Absolutno, če te veseli to, ni panike men se pa po pravic povedano ne da tole počenjat, ker ni nobenega pametnega efekta al je desetinka oziroma dve bara več notri. Je pa problem, če si na spodnji meji, ker si potem lahko hitro tudi pod mejo.
2.5 ni spodnja meja ali minimum ampak priporočena vrednost proizvajalca.😉
Poleg tega je pa cx30 pri 2.7 že precej trda.....🥴
pred 2 urama je Haxballer napisal:
Nalepil piščalko proti divjadi. Sem naročil še za svoje kolege, skupno je v paketu prišlo 8 piščalk... Pa da vidimo, ali bodo srne bežale pred našimi zverinami
Vau,vse več nas je piščalkarjev, zavarovalnice bodo zelo vesele.....😉👍
Sej to je OK. Jaz spredaj zimake 2.6 in zadaj 2.5. Do spomladi, ko se menja pa tlak pade na spredaj na 2.4 in zadaj na 2.3, če se nič ne spomnim, da bi kontroliral.
Jaz jih pa kar po priporocenem tlaku in vsak mesec dofilam,če je potrebno....
Ko menjaš letni za zimski komplet ali obratno se ponavadi vedno tole na sliki pojavi zato jih je potrebno dofilat na 2.5 atm. drugače grejo kmalo u maloro... 😉
Če delaš toliko km, da zvoziš vsako zimo cel komplet zimskih gum v parih letih ugotoviš katere so zaupanja vredne. Je pa res, da je bilo včasih "velikih 5",zdaj jih je pa že "10."....
K imam čas...cugi so iz Kp.,sam mašine nima👎...bo izgleda spet na knap🙄.
Brižita je tapravi "stroj"...neuničljiva,top tudi ob slabih adhezijskih pogojih...narejena kot tank....samo v kabini je hrupno za popizditi...šparajo pri vzdrževanju,in bolj so zrabljeni zobniki,več je zračnosti in "tolčenja" zob na zob...in posledično hrup....👎
Za dieselskega nimam izpit,a motorji so že fuč...res poden od motorjev...
Za klasičnega Stadlerja-510 in dvopodnika-313 pa lahko napišem marsikaj...sem v mešanem turnusu-večino vozim Stadlerje in Siemense-312...malo pa tudi tovorce (brizite in zive), in vcasih tudi brze vlake z prastarimi "mopedi" serija 342.
Odvisno,kaj te zanima...lehko bolj z vidika strojevodje....za voziti so booomba,ceprav imajo določene 'bolezni"...zadnje čase nedodelan software regulacije hitrosti-rak rana pri vecini garnitur,se odraza tako,da nesorazmerno potegne,in zavre ob nastavljeni hitrosti tempomata...pride v fazo nihanja,ne da bi mirno vlekel ali zaviral...moraš na roko poseči z minimalnim gasom ali zaviranjem...
Na začetku in šesedak-vrata v kombinaciji z pihodnimi platformami so rak rana....ravno pri dvopodnikihje velik problem klima,ki je za ta tip vrat (edini jih imamo,k so bile najcenejše) premočna...pomeni,da se vrata ob zapiranju borijo proti nadtlaku klime potniških oddelkov...in če imaš npr. pistanek v Kresnicah,kjer je tir v loku in nagnjen,se vrata borijo še peoti gravitaciji....ne dobiš sprostitve za blokiranje vrat,in nimaš vleke.
Pa,da ne omenim poda pred vrati...če stoji več kot pet potnikov,se ta del (dvižni pod za servis platforme) povesi,in ovira platformo...spet dobiš napako,in ni vleke.
Tudi drugače,se vratom včasi "zakolca",moraš izklopiti varovalko (lokalno pri vratih) da se znova skonfigurirajo in spet od začetka....
Velika tezava so vrata....sicer proizvajalec resno in intenzivno dela na tem,a težave se še zmeraj pojavljajo...
Problem je,ker smo kupili najcenejše vse,kar je bilo opcija,in marsikaj ni preizkušeno,kot bi moralo biti...opcij je bilo veliko,nasi vse črtali,da bi lahko kupili cim več garnitur...pol pa imaš konfiguracijo,k jo nima nihče...pa.marsikaj ne spila,kot bi moralo....
Problem je tudi klima na KISS ih (dvopodniki) v kabini. Tu je klima v skupna z klimo potniških oddelkov,in tudi na minimumu dela "do daske"...tudi če "izklopiš"dela še bolj,kot na "avto"...se po cca.20 minutah ugasne za npr. pol minute,pol pa spet do daske...dejansko pogreb👎
Ena stvar,k se tiče bolj potnikov-najcenejše blago sedežev-vse se vidi-vsakacdrobyinica,lasek,vsaki madež...sedezi trdi...
Pa da ne bom samo negativne stvari-vleka je TOP-tufi če izpade 1/2 imaš polno hitrost,in tudi zmore dovolj pospeška (Siemens je tukaj pogreb).
Krmiljenje je super,...od vsega pa jevpri Stadlerjih nasploh impresivno zaviranje...res fantazija!
Tukaj je tako kot pri vleki-dvopodnik bolj potegne,in tudi bolj zavira...a je občutljivejši na slabo adhezijo...nprn.mastni potni prehodi in spodrsavanje sprednjega pigona bolj vpliva na zadnjega,ker nista čelna,kot je to pri Flirtu (klasicni Stadler),ampak drugi in predzadnji,in sta tako bolj skupaj...in ko "zaruka",vpliva tudi na zadnjega...
Moram tudi reči,da se na vseh težavah drla...tu so velike garancije itd...sam pač "porodne težave"...ni bilo pri Siemensih čisto nič drugače...
Evo-dobil živo...cug premoga za TEŠ...da bo elektrike za EVje😂🤣...ampak čist zares...glej sliko!...1661ton samo vagoni z premogom....
Za to, da pri asimetrični gumi vidiš, da ni v obe smeri isti oprijem, ne rabiš biti strokovnjak. Tako gumo pač ne kupim in ne dam na avto.
Tvoja izjava, da ni potreben isti oprijem, če se guma vrti v eno ali drugo stran, je pa zanimiva.
Če je to tebi TOP guma, pa kar na avto z njo. Jaz je še v rezervi nebi mel...
Meni je sicer vseeno za to gumo,ker jo nimam vem pa da je v vrhu po zmogljivosti in kvaliteti,ker če bi bilo drugače jo ne bi vsi uvrstili v vrh vseh lestvic po voznih lastnostih in zmogljivosti.....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
2.5 ni spodnja meja ali minimum ampak priporočena vrednost proizvajalca.😉
Poleg tega je pa cx30 pri 2.7 že precej trda.....🥴
Vau,vse več nas je piščalkarjev, zavarovalnice bodo zelo vesele.....😉👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani