O?itno je v na?i dr?avi kar nekaj idioto zaposlenih za svetovalce pri Pahorju.
Logika je namre? taka... ?e ima? ni?jo ceno goriva kot sosedje le ti hodijo tankat k tebi in mnogo ? gre preko tro?arin v na? prora?un.
?e pa povi?a? tro?arine in ima? zdaj vi?jo ceno kot sosedje le ti pri tebi ne bodo ve? tankali in tudi mnogi doma?i bodo ?li ven. Neglede na vi?je znesek, ki jih pobira? na liter pa v globalu pobere? manj.
O?itno ti svetovalci ?e niso dokon?ali osemletke, ker tako razmi?ljanje da se bo ve? denarja pobralo z vi?anjem tro?arin je pa? na nivoju petega al pa ?estega razreda O?.
Pa davek ?e vedno pla?ujemo¸na bencin in tro?arino in ne samo na bencin tro?arino pa na koncu pri?tejejo poleg, mamiku jim to je pr nas.
Al pa ko naro?im karkoli iz kake neevropske dr?ave, mi davek-carino na?ponajo na vse tudi na stro?ke pakiranja in po?iljanja in ne samo na dejansko tisto kar sem kupil.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ok to mi je nekak jasno. Take poglobljene razlage v navodilih nisem na?el. Jaz si razlagam tako, da se kompresor vklopi takrat, ko je dejansko potreba po hlajenju zraka. ?e je pa zunaj 8 stopinj, v notranjosti imam pa nastavljeno na 23, mi je pa malo ?udno. Ampak ok, ?e mora tko bit. Kako mate pa ostali nastavljeno, tudi na AUTO?
Ne niti nimam vklopljene razen ?e se mi ?ajbe zarosijo ali pa je vro?e, ker ni potrebe da bi jo skozi laufal, poraba pa to .
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja imam na AUTO ja. Samo sej pravim, zunaj je bilo cirka 8-10 stopinj. Se pravi po zdravi logiki, se kompresor klime ne bi smel vklopiti, ali pa??
Klima dela tudi pod ledi?ćem in ?e je lufal ventilator pol je bila klima in brez panike, mater so logi?ne stvari tako te?ko razumljive.
Klima dela vedno ?e je na avto ali pa pasmo na a/c ali pa a/c(eco), ko vklopi kompresor se ponavadi vklopi tudi ventilator-ja na hladilniku ni pa nujno, recimo ved vo?njo, ker ?e se ventilator ne bi vklopil klima nebi delala tako kot mora in bi kompresor laufal 2X - 3X dlje ko ?e laufa ventilator, pa ?e poraba bi bila ve?ja.
Pa ?e to, zakaj se kompresor vklaplja neglede na to da je zunaj"hladno" , zato ker klima tudi prepre?uje da bi se zarosila stekla oziroma jih odrosi in to tudi pri minus 20.
Pa dejte si navodila vsaj prelistat, vse pi?e.
Pri alfi se baje ?i??enje ne dogaja po nekem dolo?enem intervalu prevo?ene razdalje, ampak o?itno naklju?no, oziroma ko senzor zazna, da se more filter spucat..... :ne vem:
LP David
Tudi mazada ima tako in sicer na razliko tlaka pred filtrom in za njim, ko razlika naraste na dolo?eno vrednost se ?i??enje "aktivira".
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e bi eventuelno odstranili DPF filter, ?esa bi se re?ili? Vo?enja avta nazaj na servis, ko ti za?ne lu?ka DPF utripat? Menjava olja zaradi saj v tem primeru ?e vedno ostane?
Lahko bi tankal navadno olje in ne tega ki je brez ?vepla in 2X dra?ji, DPF lu?ka se ne bi pri?igala, poraba bi bila ni?ja, nivo olja se nebi dvigoval,....
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zakaj se kak pameten ne spravi eliminirat ta DPF? Izziv za YavarYe X6V6 in podobne bi ?e bil tole.... Dam mu tud 500?, ?e mi garantira da bo avto ?pilal kot je treba.
A ti ti resno ?
Sicer pa ?e nekaj ?asa ?tudiram o tem samo nimam nobenega "testnika"
?e mi podvig uspe pol sem ....
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ok, se pravi je pri meni nekaj drugega narobe. Upam, da ugotovimo kaj
Aja ?e to. A ima kdo z mazdo 6 dizel podobna opa?anja glede cukanja tam nekje okoli 80-100km/h. Tole moram mal raziskat. Meni se ?udno zdi, da bi bilo to normalno?
Pri uporabi tempomata ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Evo, banjica za prtlja?nik pri Mo?niku v Kranju stane 68?. Kar precej
Glede zaklepanja vrat sem pri mehaniku izvedel, da je vklju?eno neko dvojno zaklepanje. Pi?e nekaj tudi v navodilih, ne pi?e pa kako tega hudi?a izklopit. Ko v razmaku 3s 2x kliknem na gumb za zaklepanje, se zaprejo tudi sovoznikova vrata.
Glede cukanja mi je pa povedal, da je to pri teh mazdah pa? tako. Prehod je o?itno bolj grob. Ta cukanja se pojavijo tam med 80 in 100 km/h
Ej en dobronameren nasvet IZOGIBAJ se mo?nika, vsaki? ko bo? pustil avto tam ti potem ve? stavari ne bo delovalo, ali pa bi? imel sve?e praske po avtu, tako da ...
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
2004
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani