Registriral sem se samo z enim razlogom, da lahko vsem pametnjakovi?em povem da ste navadni butli !!
Produkta XFT niste testirali ampak ste ?e vnaprej rekli da ne deluje, kako lahko nekaj govorite ?e niste poizkusili ??
Sam sem zadovoljen uporabnik produkta in imam na DS3 sport zmanj?ano porabo za 0.73l/100km pri peugeotu 807 diesel pa 1,2l/100km.
Tako da vsako stvar je treba prvo poizkusiti in ?ele nato komentirati in biti pameten.
Sem oziroma smo tolerantni, samo ?ALJENJE pa ne gre skozi, tako da te lepo normalno opozarjam da se obna?aj forumu primerno in ne bit pogumen na besedah, ko pa bodo potrebna dejanja pa sa skrivat za nickom.
Kolk zni?a porabo pri 300+ konjskem bencnarju ?
Koliko bi bla poraba s tem "dodatkom" ?
Kolk bi zgubil ali dobil pri navoru, konjih in ?ivljenski dobi visokotla?ne ?rpalke,?obah z direktnim vbrizgom,....
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Si menjal tudi kabinski filter (zracni filter in filter za cvetni prah)? Ali so ti samo spihali starega? Ker ce jaz to odstejem, me je redni servis na 40.000 prisel okoli 130? ... S tem, da nisem nic materiala sam prinesel ...
S tem filtrom me pride do centa isto kot tebe brez filtra.
Mam pa "malo" ve? olja v mpedu, cca 1,3 litra ve? kot "pravi" navorniki.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Negativno pa je pri avtomatskem menjalniku, ko se spusti? navzdol. Ko motor dose?e dolo?eno ?tevilo obratov, bo prestavil v vi?jo prestavo. In izgubi? u?inek "motorne zavore". Zato mora? sam na ro?ici izbrati, da pri spustu navzdol ne prestavi ve? kot do druge prestave. In ko pride? na polo?nej?i del, izbere?, da ne prestavi ve? kot do tretje. In ko pride? spet do bolj strmega spusta, zmanj?a? hitrost in izbere?, da ne prestavlja ve? kot do druge prestave. in tako vse do doline, kjer nastavi?, naj prestavlja po svoji pameti. In ?e si ve?ino ?asa kje po hribih, je bolje, da ima? ro?ni menjalnik. Sploh, ?e si povpre?no ali bolj zahteven voznik. ?e si Lojz, je pa tudi avtomatski menjalnik po hribih povsem zadovoljiv - pri 45 km/h itak ne bo prestavil kaj ve? kot do druge...
Da? v manual pa je to to, ne bo ?altal NIKAMOR.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kolega prodaja CX-5 2.0 benz 165 konjev, cca 27 k kilometrov, in julija bo stara 2 leti, brez napak, za cca 22 k?, pa brez jebanja z DMV,davki,taksami in ostalim.
Poraba med 5,5-7 litri, se ne spla?a met dizla.
NI UVO?ENA ampak kupljena v SLOVENIJI !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kar se ti?e predelave Smartov, Pe?jak je sodeloval pri predelavi Smartov v eni od zahodnih dr?av, pa ne me vpra?at v kateri ker je teta roza poskrbela, da sem pozabil. Predelalo se je ve?je ?tevilo Smartov na koncu ?ivljenjske dobe in v lasti dr?avnih ustanov in jim je bilo na tak na?in "vdahnjeno" novo ?ivljenje .
Tudi doma predelani Smarti se niso kupili novi za predelavo ampak so bili stari avti. Enako je njegova RX 7 imela motor za na odpad.
Pe?jak sam pravi, da njegova predelava ni ultimativna re?itev, pa? pa samo prikaz zmogljivosti pogonskega sklopa.
Gretje el. avta z Webastom je ?e nekaj ?asa zastarela re?itev. Nadomestili so ga el. grelci, najnovej?a tehnologija pa so toplotne ?rpalke.
Draga energija iz jedrskih elektraren niti ni tako draga. Samo Kitajce je treba pogledat kjer vsak dan odpro kak?no novo "poceni" termoelektrarno. Premoga uvrh glave, jim pa zdaj zraka primanjkuje za dihat. In bodo poceni elektrarne ratale mal dra?je ker ma folk ?e resne zdravstvene te?ave, pa ?e cel svet bo pla?eval posledice tak?nega razvoja.
Pri nas popolna uvedba elektri?nih avtov nebi potegnila za seboj samo potrebo po JE, pa? pa tud po prenovi ve?jega dela, ?e ne celo ve?ine distribucijskega omre?ja do kon?nih uporabnikov. Ne vem kaj bi po?eli Italjani, ki imajo omre?je ?e bistveno slab?e.
El. avti bodo zagotovo postali dejstvo v tistih evropskih mestih, kjer se bodo dolo?eni predeli zapirali za vozila na bencin in nafto zaradi ekolo?kih vidikov.
na pa si me zafrknil - celo se moram strinjat s tabo
Sej da ne bo razumljeno narobe - od to?ke A do B je tud 105KM al pa celo manj ?ist dovolj. ?e pa ?eli? zraven vsaj malo u?ivat pa bo to premalo in kupit avto za 20 tiso?akov pol pa ga imet le in samo kot prevozno sredstvo od A do B.... hmmmm ne vem za to je dovolj tud avto za 10 jurjev.
Mogo?e bom neko? sicer razmi?ljal druga?e ampak vseeno delam preve? km, da bi imel dolgo?asen in anemi?en avto.
Pa da rabi? 3 dni da pospe?i? in 50 na 90 na uro, al pa pospe?evalnega pasu na obvoznici in avtocesti zmanjka, predno dose?e? 3/4 dovoljene hitrosti, to je tud super. :ne vem:
In pol so kolone, folku dviga klobuke ko je med kraji 3-5 kilometrov in vmes niti 90 na uro ne dose?e, in brezglavo prehitevajo ker bi se radi samo peljali po OMEJITVI, tam kjer je treba, pol pa poka in so sranja.
To pa vse zato ker porabi kao 0,5 litra manj(?e pa ga malo bolj po?ene?, da hitreje dosega? predpisane omejitve pa porabi VE?, kot tisti z mo?nej?imo motorjem !), ?e bi bil mo?nej?i bi porabil ISTO, z bolj ?love?ko-normalno dinamiko in brez privatnih kolon.
Je pa res da pri registraciji pa se pozna, samo je vredno ?
To je moje razmi?ljanje in dejstva ki jih do?ivljam-vidim sam VSAK dan.
Poglej samo povpre?ne porabe med razli?nimi motorji.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Bicikl, kdor kupuje AVTO in to DIZLA s celih 105 konji, ga kupuje zato da ima parkiranega, al pa zato da ga ima, manj?a mo?nost je da se bo znjim vozil k ma?i al pa da ma ta avto za rezervo, ker 105 konjev za vla?it med 1-1,5 tone te?ko kanto, je krepko premalo, razen ?e se notri vozi ena suhcena oseba z ni? prtljage in konstantno 10 KM/h pod omejitvijo.
Da se pol hvali kolk malo paorabi, ne po ve pa da se je 100 km dale?vozil 1,5 do 2 ure.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Na vas se obra?am z eno samcato pro?njo in ?eljo po va?i pomo?i. Na podlagi va?ih odgovorov bo padla odlo?itev ali bom postal novo pe?eni lastnik mazde 6.
Skratka ponudila se mi je mazde 6, letnik 2003, 2.0 ma?ina s prevo?enimi 38.000 (realnimi kilometri), cena 6.000 EUR.
Ker ne vem veliko o mazdah in njihovimi cenami vas prosim za pomo? pri odlo?itvi ali je cena za tak?en avto realna ali je sama cena previsoka.
Lep pozdrav
Jezdec
Po mo?nosti diesel-navor, to je pa res bla investicija za sedanjega lastnika.
Zakaj kupit avto ki ti pol celo leto stoji, al pa vsako 2-3 nedelo k ma?i pelje?
Js naredim "malo cca do nekje 20 kkm/leto, pa se mi zdi da se premalo furam, pa za to ne rabim met .....
Se pa strinjam ?e je kot iz salona mogo?e nekje med 5k? in 5,5k?.
Mora? pa upo?tevat, ?e je dizel, obvezna demonta?a karterja, kontrola cedila, menjava podlo?k na ?obah(?e ?e niso ble zamenjane), 100% NOVE gume, ker so gor ziher ?e original, ....
To so argumenti ki jih pametno vnov?i.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem oziroma smo tolerantni, samo ?ALJENJE pa ne gre skozi, tako da te lepo normalno opozarjam da se obna?aj forumu primerno in ne bit pogumen na besedah, ko pa bodo potrebna dejanja pa sa skrivat za nickom.
Kolk zni?a porabo pri 300+ konjskem bencnarju ?
Koliko bi bla poraba s tem "dodatkom" ?
Kolk bi zgubil ali dobil pri navoru, konjih in ?ivljenski dobi visokotla?ne ?rpalke,?obah z direktnim vbrizgom,....
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani