Ne tožim nad veliko porabo, sploh ne. Samo radoveden sem s kakšnim načinom vožnje, enim uspe še za liter manj. Aja, avto je z ročnim menjalnikom.
Naj te potolažim, meni je danes od doma(Šentjur) do Postojne v deževnem in ful vetrovnem jugozahodniku pila 7.4,nakar se je spustila na 6.2 do Opatije.... 👌Veter in dež se zelo pozna pri porabi, še nikoli tako. 🥴Vmes sem še bil na Učki na 900m n/v. 😉
Bil te dni z družino na Lošinju. Tja dol, nekaj vožnje po otoku in nazaj. Kdor pozna otok, ve da se da lepo kruzat s konstantno hitrostjo 80-100km/h. Bili štirje v avtu, povprečje po BC: 6,9. Ne vem kako vam uspe doseči 5,9...?
Se že ustavlja prodaja in posledično proizvodnja elektrikarjev, ker je fensi kupcev, ki so hoteli te avte zmanjkalo.... 😂😉
Od sedaj naprej, če bodo hoteli kaj prodat, nam "pametnim" bolj zahtevnim kupcem bodo morali ispolnjevati vsa nekaj pogojev,
Poceniti avto na ceno benz/disel,
Baterijo, ki zdrži v praksi kot poln tank goriva in brezplačno zamenljivo baterijo, ker druače 10 let star avto praktično nima nobene vrednosti in ga ne moreš prodat!
To je se najmanj, ker gre avto na temeljito čiščenje. Bolj me skrbijo podatki, ki jih imam sedaj kjer je pri ene letu bilo več pločevinasti delov zamenjanih drugače pa zelo vzorčno delano na servisu
Sent from my iPhone using Tapatalk
Prometna je verjetno bila in posledično poškodbe s krvavitvami... 😔
Zanimiva situacija se mi je zgodila včeraj. 🥴 Se peljem s Pasatom skozi tunel po prehitevalnem pasu mimo šleparjev in kaj se zgodi🤔, ko malo naprej od mene pripelje iz tunela šlepar mu ispod koles tako zaprši, da mi avto zapremza v sili, ker kamera zazna kot, da se je pojavila pred mano neka ovira... 😳🫣🤨 Dobro, da ni bilo nikogar za mano, ker bi se lahko tudi kaj zgodilo... 😔
Ko sedaj malo razmislim je to logična reakcija kamere in var. sistema saj je zaznal res veliko spremembo od nič do res močnega prša....
Zame je odzivnost ustrezna, zelo dobra, ne moreš pa je primerjati z dizelskimi avti, ki imajo turbino in zato že pri nižjih obratih zelo velik navor. To sta 2 različna svetova.
Ni pa važna samo odzivnost, ampak tudi uglajenost avta, posrečenost prestavnega razmerja, ... Zadnje dvoje je pri Mazdi 3 G120 MT zelo dobro.
Nekaj dni nazaj sem srečal mehanika enega pooblaščenih servisov in je vprašal, kateri motor ima moja Mazda 3. Mu rečem G120 in je samo nakazal 👌.
Za vlačilce s polpriklopnikom oz. šleperje po slovensko ravno ne vem, vem pa, da je kiper-tovornjak, polno naložen z gramozom, šel skozi ovinke na gradbišču boljše, kot pa prazen.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Naj te potolažim, meni je danes od doma(Šentjur) do Postojne v deževnem in ful vetrovnem jugozahodniku pila 7.4,nakar se je spustila na 6.2 do Opatije.... 👌Veter in dež se zelo pozna pri porabi, še nikoli tako. 🥴Vmes sem še bil na Učki na 900m n/v. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani