Danes zjutraj v Novi Gorici napolnil rezervoar Mazde 5 do vrha. Nato sem imel en sestanek. Preden sem ?el domov, sem v Novi Gorici spet nato?il nafto: 45,93 litra.
Aja, mogo?e ?e ena malenkost: sestanek je bil v Slavonskem Brodu. Od tankanja do tankanja sem prevozil 928 km...
Ko bageristu no?e? pla?ati ra?una za opravljeno delo...
No, v resnici smo obdelovali ?asijo in spodnji del karoserije. Zraven sem imel pa marsikaj za prekomentirat Tri krone in tistega, ki me je na?untal, da sem BTjko sploh kdaj peljal tja...
Mislim, da tega ne razumem ravno najbolje: baterije v elektri?nih avtomobilih dajejo ven izmeni?ni tok?
Kar se pa kabla pri mojem vitlu ti?e... Mislim, da je enak premer kot tisti na zaganja?u. Bom ob priliki pomeril ampak mislim, da je premera okoli 8mm... Tako da ni ravno neka drobna lajtnga. Je dovolj mo?na, da mi lahko ob "te?ki uporabi" vitla sprazni akumulator tudi, ?e motor dela...
Resno spra?ujem. Ker se mi je ?e zgodilo, da sem z BTjko nasedel, pa ko sem se re?eval z vitlom, ki ima nekaj ve? kot kilowatt, so se kabli kar fino segreli. Pa so kabli kar spodobni, ne pa kak?en "?est-kvadrat" cviren... Pri takem pretoku energije se mora potem ?e bolj segret...
Torej, ?li smo na po?itnice. Jaz, ?ena, pet otrok in 1300 kg te?ka po?itni?ka prikolica. Tik pod vzponom je ovinek, zato sem zmanj?al hitrost. Ovinku pa je sledil dolg in strm vzpon, jaz pa sem pospe?eval. In je ?tevec za porabo pokazal spodobnih
Pa se mi je pojavilo vpra?anje, kako bi zgledalo to z elektri?nim avtom? Bi kabli sploh zmogli tak pretok energije ali bi vse skupaj stopilo? Kleme akumulatorjev?
Jaz razumem popolnoma. Pravi terenci imajo svoj krog kupcev. Ampak ironija je, da ko se prodaja kaj v drugem rangu (kak ?porten avto, star 15 let ali ve?) za par tiso?akov, bo? pa ti napisal, da je predrag, da ni vreden svojega denarja.
O, to pa ne. Tu se prodaja 30 let star dirkalnik (dvosed) za skoraj 7000?, pa se mi sploh ne zdi predrag...
Fante moji, ?e Jimny ne bi bil Jimny, ga ne bi delali prakti?no nespremenjenega ?e po?tenih 45 let. Ampak, kaj pa trg in kupci vedo. Bossa je potrebno vpra?ati, on bo vedel, kateri avto je vreden svojega denarja in kateri ne...
In ?e stara Panda ne bi bila stara Panda, je nih?e ne bi dejansko res prodal za 2000?. Sicer se lahko komu zdi papirnata, ampak o?itno je iz povoskanega papirja - ker na de?ju se ne razmo?i... In 4.500.000 kupcev, ki so kupili "staro" Pando (tisti model od leta 1980 do leta 2003) so gotovo bedaki, ker ?e bi vpra?ali Bossa, bi dobili bolj?i avto za manj denarja. Predvsem pa bi dobili avto, ki je dobil zamenjavo ?e po petih letih, da se je lahko obdr?al na tr?i??u...
Saj za pogledat je ?e kar bila, ja, to je bilo pa pravzaprav tudi vse. Pa ?e to, kar se je videlo, je bilo krepko narajhano in nafarbano in umetno (vsaj obrvi in nohti). Ko je pa odprla usta, sem pa pomislil, da bi potrebovala tudi umetne mo?gane...
Tako da ne, prav ni? me ni zamikala kak?na menjava. Malo sem pasel o?i in se smejal, kak?ne sta imela s preglednikom, ko ji je dopovedoval dolo?ene stvari in potem je po?asi postalo ?e doglo?asno, ko ji je ?e vedno dopovedoval dolo?ene stvari in potem je postalo ?e obupno, ko ji je ?e vedno dopovedoval dolo?ene stvari, ona pa je iz torbice vzela ogledalo in se pogledala noter, ?e je ?e vse na svojem mestu. Najraje bi se je lotil s ?kornjem (eno cbato pa da se umakne) ampak sem bil v sandalih. In ker smo ravno preva?ali polena, ?e lopate ni bilo v BTjki...
Peljal BTjko na tehni?ni. ?e najbolj se je zapletlo, ker je bila pred menoj ena blondinka... Kar se pa BTjke ti?e, pa je tehni?ni pregled po devetih letih gozda, gradbi??a in kmetije zgolj formalnost: pridem tja, pla?am zavarovanje, cestno takso, pregled,... in peljem naprej. Na avtu pa vse ?tima.
Pripeljem v kri?i??e in nasproti mi pripelje Audi. Na moji poti sekam njegovo. Opazim, da mo?akar ne zavira in zahodim zavoro na polno. Takrat se tudi on zave, da se zadeva ne bo iz?la in za?ne zavirat. Ustaviva na nekaj centimetrov. Mo?akar stopi iz Audija ven in za?ne kri?at in tulit, oblal kot zverina, ni nehal in ni nehal. Ko se je kon?no umiril in ?tartal proti svojemu Audiju, ga povsem mirno pokli?em:
- "Gospod."
- "Ja."
- "Prevozili ste stop - znak."
- "Kak?en stop znak? Kje ti vidi? stop znak?" Se obrne okoli, ga opazi, se obrne k meni:
- "Ma spel se mi, ti sploh ?e ne ve?, kdo sem jast!"
Ker res nisem vedel kdo je in ker me to niti najmanj ni zanimalo, sem resni?no upo?teval nasvet in speljal...
Ko smo bili mi v San Marinu, je bil za skoraj 1/4 cenej?i...
Kaj ima hrib s ceno goriva? Gorivo zvozit tja na vrh hriba je gotovo ve?ji stro?ek kot pripeljat ga po zmerno do prete?no ravni Sloveniji (Koper ima nadmorsko vi?ino 10 metrov, Murska Sobota pa 190 metrov...). Pa imajo vseeno cenej?e gorivo...
Torej pride vse skupaj okoli 650?, pa ?e ni nujno, da ti je v?e? in da se res odlo?i? zanj. Ali pa se odlo?i? za nakup, ?eprav ni vse tako, kot si ?eli?, ker si ?e toliko dal in ker nima? povratne karte za avijon...
Ravno zato, ker so tako opevali te Skyactiv motorje, me bega, zakaj potrebujejo AdBlue. Poleg tega, da na tako velikem vozilu nimajo kam drugam postaviti 15 litrsko posodo kot ravno tam, kjer je izpu?na cev, je pa malo za lase privle?eno, no. To je verjetno samo izgovor...
V glavnem me bega tale stavek: "Zaradi vgradnje rezervoarja za AdBlue so se pri Mazdi morali odpovedati drugi izpu?ni cevi, ki je zadnje desetletje krasila najmo?nej?e dizelske razli?ice pri modelu mazda6."
Jimny je druga kategorija vozila. Kar se terenskih lastnosti ti?e, pride precej la?je precej dlje kot Ignis. Prtlja?nik v Jimnyju je pa bolj simboli?en, ?e ima? postavljeno zadnjo klop...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes zjutraj v Novi Gorici napolnil rezervoar Mazde 5 do vrha. Nato sem imel en sestanek. Preden sem ?el domov, sem v Novi Gorici spet nato?il nafto: 45,93 litra.
Aja, mogo?e ?e ena malenkost: sestanek je bil v Slavonskem Brodu. Od tankanja do tankanja sem prevozil 928 km...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani