Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 1 minuto je TiEn napisal:

Ja sam čem rečt kolikov suv-ov bo ponujala mazda

Katastrofa a ne? K da bi ocenjeval kokošja jajca med sabo in v njih iskal neko lepoto oblike.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Slovenski avto leta 2023
Napisano

Jaz tud nisem slišal, da bi bil to nek šrot zdele. Jih moram pa pohvalit, ker dizajn je drugačen in ni neka uniformiranost, sploh pa to, da še vztrajajo z neSUV modeli. Kapo dol.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 39 minutami je TiEn napisal:

pa še cx-70 in 90 pridejo ven (že napovedane)

 

To ni za EU tržišče, za nas xo CX-60 in CX-80 za Amere pa CX-70 in CX.90.

 

Je pa tale CX-8 le grša FL različica CX-5 na steroidih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 34 minutami je Alex napisal:

Nikoli niso lastniki rdečih mazd trdili, da imajo Italijani najcenejšie gorivo. To je navadno levaško  zavajanje. 😉

Trdili so pa, da je esso supreme plus najboljši dizel, s katerim lastniki rdečih mazd  naredijo več kilometrov,kot z kako Petrol župco, v kateri je največ bio dizla. Veliko več, kot v drugih  evropskih gorivih. 😊

 

Se pravi so Italijani pol neumni, da hodijo v Slovenijo tankat Petrolovo župco? :nevem: Sam verjetno to niso Italijani z rdečimi Mazdami? Ker baje, da kljub temu, da je gorivo dražje ga porabijo tolk manj, da je pol v bistvu cenejše, al neki tazga. Ma nej to razloži kakšen, k je iz hribov doma pa mu je zdrava kmečka logika blizu.🤪

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

kaj je odvec danes na avtu?
Napisano

... še posebej če kdo med njimi fejst prdne. Če je v avtu 6 oseb je taka možnost 6x večja kot če je samo eden... in dejansko jih pol 5 bruha zaradi smradu prdca, ta 6 pa bruha naknadno zaradi smradu bruhanja in tako je krog sklenjen. 🥴

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 18 minutami je godlike napisal:

...kje morem gas stisnit in kje nehat?

 

Vrh je pod želežniškim mostom?

Nima smisla, da bi na ravnem tiščal in si nabral visoko hitrost, ker je prvič nevarno, tvegaš visoko kazen pa še nič se s tem ne dokaže.

 

Moj predlog je, da ko si mimo izvoza Vrhnika, počakaš še en km, ko se klanec še lepo začne in pri 130km/h stisneš gas v najvišji prestavi. Od tam je po vse odvisno od avta oziroma motorja. Če ne bo šlo pač šaltaj navzdol, dokler nisi v prestavi kjer bo avto pospeševal. Ja cilj je točno ta železniški tako imenovani Štampetov most. Tam preveriš hitrost in opišeš kaj se je dogajalo v vsaki od prestav.

 

Jaz sem danes šel tam, ampak so Romuni, Italijani in Švicarji tam naredili tako gnečo, da je šlo vse bolj po polžlje, do maks 110kmh tako, da nisem uspel stestirati zadevo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Če na Kubi lahko vozijo 70 let stare avte pol tud v Sloveniji ne bo nobenmu krona padla z glave, če bo moral par let dlje avto vozit pred menjavo. ko bo prodaja začela šepat jih bo hitro zaskrbelo in bodo še hitreje spet akcije s popusti ter na koncu znižanje cen.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano

To je taka žalost, da ni večje... moj naslednji nakup, če sploh bo kaj še možno imet, bo dejansko morala biti neka druga znamka. Žal kot kaže je to to.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

O moj bog... a do zdaj so pa menjal enostaven dvostopenjski menjalnik (Tomos Automatic varjanta) in elektromotor za 7jurjev. Zdaj bo pa full pocen, ker samo ležaj zamenjajo za cca jurja. Fak jurje za ležaj in dve uri dela... ja ampak električni ne potrebujejo tolk vzdrževanja in se ne kvarijo, so nas nedolgo nazaj prepričevali. 🥴

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Na evo ti ga na, pa točno o tem smo govorili pred časom. Oblast dela točno tako kot dilerji droge. Najprej daješ odmerke zastonj al pa smešno poceni, da jih navlečeš in ratajo "odvisni" pol pa udariš na polno, da se kar bliska. Tolk torej o poceni elektromobilnosti.

 

SKETA.DIGITAL

S 1. januarjem 2023 Norveška ukinja oprostitev plačila davka na dodano vrednost ob nakupu električnih vozil. Oprostitev bo veljala le še za...

 

Aja pa še to za šlager, kaj se pripravlja oziroma razmišlja na nivoju EU in bodo morale uvesti članice. Nadomestil za ceste se bo moralo meriti na osnovi mase vozil in sicer na potenco.

 

Predlog je bil, da bi en kilogram mase letno stal 1 cent na kvadrat pri odmeri nadomestila za uporabo cest.

 

Se pravi:

avto mase 1000kg te pride 10€2 ali 100€ nadomestila

pri 1500 kg kot je največkrat povprečje je torej 225€

za električarje, ki so hitro na 2000kg je torej 400€, če je pa to malo večji SUV na elektriko pri 2500kg mase pa je letno že kar 625€ dajatve za ceste.

 

Kot kaže gre nekako za Norveški model in če recimo upoštevamo, da se bo štela le masa nad 500kg pa je pol takole in tole bo bolj verjetna možnost.

1000kg = 25€

1500kg = 100€

2000kg = 225€

2500kg = 400€

 

Kr lep udarec za električarje in SUV-e.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ko to berem in iz prejšnjih podobnih situacij opažam, d aje največji problem ravno v tem, da se folk zaleti v izbiri. V tistem trenutku je želja ogromna, ampak vsi pozabijo, da začetno navdušenje vedno po nakupu nekoliko splahni in avto rata orodje, ki potrebuje vzdrževanje in povzroča stroške.

 

Vem, da je težko včasih brzdat čustva, ampak vsaj pri avtih se splača razmišljat na dolgi ali pa vsaj daljši rok. Nakupa samega avta ni tak problem, kot potem vzdrževanje in tudi tukaj konstantno potem beremo kolk je nerganja čez drage servise, rezervne dele, registracijo pa konec koncev tudi poraba nobenega ne pušča prav ravnodušnega pa čeprav poskuša marsikdo skriti, kot da to ni noben problem.

 

Bom samo še omenil lastno izkušnjo izpred dobrih treh let, ko sem menjal avto.

 

- Na začetku sem si hotel dati mal duška in sta v igri najprej bila KIA Stinger s 360KM in VW Arteon z 250KM. Pol ugotoviš, da to bi bilo na začetku super duper fajn ampak stroški s tema dvema bi bili enormni.

- Potem začneš razmišljat, kaj pa če bi bila oba dizla, recimo Stinger z 200KM in Arteon s 190KM. Še zmeri cool, performance nadpovprečne. Ampak ker je nabavna cena obeh visoka bi bilo kasko tudi v nebo. Dat eno plača osamo za zavarovanje in cestnino je pač preveč.

- Pol gremo gledat nižje in si rečeš, sej Škoda Superb ima isti dizel kot Arteon pa še ogromn prtljažnik za športne potrebe je odličen. Ampak ravno je KIA dala ven Proceeda in v GT različici ima bencinskih turbo 204KM pa še uporabna oblika in baby Panamera stil oblikovanja. Cena ugodnejša od Superba za cca 6 jurjev pa še čisto frišen model, ki zgleda kr precej badass.

- Ampak spet začnejo možgančki delat. A rabim 204KM, a rabim 6 sekund do 100km/h, zvok motorja, ko odpreš resonatorje v auspuhu bodo zanimivi glih mogoče kakšen mesec. Poraba pa verjetno okoli 8,5 v povprečju.

- In na koncu greš lepo v salon od Mazde in ker ti je trojka premajhna, X motor nima turbo 180KM in te pusti nekoliko neprepričljivo hladnega si rečeš, ma zajebi vseskupi. Poglej Mazdo 6, ima vse kar rabiš, dizelskih 150KM je čist OK. Ni raketa ni pa niti počasnela, poraba je pod 6 litrov. Uspešno pogajanje, vsa oprema, ki jo načeloma nucam, 29k€ pa roka. Zaradi nizke cene je tud zavarovanje nižje, vzdrževanje nič kej dražje (vsaj zaenkrat).

 

In tko prideš iz začetnih 55k€ na končnih 29k€ in če danes pomislim bi se s Stingerjem vozil podobno, ampak dražje. Driftal ne bi, ker ne bi mel za gume, neko super divjanje in huligansko speljevanje iz semaforjev nekako pri teh letih glih ne paše. In kakorkoli gledam, sem se odločil pravilno samo tiste kurčeve sanke na strehi nekoliko kazijo izkušnjo 😂

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Enako. 👍

Če bi imel intercooler, bi imel turbino in kakih 250 konjičev.😊

 

Če, če, če... pač nimaš in moraš še vedno na vrhniškem klancu šaltat iz 6. v 5., medtem, ko so turbodizli že na naslednjem hribu 🤪

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 47 minutami je Bini napisal:

Dobro zgleda,o teh režah-loputah sem pa jaz že lani pisal.....Ja,te uravnavajo dotok zraka na kiler👍 Zdaj bojo baje non stop odprte,da bo motor dost ohlajen,ko imaš to fensi masko.....😊😉👍

 

Mislim, da ne bo tako hudo, ker @Alex ni glih znan po tem, da bi sred najhujše vročine vlekel naloženo češko prikolico na Vršič. 🤪

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 5 minutami je Jest napisal:

Glih na Youtube se je pojavil, pa se mi je zdel zanimiv…

 

Sicer pa ja… mi je vsec CX-60… ;)

 

Ampak res, ti boš verjetno menjal v 2023. Ampak pri Mazdi je res švoh izbira. CX-5, ki je več ali manj FL prejšnje različice pa tole. Če hočeš neki novga pa od Mazde ti je CX-60 praktično edina izbira, razen če rečeš fuck it pa vzameš CX-30. Verjetno tolk placa ne rabiš, da bi bil CX-60 zanimiv, ampak CX-30 pa še SUV ni ampak je bolj CUV.

 

Tole je še večja dilema kot sem jo sam imel pred tremi leti pa še takrat sem delal dramo oziroma prej žajfnico. 🥴

 

Če pa se ti ne mudi, pa mogoče počakaj na 3.0, ki bo nekoliko lažja in kot sem slišal naj bi nekoliko prenovili vzmetenje in izboljšali vodljivost. Vsaj za test mogoče.

 

Aja pa boh ne daj izbrat tele čipkaste bele plenice na armaturki, ker boš preklel jo verjetno že čez kako leto. To se ne da namreč ne čistit in ne vzdrževat (verjetno je mišljeno, da se jo zamenja, ko se userje - plenička pač) pa res zgleda kot, da si v previjalnici za dojenčke.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Hipotetično vprašanje:

 

enaka avtomobila s podobno kilometrino in ohranjenostjo. Tud serviser potrdi, da sta oba ok.

ampak

 

1. avto ima servisno zgodovino in popise servisov ter menjav

2. avto nima nič, ne podatkov servisne, ne menjav  delov ipd.

 

Kateri avto na koncu izbereš?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.