Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano

To je poraba na dobrih 300km,to je bila pri meni že pod 5l/100.... 🤔

Sem se pa vozil pretežno po ravnem in na dol..... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Alex napisal:

Še enkrat več, dokaz, kakšen šparovček je x 186 motor. In to pri vseh prelazi v Dolomitih in vožnji velik del po avtocesti. IMG_20230621_134555.jpg

Vau, tolk nizko še nisem pa nikoli imel na celi tank.... :aaaaa:

Zgleda, da z več skupnimi prevoženimi km se poraba niža, upam le, da bodo ti motorčki brneli, brneli in brneli.... 🤔😉

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

CX-30 pa rabi še precej do spodobnega karavana...

 

Je pa res, da sank na strehi pa nima - za razliko od npr. Mazde 6 karavan. Za nekatere je to precej pomemben podatek...

Uradno je karavan,če se strinjaš al pa ne....😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 35 minutami je Jest napisal:

Ima pa PHEV eno veliko prednost, ce moras recimo v vrocini cakati v avtu, ni treba, da motor laufa, da bi klima hladila… Deluje izgleda na elektriko… Danes sem zeno cakal v avtu in je bilo kar prijetno ;) 

Lahko,da ima sistem toplotne črpalke kot jo imajo električni avti.....🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Boss napisal:

 

Čudno tole... mam tud sam sicer starejšega službenega Passata 2.0 TDI 140KM pa drži menjalnik na sport pri cca 2000 obratih in daleč od tega, da bi bil avto nepremičnina. Je pa pač DSG menjalnik bolj tko tko - fajn za lenuhe pa strašno tečen po lokalnih cestah z velik ovinki, kjer se odloča precej neumno in nelogično. Ampak OK je za prežvet.

Saj sem napisal da vozim sedaj na višjih obratih in to teh, ki si že napisal ti(cca2000) in potem gre kot je treba, aja pa ročni menjalnik je in ima sport program.... 👍😉 Pri teh obratih pa moja 30tka bencinc gre enako kot ta disel samo, da je lepši zvok.... 😊

Ps;znam vozit brez skrbi.... 👍

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 7 minutami je Gregster napisal:

Sm že mislil, da o svoji mašini govoriš😉

Saj veš kako gre tisto,kdor misli nič .......😁😉👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Boss napisal:

Bini, gas ima daljši hod in včasih je pač treba prtisnt tud do konca, da dopoveš motorju in predvsem menjalniku "zdaj gre pa zares". Drugače pa je tudi opcija sport in takrat menjalnik dopušča višje obrate in gre vse skupaj precej bolj urno, le poraba takrat ne bo samo 5 litrov.

Imam na "sport" ker je tako pač bilo a kljub temu ni to to. Očitno se bo trba navadit na to, da ignoriraš nasvete računalnika in pelješ po dobrem starem občutku.... 👍😉

Malo me moti tudi, da v 6ti pri 110-120 na AC, ko hočeš pospešit nima bogve kaj pospeškov ☹️ in da se zgane bolj počasi tako, da tale stroj rabi obrate, če hočeš, da kam gre..... 👍 

Oprostite, ker sem zasmetil tole CX-30 temo s tole nepremičino od Passata... 😊😂😉(hec) 👍

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je akla napisal:

Izkušnja voznika, ki sem pred nakupom CX-30 eSkyactive X 186 AT 12 let vozil VW Golf 2.0 TDI 104 kW z ročnim menjalnikom:
Sem umirjen voznik, vendar relativno hiter; vozim "s tokom", ko se mi tok zdi prepočasen, energično in varno prehitim.
Rad imam udobno in solidno hitro vožnjo, recimo nekje v smislu omejitev + 5 km/h (slednji pribitek ne v naseljih).
...
Trenutno vozim CX-30 X186 AT (lastnik) in CX-5 G194 AT, obe stari nekaj mesecev.
Vmes včasih vozim CX-30 G150 in X186, obe ročni menjalnik.
Lani sem bil 3 mesece lastnik CX-30 G150 AT.
Nisem niti prodajalec niti serviser, je pa tako naneslo, da imam možnost po nekaj dni skupaj poleg moje CX-30 X186 AT vozit tudi kaj od naštetega.
...
Voznik sem 34 let, v tem času sem prevozil  cca 600.000 kilometrov.
...
Avta z ročnim menjalnikom ne nameravam več kupiti, jih pa občasno vozim.
Od naštetih vozil mi je najboljši CX-5 G194 AT: najbolj udobna in hkrati solidno hitra vožnja.
V kabini je med vožnjo relativno tiho (da se solidno poslušat akustično muziko in jazz). CX-30 X186 ATje občutno glasnejši in slabše odziven. Kombinacija G194 in AT je za moje pojme zmagovita.
In ja, oba CX-30 ne-avtomatika dajeta napram X186-AT in G150-AT vtis opazno odzivnejšega vozila, napram CX-5 G194 AT pa že skoraj ne.
...
Morda še moja poraba v avtih, kjer/če jo spremljam; prevoženih vsaj 400 km v nekaj zaporednih dneh, l/100 km:
- CX-30 X-186 AT: 5,9
- CX-5   G-194 AT: 7
- CX-30 G-150 AT: 5,6
- CX-30 G-150: 5,4

 

Dober opis....👌😉

Službeno trenutno vozim,no se še navajam na Passata 110kw in v primerjavi s CX-30 lahko rečem,da mi je slednja uživaška,Passat pa delavec na dolge proge s porabo 5.0 L/100 na prvi prevožen rezervoar nafte. Ima zelo neposrečen menjalnik,ne veš ali bi imel v drugi ali tretji🤔 Računalnik ti svetuje tretjo,avto pa nikamor ne gre saj ima takrat komaj  120 obratov,turbo pa prime na 150 in do tja te že drugi rinejo.....😤 Ja in tako je treba dati v drugo,da kam gre,naprimer čez krožna križišča ....  V višjih prestavah 4,5 je ok šesta je pa uporabna samo na AC...Je tudi malo glasnejši od Mazde a bolj na račun motorja. Moram rečt,da drugače sem kar zadovoljen z njim iz vidika za kak namen ga uporabljam.....🤗😉

@akla kakšno imaš pa porabo pri X186 MT...🤔

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

No pa je nevtralen in izkušen voznik povedal, da je G194 AT najboljša kombinacija. Je pa res, da se speči tiger X186 mogoče še ni prav prebudil.

In ja, oba CX-30 ne-avtomatika dajeta napram X186-AT in G150-AT vtis opazno odzivnejšega vozila, napram CX-5 G194 AT pa že skoraj ne.

 

Iz tegale zgoraj napisanega nebi bil tako prepričan.....🤔

Je pa tako cx- 5 razred večji in boljši avto,čeprav ni ravno premium....😁

Bo verjetno potreben kakšen šnopček za tolažbo ne kokice.....😉

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.