Žena naredi cca 3000km/leto na zimskih...6let,pa jih itak moraš zamenjati,k ratajo trde...
Za moje pojme,k delamo malo km...Dunlop je naj👍...Conti je v redu,samo ko je toplo so tako-tako...gre vodljivost rakom žvižgati...kr nekam plavajo levo/desno...
Semperitke sem pred leeeti že imel na Daewooju Racerju-raketa od gume.
Pirelli Scorpion Winter 19" na CX-5 so adijo pamet...ko bodo "šle" bom gledal spet Pirelli...al pa Dunlop🤔
Sem pa opazil za letne,da po novem delajo Dunlop Sport Maxx RT2 tudi v merah za CX-5😃...kao SUV verzija...ko bodo original Toyo "šle", mi RT2 ne uidejo...
Se držim navade kupovati zimske poleti,letne pa pozimi...kakor folk navali,ko je lih sezona,gredo cene gor...
Drugo je,če npr. skoz avte menjavaš,al pa lih prodajaš,al si lih kupil...tako,ko je in še en čas bo avto pri hiši, me pa zanima samo čim nižja cena za čim boljšo pnevmatiko.
In za ta cvenk tako gumo...težko🙄...vse kar je bilo cenejše je bil "hon-čon čajniz" ipd.
Sicer ne na Mazdi...za ženinega C-Maxa naročil zimske gume Semperit Speed-Grip 5 195/65 R15 91T 3PMSF EVc
Imajo stare Continental Winter Contact TS 860 že 6 let na grbi,in tudi profil je že na cca. 4mm...dobil pri liderpnevmatiku za 215,56 €/4kom.-top cena😃👍
Nisi me razumel. Da napises da so premikajoci deli in bencin razlog za vzige ICE avtomobilov moras bit posebne vrste bedak. ICE vseeno najveckrat gorijo zarad slabih el napeljav
Aha...oprosti😉,očitno res nisem zaštekal konteksta.👍
Pred eno uro je Jest napisal:
Si moraš mislit, koliko električnih aparatov z vgrajenimi baterijami ima folk doma… celo v spalnicah zraven postelje … In to so take naprave, ki praktično nimajo nobenega battery managementa… da o hlajenju ali ogrevanju teh baterij sploh ne govorimo ….
Se vedno sem mnenja, da mediji veliko raje zagrabijo razne zgodbice o tem, kako vsiakdrugi ali tretji EV zagori in da se tega potem nikakor ne da pogasiti… 😇
Samo je pa malenkostna razlika,če ti v žepu razčefuka tisto majčkeno,rdečo "pasjo bombico" ali pa tapravo ročno granato...
"Električna vozila so v povprečju manj nagnjena k požarom kot vozila z notranjim zgorevanjem, kar je posledica manjšega števila gibljivih delov in odsotnosti goriva, ki lahko povzroči požar. Požari na električnih avtomobilih so izjemno redki in običajno posledica nepravilne uporabe ali prometnih nesreč."
A to te pa ni zmotilo...da EVji in hibridi imajo vgrajeno baterijo,ki lahko povzroči še veliko gujši požar...tak,ki ga je praktično nemogoče pogasiti.
pred 27 minutami je Boss napisal:
Haha, a pa glih od društva, ki promovira e-mobilnost. Ja valda so pristranski do nezavesti. Sej ne vem al bi vse komentiral, ker je notri cel kup napak in nedoslednosti..
Mogoče samo tole:
Naj samo vzamejo statstiko za do 5 let starih vozil pa naj pogledajo procente tako kot se statistika pravilno izvaja in bodo podatki popolnoma drugačni in bistveno bistveno manj prijazni za EV-je kot jih poskušajo prikazat.
Ne razumem, zakaj se vedno tako brani EV-je, če pa je ta pritisk v večini namenjen samo temu, da se izboljša požarna varnost in da se pritisne na proizvajalce, da se resno lotijo zadev pa ne tako, da jih pometajo pod preprogo. Ne vem no sam a ni to naša skupna želja, da bi bili EV-ji tudi požarno bolj varni, al se motim pa je skupna želja, da probamo čim več prikrit tudi s potvarjanjem in prilagajanjem podatkov (recimo spet je notri tist enek graf, ki ga očitno noben ne zna brat pravilno)?
Ne vem naj se vsak vpraša za sebe kakšen interes ima.
+1
A si lahko misliš...eni imajo to celo v bajti parkirano...ne glede al EV al hibrid.
Bom kar tukaj na kratko oddal oceno Fabije k sem jo vozil v Grčiji,k se lih VAG pljuva...pa bom še jaz.
Na kratko-ne rečem za najeti avto po 45€/dan je bil lep deal...a drugače kot avto-drek od dreka.
Še dve leti nazaj,ko sem na Zakintosu vozil T-Roca se mi je zdel boljši...pač bolj dvignjen SUWjevski,boljsa notranjost,sedezi,lega itd...
Motor pri obeh slab-liter-turbomlinček,k je uporabna samo prva in druga prestava,za tretjo in višje moraš gazit pedal za gas,če ne hitrost pada...isto k pri T-Rocu se mi je zgodilo,da se je avtomobil v strmi breg v prvi prestavi ustavil...še žena ni mogla verjeti...pa je škodilaka skoz zagovarjala,k sem bentil...
V primerjavi lanska Kia Stonic z 1,4L atmosfercem je bila dirkalnik.
Dejansko se vidi,da so pri VAG avtomobil konstruirali le z varčevanjem v mislih...varčevanjem pri materialu in stroških proizvodnje.
Pa je bil čist nov...lih pri meni je šel čez 10.000km...
Sem pa hvaležen za izkušnjo,da sem lahko preizkusil Android-Auto v touch-screen verziji krmiljenja...
Sedaj,ko sem se pri svoji CX-5 res navadil,k imam vmesnik za wireless povezavo,mi je AA top...a ta enaka verzija v toucht nacinu je poden od podna...NEVARNA!!!, počasnejša,nezanesljivejša in neučinkovitejša...manjši ekran,zmeraj moraš ciljati drugam,in če zajebeš je še večji hudič...
V Mazdi,ko se navadiš,pa je neverjetno intuitivno...kot nekdaj hitro pisanje SMSa na telefonih z navadno tipkovnico...se še kdo spomni tega...stare Nokie ipd.
Trg sicer zahteva touch,a Mazda ima tukaj prav...hitreje in varneje je preko koleščka.
Super za iskušnjo,k se človek hitro razvadi...pol ko pa se spet vsedeš v "avto"...nasmešek na ustih😃
Še nekaj moram dodati,kar sem pozabil omeniti,in me je zelooo motilo.
Črički vsepovsod in nonstop. Kot da se cela šasija skoz zvija in od vsepovsod škripa...da znoriš...res "kanta od kante"👎
Ni lih taprava tema,pa k sem lih tukaj napisal...ne bom več smetil.
Si opazil trend da večina ne parkira več v bližini EV ter jih ignorira tako v križiščih in drugje kolikor je le mogoče?
Jaz se jih že izogibam...sem že pisal o tem...parkiram tam,kjer si vozniki EVjev ne upajo...najboljše razne rampe in brežine...lih fajn,k imam na šihtu lih to😃
pred 59 minutami je dvorjan napisal:
Ja, ko bi le to držalo. Meni so v prestolnici z vrati pobutali obe strani, ne pa da bi se držali stran. Strah pa tak. Najbolje da na list napišem: pozor vnetljivo. 😃
Nisem toliko v tem,a vseeno vem,da imajo vse tesline baterije t.i.heathpipe hlajenje,kjer se heathpipe po vrsti dotika vseh celic.Heathpipe sama ne potrebuje napajanja,da bi delala. Torej tudi če je avto "ugasnjen",so najmanj vse celice na isti temperaturi...ker heathpipe sama ne "hladi",ampak le prenaša toploto iz višjega na nižji temperaturni potencial....torej v bistvu hladi le tiste celice,ki so toplejše od ostalih,tako da "greje" ostale.
Vprašanje je tukaj,če pri tesli deluje hlajenje,ki odvaja toploto od heathpipe-jev tudi ko je avtomobil "ugasnjen"?!
Vem,da pri boljših modelih z toplotno črpalko le ta pozimi baterijo do neke mere greje (tudi ko je avtomobil ugasnjen),da se zmanjša stopnja degradacije baterije...vedeti,kako je to pri pretopli bateriji,ko je avto "ugasnjen" bi bilo zelo zanimivo🤔
Bom kar tukaj na kratko oddal oceno Fabije k sem jo vozil v Grčiji,k se lih VAG pljuva...pa bom še jaz.
Na kratko-ne rečem za najeti avto po 45€/dan je bil lep deal...a drugače kot avto-drek od dreka.
Še dve leti nazaj,ko sem na Zakintosu vozil T-Roca se mi je zdel boljši...pač bolj dvignjen SUWjevski,boljsa notranjost,sedezi,lega itd...
Motor pri obeh slab-liter-turbomlinček,k je uporabna samo prva in druga prestava,za tretjo in višje moraš gazit pedal za gas,če ne hitrost pada...isto k pri T-Rocu se mi je zgodilo,da se je avtomobil v strmi breg v prvi prestavi ustavil...še žena ni mogla verjeti...pa je škodilaka skoz zagovarjala,k sem bentil...
V primerjavi lanska Kia Stonic z 1,4L atmosfercem je bila dirkalnik.
Dejansko se vidi,da so pri VAG avtomobil konstruirali le z varčevanjem v mislih...varčevanjem pri materialu in stroških proizvodnje.
Pa je bil čist nov...lih pri meni je šel čez 10.000km...
Sem pa hvaležen za izkušnjo,da sem lahko preizkusil Android-Auto v touch-screen verziji krmiljenja...
Sedaj,ko sem se pri svoji CX-5 res navadil,k imam vmesnik za wireless povezavo,mi je AA top...a ta enaka verzija v toucht nacinu je poden od podna...NEVARNA!!!, počasnejša,nezanesljivejša in neučinkovitejša...manjši ekran,zmeraj moraš ciljati drugam,in če zajebeš je še večji hudič...
V Mazdi,ko se navadiš,pa je neverjetno intuitivno...kot nekdaj hitro pisanje SMSa na telefonih z navadno tipkovnico...se še kdo spomni tega...stare Nokie ipd.
Trg sicer zahteva touch,a Mazda ima tukaj prav...hitreje in varneje je preko koleščka.
Super za iskušnjo,k se človek hitro razvadi...pol ko pa se spet vsedeš v "avto"...nasmešek na ustih😃
Eni vsi presrani... da ne upajo niti avta zraven EV parkirat...
Ne,da ai ne upam...samo,za kaj bi pa "prosil"🙄....
Sice par itak lahko kasneje kdo EVja zraven porine.
Se je že zgodilo enkrat na Lj. parkingu kjer imam šiht,d je en avto zgorel,in oba sosednja...moj pa za 3-4 avte stran....
Če lahko na kaj vplivam,definitivno bom...da bi pa namenoma poleg EVja parkiral....ja seveda...
Namenona parkiram na takih delih parkingov,kjer EVji neradi parkirajo...rampe,brežine ipd....vsaj na parkirišču pri žel. postaji v Lj imam to možnost,in če se le da parkiram na brežini ali čisto zgoraj na rampi...tam je bolj zajebano parkirati,in mrsikdo si ne upa😄...moraš znati avto obračati😁
Še ena prigoda...ko smo prišli na privat parking zraven Zg. letališča,mi je ponudil prostor zraven Ioniq-a...in sem rekel,če ima še kje drugje prosto...in vpraša zakaj...in rečem,k je EV...in pravi,da nihče noče zraven parkirati😂...in mi je ponudil zraven enga BMWja😄...ajd,je že bolje...
Med potjo do letališča pa se tako pogovarjamo in pravi,da njemu pa je ena stara škrpeta čist zgorela,k je imel kratki stik na ploščah baterije...je kupil eno najcenejše sranje,in da nikoli več noname baterije...da ga je izučilo...samo še Exide,Varta ipd.
Tudi ta aspekt problematike degradacije vrednosti EVjev bo nekdo moral "požrti"...ker leasing ponudniki bodo počasi zrinjeni v kot,in bodo morali začeti ponujati drugačne pogoje za EVje...če ne bo to za njih le še izguba.
Pri nas glede tega mogoče še ni tako daleč...pač ne vem,kolikšen del EVjev je pri nas prodan firmam....a bomo kmalu videli🙄
Nemški proizvajalec avtomobilov Volkswagen zaradi nezadovoljivega povpraševanja kupcev po električnih avtomobilih in močne konkurence iz Kitajske načrtuje odpuščanje tisoč zaposlenih, poročajo nemški...
Zanimivo bo,kakšno prodajo bodo imeli kitajski proizvajalci EV-jev,ki se bodo prodajali v EU🙄...koliko je trg že zasičen,oz. koliko je še interesentov za nakup EVja...po kakšni ceni,in kakšno "kvaliteto" za kak cvenk so pripravljeni sprejeti.
Po moje...nekaj jih je še,ki bodo "padli" na lepo ceno kitajcev,pol bo pa tudi pri kitajcih počasi kriza...k lahko ti "štancaš" maso,samo,ko nihče ne kupi...in od danes na jutri proizvajalec "izgine"...poznamo zgodbe iz 80-ih npr. Chrysler...k so forsirali,pa "spizdili",pa Rover...itd...
Kitajci itak trenutno že "cepajo kot muhe"...2-3 proizvajalci bodo mogoče ostali...pa da vidimo kdo od kupcev se bo "sam sebe nafu..."😂...še bo zanimivo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Žena naredi cca 3000km/leto na zimskih...6let,pa jih itak moraš zamenjati,k ratajo trde...
Za moje pojme,k delamo malo km...Dunlop je naj👍...Conti je v redu,samo ko je toplo so tako-tako...gre vodljivost rakom žvižgati...kr nekam plavajo levo/desno...
Semperitke sem pred leeeti že imel na Daewooju Racerju-raketa od gume.
Pirelli Scorpion Winter 19" na CX-5 so adijo pamet...ko bodo "šle" bom gledal spet Pirelli...al pa Dunlop🤔
Sem pa opazil za letne,da po novem delajo Dunlop Sport Maxx RT2 tudi v merah za CX-5😃...kao SUV verzija...ko bodo original Toyo "šle", mi RT2 ne uidejo...
Popravljeno od skritikrtPovezava za deljenje
Deli na druge strani