal, kaj določena odločitev prinese na dolgi rok. Kaj bo čćez 5 let, kaj čez 10. A ima varovalko al gre v svet v stilu "kar bo pa bo". Glede malo verjetnega pa itak vemo, da je skoraj nemogoče zadet na lotu ampak nekomu pa tud to rata.
Če se izteče po pričakovanjih je cel car in se naokoli hvali, kak majster je v razumevanju financ, dogodkov in se trka ter važi pred drugimi, ki so šli bolj previdno z manjšm rizikom, da so šleve in reve. Če pa ne, je pa jok pa stok, pa kako so ga namerno zajebali, pa do so vse drugi krivi samo on ne, ker on je sistemska žrtev in zlorabljen s strani multinacionalk... itd itd itd.
Problem je, ce ge za tauje tablice… lahko so stevilke prave, a je zaposleni na prodajnem mestu izbral napacno drzavo…
Ne vem kako deluje za tuje tablice, ampak kakorkoli, hrček se je začel kurčit, pa preklinjat in bit ves pameten ter se obnašat kot da je doma, potem tudi nadzornica ni imela več potrpljenja pa je začela delat po PS-ju - ni vinjete... kazen. Če je bila napaka naj pokliče na bencinsko, kjer je kupil vinjeto in naj popravijo, če so tam zajebal. Sigurno majo sistem, da se to da. Sam glede kako hrček pizdari je verjetno isto bil pameten tudi na pumpi v stilu "kolko je to skupo" ipd pa se unmu ni dal z njim ukvarjat in mu je sam račun v roke potisnu pa vozi.
Točno to @Janez007... tole ratuje kot družba ljudi s posebnimi potrebami. Nihče ne bi več odgovarjal za svoja dejanja. Odloču si se tko.. OK... prevzemi odgovornost. Ne pa tam, prodajalec je kriv, nadzornica je kriva, Slovenija je kriva. Plačaš vinjeto, če jo je res, pogledaš račun, če je vse gor. Sam sem tudi odpeljal z bencinske brez, da bi plačal pa sem prodajalcu lepo povedal točilno mesto. Na prvem semaforju pogledam račun, prebledim, levo krug pa nazaj na bencinsko. Ni druge, sam bi bil kriv, če ne bi preveril.
Jaz mam tudi nekje toliko prevoženih par tisoč gor ali dol. Sicer v zadnjih letih delam veliko manj kilometrov kot nekoč. V mlajših letih, ko sem bil veliko na cesti, sem delal po 45000/leto.
Tudi jaz nekaj let okoli 35.000/letno, zdaj sem pa na okoli 17.000/letno.
Seveda je baterija požarno manj nevarna kot liter bencina, kjer je shranjeno bistveno več gorilne energije kot gorilni kapaciteti same baterije. Štos je bolj ali manj v tem, da bencin se sam od sebe ne bo vžgal, dizel še toliko težje, medtem, ko pri bateriji lahko pride do samovžiga, največkrat zaradi napak v proizvodnji posameznega elementa baterije (se pravi tistega cilindra cca 2x7cm velikega, ki v nekaj tisočih sestavljajo baterijski modul). Ker je takih baterijskih vložkov lahko tudi do 9000 za recimo Teslo S 100d je seveda možnost ene take baterije pač tolikokrat večja.
Trditev v članku, da je baterija negorljiva pri napolnjenostjo pod 35% ni resnična je pa res, da je tam najmanj nevarna za morebitni samovžig.
V glavnem, da se vrnem na prvotni članek, ki verjetno nenamerno izpušča dejstvo, da kljub temu, da je EV-jev na cesti procentualno zelo malo pa so poleg tega še vsi praktično mlajšega datuma in le redki starejši od 5 let, od 10 let pa mogoče le kak Prius ipd. To so bistveno bistveno premajhni vzorci, da bi se dalo karkoli sklepati iz tega kaj je bolj in kaj manj nevarno. Edino dejstvo je le to, da nivo gašenja pri EV je veliko bolj zahteven kot pri ICE in, da trenutno zo še ni problem, ki pa lahko postane čez leta, ko se bodo EV-ji postarali in ko jih bo bistveno več na cestah kot jih je danes.
Ampak smeh je, ker se res tako gasi te električne kosilnice. S to razliko, da ne poiščeš bazena ampak gasilci bazen pripeljejo k tebi, se pravi k gorečemu vozilu. 😊
Potop! Goreče litij-ionske akumulatorje je zelo težko pogasiti!
Ja Alex, sej zato se pa norca delam... v teoriji je to lepo pojasneno, v praksi pa skoraj neizvedljivo. Neki je testirat gašenje na nekem praznem prostoru, da gasilci "uvežbavajo" gasilske tehnike. Ko pa zadeva preide v produkcijo in je treba pogasit dejansko zagorelo Teslo v garažni hiši bodo pa naredili kaj? Predno pridejo tja z manjšim bazenom polnim vode bo preteklo koliko časa? In kaj potem avto gori, bazen postavljen. A gasilci bodo na horuk vsak na svojem koncu zagrabili goreč avto pri 1000+ °C in ga vrgli v bazen.
Še 1x, to je nočna mora vsakega gasilca in posledično pol tud lastnika garažne hiše, ki bo moral obnovit kompletno tisti konec garaže. Pregret beton se bo začel krušit in brez kompletne prenove bo garaža ostala zaprta.
Električnega se da čist enostavno pogasit. Kontejner vode pa cel avto potopit vanjo in pustit nekaj dni.
Tako je, zagrabiš EV-ja pod pajsko, poiščeš najbližjega mogotca z dovolj velikim zunanjim bazenom in vržeš avto notri. Zadeva simpl in efektivno rešena.
@Mraušk Mčk sej se vidi, da samo nadaljujem tvoj sarkazem, a ne 🤪
Jaz v praksi še nisem videl EV goreti, klasike pa ... Kakšno turbino raznese, zabasan DPF se vžge ... Skoraj vsako leto vidim en avto, ki gori.
DPF se ne vžge, ker to ni isto kot saje v hišnem dimniku, ki se lahko vžgejo. Pred desetletjem je bil vpoklic zaradi grelcev DPF-ja, ki so lahko se samovžgali. Ampak to mislim, da je takrat uporabljal BMW pa VAG. Ampak so z vpoklicem rešili problem.
Turbo na običajnih avtih ne raznese. To se zgodi kvečjemu pri ekstremnem tuningu, sam to ne paše zraven v to zgodbo. Pa tudi, če bi turbo razpadel je možnost vžiga majhna. Navadno pri ICE prihaja do vžiga, če kje gorivo pušča in curlja na razgrete dele, al pa da pride do kratkih stikov na napeljavi pa se ta vname.
Ne vem, samo jaz pa sem videl na cesti goreti avto v vsej svoji vozniški karieri zgolj 1x pa kljub temu vozim gasilni aparat s sabo. Verjetnost je sila majhna, ker če to pri 800.000 prevoženih km v življenju do zdaj bi človek rekel, da ni omembe vredna verjetnost, ampak vsaj je upanje, da pogasiš začetni požar. Večino tega časa, ki ga omenjam, EV-jev sploh še ni bilo in da je malo večji razmah le teh šele zadnjih nekaj let. Ko bo teh večina, takrat gasilnega aparata ne bom več vozil s sabo, ker je brez veze, saj z njim ne narediš absolutno nič, če se vžge EV.
Ma ne bodo se vžgala vse naenkrat, ampak verjetnost se poveča, če maš velik EV-jev gor in kako boš gasil enega, ki je parkiran nekje vmes, da se ne da prit niti zraven. Zelo hitro se vžgejo sosednji itd. Gašenje baterij je faking zajebano - vprašaj gasilce. Če je na odprt, kjer ponavadi testirajo in se da varno prit zraven je ok. Kaj pa tam, kjer os ozki prostori, natrpano parkiranje?
Zaenkrat so EV-ji še v veliki manjšini pa je veliko zavajanje to, da se govori, da se vname enako EV-jev kot ICE-jev. Seveda EV-jev je mogoče 5% ostalih pa 95%. Ko bo EV-jev 50% bo pa takih požarov 5x več. Verjetno je nekaj na tem, da so se odločili pri ladjarju za tako potezo. če ne bi bilo nič nevarno. Verjetno niso tako neumni, da bi si pljunili pa še usrali v skledo iz katere jedo?
Kar se pa LPG plina tiče je pa prepovedan v podzemnih garažah. Bolj zaradi tega, ker je težji od zraka in se ob morebitnem puščanju nabira pri tleh in v podzemni garaži je to težko prezračit. CNG je boljši, ker se dvigne in ga prezrečevanje lahko "obdela". Da bi zagorel je malo verjetno je pa verjetno ta prepoved vseeno bolj logična kot prepoved uporabe mobitela pri tankanju goriva. Pa imaš danes skoraj na vsaki črpalki še vedno ta znak s prečrtanim mobitelom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na poledici bodo leteli in eni in drugi - tam bi pomagali le žebljički oz. ježevke.
Drugače pa je... kvaliteta gum je najbolj pomembna, ampak jaz sem ti odgovoril le na tisto, ker si se vpiknil najprej in to je širina gum.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani