Tudi z G165 bo prisel povsod, kamor bi prisel z D150 ali D175 oz. D184 ... tudi polno nalozen in v klanec ... Vcasih so s katrcami, spacki, ficoti in jugoti tudi prisli skoraj povsod...
Za kateri avto pa gre? In katera navigacija? Vgrajena? Ker sam imam vse posodobljeno... pa mi je vceraj kazalo na HUD-u te omejitve ... Tako da sumim, da govorimo o razlicnih zadevah... ker kolikor se spomnim, si eden izmed redkih, ki pravis, da na cestninski pri Vranskem ne kaze vec omejitev, kot so bile, ko je tam bila se cestninska postaja ...
Meni ne kaže več teh cestnin. Po zadnjem updatu tudi prometne informacije kaže tako kot morajo biti. Je bil znak za nesrečo in je res stal kamion brez gume na odstavnem pasu.
Malo zmede je bilo še na nekem gradbišču, vendar tam bolj sumim na neažurnost DARS-a.
Poslano z mojega SM-G985F z uporabo Tapatalk
Kaj pa razumes pod tem, da ti ne kaze vec cestninskih postaj... Sem sel vceraj na stajersko in pri bivsi cestninski za Vranskim se vedno kaze omejitev hitrosti... najprej 100, potem 80, 60 in na koncu celo 40 ...
Imel sem 128 sport. Z njim sem bil zadovoljen. Najbolj pa takrat, ko sem ga prodal. 😏
Ampak glede na to, kako "hvalis" tisto, kar si trenutno lastis... je bil verjetno takrat, ko si imel 128 sport to najboljsa raketa, ki si jo clovek lahko izmisli ... 😆 ...
pred 12 urami je Alex napisal:
Sej ne primerjam hrušk in jabolk.Mazda 6 dizel vs mazda 6 benzin. Ko menjaš pri benzinarji dve brzini dol gre na obrate in naprej.
Pri dizlu se to zgodi tako, da turbina prime, te zalepi na sedež in te katapultira naprej. Pri benzinarju brez turbine tega občutka ni.
Ko govorim o šesti brzini mislim s tem to, da greš v hrib in samo pospešuje in pospešuje, benzinarji pa ostanejo zadaj in počasi se upehajo. Ročni menjalnik je v bistvu boljši, ker bolj natančno lahko predstavljaš in kadar hočeš.
Tiste obvolanske ročke so bolj za zabavo in za lepše videti. Sem probal in ni to to. Druga pesem je avtomatika v kakem Porscheju. Tam stvar deluje kot mora. 👍
Te obvolanske rocke so res bolj kot ne zaradi lepsega... ker jih enostavno pri avtomatiku ne potrebujes ...
Sem pred sedanjim bencinskim CX-5 vozil tri turbodizelske sestice... med drugim nazadnje tudi tako, kot jo imas sedaj ti (le da je bila D175 avtomatik)... Pa tezko recem, da sedanji atmosferski bencinar (G194 avtomatik) kaj slabse gre v klanec ... In tudi jaz nisem imel tega obcutka, ki ga ti opisujes kot "katapultiranje naprej" ...
Ce je samo prah, bo najlazje z vlazno krpo ... Jaz obcasno, ko preverjam tekocine, se spotoma pobrisem s krpo ... Da bi pa sel v vse koticke in spucal, da se "šajna" pa ne ...
Saj Mazdina navigacija ocitno ni edina s takimi problemi pri cestninskih postajah... Dostikrat vidim kaksnega tujca, ki se pelje mimo lokacije, kjer je vcasih bila cestninska postaja in zavira... marsikod celo na prehitevalnem pasu ... In ugibam, da mu pac navigacija ali infotainment v avtu kaze se vedno podatek, da je tam hitrost omejena na 60 km/h ali pa ponekod celo na 40 km/h ...
No vam povem v petek, po urah intenzivnega tečaja, kako je to z "najnovejšo" šestko in zavorami in origoš bridgestonkami. Me zej prav zanima, kak se bomo odrezali, po vseh teh debatah tule gor.
Ce bos dal gor zimske gume (ali pa all season) bos med boljsimi... V nasi skupini prejsnji teden sta se obe vozili (Jeep Renegade in Skoda Yeti) s takimi gumami najbolje odrezali ... Pa Ford Raptor, ki pa je imel tudi AT "kramparce"
To pa zato, ker imajo skoraj vse Mazde poddimenzionirane zavore ... Res ne razumem, zakaj se na tem delu varcuje. To je moja edina vecja zamera tem avtom.
S hcerino trojko sta bila lani na poligonu na tecaju in je pri zaviranju bil med boljsimi v svoji skupini - se celo instruktor je pohvalil .... Bile pa so skoraj nove gume ...
Na CX-5 so bile ob nakupu gor Toyo ... in so za normalno voznjo cisto OK.. Sem pa pred nekaj dnevi na poligonu na Vranskem videl, da so sedaj, ko jih imam gor tretjo sezono, na mokri podlagi odrezale dokaj slabo. Od vseh v skupini sem imel najdaljse zavorne poti ... Tako da jih naslednje leto spomladi menjam ...
Gumb "P" je treba pritisnit... kar pomeni, da sprostis rocno zavoro ... Ce gumb "P" potegnes k sebi, zategnes rocno ... Seveda to naredis, ce vidis, da je rocna ze zategnjena ...
Pa ne vkljapljati Auto Hold-a pred vstopom v pralnico ... Pa zavorni pedal moras pohodit pred tem, ko pritisnes gumb "P", drugace se rocna ne sprosti ... sicer ti to itak verjetno napise na armaturi ...
Jaz tudi vecinoma poslusam radio... Res je cel kup reklam, vmes pa vcasih se kaj povedo... da sem na tekocem ... Ce pa ni nic pametnega, pa se vedno lahko posulsam svojo glasbo iz USB kljucka, CDja ali iz telefona ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj je jasno, kaj so mislili
...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani