Tigar je vecna... Je tolk trda, da se sploh ne obrablja ...
Take so bile v 80-ih in 90-ih ... sem imel Matadorja na Wartburgu in to je bila plastika. Volan si motal levo desno pri 60km/h pa je šel avto skos naravnost brez da bi se sploh čutilo. Pa sem dal gor Savo in sem bil prepričan kot, da da je avto naenkrat na tračnicah. Vsak premik volana se je končno odzval tud v spremembi smeri.
Točno zato je najbolj pomemben podatek, kako se guma stara, ker verjetno so redki, ki zgonijo zimske v dveh ali treh letih. Moje osebno mnenje je da je najbolj relativen podatek, kako je v petem ali šestem letu uporabe in če takrat še opravljajo svoje poslanstvo tako kot treba. Kar je pa 7 ali več pa tako ali tako mislim, da bi moralo it iz uporabe, ker takrat guma pač ni več ustrezna pa ne glede od katerega proizvajalca.
Ja, ampak ko kickdownaš se vklopi bencinski motor in to je potem kakofonija raznoraznih zvokov... pač ni uglajen premijski dizel, ko stisneš pa navor opravi svoje brez razgrajanja 😂😆🤣
Ampak a ni tisto zvok, ki ga mora oddajat el. avto pri nizki hitrosti, da opozarja pešce na prisotnost? To je umetno ustvarjen zvok in pri višjih hitrostih se izklopi.
Pri katerem avtu? Ne vem, nisem imel občutka, da bi kej žvižgalo ali da bi se kakšne neprijetne frekvence slišalo. Pa sem vozil BMW i3, VW e-Golf, e-Smart, Renault Zoe, Nissan Leaf.
Ma ne no... tole je grdo. Take mam jaz gor na karavanu serijsko in zgledajo k kup dreka na strehi. Tiste druge so elegantne in se komaj kaj vidijo. Če bi mel sam take ne bi niti ene zinil, čez sanke... tko pa 😢
Dizlaši so obmolknili, ko so prebrali kako malo pije CX-60.....
Vsak hibrid ima to prednost in nikoli se tega ni zanikalo in ne vem zakaj zdaj izzivaš? A zato ker tvoj prejšnji post ni obrodil sadov si probal še 1x?
Dej mal resnosti no, najprej si oglej filmček potem vštej ceno elektrike in boš ugotovil, da je razlika v ceni okoli 4€/100km med hibridom in dizlom. Potem pa to deli s cca 7k€ dražjim hibridom in boš ugotovil, da prideta pri porabi in višji ceni skupaj tam nekje pri 175.000km. Šele takrat je hibrid cenejši pol je pa že treba začet šparat za novo baterijo, ki je v tem velikostnem razredu vredna tam nekje 4-5k€. Zavedat se je treba, da avto pa ne glede na kaj se pelje pač pod določeno ceno lastništva in porabe pač ne gre. Bodo manjše deviacije ampak globalno pa bo verjetno ene tolk razlike kot bencin proti plin.
Ampak le kje so zdaj tisti, ki so skos trdili kako bo deregulacija znižala ceno goriv - me kr mal ma, da bi šel tole temo preverit, kdo so bili nepopravljivi optimisti. Namreč cena med regulirano in neregulirano je danes 25-30 centov 🤬
Sej lahko uporabljaš kot navaden hibrid. Mislim, da imaš nastavitve, da se vedno uporablja v kombinaciji z ICE motorjem in ti pomaga dejansko zgolj pri pospeševanjih ter se fila kolikor se pač lahko po klancih navzdol in zaviranjih.
To kar si navedel popolnoma drži,preverjeno na moji CX30 in tisti,ki ne verjame pač ne verjame in naj vozijo dizle z enako porabo 😉
Nisem rekel, da ti ne verjamem glede tvoje porabe. Problem imaš samo ti, ker drugim ne verjameš, da bi z enako vožnjo na enaki trasi imel pač z dizlom cca slab liter manjšo porabo.
Ne vem, na spritmonitor je pač v povprečju taka razlika. Alex trdi, da tam vseh 200 uporabnikov CX-30 z X motorjem laže in da nimajo povprečno porabo čez 7 litrov/100km. Ok če vzamemo samo ročne menjalnike je pol 6,8l/100km. Recimo dizelske 150KM šestke zadnje generacije so na 5,9l/100km pa sem pustil tako avtomatske kot ročne menjalnike v seštevek povprečja.
Ne vem, ti pa Alex tako vehamentno trdita, a noben od vaju ne dela ročnega preračuna in ne vpisuje porabe v kakšno od teh aplikacij za porabo. A zato ne, ker vesta, da vaju bo premamilo, da bi goljufala al zato, ker to kar pišeta mogoče drži le v določenih primerih in ni splošna povprečna poraba na vsak tank goriva?
Za zaključek, X motor je odličen in varčen motor za bencinarja in tako konjenico ni pa vsemogočen niti ni game changer kar se porabe tiče.
Za dizlaša so to slabe cifre, da dam za avto toliko več kot za bencinca in imam potem nulo ko tankam....
Rajše potem kupim kaj drugega kar pije 4.5lit/100👍
Za dizel v avtu velikosti Mazde 6 in je vožen 3/4 časa po AC brez cincanja in vključevanja nanjo s 60km/h so to čist normalne cifre. Ko se boš normalno vključeval na AC in bo tvoj avto končno videl 6000 obratov boš dejansko videl kolk ti kuri.
Sem s prejšnjo šestko, ki je imela manj varčen motor uspel priti do Bohinja in nazaj ponoči s porabo 4,8 s tem, da sem na AC vozil max 110. Je bil enkraten test, kaj se da, če se cinca in si ovira v prometu. Z vožnjo za kamioni se da tud pod 4 litre pridet. Ampak a je to fora?
Men je realno le to, kaj brez truda, brez oviranja prometa in izrabo celotne konjenice lahko vsakokrat dosežeš brez, da bi si grizel nohte, al je šla desetinka deci preveč skoz auspuh pri pospeševanju. In s tako vožnjo pač imam take cifre. S tako vožnjo bencinarja bi imel pa liter več oziroma liter in pol. In tolk je bilo vedno razlike med bencinom in dizlom v primerljivih motorjih in karoserijah.
Evo pa sem si pogledal vseh 50 minut... model čist preveč naklada. 😜
Bistvo pa je to, da dejansko je to trenutno najboljša izbira pogona. Nisi obremenjen s porabo elektrike pa ali boš dosegel cilj oziroma a li bo polnilnica prosta, istočasno pa se da vozit zelo ekonomično. Kakor koli pogledam je tole izbira za naslednjih 15 let pol pa upam, da se bo tehnologija baterij in pa predvsem mreža polnilnic in el. infrastruktura tolk izboljšala, da se bo dalo čist na elektriko prešaltat.
Tole s porabami je ratalo fejst zavajujoče. Večino ima folk občutek, kot, da je elektrika pa zastonj. Verjetno bo treba spremenit merilo in sicer iz litrov/100km bi morali iti €/100km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Take so bile v 80-ih in 90-ih ... sem imel Matadorja na Wartburgu in to je bila plastika. Volan si motal levo desno pri 60km/h pa je šel avto skos naravnost brez da bi se sploh čutilo. Pa sem dal gor Savo in sem bil prepričan kot, da da je avto naenkrat na tračnicah. Vsak premik volana se je končno odzval tud v spremembi smeri.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani