Moj prvi avto je tudi imel zaug (fico) … Pa drugi tudi (Jugo 45)… Jugo niti ni imel pasov zadaj… in ko sem kupil otroski sedez (takrat se niso bili niti obvezni) sem moral najprej na odpad, da sem poceni dobil varnostne pasove … in jih montiral zadaj, da sem lahko sploh otroski sedez pritrdil … Tudi okna so se takrat odpirala z “vinto” … o kaksnem centralnem zaklepanju si lahko le sanjal… Za ficota sem imel dva kljuca… enega za avto zalaufat, drugega za vrata…
Pa se nic ne pritozujem sedaj, ko je vse to malo posobljeno…
Hvala enako, z razliko da sem s 100 jadino začel.....
Jaz še v življenju skupaj nisem 300k naredil, ti pa v 3h letih.
Jaz s svojim tudi nimam ječ kot 150kkm s službenimi pa cca 3000000km.....😊
Kilometri zelo hitro letijo,če službo z veseljem opravljaš....
pred 35 minutami je Boss napisal:
Kar je napisal @Slivka drži in trdit, da ni res je v bistvu zatiskanje oči pred realnostjo v katero gre avto industrija.
da ponazorim:
- leta 2003 sem imel toliko izbire, da sem z muko na koncu seznam skrčil na 5 modelov od katerih sem dejansko izbral najdražjega in to je bila Mazda 6 prve generacije.
- leta 2008 sem enostavno izbral spet Mazdo 6, saj je bila prva tolk dobra, da ni bilo kaj dosti za razmišljat pa točno tako obliko iin pogon je imela kot mi je najbolj všeč.
- leta 2019. Kriza pri izbire... vse povsod sami SUV-i. Dobit nekaj ustreznega je na koncu ostalo le pri precej dragima Arteonu in Stingerju, ali pa Proceed v okviru budgeta oziroma eventuelno celo i30N sportback ali pa družinska ladja Superb. Na koncu sem dobil ponudbo, ki je nisem mogel zavrniti in vzel Mazdo 6, ki ni glih bila tisto kar sem si želel. Kar nekaj kompromisov od karavanskega zadka do 7 let stare oblike sem moral pogoltnit.
- če bi kupoval danes, je ta izbira še skromnejša. Pri Mazdi nimam kej več iskat in verjetno bi šel na KIA ali Hyundai, kjer se še da nekako dobiti kaj neSUVovskega ali pa mogoče kaj od VAG-a in to je več ali manj to.
Kaj hočem povedat? 20 let nazaj je kupec izbiral avto, danes pa avto izbira kupca. In če ti kaj ni všeč.... pač.... tough luck oziroma bodi srečen, da ti sploh še kaj prodajo.
Jaz mislim, da bo počasi izumrla... 😔 Jaz razmišljam, če se cx-30 za cca10cm raztegne na račun prtljažnika imajo pokrit ves segment crossoverjev od tu naprej. Tako, da nima smisla rinat še nekaj vmes. Poleg tega je pa še zunaj tudi cx50, ki lahko pride na naš trg.... Že takrat se je ugibalo, če ni to naslednica CX5.....
Aha do 3000 obratov je v vseh delih obratov moč 1.2 mlinčka višja kot pri skyactivX in tudi pri 2.5 SkyactivG. Pri atmosferskih Mazdah je pač treba v obrate ni druge. Sej ne rećem se lepo peljeta tudi pri nižjih, ampak, ko je treba pospešit pa ni druge kot dvignit obrate.
Tako je dejstvo in zato bodo turbaki vedno delovali bolj prepričljivo pri nižjih obratih. Električarji pa recimo seveda seveda še mnogo bolj saj je ves navor takoj na voljo.
No, jaz sem pa imel prejšnji teden 3 dni na testu električni avto. Eden najugodnejših na trgu z 200+ konji. Zadnji pogon. In čeprav je 90 % časa (beri: voženj) deževalo, sem večinoma užival. Nad pospeški, tudi lega je za električarja nadpovprečna (bil je obut v Continentalove copate). Me je pa jezila programska oprema, saj več stvari ni delalo, kot bi moralo. Tudi zato, ker avto ni bil posodobljen na zadnjo različico (sram naj bo prodajalce, sami sebi odganjajo stranke). In potem imaš take idiotizme, da radio neha delati, ko greš prek Trojan, sistem za vožnjo znotraj voznega pasu cukne kot ornk dec (še mene prestraši, si ne predstavljam, kaj doživijo voznice) ... S polnjenjem nisem imel nobenih preglavic, je bilo vzorno hitro (100+ KW na DC-polnilnicah). Doseg ob "moški vožnji" in precej avtoceste: 300 km namesto deklariranih 435. To je realnost. Po omejitvah in z manj avtocestami bi se verjetno lahko spogledoval s 400 km dosega, v tem pogledu je relativno varčen.
Najhujši občutek pa je bil ob vrnitvi. Ko sem se po treh dneh usedel v svojega 2,5l bencinarja, sem prvih 500 m gledal, če mi slučajno drži ročna ali pa so zapikale bremze. "Nobenega pospeška" ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ok avto za tiste stare čase, R4ka od Pahorja se pa že trtji krog prodaja....
Noben je noče imet.... 😂
Povezava za deljenje
Deli na druge strani