Hehe, samo da bo Holob jebal Alexa pa še kakšnega haterja, bo spremenil trošarine in bo razlika v ceni manjša, čez 14 dni bo pa vrnu nazaj pa bo spet cena podobna, ker se bo pa cena goriva znižala. Tale Holob je prefrigan pa zelo rad desne zajebava.
Premalo je znižal trošarine, tako, da se je zopet kar občutno podražilo gorivo. Tokrat si ga upihnila mimo. 😉
Pernati and co. potrebujejo denar. In še več denarja...
Glede na to, da se minimalno 1/3 časa stoji pri semaforjih...če teoretično porabo zmanjšamo za 1/3 pa smo tam na 6l... V mestu in na kratkih razdaljah ni pričakovati čudežev...
Ampak vseeno, pri vožnji po mestu 50/ uro je poraba okoli 4 l/100. Govorim za ročni menjalnik. Na semaforjih imaš itak start stop. Tako, da tudi če upoštevamo vse zastoje in čakanja, več kot 6,5/7 na 100 ne sme bit. 😉
Kot sem že napisal, štirje odrasli +poln prtljažnik kufrov in opreme, prevoženih okoli 1650 km, pri nas avtocesta od 140+----/uro, Avstrija po omejitvah (tam vsi vozimo po omejitvah 😄), Nemčija od 140-205 km /uro. Italija nekje 140km/ uro. Ostalo nekaj nad omejitvami. Skupna poraba 6,1/100. V Avstriji in Italiji sem tankal Esso benzin. Ali je boljši kot Shell, ne vem. V glavnem, poraba nekje enaka kot na dizelci. Mogoče kake tri dcl višja.
Vseeno sem mnenja, da sosednje države niso tako slabe, kot jih nekateri prikazujejo in da pri nas ni tako super, kot nekateri prikazujejo...
Tukaj si pa zadel bistvo. Tisti, ki ne gredo dlje kot do sosednje občine ali pa mogoče maksimalno do hrčkov, mislijo, da bolje ne more biti. Pa še politikom verjamejo, ki radi nakladajo. Še posebno pernati se rad kiti z "uspeh" in medu in mleku pri nas na FB in istem - gramu.
Kaj bi pa narobe delalo? Meni se ne zdi ravno pretirano, saj vsak normalen diesel z takšnimi konji požre približno enako po mestu... Na relaciji je občutno manj...
Ampak, ker se avto uporablja večinoma v mestu je poraba takšna kakršna pač je... Avto uporablja žena, če bi ga jaz, bi bilo še kašen liter zraven....
Ti, oziroma tvoja žena vozi avto kot na really-ju. Verjetno ne spusti pod 5000.obratov.😊😊
Resda je avtomatik, to doda kaka dva litra, ampak vseeno, ta vaša poraba ni normalna. Če bi vozil kakega amg-ja potem ja. 😉
sem kar naročil led-žarnici za dnevne luči na LedPerf in ju sam zamenjal. Delujeta!
A te rumene halogenske imajo vsi mini dinoti? Ker mi ostali , ki omamo x motorje, imamo to narejeno tako, da te stranske led luči svetijo tudi s strani in osvetljujejo kote precej daleč. Predvidevam, da te halogenske služijo bolj same sebi.
Jaz jih še kr šlatam pa moram rečt, da vroč asfalt ne vpliva tolk na dvihg temperature kot pa vožnja po AC. Sem dvignil za 0,1 bar tlak pa imam občutek, da nisu tolk vroče. Spredaj je avto težji kot zadaj in zato bolj mečka gumo in kot kaže ravno to greje gume saj so spredaj bolj vroče kot zadaj. Bremze so namreč komaj tople tako, da to ne vpliva.
Sedaj, ko sem jih ročno pretipal in jim izmeril temperaturo, imam nekako bolj občutek, kako so tople pri tej temperaturi. V bistvu sem z roko imel občutek, da so še bolj hladne.
Evo, prva meritev gum je tu. Takoj po vožnji iz Lj. (nemška hitrost), cx30, Conti 7, zrak 34°C. Naslednjič izmerim temperaturo na GY (na 6-ki)za približno primerjavo. Merjeno z digitalnim termometrom v brazdah v profilu gume.
Garancijska popravila krije proizvajalec, tako da imajo interes, da izvajajo garancijska popravila. Je pa res, da tam je ura drugače nižje ovrednotena kot takrat, ko plača uporabnik.
Točno tako. Garancijo krije proizvajalec in ne uradni servis.
Oboje! Vemo pa da je v Alexworldu verjetno drugace :).
Glede privatnika - ce komu ni vsec moja ponudba / cena se obrneva oba ne samo on :).
Moram pa recti, da v 15 letih niti enkrat nisem imel problemov s tem, sem v specificni panogi ampak nikoli cenkanja, vedno plačila v roku.
Kdor spoštuje kot uporabnik je tudi dober privatnik - in obratno.
Kdor ne spoštuje...je verjetno jezen na celnsvet na večih področjih
Vse jasno. 😉
Sicer pa ti mešaš hruške in kiwi.
Tukaj je govora o zlatarskih uradnih servisih Mazde in ostalih. Jaz, prav tako tudi ostali, nimamo druge izbire, ko je avto v garanciji, kot to, da gremo na uradni, pregrešno drag servis. Ko gre garancija mimo pa ja, se strinjam, da imam več izbire. Zanimivo, moj mehanik ima tudi veliko opreme, znanja, pa mi računa zelo, zelo normalne cene.
Tako za rezervne dele kot za delo.
In prav on mi je povedal, (bil je vodja servisa na uradnem mazda servisu v KP) kako se tam nabija cene brezveze.
Jaz bom samo tole rekel: veliko sam presravfam, tudi tezka dela...
Kdor ne ceni dela mehanikov (in podobnih storitev) naj hodi peš... Oziroma naj ga v njegovi sluzbi placajo samo toliko da pokrijejo koliko jih ta zaposleni košta...pa naj okusi na svoji koži.
Nic ni narobe prej vprasati koliko bo prislo, koliko je material, koliko je delo ..nic ni to narobe, samo spostovanje do opravljenih storitev in njenih garancij pa je le treba malo meti...investicija v orodje, lifte, prostore, solanja, ljudi, da sploh lahko si reces servis je enormna in se ne placa samo s ceno olja...tudi naša plača je plačilo naših storitev....
Po narejenih 1680 km v 4dneh (München, nato preko Avstrije do Regio Emilie, Verone in nato domov) se je poraba na premiumki ustavila na 6,1l/100. V Nemčiji je bilo kar nekaj vožnje poljubno po Prešernu (beri kolikor gre). V avtu štirje odrasli, tri kovčki. Po Italijanskih avtocestah 140/ uro. Sanjska poraba, za nekatere samo pobožne želje. 😉
Pridejo čez mejo pa kr ne znajo več vozit. Po prehitevalnem brez potrebe al prehiter al prepočas. Samo sa ne bi normalno vozili, ker to je smrten greh al kaj. Men je fascinantno, da 90% tujcev s prikolicami al pa avtodomi ne znajo uporabljat tretjega počasnega pasu. Ne ker to je očitno sramotilni pas. Dej mi razloži kako švaba zna peljat v Germania lepo po vseh treh pasovih, ko pride k nam je pa desni na tripasovnici kao prepovedan al kaj.
Jaz se, če je le možno z avtom peljem po skrajnem desnem lepo 130-140km/h pol moram pa dva pasa zamenjat, da grem mim jodlarja al pa švaba z avtodomom al pa prikolico, ki se vozi 90-100 po sredinskem. Men je to tolk neskončna misterija, da ne vem kaj. Pol grem po levi mimo in spet dva pasa na desno z mislijo "no zdej me je videl in mu bo vklopilo". A ma ne ne ne... on se ne da, še naprej po sredinskem v klanec z manj kot sto.
Zanč je en prometni strokovnjak lepo rekel... Slovence smo že naučili, zdaj moramo pa še tujce - govoril je sicer o reševalnem pasu, ampak mislim, da je notri še velik drugega v tej izjavi.
Kar se tiče reševalnega pasu, smo doktorji za oboje, tako Avstrijce kot
Z končno hitristjo moje cx30 sem zelo zadovoljen. In kar je zanimivo, celo pri tej veliki hitrosti je noter precej tiho.
Se mi je pa prilepil en hrvat z ta novo mazdo 3, rdečo, (tudi x motor na rit avta in ni cedil.). No, tako sva vozila kar precej kilometrov in ko je zavijal z avtoceste, mi je poblendal.
Sem pa fasciniran, kako poteka ta hiter promet nemoteno in tekoče. Danes niso smeli voziti kamioni, ker imajo praznik, in so vozili na skrajnem pasu tesle, električarji in vsi, ki ne gredo preko 130/uro,na srednjem se vozi nekje
150/ uro, in ko hočeš prehitevati, samo pogledaš, če je prazen tretji pas in gasa. Večinoma se lepo vračajo na svoj pas vsi. Tako, da sem opazil, da je vožnja po prehitevalnem pasu od Kopra do Ljubljane folklora od nas pa južnije.
Avstrija, večinoma vsi po predpisih, ko je omejitev 60, gredo vsi 60. Ker so radarji vsakih 500 metrov.
Sej uporabljam, ampak men je načeloma ta aplikacija čist OK in zadosti 95% potrebam. Ja manjka ji pa podpora zastojem, ampak tud ta v Googlu večkrat zavede. Pol pa videš jodlarje in švabe, ki rinejo prikolice in avtodome po ozkih ulicah z 90 stopinjskimi ovinki, kjer se zagozdijo. Smešno za popizdit, dokler nisi za njimi in moraš čakat, da se odgozdijo.
***hint - zato mi EV-ji ne dišijo preveč 😁
Če misliš to na obalo je tukaj drugi problem. Večinoma so to tisti, ki uporabljajo stare Garmine in so gor še vse obvoznice in prečnice (brez plačevanja cestnin). Na novih zemljevidih tega ni več.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Premalo je znižal trošarine, tako, da se je zopet kar občutno podražilo gorivo. Tokrat si ga upihnila mimo. 😉
Pernati and co. potrebujejo denar. In še več denarja...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani