No takole, volitve so mimo, Twito je besen na volilce, ker smo ga spet zajebal in za kazen bo sprostil cene goriv. Dost ste mel bonbončkov zdaj pa le hitro podpret naftne trgovce, da bo Vizjak in ostala prisesana klika imeli kaj od tega, če že morajo opozicijo zamenjat.
Po načinu vožnje... dizelaš bo pičil po AC, bencinar pa mora varčevat, ker si težko privošči 9 litrov porabe na 100km... Ok, ta je bla bolj Alexova izjava, ampak dejansko se ne da razlikovat od zunaj, če ne slišiš zvoka motorja.
Jaz se strinjam s Slivko, ker imet 80kg obešenega 2 metra za zadnjo osjo v primeru bočnega pospeška 1G povzroči 1600Nm vrtilnega moment na zadnji osi. Ob kakšnem los test manevru te lahko kaj takega lepo zavrti na cesti. To nisem napisal, da bi negiral uporabo ampak le kot rezumevanje, kaj pomenijo, da se tovor obeša ali pa nalaga izzven avta. Tudi za strešne nosilce veljajo take pripombe. Meni osebno, glede na moje znanje in razumevanje fizike je edini ustrezen prevoz, večje teže in dimenzij, s prikolico - po možnosti zaviralno. Pa še tam je potrebno biti zelo previden kako je naloženo in kje je center večine mase.
Poraba izziv pa tak veš, da je blo tut pr men nekak zmerno, smo mel pa večionoma regionalke
AT je zato pri meni več ali manj takoj odpadel kot opcija. Pa ne sam zaradi porabe ampak tudi zaradi cene in slabše dinamike, ker AT ponuca kar nekaj konjičev napram ročnemu menjalniku. AWD je pa še večji porabnik energije in če ga človek res nujno ne nuca je pač nekako tako kot bi na vsakih 100km zlil dober liter goriva skozi okno na tla. 🥴
Sej nič ne rečem je cool imeti oboje, samo za ta "luksuz" pač plačuješ kar precej. recimo na cca 35000 km cca jurčka dodatno.
Pol sem pa jaz čarodej s porabo pod 6 litri.. pa lahko zagotovim, da se ne svaljkam po cestah in da vedno vozim po omejitvi ali 10km čez na AC-jih (70% vožnje delam na AC-jih). Na poraba izzivu lani pa je celo za malenkost šlo pod 5 litri in kot sam veš je bil to normalno dinamičen izlet, nikakor pa ne izlet članov stranke Desus, kot bi temu rekel @Z M A J .
Samo 4 vnose imaš po tem datumu... to je čist premal za jasno sliko. Ampak OK, sem dal preračun pa še vedno ni liter razlike - je cca 7 deci. Pa še to je ta razlika, ker si verjetno ve čas lastništva imel že velike težave verjetno z zabitostjo filtra. Glede na to, da si mel avto le 10 mesecev in je bilo vseh tankaj le tam nekje dobrih 20, je to tista zgodba, ki sem jo napisal v zadnjem stavku prejšnjega posta.
pred 11 urami je Boss napisal:
Če pa imaš zaradi okvare DPF sistema regeneracijo na 100km je pa po istem izračuno od, 6,57 do 6,9 litra na 100km. Celo tukaj ni litra razlike ob konzervativnem izračunu oziroma dobre pol litra ob realnem izračunu.
V glavnem, če bi imel avto več let, še takrat, ko je bil DPF OK bi tale razlika bila tam nekje v rangu, ki sem ga opažal pri mojem avtu.
Zdajle se sicer 90% bencinašov drži za glavo s čim se midva ukvarjava, ampak vseeno se mi zdi fair, da se povedo lastne izkušnje, da ne bo kdo imel prevelikih pričakovanj po odstranitvi DPF-ja.
Maš to na poraba.com? Še nikoli nisem slišal, da bi bil liter razlike pri zdravem motorju in DPF-ju. Tudi izračuni tega ne potrdijo.
Bom najprej vzel strašno konzervativne podatke
Recimo da v 800km na tank imaš vsakih 200km regeneracijo, ki traja recmo nekje 15km (na trenutni Mazdi kot primerjava gre skos v cca 6-7km). Pa rečmo, da je poraba 2x višja med regeneracijo kot brez (tudi to ni res, ker realno je za cca 3 - 4 litre višja glede na podatke iz BC-ja )
Se pravi imamo 740km porabo 6 litrov in 60km porabo 12 litrov in to pomeni po izračunu 6,45l/100km.
Če bi vzel bolj realne podatke o cca 10km regeneracije in recmo 3,5l/100km višja porabo med regeneracijo je 6,17l/100km
Če pa imaš zaradi okvare DPF sistema regeneracijo na 100km je pa po istem izračuno od, 6,57 do 6,9 litra na 100km. Celo tukaj ni litra razlike ob konzervativnem izračunu oziroma dobre pol litra ob realnem izračunu.
Ne pa ni... iz lastnih izkušenj z mojim prejšnjim avtom... z DPF je bila poraba 6,42l/100km po odstranitvi pa 6,16l/100km - okej ni glih 0,2 litra ampak 0,26 litra razlike pod nobenim pogojem pa liter.
Vse moje podatke o čisto vseh tankanjih za šestko druge generacije imaš na poraba.com. Odstranitev DPF pa je bila začetek maja 2017.
pred 59 minutami je Shrek napisal:
Dvomim...
To je skoraj 20 %.
Ne rabiš dvomit, ker dejansko ni. OK, ja... teoretično je mogoče možno, če je nekdo imel hude težave z DPF pa so se regeneracije delale prej kot na 100km, ampak to je pomenilo pri okvarjenem DPF-ju.
Sem šel za štos gledat zadnje pol leta tankanj, ko so se mi že delale prehitre regeneracije pa sem imel takrat porabo 6,6l/100km kar pomeni dobre pol litra več kot po odstranitvi DPF-ja.
Trdi delci se bodo začeli meriti (glede na prebrano) v roku enega leta pri nas.
Ja, ampak tole napovedujejo že vsaj 10 let in vsakič je blo v stilu "samo što nije". Bo pa to z vsakim letom manj aktualno, ker se količina dizlov konstantno zmanjšuje.
pred 22 urami je tomaz108 napisal:
Razmišljam o odstranitvi dpfja. Moram še malo pogledat za pluse in minuse. Predvidevam, da zmanjša porabo in poveča vzdržljivost motorja.
Ni neke bistvene razlike... okoli 2 deci je manj na 100km
V prvi generaciji med 135KM brez DPF in 143KM z DPF ni neke razlike v porabi. Motor je kot kaže dobro stunan, da izniči povečano porabo pri regeneracijah.
V tretji generaciji pa je zanimivo kako so popravili in prilagodili delovanje motorjev z zadnjim FL-jem saj tako pri šibkejši kot pri močnejši je skoraj 4 deci razlike. Prilagojeni so motorji AD blue dodatku in vse skupaj kot kaže deluje pozitivno.
Je pa res, kot pravi @tomaz108 , da 175KM res ni šparovček in kot kaže motor z najvišjo porabo. Seveda pa vpliva vse, tako avtomatika, kot AWD in tudi oblika (karavan, limo).
Ko se naveličaš svoje Tesle.... ker ugotoviš, da je 20k€ preveč za novo baterijo.
Lih ene 2 kg preveč dinamita so dali😆
A sem prav razumel, tipo je kupil rabljeno Teslo in so ga nategnili pri prodaji? V bistvu je skoraj ni vozil in se je ni mogel naveličat, ampak nova baterija bi stala pa večkratnik tržne vrednosti avta. Se pravi lose lose situacija... ne moreš popravit in ne moreš prodat pokvarjeno. Se pravi je to več ali manj edina rešitev in to bo očitno problem rabljenih električarjev.
O moj bog, za četrt stoletja zjahanega službenega avta s 300.000km kratkih voženj, ki je bil zraven še ves povarjen, bi radi imeli 4 jurje. Norišnica kam gre ta svet. 😬
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hehe, s 13 litri porabe... samo enkrat se živi
Povezava za deljenje
Deli na druge strani