Moje gume so Japonske Bidgestonke a vseeno kot kaže zanič.....🥴☹️😭
To je res nenavadno, ker imam sam isti model gum in isto prvo vgradnjo pa še tri letne sezone so vožene in majo za sabo tam nekje 30kkm pa nimam tega občutka. Sem četrtek ali petek prav namenoma v dežju odpeljal nekaj ostrih ovinkov tudi na ne najbolj grobem asfaltu pa primejo še vedno res dobro.
Lej Bini, Alex ti je že namignil, da gume, ki jih imate na CX-30 so slabe, on pravi celo za v kanto. Ampak to je verjetno problem dotične gume in verjemi, da ni splošno pravilo. Ok, če sem narobe razumel in si mislil zgolj svoje gume pol bi verjetno bilo res za razmislit za menjavo letnih spomladi, ker letne gume ne v mokrih ne v suhih razmerah ne glede na nizke temperature, se v primerjalnih testih vedno izkažejo kot boljše.
Seveda pa v zimskih razmerah je slika popolnoma obrnjena in takrat letne res nimajo za burek. Zato pa jih dajemo gor, in si delamo dodatne stroške.
Drugač pa vseeno hvala za skrb in verjemi, da bom pravočasno zamenjal gume in da ne bom čakal na januar. Ker imam oba kompleta tako kot ti nisem vezan na gnečo pri vulkanizerjih in lahko to uredim takoj, ko se bo izkazalo, da je neugodna vremenska napoved in nizka temperatura pred vrati. A bo to naslednji vikend al mogoče kak teden kasneje pa bomo še videli. Drugače pa ja, mene datumi kej dost ne brigajo tako, da sem jih dajal gor že bistveno pred datumom in menjal nazakj na letne tudi mesec ali celo več po 15. marcu, če vremenske še niso bile OK.
pred 4 minutami je TBA napisal:
se je že kr parkrat zgodilo da smo imeli sneg v začetku novembra, pa čeprav je do večera skopnel.
absolutno, če je napovedan sneg ali zmrzal, seveda ni več nobenega smisla odlašat.
Se pravi vsi lažejo in edino Bini pozna resnico... hja nič pa naj bo tako pa čeprav smo nekateri sami naredili ta test pred kar precej leti. Opisano tudi tukaj na forumu.
Te temperature so že kar ok za zimske,če jih ravno ne šparaš.....😉 Bi rekel,da se po občutku bolje držijo ceste pri teh temperaturah kot letne.....👍
Ahm ja, ti si očitno prvi, ki je to ugotovil po občutku, medtem, ko ni še nihče na nobenem testu to dokazal. Temperatura 7°C je mit, drugo pa so prave zimske razmere, led, sneg, brozga... tam se šele pokaže smisel zimskih.
OK... priznam ... moj kiks... se vedno pa mi ni jasno... Po eni strani sparat pri manjsih gumah, po drugi strani pa ta prihranek nametat na avto kot druge "olepsave" ... ...
Ja sam sigurno nisem tak, raje bi še kej dol vrgu (recimo strešne sanke) kot pa, da bi kako kozlarijo dodajal gor tako, da tudi to ni glih argument. 😜
@Jest ja takole zgleda, če daš napačno dimenzijo. Pravilna je 205/60 R16 in stane 134,70 po kosu oziroma slabih 540€ za komplet. Razlike je torej 270€ pri kompletu med 16 in 18 col oziroma je 18 colski komplet za 50% dražji.
@dvorjan hehe, za 30 sekund si me prehitel z objavo.
Zakaj jih je manj skoda? Feltna je feltna… OK… manjse so malo cenejse… samo ce moras imeti dva kompleta, potem je skupna cena visja… Ni pa treba felten menjat, tako kot gume… ker je obraba oz. “skoda” zaradi vremenskih vplivov minimalna… Se vedno pa pol leta gledas grde oz. manj lepe feltne na avtu…
Ampak vseeno, razlika v ceni je milo rečeno ogromna - neke top gume so v 17 col dimenziji za moj avto od 150-170€ v 19 col pa 270-300 ali več. To je 400-500€ več na komplet pa pri tem, da je načeloma štos samo v izgledu. Pozimi, ko je že tako več ali manj skos oblačno, več kot pol dneva noč, svinjarija na cestah, na avtih mi je prav malo mar kako zgleda na avtu. Umazane 17 colske zgledajo enako grdo kot umazane 19 colske.
Poraba je odvisna od dveh faktorjev in razlika med tema dvema je načeloma v sami širini gum, ki je 1 cm oziroma 4 cm če upoštevamo vsa 4 kolesa. Naslednji faktor je pa masa celotnega kolesa in načeloma so 18 colske težje od 16 colskih kar je pa spet odvisno od same oblike in koliko materjala je v posamezni feltni. Pri masivnejšem kolesu s tako povečuje masni vztrajnostni moment, ki posledično pomeni potrebe po višji sili oziroma tudi višji porabi.
Če oba faktorja tako širših gum, ki s poznajo pri povišanju porabe pri večjih hitrostih zaradi višjega zračnega upora, medtem, ko se večja masa koles pozna predvsem pri pospeševanjih in tam povečujejo samo porabo.
V glavnem zaključna misel in groba ocena je med tema dvema gumama verjetno nekje okoli 1-2 deci na 100km višje porabe pri 18 colah pa še to je precej odvisno tudi od samega upora trenja pri kotalenju gume na podlagi in same oblike dezena na gumi. Enostavno težko povedat in najlažje je pač merit na sami porabi v enakih pogojih vožnje.
@Haxballer Narobe razumeš... 18 in 16 inčne feltne skupaj z ustreznimi gumami tvorijo kolo, ki ima skoraj enak diameter oziroma obseg. Se pravi nobena guma ni višja oziroma nižja in s tem je tudi težišče enako.
Razlika je le v tem, da nizkopresečna guma ima manjšo višino bočnice in posledično nudi občutek večje stabilnosti. Obratno pa bolj balonasta guma pri 16 colskem platišču nekako deluje malenkostno bolj gumjasto saj se visoka bočnica v ovinkih bolj zvija. Pazi, to ni tako grozno velik razlike, kot se mogoče zdajle bere - je pa razlika in tisti s prefinjenim občutkom to opazijo.
To je res, pogajaj se za ceno, konec koncev je avto star 6 let in pol. Predvsem pa preveri kako se sklopka obnaša, teli starejši vozniki zelo radi vozijo z "drsečo" sklopko v ful obratih.
Uff tole so pa oreng spljuvali in ravno na področjih, kjer je bila Mazda vedno med najboljšimi in to je sama vožnja, dinamika, udobje in vozniška izkušnja. Nekako izgleda, da so tokrat ugriznili preveč in bodo težko prežvečili. Pri teh cenah, ki jih zahtevajo pač ljudje pričakujejo že veliko. Pri 20k€ al pa 30k€ se da opravičiti določene pomanjkljivosti pri 60k€ pač žal ne.
Sej nočem kvarit vzdušje, sam mislim, da so na tej papirni karti podatki iz leta 2015. Moderne navigacije s podatki iz leta 2015 verjetno nihče ne uporablja, ali pač?
Drugače pa sem tudi sam imel več takih nenadnih zaviranj, ko sploh ne bi še bilo treba. Sem potem nastavil na hitrejše prepoznavanje in je zdaj precej boljše. Da se pa kaj takega zgodi iz čiste nule se mi pa še ni zgodilo, tako da malo dvomim, da je bila čista nula. Kaj pa če je kakšen odpadli list padel preko snzorja/kamere al pa recimo preletel ptič pred havbo? Marsikaj od tega bi teoretično lahko sprožilo alarm za zaviranje
To je res, električni trikolesniki so pač pika na i in se bo treba upret. A je kdo videl Kardašijanko, ki bi gretirala na, prosim lepo, električnem trikolesniku? Mislim, vse ma svojo mejo in zdaj smo že globoko čez. 🤬
3-kolesnik oziroma trike je bolj za potovanja ob lepem vremenu in za kakšna srečanja.
A babe kej dost padejo na tri kolesa? Mislim, če jo povabiš na potovanje pa te fore?
Kaj pa za Taxi al pa Uber se da trikolesnika tud ponucat? Mislim, pri treh kolesih bi lahko imel 25% nižjo ceno kot pri štirih, saj veš manj koles manj stroškov.
Men je katastrofa to, da recimo v električnega Hummerja (ne ni joke) stalačijo baterijo, ki ima več kot 200kWh in ima domet tam nekje skoraj 600km pol pa priklopijo gor eno navadno ne preveč težko bivalno prikolico pa naredi jedva 250km. Vsak dodaten zračni upor kot truge, kolesa na strehi ali zadaj drastično slabšajo domet, da ne govorim o hitrosti. Vse kar je povezano z zračnim uporom cuza baterijo nenormalno.
In to so največji minusi in men osebno ni jasno kako mislijo imet kombije in lahke dostavnike samo na baterije po letu 2035, če bo treba ne vem not dat baterije z 400 al pa 500kWh, da bo za silo uporabno. Samo v baterijah bo tona in pol dodatne teže in nihče z izpitom B tega ne bo smel vozit, ker bo že samo vozilo tehtalo več kot 3,5 tone.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je res nenavadno, ker imam sam isti model gum in isto prvo vgradnjo pa še tri letne sezone so vožene in majo za sabo tam nekje 30kkm pa nimam tega občutka. Sem četrtek ali petek prav namenoma v dežju odpeljal nekaj ostrih ovinkov tudi na ne najbolj grobem asfaltu pa primejo še vedno res dobro.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani