V četrtek sem imel cx30 na servisu zaradi vpoklica.
Pregledali so hladilni sistem, motor nadgradili z novim softverjem. Moram priznati, da sedaj motor bolje vleče na nižjih obratih. Kot, da ima nekaj več navora.
Ja sedaj so dodali tisto konjenico, ki je manjkala do 186KM..
pred 27 minutami je Boss napisal:
Softwarsko so ti dodali app turbo. Se pozna a ne? 🤪
Ne, baterija vejo moč doda pri speljevanju in pospeševanju... 😉
Res je... to je zame glavni faktor, da nimam nikoli BMW-ja niti v širšem izboru pa so mi avti večinoma všečni, ampak se jih drži neslaven sloves prav zaradi takih maloumnežev.
Seveda ni avto kriv, ampak ko je 1x znamka "ugrabljena" s strani takega tipa populacije pač pade pika vse BMW-je. Škoda, ampak tud znamka si ni kaj dosti prizadevala, da bi se ubranila takega slovesa. Imam občutek, da jim celo paše, da imajo tako klientelo.
Tole je res zabavno,če tole kdo čita ,ki nas dobro ne pozna bo mislil,da smo sami divjaki na tem forumu,ko tako na veliko pišemo kako avto s 150 in več konji nikamor ne gre.....
Jaz razumem, o čem govoriš. Ja, voznik tovornjaka, ki je z vso hitrostjo naletel na silos (tisto v predoru ni bila cisterna ampak silos za sipki tovor - cement, apno, moko,...) ni dovolj pazil na dogajanje na cesti. Ampak zakaj se je pa kolona na avtocesti ustavila (če se voziš po navadni cesti, lahko pričakuješ križišča, semaforje, zastoje,... Zato je tam omejitev hitrosti nižja. Na avtocesti pa ne pričakuješ, da nekdo stoji sredi ceste...) Če je to zaradi gužve pred gradbiščem, v redu. Če je pa zato, ker je nekdo "menjal gumo na prehitevalnem pasu" ali pa avto pred točo skril v predor ali kaj podobnega, bi bilo pa treba del krivde pripisat tudi njemu.
In, mimo grede, bi bilo malo za razmislit tudi o "spletu okoliščin". Ker imam občutek, da je imel zadnji tovornjak kar precej varnostne razdalje in bi lahko ustavil. Ga je mogoče zaslepilo sonce? Je mogoče slabo ocenil, da se je silos, ki se je "skril" v temo predora, ustavil v predoru? Vsekakor pa bi se možakar moral zavedati, da upravlja 40-tonsko vozilo in biti temu primerno zbran. Glede na prostor, ki ga je imel, bi se dalo rešiti, če bi vsaj malo prej reagiral. Če se preveč zanašaš na asistenčne sisteme, zna biti včasih že prepozno... In če se preveč zanašaš, da si dovolj izkušen, da po štirih urah za volanom ne potrebuješ pol ure počitka, se tudi ne bo dobro izšlo... In pri utrujenosti je tako: ko enkrat rečeš 'samo še to, samo še do tja, potem pa pavza', se moraš takoj ustaviti. Ker si že utrujen in sam sebe siliš...
Sem verjetno eden izmed prvih tu na forumu, ki je peljal CX-30 1x sredi leta 2019, takrat še s 180KM X-motorjem. Sem takrat kupoval avto in čakal dodatne pol leta, da sem lahko sprobal ta motor. Prav dobro vem kaj je zmožen in česar ne in mene takrat ni prepričal. Ni slab je pa žal N/A motor in to se pozna sploh na prožnosti in občutku.
Navor je pomemben ampak le v navezi z obrati kar ti na koncu da moč, ki je tista stvar, ki ti dejansko da vedet kako se določen motor obnaša. Več navora pri nižjih obratih pomeni, da je moč višja že prej in ne rabiš navijat obrate. Če je navor manj, pa rabiš višje obrate, da dosežeš želeno moč. 240Nm največjega navora pri 4000 obratih pa tud ni pohvedi kaj, ker recimo pri 150KM dizlu ga je 380Nm med 1800 in 2600 obratih. Pri 1100 obratih ga je celo 250Nm kar je še vedno več kot na X-motorju, ampak tam je obratov premalo in seveda ni moči.
Še 1x to ni merjenje kurcev ampak dejstvo in kot je Alex rekel, je kar velika razlika kako je treba vozit dizla in kako Skyactiv-X. Če ga božaš in ne teraš v obrate ne bo dal toliko od sebe kot, če ga zavrtiš nad 5000 obratov.
Vse imaš prav kar si napisal in jaz vse to tudi poznam iz prakse a v praksi in na cesti je lahko vse skupaj malo drugače. V vsakdanjem prometu ti tisti dizelski konji in ogromen navor nič ne pomeni,če ga ne moreš iz motorja spravit na cesto zaradi prometa in neugodnih prometnih razmer in v primeru mojega trenutnega dizla Passata tdi 150 v primerjavi s citrončkom hdi 110 je slednji dosti boljši pri vožnji po mestu in do 100km/h. Relacijske vožnje pa Passat opravlja z odliko....😉 To je isto kot,da spustiš v mesto Fomulo in kaj ji bodo tisti konji....🤔😁
Kakorkoli,meni je x186 ravno tisto kar potrebujem in se požvižgam na razne dizle s strašnim navorom,ki v vsakdanjem strnjenem prometu ne pridejo prav....😉
Dotični dogodek je zanimiv zaradi 40 ton. Če bi bil osebni avto, bi bilo nič. Ni prav, kar je naredil voznik tovornjaka. Nikoli ga nisem opravičeval. Obsojam pa tiste, ki brez veze naredijo pizdarijo, drugi nastradajo, pravi povzročitelji se pa odpeljejo naprej in grejo v šoping gledat artikle v akciji. Na primer iz prehitevalnega pasa na izvoz...na voznem pasu pride pa do verižnega trčenja. Nepoškodovan povzročitelj gre po nakupih iz reklamnega letaka.
Pa še to. Tudi varnostna razdalja te ne reši. V treh primerih ti lahko opišem iz LASTNIH izkušenj. Pa na koncu NISEM bil kriv.
Vse kar tebe moti, moti tudi mene in še marsikoga.... 👍
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja sedaj so dodali tisto konjenico, ki je manjkala do 186KM..
Ne, baterija vejo moč doda pri speljevanju in pospeševanju...
😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani