Mislim,da tule nismo glih relavantne osebe da pišemo kaj je dobro za "mašino"🤔
Obstojajo strokovni članki o tem, pa še ti niso enotni, ker se motorji hitro spreminjajo in tudi materiali z elektroniko vred. Upam le,da nekaterih oslarij kdo tukaj na forumu nebo vzel za res......🥴
Lahko le dodam,da lepo ravnanje s avtom sigurno ne škodi ničemur,preverjeno iz mojih izkušenj. Zato vam polagam roko na srce , ne terajte jih preveč saj so to vaši avteki- Mazde.....😉👍
Te mazdini bencinski motorji so zakon - počakaj da se segreje potem pa lahko daš glatko v obrate Najbolj je za motor škodljiva kratka, hladna vožnja. Takrat se "motor" najbolj "paca".
Pri meni recimo 50% časa motor preživi na 3000 obratih. Konstantne, AC vožnje. Pa vsakič ko ga prtisnem gre rajši
G120 komot v tretji do blokade in si na 130, potem pa šaltaš v 5to in 6to.
Si pa napisal enih vprašanj. Evo mojih par centov, da se razvije debata.
1) Ti sploh ne veš, kaj je hitro pospeševanje. =))) Do 3.000 rpm se G120 komaj malo zbudi. Hitro pospeševanje je, če ga zavrtiš vsaj do 5.000 rpm (ali čez).
2) Odvisno od vozne situacije. To meni sicer dela avtomatski menjalnik. Pri normalni vožnji že tam okoli 2300-2500 rpm, pri malce hitrejši menja pri 3000 rpm, pri odločnejšem pritisku na plin nekaj čez 4000 rpm in pri kick-down šele pri 6500 rpm.
3) Da. Zelo. Motor mora delovati v vseh pogojih. Sploh sodobni dizli in bencinarji se ne odzivajo dobro na ujčkanje in se radi "umažejo/zamašijo".
4) Odvisno za kakšne vožnje gre. Bi pa rekel, da vsako daljšo vožnjo poženeš do 6K, da se malo nadiha.
Oziroma, vključevanja na AC ali na glavno cesto s stranske so lepa priložnost, da združiš prijetno s koristnim in pošteno pospešiš ter zavrtiš motor - vsekakor nad 4000 rpm. Pa seveda vsako prehitevanje, kjer je odločnost ključnega pomena. Če pa želiš terminsko - daj enkrat na teden. Temu se reče "italijanski tuning".
4b) Jaz sem včeraj na 80 km vožnji šel ene 8x do 6500 rpm ... #italijanskituning
5) Ni. So ti pa že napisali, da to najlažje izvajaš v 2. ali 3.
6) Da, vsekakor. To dela celo avtomatik.
7) Dajanje v "ler" je slaba praksa. Prav tako je dajanje v 1. med upočasnjevanjem/zaviranjem, saj trpijo sinhroni. Je Slivka lepo napisal - iz 4. daš v 2. in to je to. Ko se ustaviš, pretakneš v 1. in potem nadaljuješ z vožnjo.
PS: A vam nič od tega niso povedali v avtošoli?!
Drži, so nam povedali neka od tega a jih nekateri hitro pozabijo..... 😉
Nanaša se na 6ko, ki jo je delil @NevLado z vprasanjem ce jo je kupil @SpEkTr.
Prva slika so števci ki jih ima mazda 6 do 2018 in od 2018 z opremo do revolution.
Druga slika so števci ki jih ima mazda 6 od 2018 z opremo revolution ali več.
Tista mazda z linkom ki se prodaja pa pise da je revolution ampak po stevcih ni, torej je najverjetneje iz uvoza. Pa se dodatnega kroga s kromom nima v volanu ampak ima krom samo mazda znak, vedno bolj dvomim da je revolution oprema.
V moji Mazdi3 je odveč zaviranje v sili. Ker enkrat bi bremzal kar po svoje, drugič ko je treba, pa sploh ne zazna ničesar pred sabo.
Enako ta nadzor mrtvega kota, neuporabna funkcija. Ali pa bolje rečeno, nedelujoča v Mazdah očitno.
Meni je na 3ki delal vse u nulo😊
Sem že po treh letih mislil, da nimam v opremi funkcije zaviranja v sili, ki naj bi bila pri Revolution pa mi je par dni nazaj rekla hči, da ji je skoraj "ušlo😊", ko ji je avto v rikverc vožnji iz nenada zavrl, ko je spregledala enega od treh pešcev v temi in dežju zjutraj. Tako, da očitno dela 😉👍
Dobro, sicer je tema "Kaj je ODVEČ", ampak jaz bi pa spregovoril tudi o tem, kaj MANJKA. Zakaj, pri vsej moderni tehnologiji, ki so jo stlačili v avte, vseh kamerah in aktivnih tempomatih, ki samodejno bremzajo, če dohitiš počasnejše vozilo in podobno, ni nihče vgradil v avto radarja, ki bi meril tvojo oddaljenost od avta pred tabo in te s piskanjem opozoril, ko imaš, glede na hitrost, prekratko varnostno razdaljo?
Jaz imam vedno tako varnostno razdaljo, da mi včasih kak sodelavec reče, da pretiravam. Potem pa on vozi in jaz njemu nazaj rečem, da pretirava, samo v obratni smeri, ker je naliman tistemu spredaj na rit. Včasih se mi zdi, da so tako blizu, da če tisti spredaj zabremza, ne bi utegnil niti zaznati, da je zabremzal, ko bi ga že nabil...
Nekoč so preprosto začeli vgrajevati nadležno piskanje, če nisi pripet in se niso obremenjevali s tem, a bo to ljudem všeč ali ne in jih ni skrbelo, da se taki avti ne bi prodajali. Tako bi enostavno vgradili piskanje, ko se avtu preveč približaš in bi se ljudje vsaj zavedali, da so preblizu avtu pred sabo...
To imaš na novih Mazdah,piska in nato še zabremza,če ti ne reagiraš.....😉👍
Sm kmet an ... ... ... Se pravi: sm lep kmet an s hribu dama, pa se na europsko unijo se zastopm lih tanartabl, ma kolkr je men znano, ne Srbija ne Belorusija nista v EU - torej na izdelku ne bi smelo pisati "made in EU", pa če imajo še tak dobiček...
Veš to je kot Slovensko meso pripeljan iz Poljske in pakirano tukaj🥴
Sodelavec ima cx-30 x186, on ima porabo v zadnjih dveh letih ~8 litrov. Ampak tudi vozi tako da v vsaki situaciji avto porabi max kar lahko, gre max kar se da v trenutnih razmerah.
Dve leti še zunaj ni cx30 - X186.... Je pa x180, ki malo, malo več pije, ampak, če tako vozi kot praviš to tako ni veliko👍
Sem se nekaj časa nazaj prav potrudil, da bi ugotovil koliko bo pila, če vozim agresivno na plinu in premazi pa nisem prišel nikakor do 7 litrov.... Sploh ne vem kako bi lahko dosegel tisto prej opisano porabo, razen, da po dveh, treh km ugasneš avtor, ker pri teh km se motor ogreje in potem drastično pade poraba. 👍
Še nič, bom pa danes, najbrž kar namesto malice v službi.
So me svarili, da so dizelaši naporni za lastnike in da jih izčrpavajo, pa nisem verjel. Zdaj pa imam, ko nimam. Ravno sem zamenjal žarnice na BTjki in evo, danes na poti v službo krepa žarnica na petki... Vsaj to je ena milost, da pri petki vsaj z roko lahk... No, lahko ravno ne, da se pa priti zraven pa potipati, kaj naj bi potegnil ven in kam naj bi potem porinil noter. Že zdaj pa vem, da bom preklel Japonce za vsaj deset generacij nazaj in da bodo vsi svetniki tam, kjer jim ni mesto.
Lepo se je začelo, ja. Lepo me je#ejo te Mazde...
Naj te malo potolažim, na Mercedesu A si moral odšraufat luč iz avta, da si zamenjal žarnico...
LED zdaj reši te probleme, zato menjaj stare-prestare za novo Mazdo....
@NevLado V bistvu še več, jaz sem šel dol s Triglava, ker je bil kar naenkrat dražji za 170€. Pa nič ne pomaga, da nisem imel že 10 let nobenega škodnega zahtevka, še za parkirišča, stekla, luči, točo ne. Od mene so v tem času ene 8 jurjev čistga potegnili.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi možno.... 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani