?e gledamo samo centimetre je res Xedos 9 slabih 15 cm dalj?i ampak glede opreme in luksuza je dana?nja ?estica bolje opremljena kot je bil takrat Xedos, ki so ga tudi ukinili par let po prihodu prve ?estice saj je bilo nesmiselno dr?ati dva modela v istem razredu.
Ukinili so ga PRED prihodom mazde 6, je pa ?e vedno svetlobna leta pred vsemi sedanjimi modeli, kar se kvalitete in vzdr?ljivosti ti?e.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Eno polsintetiko daj noter, recimo Walvoline durablend, ne more? falit, potem pa spremljaj kaj se dogaja med intervalom, potem pa ti lahko naprej svetujemo kaj ti je narediti.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
A sem narobe napisal? ... Stro?ek vgradnje plina sem primerjal z dieselskim avtom in ne z bencinarjem. To kar trdi? ti velja primerjava bencin:LPG ampak tukaj je ?lo za vpra?anje ali naj kupi diesla ali bencinarja in sem mu dal potem primerjavo v kolikem ?asu se pokrije s stro?ki porabe vgradnja plinske instalacije v primerjavi, ?e bi na za?etku kupil diesla. Govorimo samo o instalaciji in ne o razliki v nakupni ceni diesla proti bencinarju.
Tale izra?un je tudi rahlo pristranski saj ne upo?teva 10% vi?je porabe s plinom kot z benzom. Sem ?el malo primerjat izra?une za isti avto in je v povpre?ju 10% razlika v porabi v litrih.
Boss ma? prav ampak ne ?isto.
Ok ve?ja poraba, js si pri?tejem liter in pol in mam porabo 10 litrov to je manj kot 5 litrov nafte, kdo sedaj manj porabi ?
Dizla predelat na plin je ?ista neumnost, ker prihrani? 1? na 100 kilometrov.
Pa primerjave Bencin:Lpg in dizel sploh ne more? narest, ker LPG brez benza ne pelje.
Recimo takole:
M6 GT Navy Bencin 2.5 stane 29.450,00?
M6 GT Navy Diesel 2.0 stane 31.090,00?
Razlika 1640,00?
Recimo ?e pa gleda? gta pa je razlika samo 300?.
Za to ceno si, v bencinarja kamot, lahko montira? LPG, pa tudi ?e pol porabi 12(pri meni je zaenkrat 10) litrov se potem ?e vedno vozi? za cca 6 litrov nafte.Povrh vsega pa je servis cenej?i za bencinarja kot dizla, tako da zdrava pamet da vedeti kaj se spla?a. Pol ?e bodo za?eli ?e s kakimi davki na onesna?evanje(okoljskimi al kako se re?e) srat, si spet zmagal. Nobene jebe z DPF, je pa res da ko pa dizel sune pa sune, to je edino kar mu lahko dam v +.
Sj vem zdej k mam pa plin pa vse vem, samo js sem se pred vgradnjo tud odlo?al 1 mesec pol sem pa enostavno naredu izra?un in se mi spla?a.
V glavnem jaz sem za benz tako kot zmeraj.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To je res ?koda, da sta opremi GTA in GT pri novih le z najmo?nej?im dieslom 185KM in pla?a? zanjga ravno tolk obveznega zavarovanja kot lastnik Veyerona
Enostavno se ti tukaj finan?na ra?unica te?ko izzide in je verjetno bolj?, da vzame? 2,5 bencinarja pa ?e ga nadgradi? s plinom al pa tud ne. Je pa tako, da pri 0% popusta je razlika v zavarovanju med njima 348? v korist bencinarja. V kolikor pa ima? 50% popusta je pa tudi razlika polovi?na (174?).
?e da? plin notri je pri 25.000km na leto prihranka 350-400? se pravi, da stro?ek za plinsko instalacijo pokrije? v 4-5 letih , kar se mi zdi sprejemljivo ?e posebej ?e ra?una? dra?jo nakupno vrednost in dra?je zavarovanje za diesla.
Evo pa ?e mal primerjave kolk ta pride na obdobje 5 let pri 25.000 prevo?enih km
Pa bencinar ma cnej registracijo, ?e to ni tud razlog za premislek, glede na 185 konski traktor, pol pa tud ne vem.
Pozanimaj se ?e koliko so servisi za 2.5 benz al pa 2.2 traktor in nared ra?unico ?e se ti spla?a s tisto razliko pri porabi. Seveda pa upo?tavaj ?e koliko ?asa ma? namen imet avto. :ne vem:
Pol bo? pa videl kje si.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Noben ni zadel ni problem v formatu kartice, ampak v garminu, ker ne zna brat-odpret fajla z mapami ve?jimi od 2 Gb. :ne vem: Pa na FAT32 lahko da? fajle do cca 3,5Gb brez te?av.
Imel sem Opel Astro 1.8 85 kw predelano na plin 3 leta in iz lastnih iskusenj povem da je razlika v porabi definitvno vec kot 5%.
Bencina mi je pil 8.5, plina pa nikoli manj kot 10.
Je pa res da se na moci ni poznalo niti 1%.
Zdaj imam mazdo 6 2.0 Diesel in nimam bencinca na plin samo zaradi enega razloga.
Ce imas rezervoar za plin namesto rezerve potem je lahko vlki najvec 50-60 litrov. Glede na to da ti kaki 2.0 bencinc pije vsaj 11 litrov si lahko zracunas kak pogosto tankas. Za mene ki delam 200km dnevno mi ne pride v postev tankat vsaki drugi dan.
V prtljaznik pa ne dam rezervoara za plin ker zgubis ful prostora.
Je pa res da je Mazda ful problematicna za predelavo na plin. Vsaj to sem jaz slisal.
lp
Glede porabe plina sem pa pred dobro uro govoril z mojstri in vsi pravijo da je poraba ve?jo od 5 do 10%, pa ?e to je odvisno od kvalitete plina, to je tako kot pri bencinu in tukaj ne moremo mi?.
Verjetno ja, smo moj 2.3 pa pa? ne, pa kdor me pozna da ga NE ?param. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sam malo se bom vme?al, jaz imam 2.3 motor in porabao 8,5 litra na 100 km.
Poraba plina je 5% vi?ja od bencina mo?i pa dejansko zgubi? do max 3%, od kje teb ti podatki, pa IQ AVTO NA PLIN pozab, se tolk hvaljo da mi gre na kozlanje pa ?e za predelavo mojea karjole ho?jo imet 500? ve? kot je normalno, tako hvala da lepa.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja tukaj pa je razlika da ima tanova 6 cel kup cevk in kablov tega pri stari ni tolk bom prav slikal in napopal.
Druga?e pa zgleda kr ok, se ne opazi laj je ve? samo tist ventil na po?arni in flash lube, samo sem pa? picajzlast, tist razdelilec pa je kr z vezicami privezan na "bencinsko" letev in napol prerezan ?lauf je vmes podlo?en, verjetno zarad vibracij, pa to se da lep?e narest, samo vseen funkcijo pa vseeno opravlja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ukinili so ga PRED prihodom mazde 6, je pa ?e vedno svetlobna leta pred vsemi sedanjimi modeli, kar se kvalitete in vzdr?ljivosti ti?e.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani