Pojma nimam. Po AC je šlo večino časa 110 km/h, tudi do 145 km/h sem pognal, če te že zanima.
Sicer sem pa prav pomislil na nekatere tu na forumu - tiste goreče zagovornike ročnih menjalnikov. Rad bi vas videl na relaciji Sutomore - mejni prehod. 108 kilometrov razdalje pa kar 5h 15min v avtu - polžje premikanje po meter ali tri okoli Budve, Kotorja, pred mejo, v klanec ... Tam bi dobili žulje na rokah in podplatih. Pa sklopka bi vam dišala. 😃
Zato pa ne hodim v neke vukojebine, kjer bi moral stati pet ur v koloni.
Sej to je ideja... socialno šibke spravit stran od avtov in jih spravit na javni prevoz in kolesa. Ker baje, da če avta ne bodo imeli in stroške z njim ne bodo več socialno šibki
Tako pameten tud Robi ni, amapk je una čarovnica Uršula in njena jata coprnic ta glavna za te zadeve.
Naš Taubi bi to že naredil, če se ne bi bal za volilne glasove. Tako, kot se je z davkom na nepremičnine usrou.
Evo, jaz sem nazaj s potepanja ... Nekaj statistike.
prevožena razdalja: 2130 km
znesek za elektriko: 107,87€
Vse polnjeno na javnih polnilnicah, tudi zadnje polnjenje nazaj na 100%, da bo poraba denarja za elektriko povsem reprezentativna. Toliko bi plačal "blokar" brez parkinga in lastne električne polnilnice.
In povprečna hitrost potovanja?Najbrž 96,4km/uro po avtocestah.
To z dvigom injektorjev pa prvič slišim. Mogoče @Miha Strmec kaj ve na to temo?
On ti namreč lahko tudi izklopi EGR. Kar se tiče tehničnega glede tega ni težav.
Zaenkrat še ne, a sem bral, da EU pripravlja skupno zakonodajo za vse države članice, kjer bodo bolj striktno pregledovali te zadeve. Tako, da vsi tisti, ki imate to narejeno, morate bit pripravljeni, da ne boste šli skozi tehničnega.
Aja, ne takoj paničarit, to se bo vleklo baje še par let, zaradi razno raznih uskladitev med državami članicami, sprejetja samega zakona, nabave merilnih strojev, usposabljanja, itd...
Se pa baje že postavlja v ospredje vprašanje socialno šibkih, ki imajo večinoma neustrezna dizel vozila.
Ta naj bi se umaknila iz prometa in nastal bo velik problem, ker si večina teh ne bo mogla kupit novega avta.
Tako lahko izjavi samo en, k je dizla videl na kaki sliki al pa youtube videu...hec 😜
Evo, resen odgovor... če dizla voziš kamionsko bo poraba višja, kot pa če ustrezno dinamično. Ne rečem, da gas do konca, ampak tako, da se lepo pospešuje. Če si premalo odločen, teče gorivo nekoliko počasneje a bistveno dlje časa.
Sicer smo pa nekaj let nazaj imali tisti poraba izziv in smo kr lepo dinamično peljali v okviru omejitev pa je bila na koncu testa moja poraba pod 5 litrov/100km in to kljub temu, da se je tekom preizkuse izvedla tudi regeneracija DPF.
Takrat smo res vozili dinamično, nikakor ne počasi. Tudi mene je takrat pozitivno presenetila nizka poraba. Tudi meni je vmes delalo (takrat še) regeneracijo.
Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
Če delaš toliko kilometrov na dan ne bi smelo bit problemov niti z novim 2.2 dizlom. Samo redno menjuj olje na 10000 km in gasa. Poznam ljudi, ki so naredili že čez 300000 km s takimi motorji.
Opral obe mazdurine in jih ozaljšal z posebnim premazom za zaščito laka, hkrati pa da barvi izreden lesk. Je varianta- pošpricaš-razmažeš, pobrišeš. Ne rabi poliranje.😊
Jaz sem jo pa mahnil z EV na jugovzhod, čez ta za vse nelastnike EV tako zelo zastrašujoči Balkan.
Za prevoženih 750 km sem na javnih polnilnicah porabil (do sedaj) točno 48,38€. Štartal sem s 100 % baterijo in jo sedaj napolnil do "čepa", ker jutri nadaljujem.
2/3 polnjenj sem opravil tik ob avtocesti. Za javno polnilno infrastrukturo se mi zdi to kar dober deal. Pa še kak evro bi se dalo prišparati, če bi se mi dalo dol z avtoceste zapeljati (pa se mi ni).
Tole pa ni poceni. 🤔 Z dizlom naredim za ta denar oho ho več kilometrov, brez stresa.
Prav tako z cx30. Se pravi, da je to kar drag in stresen špas.
Fora je, da če bi delal letno 30kkm, bi ble to top gume, ker bi jih dejansko skuru "do cajta". Tko jih pa poleti narediš cca 10-15k in je brezveze ko stare ratajo.
Te gume so slabe v dežju in po mokrem že kot nove.
Na suhem, ko se prav segrejejo, res držijo kot nore. A kaj pomaga, ko pa v dežju ne moreš normalno na cesto.
Super je lepa, a gume še pa kar te T005A gor dajejo... 🫣😉
Izgleda, da do najcenejše pa pri tolikih avtih, kot jih naredijo, prišparajo.😉 Kakšna razlika je v vožnji , še posebaj na mokrem in v dežju med Conti in temi gumami.
točno to olje, helix pro......kupovanje preko neta je še vedno cenejše, ampak, glede na to da je urdni servis, se mi zdi tudi 12,50€ ok....kolega ima sedaj novega vw golf-a (dizel) in je poslal na 3 servise naj mu pripravijo predračun za prvi servis in če lahko svoje olje prinese :), en servis mu je rekel da ne ?!?, drugi so mu rekli, da v tem primeru mu bodo za menjavo zaračunali 2x delo ?!?, pri tretjem ne vem kakšen je bil odgovor....tko da zanimiva filozofija vw servisov....
To je še dobro. Na naših mazda uradnih servisih je samo ena opcija-zlatarsko drago olje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zato pa ne hodim v neke vukojebine, kjer bi moral stati pet ur v koloni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani