Gledano pri enaki hitrosti. Malo sem pogledal enačbe in sila lepljenja in centrifugalna sila sta sorazmerna z maso, je pa centrifugalna hkrati sorazmerna s kvadratom hitrosti. To pomeni, da bo vsako vozilo z višanjem hitrosti prej ali slej odletelo z ovinka (ko postane večja od sile lepljenja).
Sem se včeraj zvečer peljal iz Zreč pri 6 st/C in sem spoznal občutke, ki jih je opisal Alex, Bridgestonke so bile na mokri in mrzli cesti kot usnjeni čevlji na asfaltu.... 🫣🥴
Bom kmalu menjal za zimske...
Danes zjutraj v istih pogojih z službenim Pasatom na Yokohami popolnoma druga pesem.... 👌😉
Pred kratkim sem vplačal aro za Mazdo cx-30. Prodajalec je rekel, da je dobavni rok do 4 mesece. Zanima pa me koliko ste tisti, ki ste že lastniki istega modela čakali na avto?
Hvala za vaše odgovore.
1 mesec pred 2 leti, je bil ravno v Hamburgu.... 😉
Recimo, da je mož vozil s hitrostjo 110 km/h. to pomeni 30 m/s.
Upoštevajmo, da je reakcijski čas človeka sekunda, mogoče sekunda in pol.
Ženska je bila v dveh sekundah na prehitevalnem pasu. Če je bil možakar 60 metrov daleč, ko je ona zavila na avtocesto, je možakar komaj zavoro stisnil, pa je že počilo (še enkrat poglej posnetek: v trenutku, ko je ženska s sprednjim levim kolesom prevozila črto in je bil kljun vozila na voznem pasu, se že vidi tudi kljun vozila, ki vozi po avtocesti. Zna biti, da ni imel niti 60 metrov za odločitev in manever). Je pa možakar reagiral povsem refleksno. Kajti vsak bi pričakoval "pacienta", ki bo iz pospeševalnega pasu takoj zavil na vozni pas, pa čeprav s 40 km/h, namesto da bi po pospeševalnem pospešil in nato zavil na vozni pas. In se je možakar enostavno prestavil na prehitevalni pas. Ko je ugotovil, da ženska polkrožno obrača, ni bilo več ne časa ne prostora za "umik"...
Bi bilo bolje, da sploh nebi reagiral, kot pa je.... Sem pa tudi napisal, da ne pričakuješ takega manevra voznice...
Ps, lahko, da še kdo ne ve, nikoli ne glej prepreke, ovire itd.pred sabo ampak mimo nje, to ti lahko pride prav v marsikateri situaciji...😉
Sem pa pri posnetku opazil, da je reakcija voznika, ki je trčil vanjo bolj kot ne nerodna, izogibaš se vozilu kontra od smeri vožnje nasprotnega vozila. Mogoče bi se dalo tudi kaj rešit z drugačnim manevrom.... 🤔 Je pa res, da kaj takega ne pričakuješ na taki cesti.
Na službenih sem imel že razno razne gume in nek najboljši občutek mi je bil na Conti, Danlop, G J in Kleber. Vse ostale so bile tako, tako a se nekako pomatraš in gre... Je pa veliko odvisno od avta in voznika...
Če se voziš v jutranjih konicah je pa tako vse odvisno od vozil pred tabo.... 🤔
A v našega FucksWagna lahko nalijem blinker-fluid od VWja?
Nalij rajši ta sredinskega bo morda manj problemov z "lučkami".... 😁😉
pred 2 urama je Alex napisal:
Imamo enega mazdaša več. 😊
Do sedaj je vozil hondo accord. Atmosferca.
Pravi, da mu pije 9-9,5/100.😬
Sedaj, ko so njihovi otroci na študiju v Ljubljani rabi dober in manjši avto. Ki bo pil znatno manj. 😊
Znanec je bil zmenjen da gre na poizkusno vožnjo s cx 30. Pa sva to rešila kar midva na hitro. Posodil sem mu svojo za krog do Kozine in nazaj... Narejeno. Včeraj jo je šel vplačati. 👍
V tem primeru pojdi k mehaniku ali k avto električarju. Nekdo, ki nima izkušenj z elektriko, lahko skuri/"zmeša" elektroniko ali zaneti požar, pretegne kleme, ... ne splača se igrat za cca 30 € razlike.
Sem zdaj pogledal račune iz servisa in ugotovil, da so lani uporabili olje Supra 0W-20, prejšnje leto pa Ultra 5W30, tako da bi lahko bil vzrok tudi v tem. Bom vprašal še na servisu.
Sigurno se pozna to olje saj je bolj redko, jaz bi točil 5w-30 kot se je prej. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja res je ampak, če imaš te Mazdine Bridgestonke še malenkost prej odletiš iz ovinka... 🥴😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani