Alexov sigurno nima... ostali pa baje da ja glede na to, da so opozorila pri servisiranju..
Special Service Tools (SST) & Equipment
New SST has been established, 5 items for SKYACTIV-X(HF), 4 items for body & chassis of New Mazda 3.
Also, we have informed the required Equipment for technical service.
1) The SST of Engine Cradle Set is necessary to avoid a damage of Plastic Oil Pan used in SKYACTIV-X, which is used with the engine lifter in combination (generally available equipment, please check the required dimensions in the Service Information).
S tem tvojim opevanim 2,5 turbo motorjem naredijo s cx 30 od 400-450 kilometrov z enim tankom. To pa vem, ker sem na njihovem cx30 forumu.
Imajo tudi ta 2,5 litrski navaden motor, ki se pa ga vsi branijo oziroma ko ga kupijo je skoraj vsem žal, da niso kupili raje turbo. In ko kupijo turbo jim žal ker so stalno na benzinski črpalki. To je še vedno star benzinski 2.5 požrešen motor. Konkurenca ima veliko boljše turbo motorje z večjo konjenico in znatno nižjo porabo.
Mojim? Jaz nimam tega motorja, vem pa da ga Mazda daje praktično v vsak svoj model le v malčke in Miato ne. Če je motor zanič ga ne bi tlačili not. Fre za zelo bulletproof motor in marsikje to pali bolj kot liter nižja poraba le tu v EU so nas prisilili, da preračunavamo decilitre in da smo si morali najti novo zabavo, ki se ji reče: "kateri avto manj porabi". Sem sam tud zraven, da ne bo kdo mislil, da sebe ne vidim v tej igrici.
To, da turbo motor, ki ima 70KM več kot navadni porabi dodatni liter je verjetno razumljivo sploh zato ker ameri jamrajo, da je NA prešvoh v bistvu pa ga ne znajo niti vozit, ker je moč v višjih obratih. Pri turbu pa bistveno nižje in tam avto dejansko precej bolj gre pa seveda, ker je konjenica prej na voljo jo tud večkrat uporabljajo... ampak konjenica pač rabi tud, da se odžeja in tu je razlika. Verjetno ne moreš pričakovat, da bo šlo na hlape.
Recimo od KIA 1.6T motor z 204KM (to sem dolgo časa imel v najožjem izboru) pod 8 litrov ne gre, raje preko 9, če se ga vozi tako kot se turbaka vozi in da se uporablja konjažo, ki je na voljo. Tako, da razen, če gre za hibride bodo navadni avti, tam pri okoli 200KM moči in podobno maso, rabili precej podobno količino goriva na 100km.
Razliko pri porabi se da narest zgolj v tem, da če maš mlinček in ga voziš počasi, penzionistično na relacije v nizkih obratih, kjer bo največ razlike ravno zaradi porabe na samem motorju, ker 1.2 Turbo mlinček ima precej manj trenja in masnega upora ter manjših masnih pospeškov kot pa 2,5 litrski motor pa ne gleda al gra za turbo al pa NA. In verjemi, če bosta oba pognala v ovinke in izrabljala vso moč, ki je na voljo bo poraba zelo zelo podobna.
To vse povej Mazdinim inžinerjem, očitno v novi dobi ne znajo narediti boljšega motorja od g194 🤔
Tega motorja ni v ponudbi pri cx-30 ker bi bil predrag in prepožrešen zato pa imajo v ZDA 2.5 X motor😊
Ps; si nisem mislil, da bo tak rompompom..... 🥴
Čak mal kakšen X motor 2.5? Kje ti ta info jemlješ? Kolikor je meni znano je od X motorjev le 2.0 in zdajle prihaja 3.0 za CX-60 in verjetno še za druge večje modele. Imajo pa v USA, kjer nimajo EU kretenov nad sabo, 2.5 litrski turbo motor in to je za moje pojme bila in bo ena najboljših kombinacij, ki nadomesti celotni spekter ponudbe tudi kot bolj performance motor.
So sicer imeli v planu, da 2.0 X motorju dodajo turbino, ampak se je izkazalo, da vsaj za nekaj časa ne dosegajo vzdržljivosti in neproblematičnosti delovanja, tako da turbota v X motorjih verjetno še nekaj časa ne bo. Tudi X 3.0 kot kaže ni najboljša rešitev tako, da bo ostal NA motor, ki pa kot kaže bo bolj entry level motorja za CX-60 in da več stavijo na 2.5 PHEV in celo 3.3 dizla.
Felipe oziroma Franci, a si ti bot? Vgrajene fraze in besede, ki jih kombiniraš po naključju zraven pa še funkcija, da veže članek oziroma youtube filmček, ki se naveže na določene besede predpisca. Ne vem, sam men se zdi, da moraš bit bot. Sploh, k si na tolkih forumih istočasno aktiven.
Jaz sem prišel v trgovino, videl avto, skeširal in se odpeljal domov z njim. In to s tem, da sem dobil točno takšno opremo in barvo, kot sem si želel. Ne vidim vzporednic z komunizmom.😉
Ampak glede na to da si prekaljeni roker bi pričakoval vsaj nekaj individualizma... tko pa vsi v koprive in Alex z njimi.
p.s. mal zezam, da ne bo zgledal kot, da vsiljujem kaj si mora kdo izbrat... vsak izbere tisto kar mu paše.
Fantje so že dost povedali o interpretaciji teh podatkov... pa bi samo izpostavil, da ko gledaš malo reviewe na youtubu hitro vidiš, da so vse CX-60 testne, registrirane na nemške registrske tablice, čeprav so reviewi v drugih državah...
Tudi CX-5 je bila prenovljena in je ogromno povpraševanje po temu modelu...
Isto velja za slovenijo, skoraj vsaka avtohiša ima testno 3 in CX-30. 6ke npr jaz nisem nikjer dobil G194 modela lani na test.
Ma to je point, ki ga poskušam razložit. Če nimaš za pokazat ne prodajaš, če ne moreš sprobat ravno tako. konec 2019, ko sem kupoval 6-ko že nisem nikakor mogel dobiti G194 na test. In če pri cifri 35+k€ nimaš opcije vsaj probat zadevo pač ne kupim. Sem dobil 165KM in je bila milo rečeno živa žalost (ogromno dretja pa nobenih pravih zmogljivosti), po drugi strani pa je 150KM dizelca delala ravno to kar rabim pri avtu in dileme ni bilo več. In to je problem današnih zastopnikov, ki ne razumejo, da če avta ni mogoče sprobat, da se folk obrne in gre iskat nekaj drugega.
Men so ves čas, ko sem se zanimal za avte pri Mazdi ponujali CX-5, ker takrat še niso imeli dovolj CX-30, ki so bile čisto nove. Ta način "push" prodaje mi je bil že tako zoprn, da sem pol bil še sam mal ciničen in rekel, da kupujem avto in ne dostavnika. Aja pa da ne bo kdo mislil, da je to bilo samo pri Mazdi. Tud pri KIA in Škodi in VW-ju so me isto buzerirali s SUV-i. Pizda gledam Arteona, prodajalec pa pride pa mi ponuja Tiguana, ker majo kao neko posebno ponudbo. Sem se počutil k v neki psihadelični sceni.
"tabelo letos prvič registriranih modelov" ... ni relativno, ampak je nekaj absolutnega, konkretnega Podobno so se komentirale tabele glede Covid statistik ... vse je relativno in lahko prebereš in interpretiraš kakor ti paše 😉 Skratka, radi filozofiramo še tam, kjer je res vse jasno.
Kot vidim se ne razumeva. Številke so absolutne, ampak ne povedo pa dejanskega stanja, kakšno bi bilo razmerje prodanih, če bi bili vsi avtomobili na voljo za nakup po željah kupcev. Pri Mazdi MMS recimo forsira samo prodajo CX-30 in tega jemljejo na zalogo izredno velik. Vse ostalo pa bolj po kapljicah ali po naročilu. In večina kupcev ni pripravljena čakat tudi leto dni, da bodo dobavili nekaj po njegovih željah in je marsikdaj kr malo stisnjen v kot. Rabi avto čimprej in je edina rešitev, da vzame nekaj iz zaloge. Zato pa take astronomske cifre pri CX-30, ki jih prodajo več kot 50% vse prodaje.
Tako je pri nas, v Nemčiji pa očitno še vedno skrbijo za želje kupcev in zato je tam bolj enakomerno zastopana prodaja. Ampak še vedno je tudi tam omejitev predolga čakalna doba za točno določen model po želji kupca in to kazi prikaz oziroma željo trga po določenem modelu.
Mi gre pa na smeh , ko se spomnim pred nekaj leti, kako se je Alex iz prejšnjega sistema delal norca, da smo morali čakat na Jugota leto ali celo dve. In kaj je zdaj v tako opevanem kapitalizmu... ni ni, pa lahko si srečen, da sploh imaš možnost neki kupit. No ja zgodovina se ponavlja in smo skoraj tko k v jugi pred 40 leti.
To je zelo relativno... velik je odvisno kaj sploh je na zalogi in zdaj so taki časi, da folk raje kupi nekaj kar je kot pa da bi eno leto čakal na želeni model.
Lahko naredimo, ampak bomo dali več AC-ja in manj relacije. Na relacijah do 90km/h so načeloma vsi motorji dokaj skup in ne dajo realne slike. Jaz sem za ponovitev 1. poraba izziva. Do Jesenic po AC pol pa do Rateč v IT pa čez predel v Bovec oziroma Kobarid na pico pol pa po isti nazaj oziroma v Novo Gorico pa po AC nazaj. Ampak strogo 130km/h po AC, da ne bo kakih penzionističnih poskusov manipulacije.
Te razne Sprint motorje si pa lahko utaknejo nekam. To je podobno zanesljivo kot vsaka objava na FB. Pač napiše nekdo noter kar hoče in kar se mu ljubi. Preverja tega itak ne nobeden. 😉
Ampak 200 uporabnikov spritmonitorja pravi tako, en Alex pa mrbit še en Bini pa drugače Ne glede kolk se trudim, pa vseen bolj verjamem tistim 200 in bi jim verjel tudi, če bi bil jaz tist en na nasprotni strani. 😜
Drugače pa nisi odgovoril na vprašanje zakaj bi 200 uporabnikov lagalo v minus in ne raje v plus. Se pravi, da bi pisali manjše porabe kot so res, bi še nekako verjel, da je možno, ampak da pišejo višje je pa precej skregano z logiko. Drugače pa ja, ogromno je odvisna poraba od načina vožnje in vse prevečkrat se pogovarjamo o hruškah in jabolkih. Že samo to, da se en na AC vozi 140km/h, drug pa 120km/h je lahko razlike več kot pol litra oziroma še precej več, če gre za neaerodinamičen avto.
Še mestna vožnja ni enaka... lahko se mestno voziš ob dveh ponoči, ko večina semaforjev mežika in imaš zaradi nizkih hitrosti porabo manj kot 6l/100km, lahko pa stojiš v kolonah ob konicah, kjer je poraba hitro 9l/100km ali več. Ampak vseeno neka povprečja za primerjavo pa vseeno človek dobi na portalih poraba.com in spritmonitor.de, pa če si priznaš al pa ne.
Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.
Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji.
Sej veš, da tipkovnica vse prenese pa, če klikneš 4, 5 al pa 6 🤪
Ampak resno je pa to, da ti 200 uporabnikov spritmonitorja pravi, da ima z X motorji v povprečju 7l/100km bi pa težko pdvomil da vsi tile vpisujejo te podatke in lažejo, da je poraba višja kot dejanska. Zakaj bi počeli to?
Pri 150KM G motorju je poraba tudi okoli 7 litrov v povprečju pri tem, da je tam verjetno prednost to, da so vsi samo prednje gnani pa bolj prevladujejo ročni menjalniki kot pri X motorju. Ampak vseeno.
Zmaga itek dizel s 5,5 porabe. ampak bolj mi je fascinantno, kako je na Mazdi 3 pol litra manj porabe v povprečju kot na CX-30. Tolk govora o ekologiji pa avto industrija dobesedno sili v kupovanje neaerodinamičnih SUV ceglov. Pa razumi, če lahko.
Danes že točil po nižji ceni, me zanima, če se bodo zdaj dobrine POCENILE, ko so prej trobili, da je nafta skoraj 2€ liter???
Sej lepo, da si optimist, ampak tako kot ni bilo gorivo krivo za podražitve tudi za pocenitve ne more bit. Pač lakomnost in požrtnost nima vzroka niti v vojni v Ukrajini, ne v Putinu, še najmanj pa v nekih vremenskih spremembah. je pa vse to le silno priročen izgovor za rajo, sploh tisto najbolj naivno.
Jaz mam premal kilometrov, saj še nisem niti na 50kkm, da bi lahko relevantno odgovoril. Predlagam pa da tisti, ki sploh nimajo dizlov in vozijo bencinarje dajo relevanten odgovor, ker itak najbolj vejo kaj se dogaja z dizli.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Alexov sigurno nima... ostali pa baje da ja glede na to, da so opozorila pri servisiranju..
Special Service Tools (SST) & Equipment
New SST has been established, 5 items for SKYACTIV-X(HF), 4 items for body & chassis of New Mazda 3.
Also, we have informed the required Equipment for technical service.
1) The SST of Engine Cradle Set is necessary to avoid a damage of Plastic Oil Pan used in SKYACTIV-X, which is used with the engine lifter in combination (generally available equipment, please check the required dimensions in the Service Information).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani