Težave je imel Cosmos s plačevanjem MMS-u. In sem se bolj hotel zaščitit, da ne bi slučajno zvisel, ko bi jim že plačal avto. Včasih je bilo to, da te je avto čakal in si šele pol plačal. Zaradi težav Cosmosa jim MMS ni dal papirjev predno niso imeli plačan avto.
Hja, z leasingi in podobnim načinom možganskega fafinga ti pač zvlečejo še nekaj tisočakov več iz žepa. Zato tistim, ki avte kupimo takoj, ne marajo tolk kot lizingaše. To je dejstvo.
@Alex ... take zgodbice sem tudi sam poslušal. Tudi Močnik mi ni hotel znižat rabljeno testno šestko, češ da že ima kupca za ta denar in še enega, če ta ne bo kupil. No pol sem pa gledal ta oglas in se je valjal po avto.netu še eno leto in samo ceno so mu nižal. Pol sem se pa naveličal to spremljat, mislil sem si pa svoje.😜
Hehe @Alex... z istimi stvarmi sem se ukvarjal tri leta nazaj. Čakal in končno stestiral famozni Skyactive-X, ki mi je dobesedno pustil hladnega. Tako hladnega, da sem skoraj KIA Proceeda GT nabavil. Edino kar me je tam odgnalo je bila poraba, kjer bi na regionalkah težko bil pod 7 na AC pa težko pod 9.
Če imaš možnost pojdi na daljši test, ampak ne vozit kot dizla. Naj se dere hudič pol pa se odloči. Če bo dovolj oziroma, če boš rabil se da z razgrajanjem tudi dobit tistih 186 konjev. Vedi, da jih pa ziher ne bo tam okoli 2500 obratov, ko se teli naši dizli najbolje počutijo.
Tko to je, zato ti pa AT tolk ponujajo, ker večina ve, da je telovadbe ogromno in ne tako kot pri dizlu, kjer zadegaš v 6. v Kopru in ne spreminjaš do Ljubljane, ko greš dol z AC.
Alex je že tolk zarečenega kruha pojedu, da se je že kr mal zredu. 😜
Drugač pa ja se kar strinjam... ni šanse, da kupim rabljen avto s kljuko. Ko se spomnim davnih let, kako smo z vleko ne preveč težkih prikolic zjebal sklopko na yugotu vsako leto med dopustom. Še celo na Wartburgu pa je mela prikola z robo le cca 400kg. Sreča so bili vsi teli avto tolk enostavni, da sem si lahko sklopko sam menjaval.
S kljukami se avto uničuje pa ne glede kolk so praktične.
Ja tudi, če se sam bicikle gor vozi... ko se gre na dopust jih večina takih preobremeni zadnjo premo pa če pol počijo fedri je to še najmanj.
Ok mal v hecu, da ne bo kdo mislil, da se zdaj pa zmerjamo po forumu. A nisi ti nekoč rekel, da rabiš plac, če rabiš prepeljat kakšno glasbeno opremo? CX30 ni glih pojem prostornosti. Kaj pa cx5, če že mora bit SUV? Aja edin sank nimajo... sej se boš sankal zdej ko boš mel SUV-a?🤪
Tako je... žal je tako, da tudi, če bi zdajle želeli imeti nižje cene goriv jih enostavno ne smemo meti, ker bo pol evrope hotelo pri nas tankat. Pumpe bodo pa brez goriv, ko tale zahodnoevropska drhal kot kobilice pustoši po naših pumpah.
Si nikoli nisem mislil, da bom tole rekel: mam raje da je gorivo na zalogi kot pa da je nizka cena
A zakaj? Oprosti ampak a ti živiš v mehurčku al kaj. V torek je napovedan dvig cen in vsi prevozniki in kamionarji od blizu in daleč so navalili na pumpe. Če tanka 500 litrov mu je razlike 100€ na kamion. In seveda vsi, ki so imeli pol prazne tanke so seveda navalili kot gluhe svinje.
Sicer pa, še naprej podpirajte neumne EU ukrepe in samomorilske sankcije. Bo še veselo v jeseni. Aja kako bo to zgledalo se da vidit zdajle v avstraliji, novi zelandiji pa še kje. Žur bo in marsikomu ne bo ne do plesa ne do smeha.... razen, če bo idiote le srečala pamet v kar težko verjamem.
Hvala zelo si mi pomagal z informacijo ampak mislim,da ima manjši upor od cx5 😁 Ker je nižja in manjša,ravno tako kot je 3ka manjša od 6ke in tudi upor je manjši (0,26 / 0,28)....😉
Kdo bo prvi,ki bo našel podatek za CX30 Cd=?.??
Bini ne razumeš, to je le koeficient aerodinamičnosti in je le del enačbe, kjer se tudi gleda prečni presek avta. Po domače, če vlečeš kvadratno opeko skozi zrak je koeficient 1,00. 0,33 pa pomeni, da je avto take oblike, da je 3x bolj aerodinamičen kot opeka.
Se pravi, ne glede na velikost imata Mazda 3 in Mazda 6 v limuzinski obliki ugoden enak koeficient 0,26 ampak ker je prečni presek Mazde 6 nekoliko večji v metrih na kvadrat to pomeni, da je zračni upor kljub enakemu koeficientu nekoliko večji in temu primerno tudi poraba. Mazda 6 karavan al pa Mazda 3 HB imata koeficient višji, saj sta ti dve obliki slabši kot je limuzinska, zato je poraba pri obeh višja kot pri limuzini.
SUV-i pa so sploh razred zase, saj že tako ne moreš dosečt ugodne aerodinamičnosti potem pa je še prečni presek večji tako, da skupni zračni upor je bistveno vičji kot pri katerikoli limuzini. Zato je izbira SUV-a ali pa enoprostorca energetsko najmanj ugodna
Verjetno je tako visok, da raje skrivajo podatek... ne pričakuj pa nižjega kot na CX-5 se pravi okol 0,33. Kaj je za pričakovat, če pa opeko vlečeš skos zrak.🤪 Ampak za spodbudo, vseeno je nižji kot na kamionu al pa avtobusu.
Dobro je pol imeti dva avta, takega showcar znižanega in enega normalno uporabnega.
Mi je pa smešno, da na eni strani tiščimo v visoke SUV-e, drugod bi pa normalne avte nižali. Prvi majo izgovor, da zaradi visokih robnikov in globokih udarnih jam, drugi pa pravijo, da ni panike, ker robniki niso visoki, ceste pa nimajo globokih jam, da bi bil potreben visok avto.
Evo ti ga na... cene bodo šle v nebo. Tako je to, ko ti idioti vladajo. Mislimo, da so sankcije proti Ruisiji, v bistvu pa so proti nam. Še ena teorija zarote, ki se je izkazala za resnično.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Težave je imel Cosmos s plačevanjem MMS-u. In sem se bolj hotel zaščitit, da ne bi slučajno zvisel, ko bi jim že plačal avto. Včasih je bilo to, da te je avto čakal in si šele pol plačal. Zaradi težav Cosmosa jim MMS ni dal papirjev predno niso imeli plačan avto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani