Ampak, ampak... sej ti te svetlobe ne gledaš. A torej kopuješ za druge, al misliš, da si s tem bolj všečen? Ne štekam glih najbolj zakaj je to pomembno al je bela al je mal manj bela.
Madonca, pogovarjamo se kot, da avti nimajo menjalnikov. 120KM ima pač dolg menjalnik, kar pomeni, da gre v drugi prestavi verjetno tudi tja do 110km/h. 165KM pa si tam že zdavanj v tretji.
120KM ima tak menjalnik zato, da ni treba toliko hodit v višje obrate, saj doseže maksimalno moč pri 4000 obratih potem je pa navor umetno nižan, da ta moč ostane enaka do 6000 obratov. Če se to "blokado" odstrani in ni več umetnega nižanja navora gre do 165KM brez težav. Ampak to se res pozna šele pri vožnji preko 4000 obratov in pa seveda v prestavi, ki je za eno nižja kot pri dejansko 165 konjskem motorju.
Bottomline - vožnja je manj dinamične, ker to onemogoča menjalnik, saj mu "zmanjka" dovolj prestav v nižjih hitrostih, ampak razlika bo pa vseeno očitna po nadgradnji na 165KM in sem prepričan, da ne bo obžalovanja.
V bistvu ne... če gledaš samo skoz oči porabe. Če pa gledaš kot celoten paket, užitek v vožnji in ceno, ki sem dal zanj pa absolutno da. Sem probal 165KM bencinarja pa me je pustil čisto hladnega, takoj nato pa tega in ko ti srce zaigra, ko poženeš v klanec na Kurešček pač veš kaj moraš vzet. Res nisem dobil možnosti sprobat 2,5 mašine, ampak me je minila tako cena kot menjalnik, ker bi za oba skupaj leta 2019 moral plačati skoraj 38 jurjev €. Za tega sem dal s popustom pa 29 jurjev in enostavno ni bilo sploh za razmišljat.
Pa a se spominiš, kako je 2019 se govorilo, da bodo 6-ke nehali prodajat že leta 2020. No pa sta še dve leti šli mimo, ko so jih dejansko nehali. Zdaj je pa žal konec romantike in je sam še en kup brezdušnih SUV-ov in še večji kup reciklirane pocenske plastike v električnih. ☹️
Vaju pa vidim, da podražitve dobr zrajcajo. Alex, mislim da je najbolje da tankaš pri tvojih frendih v vsemogočni in najboljši Italiji, kjer so goriva občutno cenejša pa še vlado imajo po tvojem okusu. Pa še plesat ti ne bo treba, če nočeš.
Drugače pa Arabci in OPEC res dobr zasajajo nož v hrbet Evropi in ZDA ter gredo Putinu na roko, da z dvigovanjem cen lepo služi. Zanimivo a ne, kako hitro pride maščevanje za vsa leta, ko se je zahod arogantno vedel, do tako imenovanih "pižamarjev".
A imaš občutek, da se sekiram? Sovražim pa da se me poskuša nategnit - ne rečem, da je to načrten nateg, čeprav do neke mere nekako izgleda tako. V glavnem, konec naslednjega tedna se zmenim za servis in bo verjetno glih prav. Če pa ne, grem pa na drug servis.
Mogoče bo bolje razložil sam tekst, ki so mi ga poslali - to me je zmotilo, da je servis treba opravit do 13.10.2022, ker lahko bi napisali da zaradi daljših čakalnih vrst priporočajo, da se najaviš prej ne pa da navajajo netočne podatke. Še enkrat, ne problematiziram tega, ker zarad 15 dni me ne bo konec je pa vseeno teh 15 dni 4% časa v enem letu. To je tako kot če prbiješ še 4% dodatka na ceno servisa, ker si skrajšal interval.
Citat
OPOMNIK ZA SERVIS VAŠEGA VOZILA MAZDA6
Pozdravljeni,
Z vašim vozilom MAZDA6 ste že veliko prepotovali. Dovolite, da vas opomnimo, da je čas za naslednji kontrolni pregled na vajini skupni poti - naslednji servis, ki ga je treba opraviti do 13/10/2022 oziroma pri 47857 prevoženih kilometrih (kar nastopi prej). Če ste se že dogovorili za termin ali je bil na vašem avtomobilu servis že opravljen, vas prosimo, da tega opomnika ne upoštevate.
Ena čist tko neumestna. Začetk meseca sem dobil e-poštno sporočilo, da imam letni servis 13.10.2022. Se pravi naj bi bilo takrat ravno leto naokoli. Ker me spomin še ni čist zapustil in lansko leto ni tako daleč nazaj, se mi je zdelo čudno pa sem šel preverit kdaj sem lani imel servis. In glej ga zlomka je to bil datum 28.10.2021.
Se pravi me zdaj vabijo 15 dni prej - sej ni ne vem big deal ampak vseeno to nekako zgleda kot tak rahli nateg, da vsako leto 15 dni prej prideš na servis kot je po planu rednih servisev. A je še kdo opazil kaj podobnega?
Aja, kilometrov je pa še 5500 do predvidenega servisa tako, da le ti tudi niso vzrok.
Sam ziher nisi poskušal pospeševati v Višnjegorski klanec, ker tam bi ti ziher downshiftal. Pa dobr sej to niti ni problem, bo že avtomatika poskrbela, da bo OK. Gre samo zato, da pri modernem dizlu vseeno nekoliko lažje živiš tudi braz AT menjalnika kot pri bencinskem N/A motorju. Poudarjam, tole je slučajno debata nanesla, da se pogovarjamo kaj se da narest lahko in kaj težje in ne pomeni, da zdaj iščemo na osnovi tega prednost enega ali drugega pogona in seveda tudi tipa menjalnika.
Sej verjetno sem to kdaj nevede že naredil, ampak tokrat sem pa prav zavestno to počenjal, ker nekako Jest ni verjel, da se to da brez, da si ovira na cesti. Hitrost pa na obe strani nekje med 130km/h in raznorazna pospeševanja do 150km/h, da ja ne bi motil kamperje na prehitevalnem. Edino po vrhniškem klancu me je mal firbec matral kolk se da pa se lepo pospeši v 6. do 170km/h. Več ni šlo zaradi prometa in prej omenjenih kemperjev, ki se ne dajo četudi so navzgor kar trije pasovi.
Aja pa če koga zanima... tankal polno na Tržaški pri Grudi v Lj, resetiral povprečno porabo in zgolj z vožnjo po AC po dobrih 200 prevoženih km je BC na koncu kazal 5.4l/100km. Škoda, da ni podatka o povprečni hitrosti, ki bi bila sigurno preko 100km/h.
Pri Mazdi so pa res eni kekci,da svoje uradne podatke ponarejajo,veš Japonci imajo nekaj več časti kot pri vw 😉 .Še malo pa boš hitrejši na 100,seveda, če ti dam 11m prednosti....
Alkohol pa pusti na strani.....🤨
A razločiš hitrost v km/h od razdalje izraženo v metrih? Uradno se meri pospešek od 0-100km/h in je izražen v sekundah kako hitro se doseže to hitrost in ni pomembno a mi daš 11m prednosti, ker ne vpliva na rezultat.
Če pa bi ti rad izzumil nekaj novega in te zanima kako hitro prideš do razdalje 100m, potem pa ja... 11m prednosti pomeni, da rabim narest samo še 89m, do razdalje 100m.
Drugače pa še to. Včeraj me je res zanimalo a se da od LJ do Kopra pridet v 6. prestavi. V smeri proti Kopru mi ni uspelo, ker je med Divačo in Kozino zaprto pol AC in se je naredila kolona. Mi je pa to ratalo v nasprotni smeri. Pri OMV-juj na AC v Kopru sem zadegal v 6. prestavo in brez pretresov prišel v LJ, kjer sem na izvozu na Brdu v Lj dal iz 6. prestave. Še najbolj zanimivo je bilo spet med Kozino in Divačo, kjer sicer ni bilo kolone, vozili smo pa okoli 80km/h. To je 1300 obratov in ko se je zoženje končalo je avto brez težav pospešil do željene hitrosti. Tako, da ja tudi z realno vožnjo se to da narest in ne samo v teoriji.
V realnosti je cx30 hitrejša pri pospeševanju. Pred kratkim sva z sinom "tekmovala", on v 6-ki, jaz v cx30. In sem ga nascal, za malo, a vendarle. .In to cel čas. Sem mislil, da bo pozneje šel mimo a ni. Vedno je bil 10 metrov za mano.
Tako da ja, tej kekci, ki preizkušajo te avte, so res eni pantaloni. Realnost je, da preizkusiš avte na cesti eden proti drugemu. 😉
Ja, pa sej ne trdim, da ni, ampak nikoli in nikdar za dve sekundi. A mi sploh vemo kolk sta dve sekundi pri 100km/h? Dve sekundi sta tam nekje 50m razlike, kar je ogromno... več kot pol fuzbalskega igrišča. 10m je torej okoli 0,4 sekunde in toliko naredijo teli kekci v pantalonah na videu. Torej, kje je problem? Ali nam samo matematika in fizika delata težave, da bi realno sliko ocenili?
Bini, dej prosim odlož alkohol pa trezen piši, ker tole je kr neki... 100km/h pa 10m nima veze z 10%. To niso sam hruške pa jabolka v isti košari ampak so očitno notr še slive pa kakiji in banane ter olive pa še paradižnik za povrh.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ampak, ampak... sej ti te svetlobe ne gledaš. A torej kopuješ za druge, al misliš, da si s tem bolj všečen? Ne štekam glih najbolj zakaj je to pomembno al je bela al je mal manj bela.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani