Na?eloma se strinjam s tabo, da bo slaba guma na mokrem slaba tudi na suhem, ampak ne more? pa posplo?evati. Poglej tale print screen - to so komentarji za testirane letne pnevmatike zadnjih dveh let. Pri redkokateri pnevmatiki pri slabostih pi?e kaj glede obna?anja na suhem, medtem ko pa pri marsikateri pi?e kaj v zvezi z obna?anjem na mokrem:
Pa ?e en ekstrem...katastrofalna ocena za obna?anje na mokrem in nadpovpre?no dobra za suho vozi??e:
In tudi moje osebne izku?nje so podobne...za marsikatero pnevmatiko sem rekel, da je katastrofalna na mokrem, za redkokatero pa, da je slaba na suhem. Pa letno prevozim cca. 50k km in to s kar nekaj razli?nimi avtomobili ter posledi?no pnevmatikami...
Dal sem ti primer dunlopa. Vse kar hocem reci je da ce je guma dobra v detju se ne pomeni da je dobra na suhem. Samo to.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No, tak?ne izjave ne bi ravno pripisal nekomu, ki na cesti ?tepa tak?ne kilometre, kot ti. Ravno na suhem so razlike med res dobro in res slabo gumo manj?e, kot na mokrem. Ponavadi slabe gume svoje najve?je slabosti poka?ejo ravno na mokrem.
Se ne bi strinjal...slaba guma na mokrem bo slaba tudi na suhem (odvodnjavanje (profil) je eno, material pa drugo), ?e posebej so directional profili delani za de? slab?i na suhem (v primerjavi z asimetri?nimi)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ampak to kako dela v mokrem je le percepcija. Kaj v dezju gonis enako kot o suhem, ne verjamem. Najvec kriticnih situacij kjer guma veliko pomeni je pri zaviranju v sili po suhem. Za ostalo je tu abs ker v mokrem ni gume ki bi te ustavila pred oviro (razen v reklami) le manevriranje te resi.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e parkirajo paralelno v boks gredo vsi v ve?ini z nosom naprej, kljuka ostane zunaj in ne ??iti pred ni?emer.
Igra pa funkcijo samo pri bo?nem parkiranju, kjer te pa lahko naba?e samo tisti, ki parkira in ima kljuko. ?e si sam parkiran te kljuka ne bo ??itila saj ?e te bo kdo zadel te bo zadel v postopku rikvercanja in te bo zadel v sprednji konec, kjer kljuke itak ni. Tako, da ne razumem pred ?em te ??iti, razumem pa da ??iti tiste, ki jo imajo in parkirajo brezobzirno tako, da se kr rukne v drug avto, ko gre v rikverc.
Pojdi v italijo, francijo...mene je 2x v lj. In to pred mojimi ocmi, zenska rine v box in to ne bocni, dokler jo drug avto ne ustavi, k sreci je bil zadnji del
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tudi cenejso navadno kljuko lahko snames. Res da je malo vec dela ker sta dva vijaka ampak ce to delas parkrat na leto...
Po drugi strani nas pa je vsaj 80 posto uporabnikov ki se stalno vozimo s kljuko...ni moteca. Jaz je nisem snemal nikoli. Razen sedaj ko je avtomatska. Nenazadnje te tudi sciti na parkingu
Glede cene - na ebayu mas kljuko za 150?, montiras sam vec kot enostavno, plus homologo 30?
Zraven pride tudi connection box za elektriko, ti samo pripnes na obstojece kable zadaj. Ta box tudi piska ko je nepravilnost - ko ne dela kaka luc na prikolici, kaj prebija (stare prikolice) itd.
Jaz sem sam to naredil na mazdi 5
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
imam tudi izklopljen SS stalno.....tudi VAG
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani