Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Slivka napisal:

Aha, ja, seveda. In nato svizec zavije...

 

Bi avtošola morala precej dlje trajat, da te tam naučijo vozit in vsega, kar sodi zraven. Tako pa te naučijo samo CPP in malo prakse, ostalo se pa uči sam...

 

Ja no, pa tankat greš vsak teden. Ketne pa mogoče kdaj pa kdaj montiraš, večino problemov danes tako zimske gume prevzamejo. Če si pa iz hribov, boš pa za tekoče znanje in montaže sam poskrbel. Jaz sem si jih kupil in testno zmontiral doma na dvorišču poleti, pa recimo da tamonekde znam, če bi bilo treba. Bi že, me ne skrbi.

 

Ko smo že pri CPP in pa še mogoče prvi pomoči. To bi bilo treba malo obnavljati. Še posebej pri tem številu penzionistov na cesti. CPP za njih (in nas), prvo pomoč pa če je treba katerega od njih oživljati, ko gre prvič v krožišče Tomačevo.

 

Pardon, nisem se mogel zadržati... 😁

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

Resno? Učit jih morajo kako polniš EV-je. Še dobr, da za natankat gorivo ne rabiš izobraževanj.🤣

 

Pa saj to morajo verjetno mariskomu v avtošoli pokazati, če prej ni imel te možnosti, da bi mu doma kdo. Po moje je to naloga avtošole in izpita za vožnjo. Predstavljaj si nekoga, ki ne pozna razlike med dizlom in bencinom. Mu je treba to vsaj enkrat pokazati...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Eh, to kar rabljeno Teslo S parkiraš zraven bajte pa kabel do elektrarne na strehi potegneš, pa je. Najcenejša 100 kWh baterija kar jo imaš...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je DonFelipe napisal:

A ti se igraš omenjeno igro?

Misliš da je zaradi tega toliko odpadov na črno?

 

Malo sem se hecal, ker je pa v vsakemu hecu nekaj resnice, ja me ne čudi, da se še kar nekaj kupov v hostah znajde. Tule pri nas je deponija skozi prometna. Nekdo je poštudiral da je bolje da odpeljejo ljudje tja brez nekih stroškov in zajebavanj ljudi, kot pa da se v hosti znajde.

Kontra je pa potem tako kot sem napisal. Se mi ne zdi nič čudno...

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Eh, če ne sprejmejo na deponijah, potem vržeš v najbližjo hosto. Saj ni tvoja, naj se kdo drug s tem ukvarja. 😁🤣 Ali pa podariš kakšnemu second hand shopu, pa rečeš naj naslednji kupec popravi. Ti še voziti ni treba nikamor daleč...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Barve danes nič ne pomenijo, če je pa folk nepismen in slep že v osnovi. 

 

Folk je vedno bil nepismen in slep. Samo standardov ni bilo. Ker pa vsega ne predvidimo, ker ne gre, se to naučimo preko nesreč in mrtvih. Poglej si zgodovino standardizacije plinskih napeljav. Ko je tam nekje v 30ih razgnalo šolo v Teksasu, so počasi začeli razmišljati, da bi bilo dobro, če napeljav in priklopa le-teh na objekt ne delajo le hišniki in voznik avtobusa, kot je bilo v tistem primeru. Niso bili včasih nič bolj pametni kot danes, je pa kompleksnost sveta danes eksponentno višja. Kaj pa bo iz tega, bomo pa videli. Saj drugače pa ne bi bilo zanimivo biti živ, ne?

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 12 urami je Mraušk Mčk napisal:

Obstajajo standardi, ne vidim problema. 

 

Za tiste, ki so se kdaj srečali z resno tehniko, verjetno poznajo rek, da so standardi napisani z "rdečo barvo". No, nekaj rdeče mora še preteči, da bodo standardi pri EV takšni kot morajo biti, ker smo na začetku uporabe, tako pač je. Lep primer je aviacija, tam se lahko zahvališ približno 80.000 tistim, ki so se neprostovoljno žrtvovali, da lahko danes kar zelo varno potujemo z letali.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

En komentar bi tule podal, kj sicer nima veze s % popusta za katere se spogajaš. Opažam pa, da v primerjavah cen polic ljudje pozabijo povedati v katerem premijskem razredu so po bonus malus sistemu. Hudičeva razlika je ali je to 1. ali 14. Verjetno kar vsi sklepajo, da so vsi v 1., pa potem v nadaljevanju debate vidim da velikokrat ni tako.

 

To je to slovensko primerjanje cen, glavno da je ceneje kot sosed, pa smo zadovoljni, brez da se da stvari na enak skupni imenovalec. Kot pri bajti kdo koliko pokuri, pozabi se pa najprej pogovarjati o neto m2 in kakšno temperaturo ima kdo rad. Eden, ki pri 21°C špara je lahko večji siromak kot tisti s 24°C v hiši, če bi oba nastavila na 24°C.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano (urejeno)

Namesto 287 bi moral imeti EC, pa bi se kar ujemalo. Drugače se pa BMW-je, Merđote in Audi-je kupi z vgrajeno prednostjo in dovolilnico za takšno parkiranje. Kot dodatna oprema... 😬

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 17. 7. 2024 ob 14:44 je Boss napisal:

 

Ampak, to so zahtevali lastniki trajektnih firm od vlade, da je spravila to čez. V praksi to pomeni, da dejasnko imajo zdaj možnost nekoga zavrnit, če jim paše. Drugega efekta pa verjetno ni.

 

Danes je dal AMZS opozorilo na mail, da naj bodo lastniki EV-jev pozori na nov zakon v Grčiji in tudi na Hrvaškem znajo biti neki problemi, če nimaš sreče... V tej gužvi se pa zdaj verjetno res nihče ne bo s tem ukvarjal. Do prvega resnega problema, ki je v gužvi še bolj poudarjen. 😁😅 Imamo 90% možnosti, da se tole naučimo kot ponavadi - na grdi način.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 15 urami je Janez007 napisal:

Ko je 10-12 let stara, prodat in kupit mlajšo.

Vsaj na 15 let starosti sem štartal. Vse skupaj je verjetno povezano tudi s količino prevoženih kilometrov pozimi in slanimi cestami. Bomo videli...

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Kaj torej priporočate, da se preventivno naredi na podvozju, če bi rad Mazdo 6 letnik 2019 še imel nekaj časa brez večjega rjavenja? Pri Meganu sem opazil, da je karoserija prav lepo rjavela tam, kjer so bile zaščitne folije nalepljene, zato mi to ni več všeč, ker ima paradoksalni učinek. Enako pri raznih plastičnih obrobah avtov, ki so neka kvazi off-road izvedba. Najraje tam zadaj za tisto plastiko rjavi vse skupaj, pa še vidiš ne.

Zdaj pri Mazdi, ki je že 5 let stara, ni nikakršnih znakov rjavenja zunaj, za podvozje sem pa pripravljen kaj narediti, če imate kakšen prakičen nasvet.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Matick napisal:

Eno stvar je treba ločit od vsega tega. Kakorkoli obrneš, ti rečeš da je izkušen podjetnik, jest pa rečem da je samo en s preveč denarja in ga skrbi za svojo rit, in vse njegove izjave so v smeri da se njemu čim bl splača (finačno).

 

Kar si napisal, je danes definicija izkušenega podjetnika, ni to za nas navadne ljudi, moraš imeti lajtunge v glavi malo čudno zvezane. 😁 V večini primerov. Kot tudi to, da je k sebi potegnil sposobne ljudi in da je mojster PR izjav, za kar mu pa danes nasproti hodijo socialna omrežja, ki jih včasih ni bilo. Zakaj so tam, pa sami vedo. Verjetno se jih da kupiti s tem, da dobijo kaj zanimivega za početi, ne pa samo delati naprej, kar delajo ta stari že 100 let. Meni so tudi te stvari malo uganka in jih z zanimanjem spremljam. Seveda bodo pa najprej nafilali sebi žepe. Kam bodo pa potem dali denar, je pa njihova stvar. Večina mahinira in krade pa ni potem nič od njih. Kakor vem, tudi Rimaca ne bi bilo, če ne bi bil stari nek tajkun. Za neko zgodbo rabiš vedno neko ozadje - ali ti ta stari k riti prinesejo, ali ukradeš, ali greš na banko pa ti posodijo kar so oni ukradli. Še vedno lahko pa potem s tem nekaj narediš. Ta zgodba - sem vse ustvaril sam, brez pomoči - gre samo do s.p-ja, potem pa se pravila spremenijo. Pa še pri s.p.-ju se velikokrat podre.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 minuto je Matick napisal:

 

Zato pa tipa preiskuje SEC za miljon mahinacij in insider trading ... Iskreno tip ni sposoben, ampak je nategun

 

Tole: 

 

Kar jaz uspem poslušati raznih intervjujev je tehnični pristop nekaj kar večini ne uspeva in mi je blizu, ker sem sam konstrukter in se dnevno ukvarjam s snovanjem izdelkov za svetovni trg. Nov pristop k snovanju avtomobilov, vesoljskih vozil, itd. Poglej te velike ala Ford, VW, spijo na tem kar so 30 do 50 let nazaj poštudirali, pa tudi če damo ves električni pogon na stran. Avto je še vse kaj drugega, kot samo pogonski sklop, malo si poglej pristop zasnove šasije, kaj jim naredi italijanska IDRA. Potem hitrost iteracij pri SpaceX-u, to lahko večina samo sanja. Prednost velikih je v večini samo, da jih težko premakneš zaradi mase ljudi, ki je zaposlena v njih - če je to prednost?. Poglej si VW in dieselgate afero, govorilo se je kaj vse bo, ampak je VW na žalost prevelik zaposlovalec v Nemčiji, da bi ga pustili počepniti. Če si kakšen manjši privošči takšno blamažo, se zgodba hitro konča. Lahko vidiš na raznih primerih podjetij, ki igrajo na tem tveganju na začetku. Če jih najdejo, je konec, če uspejo zrasti do prave velikosti, brez da jim kaj takšnega obesijo vmes, so izven nevarnosti.

Kakor pa zgoraj piše je pa še druga plat zgodbe zadaj. Musk je pač izkušen podjetnik (lahko rečeš tudi nategun, če želiš), ki bo za svoje cilje naredil in rekel v nekem trenutku vse, da svoje sledilce porine v pravo smer. Saj ni samo on tak, že jaz sem jih en kup srečal na naši slovenski grudi. Tisti trenutek rečejo vse, da se ti približajo, ker v svojem vidnem polju imajo samo cilj, kakšne so vmes posledice jih pa malo briga.

Ni prvi, takšnih je bilo v zgodovini že en kup. Seveda se jih danes spomnete samo po eni plati zgodbe. Drugi, ki pa malo zgodovino takšnih ljudi izbrskamo in beremo, pa vemo malo več. Ampak, ko na koncu črto potegneš je treba za hiter napredek požreti nekaj žrtev, kakršne koli so že.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Eh, Musk ima vedno kakšnega asa v rokavu, kakor ga poznam. Saj ne, da mi je všeč, samo vedno se na nekaj opre. Bo zanimivo opazovati tole...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Matick napisal:

 

Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin.

Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben

 

Se strinjam. Če so rezultati, boš tudi sprejet. Mogoče bolj velja kar sem zapisal to za države severno od nas, ki nas imajo že od nekdaj bolj za sužnje in se malo bolj vzvišeno obnašajo do nas, čeprav so se razlike v standardih krepko zmanjšale. Že večkrat slišano. Drugače pa če imaš kaj znanja za ponuditi v tehničnih strokah na področju infrastrukture, potem ti danes v tujini ni hudega. Biti nek priložnostni delavec oz. kanonfutr je pa bolj žalostna zgodba ponavadi. Se rabi, samo jih kapital tudi hitro na novo uvozi, če je treba. Tudi delavce z ročnim znanjem obrti. Ponavadi v vrsti stojijo, pa zaenkrat so nižjega standarda navajeni, kot smo ga mi.

 

Pred eno uro je Janez007 napisal:

V moji prvi službi se je o nekom govorilo točno tako ... "tukaj ni bilo nič od njega", no kasneje, ko je odšel v Siemens v Nemčijo, je zelo hitro postal direktor razvoja ... Z nami tukaj nekaj ni čisto OK ...

 

Ja, povezano s tem kar sem napisal. Ni firm, ki bi takšen kader potrebovale, zato se pa konča pri steklenih stropih vodilnih iz prejšnjih generacij. Edino pazimo lahko, da ne bomo enaki do naslednjih rodov, ker je škoda. Se pa velikokrat tako konča... Saj vsi vemo, zakaj bi bilo pa naslednjemu bolje kot je bilo meni. Neka osnovna človeška lastnost, ki se jo je treba zavedati in zatreti.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano (urejeno)

Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal:

- Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd.

- Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma.

- Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega.

- Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam.

- Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.

 

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Slivka napisal:

Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?

 

 

Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?

 

Ja, pa saj vas nihče ne sili, da živite v hribih. Jaz sem se tudi odločal par let nazaj, kje bom živel, samo meni osebno je že vukojebina, če nimam 15 minut peš do osnovnih javnih storitev (občina, šola, vrtec, itd.) ali pa 15 minut z avtom do kina v sosednjem mestu. Priznam, pač mi malo ustreza moderno potrošniško življenje, pa da lahko delam in grem kamor se mi zazdi, pa vseeno na koncu z avtom naredim pod 10.000 km na leto, pa še sam si vse prispevke plačujem in plačo izplačam ob vsem tem. Vsakemu svoje.

Lopata? Tisto prišparaj, na moji trmi in zagulenosti se bo zvila...

 

Tole še objavim, včeraj gledal, po moje spada sem in je zanimiv povzetek kako se je dizel privlekel med uporabnike v EU. Potem pa se mi ne ljubi tipkati več danes. Grem na svinčnik in papir...

 

 

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano (urejeno)
pred 12 urami je Boss napisal:

 

Evo k že glih prosiš

 

- Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa.

- Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta.

- Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce

- Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.

 

 

Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.

 

Z opisom naše vukojebine se strinjam. Ni nas niti za en dober Dunaj, kar se opazi da je ekonomija države zastavljena kot eno manjše velemesto, periferija bi pa živela vsak na svoji rodni grudi in imela vodo, štrom in telefon do svoje riti, s tem da naslednji trenutek bevskajo, koliko denarja se v infrastrukturi požre. Pa še nimby generacija so večina in ko je treba prekopati grabne čez njihove ultra vredne parcele, se spet vsi bunijo in štopajo napredek. Še vedno je treba pa pri tem vzdrževati infrastrukturo in ko potegneš črto, to potrebuješ hočeš ali nočeš in stane denar, ki ga ne znamo ustvariti, ker smo bolj narod vzdrževalcev in obrtnikov...

Za neko verzijo podzemnega transporta je Ljubljana spet premajhna in potem imaš kar imaš. Je pa tole začaran krog. Če bi več ljudi vzelo javni transport, bi bilo tudi manj zastojev in bi tudi transport bolje funkcioniral. Delno je tudi problem ker je treba tudi pokazati avto in se ljudje pomembnega počutijo, da se lahko vozijo naokrog, ker je to nek dokaz da so v življenju nekaj dosegli.😬 Jebat ga, balkan je blizu in letvice za nek standard so hudičevo nizko postavljene.

 

Super, še otroke bomo fujickali sem pa tja, kjer imajo ljudje šiht. Užitek in kvaliteta življenja na kvadrat. 6 ur, 4 ure, super za javni sektor, privat sektor pa tega ne prenese, obrtniška in delavska mentaliteta, ki ne ustvarja vrednosti je preveč zakoreninjena in enostavno potrebuješ ljudi, da opravijo delo. Pa če opazuješ demografijo, lahko vidiš da se delovna populacija zmanjšuje, torej boš težko zmanjšal delovne ure v realnem sektorju. Jaz sem to videl že 5 let nazaj, počasi pa začenjajo vsi to kričati. V poslovnih krogih se govori še samo o tem kako tujce pripeljati delati. Bosancev pa ni več, je treba iti dlje iskati.

 

Ajej, delitev se da rešiti s kakšnim obvodom, če bi naši pravniki znali še kaj drugega, kot samo skrbeti za svoje debele riti. Pač ne rečeš za tujce, ampak za vozila, ki nimajo slovenske registracije. Če je Slovenec v takšnem vozilu je to njegov problem.

 

Za cestnine se pa delno strinjam. Sicer jih v Nemčiji ni za osebna vozila, če kaj prav vem, razen če niso kaj spreminjali vmes. Kar sem napisal lahko velja za osebna vozila, s tem bi se krile ceste, ki niso ac, nek mali % tudi ac, cestnina za ac bi se pa zaračunala samo za težja transportna vozila. Tisto je biznis in ni tako hudo, če jim kakšno cestnino rukneš. Spet pa, če bi bila logika, bi šlo več na železnico, če bi jo znali izkoristiti, pa so spet riti predebele v določenih državnih sistemih in razvoj infrastrukture je omejen - beri prvi odstavek. Enkrat sem zasledil, kako imajo Avstrijci veliko bolj izkoriščeno železnico proti nam. Pa tam na Semeringu zdaj nekaj kopljejo tunele in delajo na tem da bi nas počasi obšli. Tudi če je počasi, mi ne bomo dovolj hitri da bi se odzvali, na žalost.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Za plačo se je treba zbuniti, pa bo... Kaj se ti pa lahko hudega zgodi, če rečeš da bi imel jurja neto več na mesec?😁

 

Drugače pa kako bi jaz rešil s trošarinami in cenami bencina, pa ne rabimo več nobene politične stranke:

- Dal bi ljudem alternativo z dobrim javnim transportom, za vsakdanje migracije na šiht in nazaj. Za Slovenijo to večinoma pomeni da morajo vlaki skoraj iz vseh koncev zjutraj šibati iz periferije proti parim večjim mestom in popoldne nazaj. Za vikend še vedno ostanejo opcije uživanja z avtom.

- V domačih krajih urediti varstvo za male otroke, kot se spodobi, ne pa da ljudje divjajo vsak dan iz Ljubljane domov in ne vejo, če so jim otroke že pred vrtec postavili. Pa vsak dan na teh relacijah enaki zastoji.

- Ukinil bi plačilo cestnin, vinjet in vsega sranja. Za tujce bi vinjeto obdržal, ker jim pripada, da plačajo če se peljejo po naših cestah in jih uničujejo.

- Vsa ta plačila za vzdrževanje cest bi prenesel v trošarino goriv. Zakaj? Ker je tako najbolj fer. Tisti ki veliko vozi, več uničuje ceste in naj za to tudi plača, kar se najbolj enostavno naredi preko plačila goriva. Večji avto, tovoranjak, večja poraba? Nič hudega, bolj uničuješ ceste, plačaj več.

 

Tako, zdaj pa udarite...😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.