Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Mogoče še dodam in poudarim - v primeru, ko imaš lastniško nepremičnino, kar večina mladih in tudi malo manj mladih nima. Tu se začnemo pa potem pogovarjati o vedno večjih ekonomskih razlikah med ljudmi. Enkrat sem poslušal intervju z Avstrijko, ki živi na Dunaju in je sama rekla, da ima lepo urejeno življenje, ampak se zaveda da zato, ker je bil stanovanjski problem rešen preko imetja in lastništva v družini. Drugače bi bila zgodba živeti tam čisto drugačna in veliko veliko bolj zakomplicirana. Pa to na Dunaju, ki je tudi eno boljših mest za življenje.

 

P.S. Naš standard pa tudi bazira skoraj samo na tem, da ima večina ljudi rešen stanovanjski problem preko družine. Če gledamo gospodarstvo je vse bolj na trhlih temeljih - nikakršnega ustvarjanja dodane vrednosti z lastnimi produkti, itd.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Potem malo velja, kar govorim zadnje čase. Večina tule se ne zaveda, kako se je nam v zadnjih 30 do 35 letih standard dvignil. Včasih je bilo enostavno - če si hotel več zaslužiti, si šel delati v severne kraje, ker je bila razlika ogromna - za kopanje grabnov gor si bil več plačan kot tu nek izobražen kader. Danes je pa tam marskido večji revež kot tu. Če pa pogledamo, da smo Slovenci še zmagovalci v lastniških nepremičninah, Nemci so pa veliko v najemu, potem pa je sploh razlika. Večina ljudi tu samo višino prihodka vidi, ki pa je daleč od celotne slike... Če pa primerjaš z neko Španijo, pa verjetno sploh velja tole.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mene je pri 6-ki tudi presenetilo, da nima tega od opreme, ker je imela vse ostalo skoraj. Je pa res, da ne skačem več s toliko polnimi rokami do prtljažnika avta, kot sem pri Meganu, ko sem non stop nekaj metal ven pa notri, ko so bila glavna dela na hiši. Niti ne pogrešam pri Mazdi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano
pred 42 minutami je godlike napisal:

Za to ker 2x podloško računa ob rednem servisu, ga ne morem na sodišče vlečt.

 

Mogoče, če bi se še kdo bunil. Tak pa smo tak redki z i20n. Pa noben ne ve, da je že ena v filter kit-u. On pa se ziher izgovori na napako.

 

Ja, saj to sem napisal. Premalo je in točno to vedo. Večina štacun točno na tem bazira danes. Nategovanje za male zneske, kjer se stranke lahko samo bunijo in gredo drugam, ne morejo pa pravno odreagirati oz. nima ekonomskega smisla. Tisto podložko pa tako samo par ljudi opazi. Ni pa prav, se strinjam...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano (urejeno)

Ja, seveda ni, saj jaz tudi ne bi - kaj pa si ti, da bi ti moral? Saj ga nisi pritisnil. Pravnik in poziv na sodišče, če ne bo rešeno. Je pa odvisno za koliko denarja se gre. Vsi, ki smo normalni tega ne delamo za do par 100€ in to točno vedo. Ko grejo pa zneski višje jih je pa treba takoj pritisniti, ker je to dolžnost potrošnika in stranke...

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano (urejeno)

Ja, težka je tole. Jaz sem zaenkrat zadovoljen kar sem imel opravka z njimi (uradnimi servisi, ne se tem o katerem tu govorimo, da ne bo pomote) - potrkam po lesu. Verjetno bi lahko z mehaniki naokrog prišparal nekaj €, samo ko se na uradnem servisu zmenim za uro, nadomestni avto in me to tam čaka, je to pač neka tarifa, ki jo je treba plačati. Ko enkrat najdem "fuš" mehanika, ki bo vse ostalo naredil kot je treba, se držal termina, mi razložil kaj je treba postoriti na avtu, brez da jaz iz njega vlečem in doktoriram zraven, potem sem takoj za.

Je pa res, da moreš na uradnem servisu malo pritisniti na njih in biti malo tečen, kar je pa naloga potrošnika, kot sem omenil že en post višje.

Vedno več bi jih bilo samo nekih posrednikov brez odgovornosti. Naloga potrošnika je, da se jih udari po prstih, ko pride čas za to in ko se stvari poravnajo.

Če ga tale servis takole serje, so mu tako ure štete oz. se bo našla konkurenca, ki ga bo povozila. Evo, simpl priložnost za nekoga, ki ima voljo delati bolje. Drugače bomo kot potrošniki imeli, kar bomo imeli. Krivi smo pa sami...

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano

Ja, vse sorte se danes zaposluje po firmah, ker ni ljudi, kadra. Te napake bi bilo dobro reklamirati in dati pritožbo, ker drugače tudi do vodstva ne pride feedback, da nekdo res slabo opravlja svoje delo in ga je dobro odrezati. Sem mnenja, da je to neka dolžnost stranke ker s tem skrbi za nivo storitve v prihodnosti. Vem pa da v praksi večinoma ni tako...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)

Moj Megane 1,5 dci je bil tetnik 2008 in je bil letos spomladi prodan z 240.000 km. Na začetku jih je delal več, zadnja leta pa do max. 10.000 km letno, on-off do trgovine, vrtca in nazaj, pa včasih kakšna daljša fura. Vsi so mi govorili, da bo crknil. Delal je kot ura še ob prodaji, če ga bo novi lastnik uničil ti pa ne znam povedati...

Se pa strinjam, da ima dizel svoj namen. Zato imam pa zdaj bencinarja. Ko se bojo štromarji še malo izjasnili, kaj hočejo, pa mogoče štrom, za teh 10 let bo pa Mazda 6.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Pa a ni za vožnjo v polni sneg najbolj važna globina profila? Nekako se mi zdi, da je v tem primeru ostalo sekundarnega pomena. Sicer je to danes bolj redko, ker iščemo nekaj, kar gre dobro po mokrem in mrzlem, kar je večino časa pozimi. Če je na polno zasneženo, tako ne grem na silo nikamor daleč, ker nima smisla čepeti v gužvi...

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Če misliš, da je bil folk reven v jugi se motiš. Večino nepremičnin, stanovanj so tudi nižji sloji pridobili ravno za časa juge. Danes ljudje na takih poziciji niti v sanjah ne morejo razmišljati o lastnih nepremičninah. Takrat, če nisi vse zapil pa skadil si je lahko VSAK delavec za tekočim trakom omislil lastno bivališče, svoj avto pa še na počitnice so brez težav hodili. Danes pač to ni samoumevno pa ne glede al si priden in deloven si s povprečno plačo stanovanja ne moreš kupiti pa čeprav gre za osnovno življensko dobrino.

 

Se ne motim, tudi juga ni od 50-ih do konca 80-ih enaka zadeva - na začetku gradnja po vojni, vmes super in fajn oh in sploh, potem pa kolaps, ker je Fido par let prej umrl, pa nihče ni več bil to sposoben furati naprej. Pa generacije, ki so bile v njej tudi niso bile skozi enake, zato tole ni tako enostavno posploševati. Jaz sam sem se rodil malo pred njenim bridkim koncem in preko svojih izkušenj težko kaj ocenim. Je pa res, da zato nisem okužen s takratno miselnostjo in lahko preko branja dejstev iz zgodovine marsikaj ocenim bolj korektno, kot pa večina tistih, ki je takrat živela. Hudič je, ker se teh dejstev v šoli še v 90-ih nismo nikoli učili - zakaj že?

Marsikdo, ki je takrat živel, mi reče, da je komaj čakal, da se je vse skupaj končalo in je lahko uporabil možnosti, ki jih prej režim ni pustil - recimo odpreti svoje podjetje, kar je prej bilo skoraj največji možen greh, itd.

Ključna zadeva za to kar si napisal, je pa bila (in to marsikdo pozabi), da se je maršal po vojni postavil proti Stalinu in so iz Sovjetske zveze sledile hude sankcije, kar pa se je pokrilo s krediti iz ZDA, ker smo se nagnili malo bolj na njihovo stran. Od tod tudi večina blaginje, ki jo omenjaš. Pa seveda kar že skozi ponavljam - večina populacije je bila na demografski piramidi v delovni dobi in so lahko kreirali vrednost z delom večinoma za severne trge, ki smo jim bili blizu poceni delovna sila, ki je bila zelo močna v tehničnih branžah. Pa penzionistov skoraj ni bilo, itd. To so hude in ne nezanemarljive razlike proti danes.

Pa mislim, da je bil maršal dosti pameten, da je videl, da jenkijev ni pametno imeti na kontra strani, kar ti lahko tudi iz prve roke povem. Sovjetom si takrat dal kozarec vodke pa je bil mir, z Američani je bilo malo težje.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

To je zato, ker imamo še iz prejšnjega sistema malo prednosti - vsi enaki, pa tudi bolj kot ne enako revni. Drugje se pa razlike že malo dlje kopičijo. Se pa tudi pri nas počasi to vidi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Tole si dobro povzel, čeprav je mogoče malo težko sklepati samo na podlagi kar vidiš okrog sebe. Veliko siromakov oz. normalnih ljudi pa takrat ne vidiš, ker opaziš samo tiste z več. Tako je naša glava narejena in možgane hitro obrneš. Kot bi rekel, da so okrog tebe vsi mrtvi, ti pa sredi pokopališča stojiš. Za to lokacijo imaš prav, samo svet je večji in je v resnici veliko živih okrog tebe. Razumeš? 🙂

Jaz sem šel poleti na Roglo in sem bil s svojo Mazdo 6, ki mi je vrhunski avto, skoraj največji siromak tam. Ampak je pač tak plac, kjer se takšni ljudje radi zbirajo.

 

Drug problem je pa, da smo zgradili družbo, kjer bi vsi radi bili v zgornjih 10%, kar pa enostavno ne gre, po najbolj enostavni logiki. Cilj je včasih bil, da se ima vsak iz družbe možnost dvigniti med top 10%, ne more pa biti 100% ljudi med top 10%, ker je skregano s pametjo. 😁 Posledica je pa, da se razslojenost družbe in neenakost krepko povečujeta.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
WWW.RTVSLO.SI

Evropski proizvajalci na kolenih, prihodnost avtomobilske industrije je zelena in električna, to ceno zanjo bo treba plačati, pravi član uprave Hidrie in koordinator misije Gremo Iztok Seljak.

 

Seljaka moramo drugače malo z rezervo jemati, ker seveda že skoraj 20 let v Idriji rinejo v smer elektromobilnosti. Torej se to pač pozna pri njih...

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Malo računajte na primere, ko bo škoda. Pri Triglavu je vseeno najmanj problemov potem z uveljavljanjem škode. Kar nekaj primerov sem že spoznal, ko je bilo kasneje razočaranje. Saj se da pravdati, samo ne vem, če potem kaj prihraniš.

Po poplavah lani je bilo tudi veliko primerov, ko je nekdo kar nekaj let prej prestopil drugam, ker je bilo ceneje, pa se je izkazalo, da je bila hiša potem kar lepo podzavarovana.

Pa pogovor z odvetnikom za nek drug primer mi je tudi dal malo občutka. Večina pravdanj je z drugimi zavarovalnicami.

 

Pa da ne bo pomote, nisem agent (čim dlje stran, tem bolje) in nikogar ne poznam, ki mi bi bil blizu na Triglavu. Samo kot v opozorilo in premislek.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ja sreča, očetov bratranec, je na stara leta iskal korenine in jih našel v Sloveniji. :)  Potem smo imeli nekaj družinskih srečanj in je bilo kar nekaj priložnosti za pogovore. Julija 2006 je bil celo pri meni doma in pil irsko kavo ... razkomotil se je kar na otroškem fotelju ...

 

20240908_182939.jpg

 

image.png

 

image.png

 

Pardon za off topic. Tole je pa NEVERJETNO 🤪, kako majhen svet. Vedno znova me preseneti. S familijo od Sutter-ja se pogovarjam. A potem ste Suhadolci?

Če bi jaz imel priložnost se takole z njim pogovarjati pred cca. 23 leti, ko sem sanjal o poklicu konstrukterja letal. Ujej, kar solzne oči imam... 🥲

Točno to knjigo imam. Samo podpisana ni... 😔

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

...tudi let TWA 800, o kateri sem imel priliko govorit z glavnim inženirjem razvoja B 747 J. Sutterjem...

 

Uf, kdaj si pa to priložnost ujel? Enkrat, kar nekaj časa nazaj, vem da je bil na v Sloveniji, ko je obiskal rodne kraje svojega očeta. Takrat je tudi nekaj odpredaval na strojni fakulteti v Ljubljani pa še nekaj naokrog. Zame je bilo še malo prezgodaj v življenju. Danes ne bi zamudil za noben denar. Meni ena največji legend, glede konstruiranja splošno. Kot sem iz knjige in nekaj intervjujev uspel razbrati je bil izredno skromen človek, glede na to kar je v življenju naredil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Enosmerna napetost. Oblok je hudič, kot bi švasal, saj zato se pravzaprav pri švasanju uporablja enosmerna napetost. Pri izmenični ni tako hudo. Malo si posnetke oblokov enosmerne napetosti poglejte.

Zato pa napovedujem probleme v prihodnosti s solarnimi paneli. Razni spoji, ki jih nihče ne bo pregledoval, bodo problematični pri tej masi elektrarn, ki se še kar povečuje.

Sam sem razčistil, da če to kdaj naredim, gre v hišo izmenična napetost, ostalo se dogaja zunaj in stran od kakšnih gorljivih materialov.

Zdaj imamo pa en kup objektov s solarnimi paneli pa EPSom po fasadah. Zmagovalna kombinacija...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Eh, kot sem napisal bodo pa vsi ti kaj dugega počeli. Jih potrebujemo še kje drugje, kot pa samo za ta k*určev pleh štancati. Bo hudo, ampak bo tudi dobro, da se vse skupaj malo prečisti.

Malo prihaja spet obdobje obnove in nadgradnje infrastrukture (voda, železnice, elektrika, itd.), ker je v večini zahodnega sveta že malo dotrajana, ker se jo je večina zgradila kmalu po 2. svetovni vojni.

Pa komu boš prodajal to hiperprodukcijo raznih izdelkov, če je v novih generacijah vedno manj ljudi? Afrika pa še ni zrela za to. A vsako leto moraš pokazati rast, itd.

 

Pa še tole. Zahodni vazali? A misliš, da s poševnookimi kitajčki in z ruskimi pijanci bi bilo oz. bo pa kaj drugače? Vsi so svojega denarja vredni, pa bolj malo na koncu...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Eh, to so vse stare zgodbe. Japonci to že vse vejo. So po vojni zašibali in so se vsi bali, da bodo zavzeli svet. Potem so se postarali, izgubili delovno silo in stagnirali. Pa vsi so se jih bali z njihovo produkcijo. Harley Davidson je celo uvozne dajatve izsilil v ZDA, ker bi drugače propadel zaradi japonske konkurence.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Boss napisal:

Aha, a zato VW odpušča ljudi... ker jim gre tko dobr in ker so inovativni al zgolj "inovativni" goljufi?

 

Eh, VW odpušča zato ker v evropskih gospodarskih razmerah ni sposoben konkurirati Kitajcem - beri: premalo bazične delovne sile, ki jo imajo kitajci trenutno en kup, razni okoljski predpisi, ki na kitajskem ne obstajajo, neka utopična podpora (ne)enotne EU, ki predstavlja neenoten trg večih evropskih držav proti nekako trenutno enotni kitajski miljardi ljudi, itd. Sicer tam tudi tole ne bo večno, ampak tako je zdaj.

 

Pa na splošno zato, ker se drek iz te hiperprodukcije plehovja na štirih kolesih dela in je tako čas da se malo sčisti po fabrikah. Je dovolj drugega za početi, ti lahko iz prve roke povem...

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.